Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    17-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Horseman

    The Horseman

    Extreme Australische wraakthriller

     

     

     

    Op 20 juli komt The  Horseman uit op DVD  en Blu-ray. Deze Aussie revenge    thriller van debutant  Steven Kastrissios  is een  menselijke studie  over rouw en wraak, over de duistere fantasieën die omgaan in een mens  wanneer hij vreselijk nieuws te verwerken krijgt.

     

    Na de dood van zijn tienerdochter krijgt zakenman Christian thuis een tape    opgestuurd. Daarop staan verschillende mannen die zijn gedrogeerde dochter    mishandelen en misbruiken. Christian zint op wraak en is vastbesloten alle  personen in de tape te vermoorden.  Op zijn wraaktocht ontmoet hij  Alice, een jonge vrouw waarmee hij een fragiele vriendschap opbouwt…

     

    The Horseman werd bekroond op  het Melbourne Underground Film Festival  in de categorieën Best Director en Best Film. Voor Kastrissios het bewijs dat je niet veel nodig hebt  om een goeie actiefilm  te maken: “What do  you need to pull off an  action genre film  in Australia?  Guns? Car  chases? Special effects? A buff, well-profiled action hero? A multi-million dollar budget? Not necessarily: ‘With smart, efficient storytelling, we can  do pretty impressive action too."

     

    Als extra's  vind je op DVD  en Blu-ray The  Making Of en Deleted  Scenes. Niet te missen! RVH.

      







    17-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper

    Lee Cooper België werkt verder!

     

     

    Het bedrijf Lee Cooper Belgium NV is failliet verklaard op 6 juli 2010, maar het merk Lee Cooper zal echter blijven bestaan in België.

     

    Een team van ex-medewerkers van Lee Cooper Belgium NV heeft de BVBA RDV Group opgericht en die BVBA heeft op 9 juli 2010 een overeenkomst getekend met de curator: zij zullen het merk verder verdelen in België, in samenwerking met Lee Cooper International. De nieuwe organisatie zal dus volledig onafhankelijk zijn van de Franse vennootschap en zal dus volledig haar eigen koers bepalen.

    Het nieuwe Lee Cooper doet er momenteel alles aan om maximaal te kunnen instaan voor de continuïteit van het merk bij zijn 350 klanten en de 15 Galeria Inno warenhuizen. RVH.

    16-07-2010 om 18:37 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suite Novotel

    Suite Novotel is nieuwste generatie Suitehotel.

     

     

     

    De in 1998 opgerichte hotelbrand Suitehotel vervoegt de Novotelfamilie, met hotels in meer dan 60 landen, onder de benaming Suite Novotel. De officiële lancering van dit nieuwe segment vond plaats op 1 juli in Luxemburg met de opening van het eerste hotel nl. Suite Novotel Luxemburg.

     

    Het samengaan van Suitehotel en Novotel biedt tal van extra opportuniteiten voor de klanten van beide segmenten en kan ongetwijfeld zowel de zakenlui, de frekwent reizigers als families bekoren.

    Suite hotelkamers krijgen in flexibele vormgeving een minimale oppervlakte van 30m² en bieden diverse nieuwigheden zowel op het vlak van ontspanning, catering als multimedia. Bovendien bieden ze in diverse stadscentra een aanlokkelijk alternatief voor de middellange verblijven.

     

    Met het nieuwe concept krijgt het hotelverblijf trouwens een extra boost en behoort het saaie décor definitief tot het verleden. De suite is dermate opgebouwd dat men zowel over een kamer als werkruimte beschikt, de ruimte van 30m² voldoet aan alle normen, maar er is eveneens een Suite Box met internet, telefoon, films, muziek ed. het gebruik van deze Suite Box is trouwens gratis. Ook de webcorner in de lobby staat 24/24 gratis ter beschikking, terwijl ook de bibliotheek en het fitnesscentrum permanent ter beschikking staan. Op donderdagavond kunnen de klanten ook genieten van diverse massages.

     

    Nieuw is tevens de 24-hour bar en catering met enerzijds het ‘traditionele’ ontbijt onder de noemer ‘Good Morning’ en anderzijds de "Boutique Gourmande," een concept dat klaargemaakte maaltijden, desserts en dranken aanbiedt.

     

    Algemeen wordt verwacht dat, gelet op het succes van de Novotelbrand en de flexibiliteit van de nieuwe suites uitermate geschikt voor franchisingformules, het nieuwe businessmodel een forse groei zal kennen.

     

    Na de lancering van het concept in Luxemburg worden binnen afzienbare tijd, twee extra Suite Novotel aan het segment toegevoegd. De opening van Suite Novotel in Malaga is gepland eind 2010, terwijl het Suite Novotel Paris-Issy-les-Moulineaux, Frankrijk het concept begin 2011 zal vervoegen. RVH.

    www.suitenovotel.com

     







    16-07-2010 om 09:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daybreakers

    Daybreakers

    Vernieuwende vampierenfilm met Ethan Hawke en Willem Dafoe

     

     

     

     

    Op 20 juli komt Daybreakers uit op DVD  en  Blu-ray,  een  spannende vampierenfilm met Ethan Hawke, Sam Neill en Willem  Dafoe  in de hoofdrollen.

     

    2019. Door een pandemie zijn bijna alle mensen veranderd in vampieren.  Ze maken jacht op de  laatste mensen, ondertussen wanhopig  op zoek naar  een vervangmiddel voor menselijk bloed. Hoofdonderzoeker Edward Dalton  (Ethan    Hawke) wordt gestoord in zijn  werkzaamheden door voormalig vampier  Elvis (Willem Dafoe). Die heeft een middel gevonden dat  het menselijk ras  kan redden …   

     

    De Australische tweelingregisseurs Michael en Peter Spierig kozen voor  zo weinig mogelijk  make  up. Het  resultaat  is een  griezelig  realistische science fiction thriller met knappe  effecten, gecreëerd door de  befaamde Weta Workshop in Nieuw-Zeeland.

     

    Daybreakers komt uit op DVD  en Blu-ray met als  extra's The Making Of  en het kortverhaal The Big Picture. RVH.

     








    16-07-2010 om 08:56 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiewoning

    Station Racour eerste vergunde vakantiewoning in Vlaanderen

     

     

     

    Toerisme Vlaanderen heeft de eerste vergunning voor een vakantiewoning officieel overhandigd aan de uitbaters van Station Racour in Landen. Deze vakantiewoning in het werkatelier van een voormalig treinstation behaalt volgens de comfortnormen van het nieuwe logiesdecreet meteen vijf sterren. Toerisme Vlaanderen hoopt dat talrijke vakantiewoningen zullen volgen.

     

    Met de invoering van het Vlaamse logiesdecreet is er nu ook voor alle vakantiewoningen een wettelijke regeling die minimumnormen vastlegt in verband met kwaliteit en brandveiligheid. Alle vakantiewoningen moeten minstens aangemeld worden bij Toerisme Vlaanderen. Dat kan op papier of digitaal via het Vlaams Logies informatie Systeem (VLIS).

     

    Maar uitbaters kunnen er ook voor kiezen om hun vakantiewoning te laten vergunnen. Afhankelijk van de graad van comfort krijgt de vakantiewoning dan met de vergunning ook een aantal sterren. Ander voordeel is dat de vakantiewoning gevonden kan worden via www.vlaanderen-vakantieland.be (en in 2011 ook via www.visitflanders.be) en opgenomen kan worden in de brochure Vlaanderen Vakantieland. Aangemelde vakantiewoningen komen niet in aanmerking voor deze vormen van promotie.

     

    Station Racour, gelegen op de taalgrens in de gemeente Landen, is de eerste vergunde vakantiewoning van Vlaanderen. Uitbaters Jo en Hilde Uytterhoeven-Pottel mikten van bij de start van hun project op de vergunning: “Toen we met de verbouwingen begonnen, was het nieuwe logiesdecreet nog in ontwerpfase. Maar we wilden absoluut dat onze vakantiewoning vergund zou zijn. Zo hadden we een herkenbare kwaliteitsgarantie die toeristen vertrouwen zal inboezemen. Met de voorlopige comfortnormen in de hand hebben we toen ook bewust nagegaan aan welke comforteisen de vakantiewoning moest voldoen. 5 sterren bleek haalbaar, dus hebben we ons daarop gericht bij de inrichting.”

     

    Toerisme Vlaanderen hoopt dat talrijke uitbaters hun vakantiewoning zullen laten vergunnen. Vlaanderen heeft, vooral aan de kust, zeer veel vakantiewoningen en –appartementen. Het zou voor de toerist bijvoorbeeld erg waardevol zijn als hij dankzij de comfortclassificatie met sterren meteen een betrouwbare keuze kan maken uit een zeer ruim aanbod vakantiewoningen. Het herkenningsteken dat bij de vergunning hoort, is op dat vlak een troef voor de uitbater en de toerist. RVH.

    www.toerismevlaanderen.be

     

     

     

    15-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buitenruimte

    Buitenruimte evolueert naar buitenkamer

     

     

     


    Al meer dan een halve eeuw helpt BATIBOUW mensen bij het nemen van hun (ver)bouw- en herinrichtingbeslissingen door hen een aanbod van bijna duizend exposanten voor te stellen. Naast een elfdaags bouwsalon, wil BATIBOUW ook een platform zijn voor de gehele bouwsector, gedurende het ganse jaar door. Vandaar dat de organisatie de vinger aan de pols houdt in de sector en regelmatig peilingen doet om de huidige trends in kaart te stellen. Met de zomer in aantocht hield BATIBOUW een grote “Exterieur”-enquête bij de lezers van haar nieuwsbrief, met volgende opvallende resultaten:

     

    Luxueuze inrichting van balkon, terras en tuin

    Steeds meer mensen kiezen voor een meer luxueuze uitstraling van hun balkon, terras en/of tuin. Plastic tuinmeubels zijn passé en worden meer en meer geruild voor de chiquere, houten varianten. 12% van de respondenten investeert zelfs in design tuinmeubels. 4% van de respondenten maakt van de buitenruimte een ware buitenkamer met verwarmingselementen, lichtelementen, waterprooftapijten, … .

     

    Serieuze investeringen in de buitenruimte

    Hoewel één op de vier respondenten maximaal €500 besteedt aan de buitenruimte, houdt een groot deel toch de vinger niet op de knip voor wat de inrichting van hun terras, balkon of tuin betreft. 35% besteedt tussen de €500 en €2.500, 29% tussen de €2.500 en €10.000, en zo’n 11% maakt een budget van meer dan €10.000 vrij.

     

    Tuinieren, een hobby voor velen, een karwei voor anderen

    Onkruid wieden, gras maaien, snoeien, bloemen planten, een moestuin onderhouden – ofwel houdt je ervan, ofwel niet. De verdeling is fifty-fifty bij de ondervraagden.

     

    Water in de tuin, een droom van velen.

    Meer dan de helft van de Belgen heeft graag water in de tuin. Over de vorm die dat water dan wel mag aannemen, zijn de meningen evenwel verdeeld: 8% opteert voor een zwembad, 10% voor een zwemvijver, 27% voor een decoratief waterelement (een siervijver, een fontein, …) en nog eens 9% wil liefst een jacuzzi.

     

    Een zwembad of een eco-zwemvijver?

    Op de vraag “Overweegt u eventueel om een eco-zwemvijver te laten installeren in de plaats van een zwembad?” antwoordt één op de vier bevestigend. 58% verkiest het klassieke zwembad.

     

    Hernieuwbare energie voor de verwarming van het zwembad

    Als men zou kiezen voor de installatie van een zwembad, wil men dit op een energie- en milieuvriendelijke manier doen. Een warmtepomp en zonnecollectoren vormen met zo’n 64% de meest gekozen manier om het zwembadwater te verwarmen. Een tiende van de respondenten kiest voor een dekzeil. RVH.

    15-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonardohotel Wavre
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dimitrio Virone, General Manager van het Leonardo hotel Waver.

     

     

     

     

    Na een opleiding in Hotel management aan het 'Institut Supérieur de Formation économique de Centre' en België, verwierf Dhr. Virone zijn eerste ervaring als receptionist in het Ibis Brussels Centre Gare Midi waar hij ook met brio doorgroeide naar de functie van Front Office Manager. Alvorens te starten als Operational Manager in het Leonardo Hotel Waver in 2009, heeft Dhr. Virone ook ervaring opgedaan als Junior Revenue Manager bij Accor Benelux. Dit bood deze 31 jarige hôtelier de kans een kader te scheppen in een aanbod van meer 30 hotels in België en Luxemburg.


    Het Leonardo Hotel Waver, gesitueerd dicht bij de hoofdstad, ligt in een groene zone. Het hotel biedt 102 moderne en ultra comfortabele kamers, maar ook 7 seminarie zalen die plaats bieden aan 200 personen en geschikt zijn als locatie voor congressen, incentives of feestelijke maaltijden.


    De Leonardo Hotels zijn een Europese onderneming van de Fattal Hotels, gesticht door David Fattal in 1998. De keten Leonardo is sinds 2007 aanwezig op de Duitse markt; en baadt momenteel een 60-tal hotels uit in Duitsland, België , Zwitserland en Israël en voorziet een sterke expansie in andere aantrekkelijke Europese locaties.

    RVH.

    www.leonardo-hotels.com

     

     

    10-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd grijze garnaal

    Nederlands Visbureau lanceert nieuwe nationale wedstrijdactie

     

     

     

     

     

    Kook internationaal met grijze garnaal. Klein maar dapper: de grijze garnaal mag dan beperkt zijn van omvang, zijn culinaire potentieel is zowat onbegrensd. In koude of warme gerechten, in de oervlaamse of wereldkeuken, als hoofd- of voorgerecht: je kan er letterlijk alle kanten mee uit. En dat is precies wat het Nederlands Visbureau beoogt in een nieuwe, nationale wedstrijdactie. Hobbykoks met een brede kijk en een portie internationale inspiratie maken kans op een fantastisch diner voor twee in een sterrenrestaurant.

     

    De grijze garnaal of noordzeegarnaal heeft een meer uitgesproken en constante smaak dan de tropische roze variant, de gamba of andere garnalensoorten. Grijze garnalen worden direct na vangst aan boord gespoeld en gekookt in zeewater, waardoor de garnaal zijn frisse geur en krokante, pittige en zilte smaak krijgt. Dat is meteen een grote troef die zijn veelzijdigheid in de keukens van de wereld verklaart. Zo past de grijze garnaal perfect bij sushi-gerechten, in thaise bouillon, bij risotto of zelfs op knäckebröd.

     

    Van 1 juli tot 31 augustus 2010 organiseert het Nederlands Visbureau een nieuwe nationale wedstrijd. Op het prijzenmenu: 12 diners voor twee personen bij toprestaurants in België én net daarbuiten, want ook het vermaarde Oud  Sluis van Sergio Herman in Nederland staat op de lijst. Om het internationale karakter van de wedstrijd te onderstrepen, selecteerde het Nederlands Visbureau verder Japanse, Belgische, Scandinavische, Franse tot Thaise en Griekse eethuizen. Onder hen klinkende namen als River Kwai, Notos, Pazzo, Château du Mylord, El Pica Pica, L’Air du temps.

     

    Wie kans wil maken op zo’n belevenis, moet via de wedstrijdpagina de jury zien te overtuigen met een vernieuwend, internationaal getint recept met grijze garnalen in de hoofdrol. Vervolgens moet de kandidaat zijn recept samen met een smakelijke foto of een leuk filmpje uploaden. Begin september worden dan de 12 winnaars bekend gemaakt: zij mogen zich verheugen op een etentje ter waarde van 140 tot 520 euro. Inspiratie te over op blog.grijzegarnaal.be of www.grijzegarnaal.be.

     

    Het Nederlands Visbureau lanceerde al tal van kook- en culinaire wedstrijden ter promotie van de grijze garnaal, onder meer op de Europese Dag van de Buren in 2009, waarbij in elke provincie een gratis burenfeest te winnen viel, met exquise garnalenhapjes bereid door een bekende chef-kok. RVH.

    www.grijzegarnaal.be - www.visbureau.nl - http://wedstrijd.grijzegarnaal.be

     





    07-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brouwerij Haacht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Brouwerij Haacht compenseert verhoging bierprijs met gratis onderhoud tapinstallaties

     

     

     

    De grootste brouwer op de Belgische markt heeft besloten in september de prijzen van zijn bieren nogmaals te verhogen met 2,5%. Teneinde dezelfde marge te behouden zal Brouwerij Haacht op 20 september een gelijkaardige prijsaanpassing moeten doorvoeren.

     

    Nochtans komt deze prijsverhoging voor de horecasector zeer ongelegen. Haar rentabiliteitsprobleem is recentelijk uitvoerig in de media gekomen. Ter ondersteuning van haar horeca-uitbaters zal Brouwerij Haacht vanaf 1 september 2010 het onderhoud van haar bierleidingen in haar cafés - uitgevoerd door haar eigen gekwalificeerd personeel -volledig gratis maken, wat de prijsverhoging grotendeels zal neutraliseren.

     

    De enige voorwaarde voor dit gratis onderhoud zal zijn dat de horeca-uitbater beschikt over een diploma ‘horecatraining’ van Brouwerij Haacht of van een ander erkend organisme. Hiermee onderstreept Brouwerij Haacht nogmaals het belang van

    een professioneel management van een horecazaak en van de serveerkunst van bier, waardoor de kans op een succesvolle uitbating aanzienlijk wordt vergroot.

     

    Een groot aantal van haar uitbaters beschikt reeds over een dergelijk diploma. Voor wie het nog niet heeft, bestaat de mogelijkheid om gratis een horecatraining te volgen bij Brouwerij Haacht. Op deze wijze blijft Brouwerij Haacht uiting geven aan haar verbondenheid met haar horecaondernemers. RVH.

    www.haacht.com

    07-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delitraiteur: strategische ontwikkeling

    Delitraiteur: strategische ontwikkeling

     

     

    Zopas werd met de opening van een bijkomend verkopspunt in Vlaams Brabant, een nieuwe stap gezet in de versterking van de Vlaamse aanwezigheid van Delitraiteur. Het nieuwe verkoopspunt in Boortmeerbeek wordt beheerd als filiaal.  

     

    ‘ s Morgens kan er een express formule meegenomen worden aan 3.25 € (koffie / croissant / sinaasappelsap).  Voor de lunch wordt er een gevarieerde keuze aan klaargemaakte gerechten, salades of sandwiches aangeboden.  De klanten zullen er eveneens een brede keuze aan kwaliteitsproducten vinden om hun smaakpapillen te verwennen...

     

    De binneninrichting van de winkel (van type III) stelt de kernproducten van Delitraiteur in de kijker: de producten van Coste, Daily Delices Light, de verse « traiteur » gerechten, .... De strategie van Delitraiteur is duidelijk: het merk wenst haar positie in de distributie en de horeca te versterken, haar verkooppunten in België en op internationaal vlak te ontwikkelen en haar burgerzin verder te zetten.

     

    Delitraiteur ontwikkelt zich als een zelfstandige groep die verschillende commerciële concepten exploiteert: hypermarkt, supermarkt, buurtwinkel, tuincentrum, dierenwinkel, cybermarkt. Deze exploitatie kan de vorm aannemen van filialen, leden of franchisenemers.

     

    Men richt zich op geografisch geconcentreerde gebieden: bepaalde regio’s in Frankrijk (met inbegrip van de overzeese gebieden), België en Luxemburg. Tegen eind 2010 openen nog 5 nieuwe verkoopspunten in België: Grimbergen, Braine-le-Comte, Luik, Aartselaar en Kontich. Na Parijs, september 2009, zijn er plannen om twee andere winkels te openen eind 2010.  In 2012 wil Delitraiteur zich uitbreiden in Luxemburg met 2 verkoopspunten. In de langetermijnontwikkeling, wordt de integratie in de stad, milieuvriendelijkheid en het aspect van duurzame ontwikkeling non stop nagestreefd.

     

    Bij Delitraiteur wordt de winkel ingericht als een menukaart met eerst het ontbijt en dan achtereenvolgens de lunch, de aperitiefhapjes, de toasts & tapas, de voorgerechten, de hoofdschotels en op het einde van de rij de nagerechtjes. De zoektocht naar een ‘verfijnde maaltijd’ wordt plots veel eenvoudiger en vraag ook minder tijd.   Ook de merchandising van de producten onderscheidt zich van deze in de andere winkels: het idee is om de klant op een aangename manier de mogelijkheid te bieden om ter plaatse dingen te kopen en te verbruiken. RVH.

     

     

     

     





    06-07-2010 om 20:06 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rozen voor Boekarest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    1000 ROZEN VOOR BOEKAREST.

     

     

     

    Naar aanleiding van het Belgische voorzitterschap van de Europese Unie en 130 jaar diplomatieke betrekkingen met Roemenië, organiseert de Belgische Ambassadeur in Boekarest op 8 juli a.s. een bijzonder opening event, op het centraal gelegen Enescu-plein. Belgische en Roemeense militaire muziekkapellen zullen er gedurende ruim anderhalf uur een gezamenlijk optreden verzorgen. Het wordt een feestelijke avond, waarbij ook de wereldvermaarde Belgische bloemensierkunstenaar Daniël Ost op het plein een bloemsierstuk van 12 x 15 m, waarin 1000 exclusieve rozen worden verwerkt, zal ontwerpen en realiseren.

     

    Exclusieve rozen.

     

    De rozen worden geleverd door de Agora Group, groothandel in snijbloemen, planten en benodigdheden en marktleider in België en Frankrijk. Sinds enige maanden werkt zij samen met de Nederlandse rozenkwekerij Wim Van Kampen. Dit bedrijf kweekt voornamelijk nostalgische rozensoorten, exclusief voor de Agora Group. Deze samenwerking werd in eerste instantie gestimuleerd door de behoefte naar speciale rozen als gevolg van de steeds toenemende verschraling van het aanbod dat de laatste jaren werd vastgesteld.

    Eén van deze nieuwe variëteiten is de roos Ivanhoe die door Daniël Ost zal worden gebruikt in zijn creatie voor Boekarest.

     

    Belgische bedrijven in Roemenië.

     

    Onder impuls van de Belgische ambassadeur geniet de muzikale en bloemenshow die op 8 juli wordt georganiseerd, de volle steun van het in Roemenië actieve Belgische bedrijfsleven, dat van de gelegenheid gebruik maakt om zich beter kenbaar te maken naar de Roemeense bevolking, en om zijn kennis, op technologisch, culinair of ander gebied, onder de aandacht te brengen.

    Naast de aanwezigheid van het  diplomatieke korps in Boekarest, Roemeense officiëlen en talrijke Belgische en Roemeense bedrijfsleiders, zal dit event naar alle verwachting op een grote publieke belangstelling kunnen rekenen. RVH.

     

    06-07-2010 om 20:04 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wanneer dieetvoeding flirt ...

     

    Wanneer dieetvoeding flirt met gastronomie…

     

     

     

    Stel je voor… een olie met een ongelooflijk hoog gehalte aan omega 3 en 6 in de perfecte verhouding van 2 tot 1, volledig natuurlijk, geproduceerd in België met een minimale impact op het milieu én gewoonweg heerlijk … Wel, dit product bestaat echt. Het is de koolzaadolie van Alvenat !

     

    Alvenat is de naam van het bedrijf dat opgericht werd door Emmanuel en Anne Lange, een dynamisch landbouwerskoppel uit de streek van Ciney met een prachtige boerderij die deels dateert uit 1768. Samen met Dominique Minguet, chef-kok bij Accor, zijn zij erin geslaagd om, binnen hun akkerbouw- en veeteeltactiviteit, een steeds groter aandeel toe te kennen aan koolzaad.

    Wat is koolzaad nu precies? Wel, iedereen heeft in de lente al wel eens die enorme velden vol felgele bloemen gezien. Dit zijn koolzaadvelden. Koolzaad is in de plantkunde beter bekend onder de naam brassica napus en behoort tot de Brassicaceae, de wetenschappelijke term voor de kruisbloemenfamilie of koolfamilie. Deze grasachtige, oliehoudende plant is ontstaan uit de kruising van de koolsoort brassica oleracea en raapzaad (brassica ampestris).

     

    De koolzaadteelt is uitermate geschikt voor de vrij arme Waalse bodem en heeft een heel bevredigende ecologische balans. Koolzaad vraagt een grote toevoer van stikstof, maar creëert wel een uiterst positief biologisch evenwicht door zijn ontwikkelingscyclus. Indien de olie op een 100% natuurlijke manier en koud geperst wordt zonder gebruik te maken van oplosmiddelen, zoals dat absoluut het geval is bij de olie van Alvenat, dan is het resultaat een olie met buitengewone voedingseigenschappen.

     

    De koolzaadolie van Alvenat is de enige in België geproduceerde koolzaadolie voor voedingsdoeleinden verkregen bij de eerste koude persing met een heel lage CO²-balans en een heel korte traceerbaarheid zonder conserveermiddelen en in geen geval afkomstig van ggo’s. Dankzij zijn dieet- en gastronomische kwaliteiten gebruiken heel wat vooraanstaande koks de heerlijke koolzaadolie van Alvenat. Als kers op de taart hebben Emmanuel Lange en Dominique Minguet naast de zuivere olie ook een heel assortiment gearomatiseerde olie ontwikkeld op basis van Alvenat-olie.

    Zo hebben we eerst de maceraten: citroen, citroen-sinaasappel, pompelmoes, tijm-marjolein, knoflook, Spaanse peper en Truffel: lichtjes gekruide smaak door de muskustoon ontstaan uit de maceratie van echte truffels.

    Tot de infusies behoren Fleur de Serpe, M’Dina en Aillade rose met de vinaigrette gariguette als extraatje. De Gariguette combineert de olie van Alvenat met mosterd, azijn, zorgvuldig geselecteerde specerijen en aromatische kruiden om een perfecte mix tot stand te brengen voor slaatjes of als finishing touch voor gegrilde vis of vlees.

    De koolzaadolie van Alvenat is verkrijgbaar in delicatessenwinkels en bij de betere kruidenierszaak. RVH.

    www.alvenatproduction.com

     





    06-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.British airways

    British Airways vliegt voortaan nóg vaker van Brussel naar Londen

     

     

     

     

     

    Omdat 's zomers duidelijk méér klanten naar Londen willen reizen, kondigt British Airways vandaag aan dat het dagelijks twee extra vluchten inlegt van Brussel naar Londen.

     

    British Airways start vanaf 2 juli 2010 met deze extra vluchten van Brussel naar Terminal 5 van Londen Heathrow en zet daarvoor een vliegtuig type A 319 in, dat per vlucht 120 reizigers kan vervoeren. Elke week verzorgt British Airways dus voortaan 45 vluchten tussen Brussel en Londen.

     

    Zin in een dagje Londen met een bezoek aan dé trekpleisters van de stad zoals de Big Ben, de Tower Bridge, het Modern Tate Museum of Harrods? Dankzij de extra vluchten bedient BA u op uw wenken. Passagiers die naar één van de meer dan 150 bestemmingen van British Airways overal ter wereld reizen, kunnen bovendien kiezen uit méér vluchturen zodat hun overstap vlotter en sneller verloopt.

     

    Jean-Pierre Martin, Sales Manager British Airways Belux: "We zijn verheugd dat we onze klanten elke dag extra vluchten kunnen aanbieden. Op die manier kunnen zakenreizigers uiterst tijdsefficiënt voor één dag naar Londen en terug reizen. En uiteraard bieden deze extra vluchten onze world travellers nóg vlottere aansluitingen op onze verre bestemmingen."

    Terminal 5 ontvangt maandelijks gemiddeld bijna 2 miljoen passagiers en circa 15.000 vluchten. De service aan de klant is van topniveau. Reizigers die "shoppen" hoog op hun takenlijstje hebben staan, zijn hier aan het juiste adres: Terminal 5 is 's werelds meest exclusieve airport shopping mall met liefst 144 flagship stores en restaurants.

     

    De zes lounges - algemeen bekend als de 'Galleries' - geven een nieuwe dimensie aan comfort en luxe, speciaal voor BA-klanten die vliegen in First, Club World en Club Europe en voor leden van de BA Executive Club (Gold of Silver). Reizigers die wat tijd willen winnen, kunnen via ba.com online inchecken, een service waar reeds meer dan 25.000 klanten gebruik van maken. De website van BA is in 11 verschillende talen beschikbaar. Zomeraanbieding Brussel-London Heathrow, alle taksen inbegrepen: 145 euro. RVH.

    www.ba.com

    06-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap luik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Etap Hotel Luik gerenoveerd

     

     

     

    Directeur Serge Rouelle van Etap Hotel Luik maakt bekend dat zijn zaak een grondige renovatie ondergaan heeft. Etap Hotel, bekend omwille van zijn kwalitatieve lowcosthotels, besteedde daarbij in Luik nog meer aandacht aan de sfeervolle, hedendaagse inrichting van de kamers en gemeenschappelijke ruimtes.

     

    Etap Hotel Luik ligt aan de rand van de stad en telt 62 kamers met airconditioning (waarvan 3 voor personen met beperkte mobiliteit), telkens voor één, twee of drie personen. Om te beantwoorden aan de uiteenlopende wensen van diverse klanten werden 24 kamers vervangen door tweepersoonskamers met één groot bed.

     

    Nu de kamers volledig heringericht zijn, zijn ze meer dan ooit geschikt voor een knus avondje cocoonen. Het ultrafunctionele kamerconcept verenigt een optimaal gebruik van plaats, comfort en design in een praktische en moderne leefruimte.

     

    Om reizigers volledig te laten ontspannen, heeft de hotelketen gekozen voor zachte en rustgevende kleuren en werd ook de verlichting onder handen genomen: verschillende ledlampen maken een waaier aan sferen mogelijk. Enkele andere opvallende verbeteringen zijn de vloerbekleding in parketstijl in de kamers en antisliplaag in de badkamer, een flatscreen-tv met multimedia-aansluiting, een thermisch deken en dekbed, een ruime douchecabine, afzonderlijk toilet, sfeervolle verlichting en een grote spiegel die ook als kapstok dienstdoet.

     

    De kamers van Etap Hotel Luik zijn echter niet alleen gericht op het comfort van de reiziger; dankzij enkele technische snufjes werd ook gedacht aan het vrijwaren van het milieu en de natuurlijke bronnen.

     

    Met 6 vestigingen in België – Antwerpen, Brugge, Brussel, Charleroi , Raeren en Luik - biedt Etap Hotel dé budgetformule voor wie zijn zaken- of plezierreisje slim wil aanpakken. Etap Hotel is een budgetmerk van Accor, dat voornamelijk in Europa opereert. Het merk biedt de klanten het beste op het gebied van lowcosthotelsector, met slim ontworpen kamers voor één, twee of drie personen, hotels die 24 uur per dag toegankelijk zijn, en een ontbijtbuffet ‘à volonté’. De Etap Hotels bevinden zich vlak bij grote wegen en vliegvelden, en steeds vaker ook in steden. Ze bieden de klant waar voor zijn geld tegen sterk concurrerende prijzen. Etap Hotel hanteert een internationaal expansiebeleid en telt al 400 hotels in 10 Europese landen. RVH.

     

    Etap Hotel Luik - Rue de l’Arbre Courte Joie 380 - 4000 Luik

    Tel. +32 (0)4 247 03 13

     

     

    05-07-2010 om 11:18 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trouwen op Curacao
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    TROUWEN  OP  CURAÇAO

     

     

     

     

    Je gaat binnenkort trouwen en je zoekt een geschikte en originele locatie om dat te doen. Het Caribische eiland Curaçao is dé oplossing. Verrassend, dat wel, maar niet zo verwonderlijk, want Curaçao is een ideale bestemming voor een huwelijk en voor de huwelijksreis die erbij hoort. Curaçao garandeert je de ultieme weddingmoon en honeymoon ineen.

     

    In het huwelijksbootje stappen op Curaçao is niet eens zo moeilijk. Het kan in je eigen taal want er wordt op dit eiland ook Nederlands gesproken. Met een Belgische nationaliteit heb je geen speciale toelating nodig en op Curaçao kan je beroep doen op een professionele huwelijksplanner om alles vlot te laten verlopen. Er zijn ook reisorganisatoren in België die alles voor je kunnen regelen.

     

    Trouwen op Curaçao heeft als voordeel dat je er meteen één van de mooiste bestemmingen voor een huwelijksreis bovenop krijgt. Het kan ook een prijsgunstige reis worden want op Curaçao is er een zeer ruime keuze aan toeristische faciliteiten. Er zijn ook reisorganisatoren die huwelijksreizen aanbieden met kant en klare programma’s. Zo kan je bijvoorbeeld in een hotel aan het strand logeren waar alle trouwfaciliteiten aanwezig zijn en waar zelfs de meest romantische zielen worden verwend.

     

    Curaçao is een veilig eiland. Je hoeft helemaal geen schrik te hebben van de orkanen die het Caribische gebied regelmatig teisteren, want het eiland ligt buiten de orkaanzone. Een huwelijksreis naar Curaçao verloopt zorgeloos, want je hoeft niet op comfort van thuis in te boeten.

     

     

    Wat mag je nog meer verwachten op Curaçao? Het ganse jaar een schitterend klimaat, fantastische stranden, een heerlijke Caribische Zee om te zwemmen en een eerste klasse hotelinfrastructuur. Er is veel meer want Curaçao zal je ook bekoren met zijn ritme, dans en kleur, zijn tropische nachten onder de sterrenhemel, zijn fantastische gastronomie en internationale keuken en niet te vergeten zijn culturele bezienswaardigheden. RVH.

    www.curacao.com

    www.curacao.com/nl/Vakantievoorbereiding/Trouwen-Een-Echte-Caribische-Bruiloft/

    02-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biarritz hors sentiers

    « Biarritz hors sentiers… »

    Combineer Gezonde Lucht en 4 sterren comfort 

     

     

     

     

    Het Radisson Blu Hotel Biarritz creëerde speciaal voor de natuurliefhebbers een formule om 100% van een verblijf aan de kust te genieten: het « Biarritz hors sentiers… » arrangement wordt aangeboden aan 124 € per persoon per nacht (op basis van een dubbele kamer).

     

    Baskenland ontdek je te voet

    Wandelen in het achterland, genieten van de gezonde lucht tijdens de wandelingen langs pittoreske dorpjes, langsheen de kleine paadjes, de wegen naar Compostella of langs de smokkelroute. Ontdek een authentiek landschap, gemerkt door geschiedenis en tradities. Genieten van de wijde panorama’s langs de kustpaadjes of de spectaculaire zichten in de Baskische bergen.

     

    Het Radisson Blu Hotel, kijkt uit op het strand van de Baskische kust en ligt in het hart van de stad op 2 passen van de markt en avondanimaties. Het hotel biedt 150 kamers in een hedendaags design. Men kan er ook terecht in twee restaurants en bars: het Onyx Restaurant, met zijn internationale keuken met Baskische toetsen en het Transat Café, een echt balkon op de oceaan met een grill kaart en heerlijke salades. Ontspannen kan in het verwarmd zwembad, de spa, het fitnesscentrum, de speelzaal met Wii console en de cinemazaal die open is tijdens de schoolvakanties.

     

    Het « Biarritz hors sentiers… » arrangement bevat : één nacht in een 2-persoonskamer met zicht op Biarritz, het Super ontbijtbuffet in het restaurant, een gids « Wandelingen en trektochten in het Baskenland » (in het Frans), eEen picknick rugzak voor 2 personen, met een uitgebreide maaltijd van de Chef, mogelijkheid tot late check-out om 18.00u – btw. RVH.

    Reservaties en beschikbaarheid:

    Tel : 05 59 01 13 13 ou reservations.biarritz@radissonblu.com

    www.radissonblu.fr/hotel-biarritz/offres-speciales/wildside-biqzh





    01-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Privé jet

    Nieuwe privé jet service voor British Airways klanten

     

     

     

    British Airways en CitationAir lanceren een nieuwe exclusieve privé jet service voor British Airways klanten die vliegen binnen Noord-Amerika en de Caraïben.

     

     Reizigers kunnen genieten van de "PrivateConnect" service, die hen toegang biedt tot een netwerk van privé-vliegtuigen van CitationAir. Andere voordelen zijn online registratie en een speciaal telefoonnummer dat BA reizigers toelaat te boeken via een "betaal en vertrek"principe met hun kredietkaart. Zo vermijden reizigers de torenhoge taksen en lange termijn overeenkomsten die dikwijls verbonden zijn aan huur van privé-vliegtuigen. RVH.

    www.flyprivateconnect.com

     





    30-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    29-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.all seasons ook in België op hotel in stijl
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    all seasons: ook in België op hotel in stijl

     

     

     

     

    Klanten hechten steeds meer belang aan de inrichting en nemen al lang geen vrede meer met een gewone kamer. Een kamer moet emoties losweken, zodat de klanten er zich goed voelen. all seasons speelt in op die nieuwe behoefte. Alles ademt design: het meubilair, de nutsvoorzieningen, de verlichting en de inrichting van de ruimtes. De merkfilosofie en de bijbehorende aankleding is in elk hotel en in elk opzicht aanwezig: gebruiksgemak, kleuren, licht, energie, generositeit, gezelligheid en humor.

     

    Betaalbare hotels veronderstellen in de eerste plaats efficiënte en slimme oplossingen en oog voor de essentie. En dus is bij all seasons alles heel eenvoudig. Alles is zo opgevat dat de klant meteen vertrouwd raakt met de ruimtes, het meubilair en de omgeving. Wat design doet werken bij all seasons, is de harmonieuze combinatie van kleuren en licht, wat tot uiting komt in het spel van schaduwen en transparantie. Elementen waardoor een ontastbare energie de ruimte vult.

     

    Op basis van een van de 4 bestaande conceptkamers, verrijkt elke designer het all seasons-universum, hij eigent het zich en vult het anders in om telkens weer een totaal nieuwe ruimte te creëren. Ruimte optimaal benutten is bij all seasons een erezaak. In combinatie met kleurtoetsen en een subtiel spel van transparantie en lichtgevendheid creëert dat een unieke sfeer met een mix van warmte en emoties.

     

    De all seasons-hotels hebben verschillende interessante aanbiedingen zoals de dinsdagen bij all seasons, de gezinspromo, advanced booking D-2, garantie beste prijs, garantie, e.a. tijdelijke acties

     

    België en het Groot Hertogdom Luxemburg worden volwaardige partners in het nieuwe hotelsegment van de Accorgroep. Op zeer korte termijn worden hier maar liefst 5 all seasons geopend. Het Agorahotel op het Astridplein in Antwerpen opent per 1 oktober alle eerste. Nadien komen het Mercurehotel Luxemburg center, het all seasons in St. Idesbald en in Zeebrugge waar onlangs de eerste steen van het nieuwe hotel werd gelegd. Antwerpen krijgt nog dit jaar een twee all seasons, de contracten zijn getekend maar aangezien nog geen precieze duidelijkheid bestaat omtrent de definitieve naam, worden nog geen data vrijgegeven. De h Van Swieten onderstreepte wel dat het ook hier om een hotel in de Antwerpse stationsbuurt gaat.

    Brussel blijft geenszins achterwege, maar hier leidden de diverse onderhandelingen nog niet tot definitieve contracten. Na het zomerreces zijn hier meer details ter beschikking. RVH.

    www.all-seasons-hotels.com

     

     

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The greatest holiday

     

    Radisson Blu lanceert “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd

    Win 365 nachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld!

     

     

     

    Radisson Blu Hotels & Resorts, deel van de Rezidor Hotel Group, lanceerde “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd! Inzet voor de winnaar is de uitzonderlijke prijs van 365 hotelnachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld! De prijs kan opgenomen worden met partner, vrienden, collega’s of familie en is geldig tot 2015. Voor Rezidor de eerste keer om zo’n uitgebreide multimediale marketing campagne te voeren !

     

    Kandidaten worden uitgenodigd om een initiële “pitch” te lanceren op www.greatestholiday.radissonblu.com met de reden waarom zij deze prijs verdienen te winnen. Ze kunnen video’s, foto’s en links toevoegen of Facebook of Twitter gebruiken om vrienden, familie en bezoekers van de website te motiveren om voor hen te stemmen. De kandidaat met de meeste stemmen op 24 juli 2010 wordt de winnaar.

     

    De unieke prijs, die kan zolang de winnaar de groep vergezelt, kan gedeeld worden met eender wie, kan opgenomen worden gelijk waar in de wereld, in meer dan 200 Radisson Blu Hotels. John Kennedy, Vice President Marketing & Customer Relationship Rezidor zegt, “Dit is een uitdagend avontuur voor ons, en een goede manier om met onze consumenten in contact te komen en ze te belonen met deze één-keer-in-je-leven eerste klasse Radisson Blu ervaring. We gebruiken allerlei media om deze wedstrijd te promoten en voor de eerste maal maken we gebruik van de voordelen van sociale media.” “De winnaar kan beslissen om deze exclusieve prijs op te nemen om een speciale gelegenheid te vieren met een veertigtal vrienden of kan maximaal van zijn of haar prijs genieten door verschillende vakanties te nemen met partner, familie of vrienden – of nog - hij of zij kan ook solo een groot deel van de wereld rond reizen. Aan hem of haar de keuze om de 365 Radisson Blu nachten in vijf jaar te spenderen”, vervolgt Kennedy.

     

    De Radisson Blu “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd wordt gepromoot via een reeks van mediakanalen – de microsite (www.greatestholiday.radissonblu.com), een YouTube video, de Radisson Blu website, print campagnes, advertenties op luchthavens in de belangrijkste Europese steden, online displays en sociale media met blogs, forums, Facebook en Twitter, in de hotels met posters en TV reclames in de kamers en eNewsletters naar verschillende databanken in juni en juli.RVH.

     www.greatestholiday.radissonblu.com/how-it-works

    www.radissonblu.com.

     

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park inn by Radisson

    Park Inn wordt “Park Inn by Radisson”

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van de snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld, kondigt een nieuwe naam aan voor zijn middensegment hotelmerk Park Inn. Park Inn wordt vanaf heden Park Inn by Radisson. “Deze nieuwe naam ligt in de lijn van onze beslissing om verder te investeren in onze twee core merken. Park Inn is nog jong, we lanceerden het pas begin 2003 en bouwden het dusver uit tot meer dan 140 hotels met meer dan 26.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling doorheen EMEA. De link met het sterke en goed gereputeerde Radisson zal Park Inn helpen om nog sneller te groeien en nog efficiënter te werken. We vertrouwen erop dat dit zal bijdragen tot een betere bekendheid van beide merken – Radisson en Park Inn”, aldus Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Park Inn werd ontwikkeld als een fris en dynamisch middensegment merk – met kleur in het leven en het beste bieden van het essentiële in een hotelervaring. Het concept bewees zijn succes. In 2009 won Park Inn de prestigieuze J.D. Power Award voor de hoogste klantentevredenheid in zijn categorie in Europa. Ook het designbewuste Eerste Klasse en Full Service Radisson merk deed het goed: in de lente van 2010 werd het tot het grootste hogere klasse hotelmerk in Europa benoemd en stak daarbij Hilton voorbij.

     

    De nieuwe naam zal het eerst geïntroduceerd worden in het Verenigd Koninkrijk, thuismarkt voor Park Inn, en zal verder ingevoerd worden doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. “We zullen de naamsverandering geleidelijk aan doorvoeren om verspilling van papier en uithangborden te vermijden en we zullen ervoor zorgen dat eventuele last beperkt blijft”, zegt Kurt Ritter. Een uitgekiende marketing en verkoopscampagne zal de transitie van Park naar Park Inn by Radisson die tegen eind 2011 moet afgerond zijn ondersteunen. RVH.

    www.rezidor.com.

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs