Al tien jaar lang is Novotel, via het programma Earth Guest van de groep Accor, heel geëngageerd op het vlak van duurzame ontwikkeling. Met het internationale milieucertificatieprogramma Green Globe engageert Novotel vandaag zich om een wereldwijde certificering te bekomen voor de hele keten.
Novotel is altijd al een pionier geweest in de hotelwereld. Sinds haar oprichting veertig jaar geleden is de keten geëvolueerd, heeft ze de verwachtingen van haar klanten geanticipeerd en heeft ze geïnnoveerd in functie van het welzijn, comfort en de duurzame ontwikkeling.
Aangezien de betrokkenheid ten opzichte van de omgeving in Novotels genen zit, zet de keten haar inspanningen die startten in het kader van het programma Earth Guest van de groep Accor ook op lange termijn voort. Daarbij baseert ze zich op drie peilers: het vastleggen van bouwnormen, de integratie van duurzame ontwikkeling in de dagelijkse bezigheden van de medewerkers en de gevolgen voor het cliënteel. Om zijn operationele betrokkenheid te bevestigen, is Novotel injuli 2007in zee gegaan metGreen Globe, het internationale certificatieprogramma voor duurzaam reizen en toerisme.Novotelpositioneertzich alsde eerste hotelketen in het middensegment die gans het netwerk betrekt in duurzame ontwikkeling.
Momenteel zitten 28 hotels in een eerste pilootfase, de hotels bevinden zich in twaalf landen op de vijf continenten, namelijk het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Frankrijk, Brazilië, Ivoorkust, India, China, Thailand, Singapore, Indonesië, Australië en Nieuw-Zeeland. Novotel telt reeds drie gecertificeerde hotels: Novotel Sharm El Sheikh, Novotel Lyon La Part Dieu en Novotel London Tower Bridge. Twee andere hotels zitten in de finale fase van de certificering: Novotel Shanghai Atlantis en Novotel Benoa Bali.
Eind eerste semester 2008 zullen de 28 piloothotels van het Green Globeprogramma de evaluaties hebben ondergaan die nodig zijn voor de certificatie. Tegen 2010 zouden alle Novotel-hotels betrokken moeten zijn bij het milieucertificatieprogramma Green Globe. RVH.
Europcar tekent voor aankoop van Aziatisch-Pacifische masterfranchisenemer met rechtstreekse activiteiten in Australië en Nieuw-Zeeland
De overname biedt Europcar zijn eerste rechtstreekse activiteiten buiten Europa en een betere toegang tot de snelgroeiende Aziatisch-Pacifische markt
Europcar, Europees marktleider in de verhuur van personenwagens en bedrijfsvoertuigen, heeft een overeenkomst afgesloten om de Australische en Nieuw-Zeelandse dochtermaatschappijen over te nemen van ECA Car Rental, dat zijn masterfranchise in de regio runt. De overname biedt Europcar voor het eerst rechtstreekse activiteiten op markten buiten Europa.
Sinds 2005 biedt ECA Car Rental een landelijk dekkend netwerk in Australië en Nieuw-Zeeland en ziet het toe op franchiseactiviteiten voor 28 andere landen in de regio. Naast Australië en Nieuw-Zeeland, lanceerde ECA Car Rental met name het Europcar-merk in India, Pakistan, de Filippijnen en Thailand, en dit jaar zijn er nóg lanceringen gepland.
Om zijn netwerk in de streek uit te breiden, heeft Europcar specifieke relaties aangeknoopt met plaatselijke partners. In 2006 deed het zo zijn intrede in de Japanse markt en eerder dit jaar in China. RVH.
Globo, de Italiaanse topproducent van hoogwaardig badkamersanitair, demonstreert met zijn nieuwe Paestum-collectie dat klassieke vormen een klasse uitstralen die van alle tijden is. Bovendien laat deze sierlijke luxe zich perfect combineren in hedendaagse interieurs, wat een boeiende spanning introduceert in de ruimte. Lafiness brengt met Paestum opnieuw een grote naam in zijn boeiende collecties en doet zo zijn motto Bron van baden alle eer aan.
De fraaie Paestum-collectie evoceert grandeur in een uitvoering die getuigt van de meesterhand. De kwaliteit van het superieur porselein en het meubilair zijn van het hoogste niveau. Bovendien creëert het spel tussen zwarte of zeer donkere elementen en wit een weldadige sfeer die sluitend past bij de badkamer als wellnessruimte, een oase om te herbronnen en tot rust te komen. RVH.
British Airways rondt dit succesvol jaar op luchthaven Londen Gatwick af met het nieuws dat het zijn punctualiteit doelstellingen heeft overtroffen, hun beste prestatie op het gebied van punctualiteit sinds 2005.
Van de 13.000 British Airways lijndienstvluchten die vanaf Gatwick zijn vertrokken dit winterseizoen, zijn 83 procent binnen 15 minuten van de geplande vertrektijd vertrokken, de standaard tijdcriteria binnen de luchtvaartsector.
Ook is de klanttevredenheid van British Airways op Gatwick flink gestegen, met verbeterde scores op het gebied van check-in en vertrekprocedures. Er zijn nu 43 'drop desks' met customer-assisted check-in en 29 selfservice check-in kiosks op Gatwick. Deze winter maakten meer passagiers dan ooit gebruik van de British Airways selfservice check-in op Gatwick.
"Gatwick's prestatie om alle punctualiteit doelstellingen te behalen deze winter is zeer goed.De luchtvaartsector meet zijn succes aan het 15-minuten criterium en er zijn dagen geweest dat slechts één vlucht deze doelstelling niet haalde", aldus Peter Lynam, British Airways General Manager Operations and Punctuality. "Met het slechte weer dat we de afgelopen tijd hebben gehad in Engeland en enkele problemen met bemanning en Air Traffic Control is dit een super resultaat."
Ook voegde hij hier aan toe: "In het zomerseizoen worden een groot aantal nieuwe routes voor Gatwick geïntroduceerd, die zeker een uitdaging voor ons zullen creëren maar ik ben ervan overtuigd dat ons team op Gatwick zoals gewoonlijk hoogstaande service zal leveren."
British Airways lanceert deze zomer een aantal nieuwe routes naar Europese hotspots vanaf Gatwick en dit met vluchten naar Alicante, Antalya, Faro, Genua, Gibraltar, Ibiza, Malaga, Malta, Palma, Paphos, Poznan en Tunis.
De Warschau route is van Heathrow naar Gatwick verhuisd en de dagelijkse service naar Orlando gaat in plaats van zeven keer nu tien keer per week. Aan het eind van de zomer zal British Airways in totaal naar 59 binnenlandse, Europese en lange afstandsbestemmingen vliegen vanaf Gatwick. RVH.
Een cruise, een standvakantie of gewoon genieten in de tuin deze zomer vindt u bij Damart een ruime keuze aan comfortabele, elegante zomerkleding. Damart kiest deze zomer resoluut voor grijs, wit en zwart. Met deze klassieke tinten gaan trouwens alle modewensen in vervulling.
Van badpak tot stijlvolle outfits voor een avondje op het terras met een heerlijk aperitief het wordt een warme zomer in stijl en klasse met Damart. Ook de zomeravonden krijgen allure, ze zijn gewoonweg stijlvol sportief of chic elegant. RVH.
Creative lanceert een ZEN mp-3 speler met een geheugen van maar liefst 32 GB. De speler met adviesprijs van 299, is vanaf nu beschikbaar is gans Europa. Ook deze jongste telg uit de met verschillende awards bekroonde ZEN-familie is niet groter dan een kredietkaart.
Gebruikers die hun ZEN-speler willen personaliseren, vinden vast hun gading tussen de vele leuke accessoires zoals een lederen beschermhoes, een siliconen skin met kabelbeheer, een armband en schermbeveiliging.
Muziekliefhebbers die zoeken naar uitzonderlijke luisterervaringen merken dat de optionele Creative Aurvana oortelefoons de luisterervaring van de ZEN-spelers verder versterken. RVH.
De Luxaflex®-lente lonkt... ...met efficiënte horren voor te veel beestjes
Wie lente en zomer zegt, zegt ook vliegen, wespen en vooral... muggen. Maar voortaan geen gespuis meer in huis, met het superflexibele assortiment horren van Luxaflex®. Het gamma is even uitgebreid als efficiënt, van hordeuren tot horramen, van scharnierend over schuivend tot uitneembaar. Alle horren zijn er in wit, bruin en aluminium.
De oprolbare hordeur wordt meestal gemonteerd in gewone deuren, maar is ook ideaal voor schuifpuien en openslaande deuren. Door een uniek veersysteem rolt de deur automatisch achter je dicht en blijft het gaas goed strak zitten. De scharnierende hordeur bestaat in twee uitvoeringen, zonder en met zelfsluiter.
De schuivende hordeur loopt letterlijk en figuurlijk op rolletjes, een speciale constructie zorgt voor een hermetische afsluiting. De robuuste maar tegelijk stijlvolle deur vraagt slechts weinig ruimte, kortom een aanrader voor het balkon. De inzethor garandeert een naadloze afsluiting van de binnen- of buitenzijde van vensters, de inzethor is verkrijgbaar als scharnierend, uitneembaar of schuivend type.
Vrijwel alle ramen kunnen permanent worden uitgerust met een Luxaflex®-rolhor. Een rolhor is ook uitermate geschikt voor ramen die buiten handbereik liggen, je kan de hor simpelweg met een trekkoord bedienen. Een oprolbare hor kan ook, zowel binnen als buiten, in het kozijn als op het kozijn gemonteerd worden. RVH.
Smaakpapillen die trillen van genot én een aangewakkerde Z-spot? Daar zit de nieuwe FRISK® Sour voor iets tussen! Met zijn zuurzoete fruitsmaak is hij niet alleen een sensuele snoepsensatie maar ook een hele revelatie. Want na de muntjes en de kauwgum innoveert FRISK® nu, met een suikervrije bonbon, verder in het segment van de fruitige frismakers. FRISK® Sour bestaat in de smaken green apple-lemon-tangerine en raspberry-berry mix-strawberry. Vanaf half april te verkrijgen in de winkel.
De nieuwe FRISK® Sour doet je Z-spot tintelen van genot: Zoet op het puntje van de tong, Zuur aan de zijkant want daar worden deze smaken namelijk het best geproefd. Hoe FRISK® Sour je verder in extase brengt? Allereerst zijn er de grotere bonbons die simpelweg voor langer genieten staan. En uiteraard zijn er de nieuwe frisse fruitsmaken. FRISK® Sour bestaat in twee variaties: een doosje met de smaken green apple, lemon en tangerine en een versie met raspberry, berry mix en strawberry. Kortom, telkens 50 snoepjes met de perfecte balans tussen zoet en zuur.
Fruitsmaken raken steeds meer ingeburgerd én geliefd binnen het vaste FRISK®-assortiment. Met de nieuwe FRISK® Sour gaat het bekende muntjesmerk innovatief verder én biedt het ook een antwoord op de marktvraag naar meer variatie en meer gemaksverpakkingen. Het handige, hersluitbare plastic doosje van FRISK® Sour leent zich bij uitstek om mee te nemen. RVH.
Voortaan kan je jezelf en je vrienden thuis verwennen met een kleurworkshop. Histor geeft sinds kort een kleurworkshop in heuse homepartystijl. Met dit gloednieuwe concept wil de trendsetter in kleur, volop inspiratie, interieurideeën en praktische tips letterlijk tot in de huiskamer brengen.
Tijdens deze kleurworkshop kom je alles te weten over kleur: van sterke combinaties en psychologische kleurenwerking tot handige tips en weetjes voor een stijlvol interieur. Het blijft niet enkel bij theorie, je mag zelf aan de slag met een moodboard voor je eigen interieur. Onder het wakend oog van een professionele styliste zal je knippen en plakken, collages en combinaties uitproberen tot je een mooi resultaat bereikt. Dit alles met de bedoeling om tot een persoonlijk kleurplan voor je eigen interieur te komen. RVH.
Hoewel de geschiedenis van LaDress nog relatief jong is, heeft menige vrouw de visie van oprichtster Simone van Trojen en haar jarenlange zoektocht naar het perfecte jurkje, in haar hart gesloten. Het label LaDress staat voor het fabuleus jurkje dat je iedere dag en op elk moment kunt dragen.
Gebaseerd op een ogenschijnlijk eenvoudig doorknoopjurkje, verkrijgbaar in de fraaiste prints, kleuren en materialen, blijkt de filosofie van LaDress een droom die werkelijkheid is geworden. Niet alleen van Simone, maar van alle vrouwen die net als zij eeuwig op zoek waren naar die ene, ideale jurk.
LaDress...een succesverhaal continueert met LaDress Limited Edition. LaDress introduceert in gelimiteerde oplage Marlene & Drew. Lieftallige superfijne zijden wikkeljurkjes, met aan het uiteinde van de mouw strikjes, waarmee het feminiene aspect extra wordt geaccentueerd. Deze schattige jurkjes, met een beetje lycra voor extra draagcomfort, hebben een opvallend sierlijke sophisticated polkadotprint en zijn uitgevoerd in oogverblindende kleuren. Drew is chique zwart en heeft witte polka dots. Marlene is warm rood met gouden dots. De zijden jurkjes zijn ook te krijgen in koninklijk paars, intens grijs en midnight blue. RVH.
LaDress is uitsluitend online verkrijgbaar via: www.LaDress.com
De warme zomerwind wekt stilaan de slapende natuur: kleuren ontwaken, glanzende kleurschakeringen worden geboren, nieuwe vormen gloren aan de horizon. Deze waarden vormden de inspiratie voor de Geox-collecties zomer 2008, niet alleen een voortzetten van de vorige seizoenen, maar ook een constante zoektocht naar nieuwe inspiratie. De nuances van de modellen krijgen meer vorm, witte, zwarte en rode lak, maar ook pastelkleuren, cacao- en crèmetinten, goud- en zilvernuances sieren de collectie.
Stralend en intrigerend, zich bewust van een charmante vrouwelijkheid en nooit opvallend uitdagend: dit is de muze van de Geox collectie 08 voor vrouwen. Net als een postmoderne dame aan het hof van een belangrijke koning, weet de Geox-vrouw immer hoe zich te presenteren bij de meest diverse gelegenheden. Een paar ad hoc-schoenen ontbreken daarom niet, om zichzelf en de anderen te tonen hoe gevoel voor esthetiek, technologie en fascinerend comfort op fantastische wijze samengaan.
An ideal husband is ironisch genoeg, de man waarop Geox zich deze zomer inspireert. Vastberaden, charismatisch, verzorgt hij zichzelf met een aandacht die nooit in ijdelheid overgaat, hij houdt van een look met kleine details die met aandacht zijn gecombineerd en soms op een casual speelse manier zijn geïnterpreteerd.
Voor kinderen is Geox een feest van fantasie en kleur, de kleine schoenen in de palm van je hart lijken beeldhouwwerkjes die tot in de details en materialen zijn verzorgd. RVH.
VLAM heeft een gratis lessenpakket over brood klaar voor het basisonderwijs. VLAM belicht hierin de werkzaamheden van de bakker, en volgt de weg van graankorrel tot bakkerstoog en besteedt veel aandacht aan de plaats die brood heeft in een evenwichtige voeding. Eigenlijk wordt het brood in al zijn facetten belicht zodat leerkrachten er voor eender welk vak mee aan de slag kunnen. Het nieuwe lessenpakket is te vinden op de educatieve website van VLAM www.lessenpakket.be
Het lessenpakket over brood is het zevende in de rij. Eerder werden al pakketten over aardappelen, groenten en fruit, zuivel, vlees, vis, kip en ei online geplaatst. Heel wat leerkrachten lieten ons al weten dat de pakketten bijzonder goed bruikbaar zijn.
De lessen zijn opgesteld door een team van leerkrachten, dat voor elk leerjaar
van de kleuter- en de basisschool een aparte lessenreeks heeft uitgewerkt. De pakketten bevatten zowel lesvoorbereidingen voor de leerkracht, als werkblaadjes, die voor de leerlingen kunnen worden gekopieerd. Er is geen gedrukte versie beschikbaar. Alle lessen zijn in de praktijk getest en zijn ze op de Vlaamse ontwikkelingsdoelen en eindtermen afgestemd. De lessenpakketten lenen zich voor individueel werk maar even goed voor hoekenwerk en contractwerk.
VLAM wil met deze lessenpakketten kinderen tussen 3 en 12 jaar op een objectieve en prettige manier informeren over gezonde voedingsmiddelen uit eigen land. Het betreft basisinformatie over de producten, inzicht in de keten van boer tot bord en de plaats van deze producten in een evenwichtige en gevarieerde voeding. VLAM kan deze pakketten realiseren dankzij de nauwe contacten met de verschillende sectoren en de deskundigheid van zijn voedingsinformatiecel NICE. RVH.
Omwille van zijn uitstekende resultaten en de groei van zijn marktaandeel sinds de overname van Keddy versterkt Europcar zijn commerciële afdeling met drie nieuwe medewerkers.
Dominique Vanhomwegen, die wordt aangeworven als Project Manager, heeft 15 jaar verkoop- en marketingervaring. Ze begon haar loopbaan in de autoverhuursector in 1985, als Brussels City Manager, en werd daarna verantwoordelijke voor de markt van de reisbureaus en touroperators. Dominique heeft in haar loopbaan al over vele partnershipcontracten onderhandeld en diverse marketingplannen geïnitieerd. Ze zal zich nu inzetten voor het uitbreiden van de partnerships tussen Europcar en diverse gerenommeerde bedrijven teneinde de zichtbaarheid van Europcar te vergroten bij de verschillende doelpublieken.
Vanessa Van Damme vervoegt het commerciële team van Europcar als Internal Sales. Ze heeft commerciële ervaring in diverse sectoren, zoals horeca en telecom. Ze zal contracten onderhandelen met de KMOs en de klantenportefeuille voor het Franstalige landsgedeelte beheren.
Michelangelo Severino wordt aangeworven als Sales and Account Advisor voor Wallonië. Met 9 jaar ervaring in de autoverhuursector heeft hij de functies bekleed van District Sales Executive en Account Manager, hij had tevens de supervisie over het luchthaventeam Zaventem. Als commercieel verantwoordelijke zal Michelangelo de contacten onderhouden met de key accounts, de KMOs en de reisbureaus. RVH.
Alpro Soya wordt lid van International Osteoporosis Foundation (IOF)
Alpro Soya is sinds kort lid van het IOF Committee of Corporate Advisors. Het IOF heeft met Alpro Soya een sterke speler met een uitgebreide kennis over gezonde voeding geëngageerd. Alpro Soya wenst actief deel te nemen aan de preventie van osteoporose door haar kennis op dit domein en haar middelen te delen met IOF.
Osteoporose, een ziekte waarbij de beenderen zwak worden en makkelijk breken, is één van de meest verspreide en ernstige, chronische ziektes ter wereld. Ze treft één op drie vrouwen (meer dan borstkanker) en één op vijf mannen (meer dan prostaatkanker) wereldwijd. Osteoporose gerelateerde breuken kunnen chronische pijn, verminderde mobiliteit en een serieuze invaliditeit tot gevolg hebben. Vooral heupfracturen zijn zeer ernstig en kennen in 25% van de gevallen een dodelijke afloop in het eerste jaar na de breuk. Het goede nieuws is dat het risico op osteoporose sterk beperkt kan worden door een aangepaste levensstijl (gezonde voeding, lichaamsbeweging, niet roken, beperkte alcoholconsumptie).
Uit studies blijkt dat isoflavonen uit soja zorgen voor een hogere botdichtheid bij vrouwen tijdens de menopauze. De dagelijkse inname van isoflavonen zou de botafbraak afremmen en de botopbouw stimuleren.
De Belgische onderneming Alpro Soya produceert en commercialiseert sinds 1980 een gevarieerd gamma voedingsproducten op basis van natuurlijke soja op de Europese markt. Alpro Soya maakt deel uit van de Vandemoortele groep, de tweede grootste Belgische voedingsgroep, en draagt duurzaam ondernemen hoog in het vaandel en houdt in al haar activiteiten rekening met de drie Ps, met name People, Planet en Profit. Diverse erkenningen en prijzen bevestigen het succes van de onderneming. Alpro Soya werd bekroond met de Gazelleprijs van de Voedingsindustrie, de Belgische Milieuprijs 2005-2006 en een tweede plaats in de Belgische Milieuprijs 2007-2008. RVH.
Reizen in het land van Folon wordt dus een echte route, waarbij de kennismaking met het werk van Folon gekoppeld wordt aan de ontdekking van steden, dorpen en landschappen.
Dit ontdekkingsparcours uitgewerkt door de Stichting Folon zal zowel de bekende als minder bekende facetten van de kunstenaar belichten, van Knokke tot Marche-en-Famenne. Naast de permanente tentoonstelling zijn er tal van tijdelijke evenementen.
Het epicentrum ligt vanzelfsprekend op de Stichting Folon waar een magistrale tentoonstelling wordt georganiseerd met 40 beeldhouwwerken in het Park Solvay. Dit evenement met internationale uitstraling kan ook rekenen op tal van toeristische partners (hotels, restaurants, ) die het parcours aanvullen dat aan de Belgische en buitenlandse bezoekers wordt voorgesteld.
Het programma Folon 2008 met tientallen evenementen en plaatsen waar werken staan opgesteld, wordt ongetwijfeld een cultureel en toeristisch hoogtepunt. Het Folon-parcours is een rode draad, een culturele route die verloopt in de voetstappen van de kunstenaar.
Niets belet u van deze geplande route af te wijken en andere steden, dorpen en bezienswaardigheden van Wallonië aan uw nieuwsgierigheid toe te voegen. Het OPT en de verschillende lokale toeristische diensten bezorgen u graag alle beschikbare informatie over de door jou gekozen route. RVH.
DE 100 JARIGE LE PALACE BELOOND MET DRIE ONDERSCHEIDINGEN
Onlangs ontving Eric van Dalsum, Managing Director van het Crowne Plaza Brussels City Centre Le Palace uit handen van Kirk Kinsell President EMEA van de InterContinental Hotels Group, drie onderscheidingen: 2007 The Best Hotel, de Torchbearer en de Innovation Award. Een mooi verjaardagscadeau voor het hotel dat dit jaar haar 100ste verjaardag viert. Drie onderscheidingen die dankzij de inzet, enthousiasme, doorzettingsvermogen en professionalisme van het voltallige team, totaal 130 medewerkers, verkregen werden.
Vorig jaar deze tijd ontving het hotel al de Quality Excellence en Renovation award. Eric van Dalsum, Managing Director, kondigde toen al aan dat in 2008 hij naar huis wilde komen met The Best Hotel Award.
The Best Hotel Award wordt aan hotels uitgereikt die duidelijk uitblinken op gebied van management, productkwaliteit en operationeel functioneren. Het Crowne Plaza Brussels City Centre Le Palace werd uitgekozen als het Beste Hotel in Continentaal Europa uit een totaal van 651 hotels in de regio Europa,Midden Oosten en Afrika.
The Innovation Award ontvangt een hotel voor de invoering van vernieuwend product, service of strategie en het positieve effect. De afgelopen drie jaar onderging het hotel renovatiewerken. Er werd begonnen met de 354 kamers te voorzien van een Nouveau Style, gevolgd door het vernieuwen van de bar en het restaurant, het uitbreiden met een innovatief vergadercomplex en concept Balanced Senses® en het toevoegen van een 8-tal zeer luxueuze suites. Ook de marktsegmentatie en verkoopactiviteiten werden aangepast en kan het hotel zich tegenwoordig tot de top 5 van conferentie hotels in Brussel tellen.
Eric van Dalsum nam één van de 19 Torchbearer Awards 2007 in ontvangst. Deze categorie beloont de buitengewone servicegeoriënteerde hotels die de hoogste scores kregen via de Guest Satisfaction Score (GSS) Index en de beste resultaten behaalden voor de invoering van de algemene standaardnormen.
Het is een mooi verjaardagscadeau voor het hotel dat dit jaar haar 100ste verjaardag viert. Het benadrukt de slogan Still young & beautiful! die we dit jaar voor het hotel gebruiken. Inderdaad, nog steeds jong, dynamisch, vernieuwend en mooi! legt de trotse Eric Van Dalsum uit.
Maar alle drie onderscheidingen kunnen alleen verkregen worden door en dankzij een professionele en persoonlijke inzet van elke medewerker in het hotel; van kamermeisje tot management. De vraag is alleen waar wij volgend jaar voor moeten gaan. Nog een Best Hotel Award? RVH.
Europese stedentrip met verblijf in eigen stadshuis of -appartement
Bij een stedentrip denk je al snel aan een hotel, maar in een eigen stadshuis of -appartement beleef je de stad nog intenser. Je hebt je eigen plekje in een wereldstad en het is vaak relatief voordelig, zeker als je met meerdere mensen gaat. Het Europese stadsaanbod is via de nieuwe Euro Relais stedenwebsite www.citytrips-europe.be te zoeken en te boeken. De site koppelt uitgebreide stadsinformatie aan een aansprekend aanbod. De stadsaccommodaties variëren van authentieke huizen en sfeervolle appartementen in historische gebouwen tot Bed & Breakfasts en zelfs boten en woonarken. Het aanbod op de nieuwe site bestaat in eerste instantie uit vakantieverblijven in Amsterdam, Barcelona, Brugge, Brussel, Florence, Madrid, Parijs, Rome en Venetië.
Met de nieuwe site springt Euro Relais in op de nog steeds stijgende populariteit van stedentrips. Onder andere de goedkope vluchten maken het aantrekkelijk om als tussendoorvakantie een stad te ontdekken. RVH.
De nieuwe SENSEO® Platinum White koffiezetter pakt uit met een moderne witglanzende afwerking, wat hem een stijlvolle uitstraling verleent. Het apparaat zal beslist in de smaak vallen bij elke moeder die een keukentoestel wenst dat de moderne en minimalistische look van haar woninginrichting perfect aanvult.
De nieuwe machine heeft een witglanzende afwerking en subtiele metalen accenten die helemaal inspelen op de huidige kleurtrend in de wereld van de interieurinrichting. Deze aparte uitstraling wordt uiteraard gecombineerd met de versgezette kwaliteitskoffie van Douwe Egberts die dankzij het unieke, gepatenteerde zetsysteem voor een volle en zachte smaak zorgt.
Philips heeft, in samenwerking met de Franse designer Matali Crasset, een geïndividualiseerde Wake-up Light geïntroduceerd, voor een gepersonaliseerd interieur en 100% natuurlijk ontwaken! Zolang de voorraad strekt kun je genieten van deze unieke aanbieding: 3 gratis stickers om je Wake-up Light mee te personaliseren en om een vleugje trend en design in mamas slaapkamer te brengen!
De nieuwe limited edition Active Crystals Color van Philips en Swarovski behelst de USB LockOut Jet Hematitegeheugenstick en de Space Jet Hematiteoortelefoon. De prachtige gitzwarte tint van de oogstrelende kristallen verleent een nieuwe dimensie aan deze sensationele én handige accessoires.
De nieuwe USB Lock Out Jet Hematite geheugenstick biedt gebruikscomfort en flexibiliteit in een luxueus en stijlvol design. Door de zijkant van de cilinder in te drukken, komt de stick tevoorschijn die een capaciteit heeft voor 1000 songs en 250 fotos. Voor extra veiligheid van de opgeslagen bestanden is de stick ook uitgerust met een beveiligingssoftware via wachtwoord.
Een perfecte aanvulling op de USB Lock Out Jet Hematite sticks is de nieuwe Space Jet Hematite oortelefoon die een modieus alternatief biedt op de saaie, klassieke modellen en kleur brengt in de dagelijkse routine op het werk. Ideaal voor een drukbezette, elegante en modieuze mama!