:wink:
Er staat geen leeftijd op een nieuwe lookxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Bernard-Massard stak voor zijn verjaardag de handen grondig uit de mouwen. Het Luxemburgse merk is zelfs luid en duidelijk er staat geen leeftijd op een nieuwe look daarom ook nieuwe etiketten, modernere capsules, een verjongd imago en tevens een gloednieuwe website.
Met het nieuwe imago wil Bernard-Massard benadrukken hoe bubbels ons vrolijk kunnen maken en het ideale gezelschap zijn om iedere overwinning, groot of klein te vieren. De kwaliteit, toegankelijkheid en authenticiteit van Bernard-Massard geven iedere gelegenheid een vleugje vrolijkheid en lichtheid en maakt ze onsterfelijk.
Het bekende Luxemburgse huis blaast dit jaar 91 kaarsjes uit en is een authentieke Luxemburgse waarde die traditie en moderniteit weet te verzoenen. De mousserende wijnen worden volgens de méthode traditionnelle gemaakt waarbij iedere fles een tweede gisting krijgt, gedraaid wordt,
Het resultaat is een wijn van hoge kwaliteit met overvloedige bubbels en een grote finesse, een bijna honderdjarige knowhow die nog steeds sprankelend jong is.
|