Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    05-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodexo

    Sodexo kiest resoluut voor meer Bio en Fairtrade

     

     

     

    Vanaf maart 2010 biedt Sodexo enkel bio en Fairtrade bananen aan, in de meer dan 1000 restaurants waar Sodexo de catering verzorgt in België. Dit is goed voor een jaarlijks volume van 200 ton bananen of bijna 5% van de volledige Belgische markt van Fairtrade bananen. Sodexo neemt de prijsverhoging voor haar rekening zodat de consument voor dezelfde prijs een bio Fairtrade product krijgt. De bananen zijn te herkennen aan de Fairtrade-sticker op de banaan. Naast Fairtrade zijn de bananen ook bio gecertifieerd. Dit betekent dat de teelt geheel in harmonie met de natuur verloopt, zonder gebruik van kunstmest en chemische bestrijdingsmiddelen. Aan de kwaliteit en vertrouwde smaak verandert er niets, maar de samenwerking is van uiterst belang voor de producenten in Peru en Ecuador die de bananen voor Sodexo leveren.

     

    Eind 2009 lanceerde Sodexo haar Better Tomorrow Plan. Met dit plan rond duurzaam ondernemen wil Sodexo de toekomst van de volgende generaties garanderen door een evenwicht te vinden tussen sociale en economische aspecten enerzijds en het milieu anderzijds. Het plan is opgevat rond drie pijlers: een eerste project rond voeding, gezondheid en welzijn, een tweede in het kader van de ontwikkeling van lokale gemeenschappen en een derde rond het milieu.

     

    De Benelux beslissing van Sodexo betekent dat er in België jaarlijks 200 ton en in Nederland 400 ton bananen met het keurmerk zullen verkocht worden. Vorig jaar was dat samen slechts 12 ton, wat neerkomt op een verhoging van maar liefst 50 maal op jaarbasis voor Sodexo in België en Nederland. Voor de bananenboeren in Peru en Ecuador betekent dit zekerheid van een inkomen maar ook een extra Fairtrade-premie voor de meest noodzakelijke gemeenschappelijke behoeften, bv. gezondheid, scholing en productieve investeringen.

     

    Voor Michel Croisé, CEO van Sodexo, is het ‘Better Tomorrow Plan’ een absolute prioriteit in 2010. Overal waar het mogelijk is, waar het beter is voor de natuur en de mensen, moeten wij ons aanbod van producten en diensten aanpassen. Sodexo werkt ook aan programma’s rond vis, fruit, afvalbeheer. RVH.



    05-04-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sportzomer

    De smakelijke sportzomer van Devos Lemmens:

     

     

     

    Jij supportert, Devos Lemmens sponsort! Zo ziet de sauzenspecialist de zomer van 2010. Met grand slams, wielerklassiekers en het WK Voetbal, staat er deze zomer heel wat lekkers op het Devos Lemmens BBQ-sportmenu. Ideaal om vrienden uit te nodigen voor een gezellige barbecueavond, inclusief de gesmaakte sauzen van Devos Lemmens natuurlijk.

    Niets gaat boven een zomerse barbecueavond onder vrienden. Of toch… Wat dacht je van een all-in barbecue voor tien, zonder zelf de kippenbouten te moeten omdraaien? en met een spannende sportwedstrijd als aperitief of dessert? Dat is de inzet van de barbecuewedstrijd die Devos Lemmens deze zomer uitschrijft.

     

    Deelnemen is simpel. surf naar www.dl.be, kies je favoriete tv-sportwedstrijd uit de Devos Lemmens-sportkalender, beantwoord de wedstrijdvragen en waag je kans. Per sportevenement – van 11 april tot 25 juli – zijn er telkens twee winnaars, goed voor heel wat kansen op een all-inbarbecue voor jou en tien vrienden. en als je gewonnen hebt, zal je het geweten hebben! De barbecuedelegatie van Devos Lemmens trakteert je dan ook royaal: de barbecuechef verrast met lekkere gerechten, de hostess waakt erover dat er geen groenten of sausjes op tafel ontbreken. Ook van je gekozen sportwedstrijd moet je geen spannende seconde missen dankzij het grote scherm. Op een smakelijke sportzomer! RVH.

    www.campbells.com

    www.dl.be

    05-04-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marques de caceres

    RODE LOPER EN ‘XL’ GLAZEN VOOR DE

    ‘MARQUES DE CACERES’ IN DE BRASSERIES GEORGES

     

     

     

    In het hart van de hoogvlakten van de Rioja Alta, de meest prestigieuze wijnregio in Spanje, is Georges Neefs dit nobele etiket gaan selecteren dat vanaf nu deel uitmaakt van de ‘Pléiade Grands Crus des Brasseries Georges’. De witte en rode wijnen Marqués de Cáceres hebben alle kwaliteiten in zich om volop te worden geapprecieerd in de mooie XL glazen van de Brasseries :  prestige en faam, en ook karakter !

     

    Georges Neefs trok erop uit voor een reis vol passie naar de beste wijngebieden : in Sologne met Henry Marionnet in de lente van 2008, in Corsica met de befaamde Clos Poggiale van de familie Skalli in de herfst van 2008, de zomer van 2009 in de Camargue met zielsverwant Paul Vrancken in zijn grandioze Domaine de Listel, in de herfst van 2009 met de al even indrukwekkende Domaine Galetis, eigendom van nog een Belg, Pierre Degroote, in de Languedoc. 

     

    Om in de lente van 2010 ten slotte te belanden bij Cristina Forner, die aan het hoofd staat van het best verkopende Spaanse wijnmerk ter wereld. Het resultaat van de reizen zijn schitterende wijnen die Georges Neefs met zijn gasten in zijn Brasseries wil delen, door ze te schenken in de nu al beroemde XL glazen met aan de voet ervan de bekende etiketten met een woordje uitleg.  « De XL wijnen, ze hebben mijn hart gestolen, ze zijn de vrucht van ontmoetingen, ze komen voort uit de passie van wijnbouwers die ze graag met ons delen, uit hun talent ook. En dan moet ik natuurlijk ook de sublieme landschappen vermelden die wel schitterende wijnen moéten opleveren. U kunt ze daarenboven proeven tegen redelijke prijzen, het cadeau van de Pléiade en voor mij een absolute voorwaarde ! »,  vertelt Georges Neefs ons.

     

    Tijdens het regime van dictator Franco, installeert de familie Forner zich in de streek van Bordeaux. Deze wijnhandelaars, afkomstig uit Valencia, worden er eigenaar van een grand Cru Classé, de Château Camensac, en van een Cru bourgeois Supérieur, de Château Larose Trintaudon. Op het einde van de jaren 60 laat Enrique Forner zijn oog vallen op de Rioja Alta, het beste wijngebied om zijn wijnhuis in onder te brengen.

     

    De wijnen Marqués de Cáceres zijn vaandeldragers van de Rioja, de oudste DOCa in Spanje, en dé referentie voor de grote Spaanse wijnen in ongeveer 120 landen. ‘Respect voor de streek, een pioniersmentaliteit en de belofte dat kwaliteit wordt geboden’, dat zijn de drie pijlers waarop het succes van Marqués de Cáceres berust. Een uitzonderlijke wijnstreek die uit 500 kleine eigendommen bestaat, in gebieden van de Rioja Alta waar sinds oudsher wijn wordt verbouwd. Om een gepersonaliseerd resultaat te bekomen, verkiest  Marqués de Cáceres om het fruit volledig tot zijn recht te laten komen door het kortere tijd in nieuwere vaten te laten rijpen, en daarmee is het wijnhuis heel innoverend tegenover de lokale traditionele methodes. De Bodega was ook pionier in het uitgebreide gebruik van Franse eik van hoge kwaliteit.

     

    Het fruitige karakter en de frisheid, de finesse vol aroma in combinatie met het uitgesproken karakter van de wijnen Marqués de Cáceres bekoren de fijnproever.     

    www.marquesdecaceres.com

     

    Les Brasseries Georges  Winston Churchilllaan 259,   1180 Brussel

    Tel. 02 347 21 00 www.brasseriesgeorges.be

    Alle dagen van het jaar geopend, met inbegrip van zon- en feestdagen. Non stop service van 11.30 uur tot 24.30 uur op weekdagen, tijdens het weekend tot 01.00 uur ‘s ochtends.

     





    04-04-2010 om 09:43 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN United

    Brussels Airlines start samenwerking met United Airlines

     

     

     

     

    Vanaf zes april kan Brussels Airlines dankzij een nieuwe samenwerking met Star Alliance lid United Airlines dagelijkse vluchten aanbieden naar Washington en Chicago. Vanuit beide luchthavens kan doorgereisd worden naar tientallen andere bestemmingen in de Verenigde Staten. United kan dankzij de samenwerking met Brussels Airlines ook talrijke nieuwe bestemmingen in Europa en Afrika in haar netwerk opnemen.

     

    Brussels Airlines passagiers kunnen vanaf zes april naar tientallen nieuwe bestemmingen in de Verenigde Staten reizen dankzij een nieuw codeshare partnership met United Airlines. De dagelijkse lijnvlucht naar Washington en de nieuwe dagelijkse service naar Chicago O’Hare, die de voorbije maandag van start ging, worden vanaf zes april ook aangeboden door Brussels Airlines.

     

    De samenwerking tussen Brussels Airlines en United Airlines beperkt zich evenwel niet tot de directe transatlantische routes. Mits een overstap in Chicago of Washington kunnen Brussels Airlines klanten ook doorreizen naar ondermeer Boston, Denver, Dallas FW, Austin, Cleveland, Las Vegas, Los Angeles, Portland, Tampa, Houston en tientallen andere bestemmingen in de Verenigde Staten. Ook al deze bestemmingen worden voortaan in codeshare en dus met SN vluchtnummers aangeboden door Brussels Airlines.

     

    Passagiers van United kunnen voortaan via Brussels Airport met Brussels Airlines vlot talrijke bestemmingen in Europa en Afrika bereiken. De vluchtcode ‘UA’ van United zal vanaf zes april geleidelijk aan, aan talrijke Brussels Airlines vluchten worden toegevoegd. In totaal breidt United zo haar aanbod met 24 Europese en 12 Afrikaanse bestemmingen van Brussels Airlines uit. RVH.

    www.brusselsairlines.com - www.staralliance.com

    04-04-2010 om 09:33 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    26-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V Partnership

    PIERRE & VACANCES - CENTER PARCS GROUP HEEFT VOORNEMEN PARTNERSHIP MET ALBRON EN ELIOR TE SLUITEN VOOR HORECA EN RETAIL FOOD FORMULES VAN CENTER PARCS EN SUNPARKS

     

     

     

     

    De Pierre & Vacances - Center Parcs Group - Europees marktleider in vakanties dichtbij huis - heeft het voornemen partnerships aan te gaan voor de Horeca- en Retail food-formules van Center Parcs en Sunparks. Deze voorgenomen samenwerking is onderdeel van de missie gasten unieke ervaringen te bieden door een verrijking en verdieping van het bestaande full service-concept. Voor de Nederlandse en Belgische parken van Center Parcs en Sunparks wil zij de krachten bundelen met Albron, de grootste onafhankelijke cateraar van Nederland.

    Voor Frankrijk en Duitsland heeft zij de intentie een partnership te sluiten met cateringspecialist Elior. De voorgenomen samenwerking gaat vergezeld van een forse investering door deze twee partners van zo’n € 38 miljoen in Horeca- en Retail food-formules ontwikkeld voor Center Parcs Europe.

     

    Albron en Elior zijn de aangewezen partners om de restauratieve voorzieningen in de parken in nauwe samenwerking met het management van Center Parcs Europe te verrijken met nieuwe eigentijdse concepten. Door hun jarenlange ervaring in Horeca- en in Retail food beschikken deze partijen over het vermogen om het bestaande aanbod te versterken met nieuwe (internationale) formules en voorstellen voor verbeteringen. Het beoogde partnership met Albron omvat in totaal 81 outlets in de Nederlandse en 26 in de Belgische parken. De samenwerking met Elior behelst 41 outlets in Duitsland en 36 in Frankrijk. Als gevolg van de overeenkomst treden ongeveer 1800 medewerkers in dienst van Albron en ongeveer 1000 personen bij Elior. Center Parcs Europe heeft inmiddels in de diverse landen de medezeggenschapsprocedures gestart en verwacht voor de zomer in de Nederlandse parken te gaan samenwerken met Albron. De parken van Center Parcs in België volgen naar verwachting in het najaar, terwijl de parken van Sunparks in België voor 2011 op de planning staan. De voorgenomen samenwerking met Elior in de parken in Duitsland en Frankrijk staat voor juni 2010 op het programma.

     

    De partnerships onderstrepen de ambitieuze ontwikkelingsstrategie van Center Parcs Europe. Met twee complementaire en elkaar versterkende merken -Center Parcs en Sunparks - is Center Parcs Europe leidend in de Europese markt voor korte vakanties. In de komende jaren staan talrijke projecten op stapel. Zo opent in mei 2010 Le Domaine des Trois Forêts - het vierde park van Center Parcs in Frankrijk - in de bosrijke omgeving van Moselle-Lorraine zijn deuren. Een vijfde park in de regio Isère (bij Lyon) staat in 2013 op het programma. In Duitsland oriënteert Center Parcs Europe zich op de ontwikkeling van twee nieuwe parken;  Sunparks in Bostalsee (Saarland) en van Center Parcs in Allgau (Baden-Württemberg). RVH.

     

    26-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontpitter

    Tools for Cooks

    Pittig nieuwtje: multifunctionele ontpitter van Cuisipro

     

     

    Ontpit kersen en olijven in een handomdraai dankzij slim systeem. Om straks volop te genieten van dat heerlijke zomergevoel, heeft Cuisipro een pittige nieuwigheid ontwikkeld: een multifunctionele knijper waarmee je in één beweging de pitten uit kersen of olijven haalt. Klaar om je kids te verrassen met een verleidelijk kommetje kersen? Of je vrienden te trakteren op zomerse olijventapas? Hou de ontpitter al maar in de aanslag!

    De nieuwe Cuisipro is een slimme keukenhulp. In één vloeiende beweging schep je olijven of kersen op en ontpit je ze. Het schepje vooraan zorgt er ook voor dat sap wordt opgevangen en dat je werkblad proper blijft. Binnenin de ontpitter zit een siliconen cupje met ribbels. Zo glijdt de vrucht niet weg bij het ontpitten én is ze tegelijk beschermd tegen kneuzingen.

    Cuisipro ontwikkelde de ontpitter ook zo dat hij ergonomisch in de hand ligt en dat je hem makkelijk kan opbergen – beide zijden tegen elkaar duwen, vastzetten en klaar!

    Adviesverkoopprijs: 12,50 euro. RVH.





    26-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    25-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lenteproducten

    Lenteproducten

     

     

     

     

    Na een strenge en koude winter is eindelijk het voorjaar weer in aantocht. Veel mensen kijken dan ook reikhalzend uit naar het moment dat ze op het terras, in de tuin of in het bos weer heerlijk kunnen genieten van de lentezon. Een goede verzorging en bescherming zijn daarbij uiteraard erg belangrijk. Dat is mogelijk met het uitgebreide assortiment producten van Kruidvat.

     

    Of het nu gaat om de verzorging van ons lichaam, haarstyling of zonnecosmetica, Kruidvat heeft voor elk wat wils. Ook in de komende lente en zomer biedt Kruidvat haar klanten weer volop keuze uit een gevarieerd aanbod van hoogwaardige producten tegen de bekende lage Kruidvatprijzen, ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’. RVH.

     

     

     

     











    25-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lentekriebels?

    Lentekriebels?

     

     

     

     

    Verfraai je meubels, terras en tuinhuis met aangepaste producten. De lente nadert. En dat betekent dat we straks weer buiten kunnen leven. Helaas wordt ons enthousiasme al snel getemperd wanneer we neerploffen in een afgeschoten ligstoel, op een grijs geworden terras dat uitzicht biedt op een vaal tuinhuis. Want onder invloed van zon, regen en wind verliest hout zijn oorspronkelijke kleur om een troosteloos grijs te onthullen. 

     

    Je tuinmeubilair wil verwend worden. Meubels in tropisch hout zijn een droom voor wie van natuurlijke tinten houdt, maar zonder onderhoud verliest het hout al snel zijn oorspronkelijke kleur. De Olie tuinmeubilair van V33 werd speciaal ontwikkeld voor houten tuinmeubilair: ligstoelen, stoelen, tafels, banken, enz. deze waterdichte olie dringt tot diep in het hout binnen om het te verzadigen. 

     

    Dankzij de hoge concentratie aan anti-uv-bestanddelen beschermt de duurzame Olie Extreme Levensduur  tuinmeubilair de meubels tegen de zon en voorkomt zo dat het hout grijs wordt. Deze olie is bijzonder rijk aan tungolie, de sterkste natuurlijke olie voor buiten, en maakt zo het hout ondoordringbaar voor water en vocht. Dankzij de was waarmee de olie werd verrijkt, is het hout ook prima opgewassen tegen vlekken en vet. Omdat de olie microporeus is, kan het hout bovendien ademen.

     

    Niemand zal betwisten dat een tuinhuis uiterst praktisch is en heel wat extra opbergruimte biedt. Maar is een tuinhuis ook mooi om naar te kijken? Een gepaste bescherming is dus essentieel, hiervoor heb je een ruime keuze aan mogelijkheden. V33 stelt twee lazuren voor die speciaal werden ontwikkeld voor tuinhuizen, je hoeft enkel nog te kiezen tussen natuurlijke tinten en trendy kleuren!

     

    Een terras vormt de overgang tussen woning en tuin. Hout biedt bovendien talloze voordelen: een natuurlijke en ongedwongen aanblik die past bij vele stijlen, een aangenaam materiaal dat zich gemakkelijk laat bewerken en duurzaam is.  Maar om er met volle teugen van te kunnen genieten, moet je toch een basisregel naleven: het onderhoud. Voor het onderhoud van terrassen, vlonders of het hout rond een zwembad stelt V33 de Olie Terras voor. Deze olie met haar marineformule werd speciaal ontwikkeld voor de optimale bescherming van horizontaal buitenhout dat aan water wordt blootgesteld, zonder de natuurlijke aanblik ervan te veranderen. Ze voedt het hout door de vezels te beschermen, en verfraait ze je terras of vlonders met een gelijkmatige tint. RVH.

    www.v33.be

     

     







    24-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark Kindercollectie

    PRIMARK KINDERCOLLECTIE LENTE EN ZOMER 2010

     

     

     

     

    Enkele pittige selecties uit de kindercollectie zomer 2010. Topper is een aansluitende blouse met vichyruitjes voor €7,00, in de winkel vanaf begin april, mooi in combinatie met trendy korte ballonbroek voor €8,00, canvas veterschoenen voor €3,00 en Trilby-strohoedje voor €3,00.(illustratie 1).

     

    Lief gestreept longshirt met "opa"-kraagje voor €9,00, in de winkel vanaf eind maart, met gekleurde broek in keperstof voor €8,00 en stoere canvas sneakers voor €5,00.

    Schattig jurkje met strik en denim vest voor €12,00, in de winkel vanaf eind april, met eenvoudige ballerina's voor €3,50.

     

    Kies je een geruit jurkje met asymmetrisch geknoopte onderzijde voor €9,00, in de winkel vanaf eind maart met legging in washed denim voor €5,00. Juweelsandaaltjes voor €5,00 en retro plastic zonnebril, voor €1,50. (illustratie 2). RVH.





    24-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V zomer 2010

    PIERRE & VACANCES STELT HAAR NIEUWE COLLECTIE VOOR

     

     

    De collectie Pierre & Vacances omvat reeds een volledig en uniek aanbod op de vakantiemarkt, maar dat belet het merk niet om zich verder te ontwikkelen en te diversifiëren. Resultaat: nieuwe bestemmingen, nieuwe verblijfsformules en een scala aan hypertrendy activiteiten.

     

    Pierre & Vacances herontdekt het concept vakantie… En pakt uit met een gloednieuwe collectie op maat gemaakte vakanties, resorts en premium, die nog beter inspelen op de nieuwe verwachtingen en levensstijl van haar klanten.

    Pierre & Vacances is van oudsher de ideale bondgenoot bij het smeden van vakantieplannen. Net omdat elk gezin, elke klant precies weet hoe zijn droomvakantie eruitziet, biedt Pierre & Vacances formules aan die als gegoten zitten.

    De 2 nieuwe labels, resorts en premium, alsook de voortdurende ontwikkeling van het merk Pierre & Vacances bevestigen de wil van de groep om gelijke tred te houden met de nieuwe revolutie in vakantieland. Het concept vakanties op maat staat gegrift in de filosofie van Pierre & Vacances, en krijgt pas volle betekenis in 2010.

     

    Op het menu voor de zomer 2010 prijken zeven nieuwe residenties, namelijk een jodiumkuur in Audierne en Pornichet, een zonnekuur in Nice, Port-Barcarès en tevens in Italië op volgende bestemmingen: Toscane en Isola d’Elba. De rode draad bij Pierre & Vacances is en blijft het respect voor de natuur en zin voor esthetiek. Het concept van Pierre & Vacances: vakanties even mooi binnenin als buiten uit.

     

    Pierre & Vacances Premium: deze nieuwe collectie omvat Résidences MGM en een selectie van de mooiste residenties van Pierre & Vacances. Het superieur gamma van Pierre & Vacances: uw garantie op een vakantie waar welzijn en bevoorrechte hotelservices centraal staan. Uitzonderlijke locaties die een uniek aanbod vormen in het teken van pure ontspanning en waar genot. Premium: uw garantie voor authenticiteit, elegantie en emoties. RVH.

    www.pv-holidays.be tel: 0900 00 009 (0,45/min)

    21-03-2010 om 12:30 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    19-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe oogst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe oogst

     

     

     

    Rechtschapen liefhebbers van het heerlijk kopje koffie kunnen nu een intens moment van ontdekking beleven. Vanaf 10 maart lanceert Douwe Egberts haar limited edition Douwe Egberts “Nieuwe Oogst”. Hun meester-brander wijdde al zijn passie aan de rijke smaak van versgeplukte koffiebonen.

     

    Omdat enkel die versheid een hemelse smaaksensatie kan oproepen: rijk, vol en licht fruitig! Beeldt u zich eens even verre uitgestrekte koffieplantages in… een koffieboon wordt zo vers mogelijk geplukt, en daarna zo snel mogelijk gebrand, gemalen en verpakt. Douwe Egberts heeft dit idee samengebracht in een vernieuwend pakje koffie om zo een unieke koffie-ervaring te creëren: de Douwe Egberts “Nieuwe Oogst”, een ontdekking van authentieke smaken.

     

    Wees er op tijd bij, want deze limited edition wordt maar tijdens een korte periode per jaar geproduceerd. Deze beperkte voorraad kan dus in enkele dagen tijd volledig uitgeput zijn! Een unieke koffie-ervaring want elk kopje Douwe Egberts “Nieuwe Oogst” dompelt u onder in een volledig nieuwe smaaksensatie. Een verrijking die zich ontplooit tot een unieke koffie-ervaring.

    Etienne Moernaut, meester-koffiebrander van Douwe Egberts sinds 1973, beschouwt Douwe Egberts “Nieuwe Oogst” als één van zijn favorieten: “Koffie is een natuurproduct. De smaak varieert naargelang het seizoen, de origine van de bonen, de temperatuur, de vochtigheid… We wisten dan ook niet precies hoe de Nieuwe Oogst exact zou smaken. Maar ik ben heel tevreden over het resultaat. Het is een heel rijke koffie met een volle en licht fruitige smaak; zoals ik verwacht had. Overheerlijk.”

    Douwe Egberts selecteerde voor ‘Nieuwe Oogst’ een hoogwaardige Arabica-boon uit Columbia die geroemd is om zijn uitzonderlijke volle en rijke smaak. RVH.

     

     

     

     

    19-03-2010 om 21:46 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knokke-Heist, de kust van het genieten

    Knokke – Heist, de kust van het genieten.

     

     

     

    Met de opening van het nieuwe toeristische seizoen bewijst deze mooie badstad dat ze niet voor niets ‘the place to be’ is. Zeker als je van gastronomie, kunst, natuur en winkelen houdt.

     

    Enkele nieuwe brochures geven de potentiële toerist inzage in het globale aanbod van de badstad en belichten tot dusver onbekende of ondergewaardeerde facetten van Knokke-Heist. De brochure ‘overnachten in’ biedt een compleet overzicht van alle logiesmogelijkheden in hotels, B&B en campings maar evenzeer van alle agentschappen die meer dan 2000 verhuurmogelijkheden aanbieden.

     

    ‘MICE in’ presenteert de vergadermogelijkheden en accommodaties waar men naast meetings ook sessies voor teambuilding kan organiseren evenals de mogelijkheden voor residentiële seminaries. ‘Wandelen in’ geeft per seizoen een overzicht van de wandelkalender die de natuurliefhebbers ongetwijfeld zal aanspreken, terwijl er naast de groepswandelingen vanzelfsprekend ook diverse individuele mogelijkheden voor het grijpen liggen.

     

    ‘Toprestaurants in de Zwinregio’ is een nieuwe brochure die de fijnproever alle mogelijkheden in de Zwinregio voorschotelt. Hierin komen alle sterrenrestaurants aan bod, maar ook de restaurants uit de regio die in de GaultMillau minimaal 13 punten verzamelden.

    ‘Dagtrips in’ geeft een aantal suggesties voor groepen die naargelang de specifieke behoeften ook kunnen worden aangepast.

     

    Belangstellenden kunnen bij de toeristische dienst terecht, hetzij telefonisch op het nummer 050-630 380 hetzij per mail: toerisme@knokke-heist.be







    19-03-2010 om 21:45 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tartare special
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tartare Special: zoeter, smeuïger en met echte stukjes ajuin

    Nieuwe tartaarsaus van Devos Lemmens in handige squeeze verpakking

     

     

     

    Een tartaarsaus zoals je enkel in de frituur vindt: heerlijk op frietjes, calamares of fish sticks. Dat moet de nieuwe Tartare Special van Devos Lemmens zijn!

    Met zijn zoetere en smeuïge textuur valt hij ongetwijfeld in de smaak bij menig sausliefhebber. Bovendien bevat de Tartare Special ook echte stukjes ajuin, net zoals de Special-sauzen in de frituur. Extra leuk is de handige squeeze verpakking (300 ml) die perfect in ieders koelkast past. De Tartare Special is vanaf begin april te verkrijgen in alle grootwarenhuizen.

     

    Voortaan moet je niet meer naar de frituur om die typische, romige tartaar te proeven, maar haal je hem gewoon in huis. In tegenstelling tot de traditionele tartaar, die heerlijk is bij zalm, scampi of langoustines, is de Tartare Special op zijn best bij gefrituurde gerechten zoals fish sticks, calamares en uiteraard… frietjes.

    Dit komt onder meer door de textuur van de saus die smeuïger is dan de traditionele versie.

     

    De traditionele tartaar van Devos Lemmens wordt verkocht in een glazen sauspot, de nieuwe Tartare Special wordt uitgebracht in een handige squeeze verpakking. De speelse knijpfles is niet alleen handig en leuk, maar ook uiterst hygiënisch.

    Hiermee vult de Tartare Special het bestaande squeeze gamma van Devos Lemmens aan: Cocktail Light, Argentina Grill, Pita, Brasil en Diablo. Speciaal voor het BBQ-seizoen zullen hier binnenkort nog twee nieuwe sauzen aan toegevoegd worden.

    De nieuwe Tartare Special (300 ml) is vanaf begin april verkrijgbaar in alle grootwarenhuizen met een richtprijs van 2,09 euro. RVH.

     

    14-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6de week van de dietist
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    6de Week van de Diëtist – 29 maart tot 2 april 2010

    Onmisbare groenten

    Vraag vrijblijvend voedingsadvies aan een diëtist in je buurt

     

     

    Iedereen is zich bewust van het belang van gezonde voeding en beweging. Er worden dagelijks 5 porties groenten en fruit aanbevolen. Maar wat dit nu precies inhoudt en waarom het zo belangrijk is, blijkt voor velen minder duidelijk. Toch doet men niet zo snel een beroep op deskundig advies. De Week van de Diëtist is dé ideale gelegenheid om vrijblijvend kennis te maken met de werkwijze van de professionele voedingsdeskundige.

     

    Van 29 maart tot 2 april 2010 kan je terecht bij een diëtist in je buurt voor vakkundig advies. Hij of zij legt je tijdens een kennismakingsgesprek uit  wat gezonde voeding precies inhoudt (na afspraak, gedurende 15 min). Daarnaast wordt ook besproken hoe belangrijk groenten zijn in de dagelijkse voeding, en welke portie en positieve eigenschappen ze hebben.  De inmiddels zesde editie van de Week van de Diëtist heeft als thema ‘Onmisbare groenten!’

     

    Week van de Diëtist 2010: 29 maart tot 2 april

     

    Van 29 maart tot 2 april zetten maar liefst 200 deelnemende diëtisten hun deuren open voor alle geïnteresseerden. De Week van de Diëtist is de ideale gelegenheid om vrijblijvend kennis te maken met de manier van werken van de diëtist dit gedurende 15min. na afspraak.

    De lijst van de deelnemende diëtisten/ voedingsdeskundigen vind je weldra terug op de website www.dietistenvereniging.be. Neem contact op met een diëtist uit jouw buurt en maak een afspraak tijdens de week van 29 maart tot en met 2 april 2010. RVH.

     

    12-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ville in Italia

    EEN ZALIGE VAKANTIE IN EEN SUPER-DE-LUXE VILLA?

    NU EXCLUSIEF BIJ "VILLE IN ITALIA": "LUXURY VILLAS"

     

     

     

     

     

    "Ville in Italia", gevestigd in Florence, is een van de grootste professionele verhuurders van vakantievilla's met net dat tikkeltje meer in Italië.

     

    Alle luxueuze huurvilla's in het aanbod "Luxury villas" zijn gelegen in bijzonder betoverende en rustige panorama's. Bovendien zijn ze uitgerust met een zwembad, tuin, terras of toegang tot de zee en andere zalige geneugten.

     

    "Ville in Italia" biedt meer dan 500 vakantieverblijven met extra charme aan (villa's of luxeappartementen) voor een vakantie "op z'n Italiaans". De ideale uitvalsbasis dus om de onuitputtelijke rijkdommen te ontdekken (of herontdekken) van Toscane of Umbrië, Venetië of Ligurië, Sorrento, Positano en de Amalfitaanse kust, Sicilië of Latium, Apulië of Sardinië, het Gardameer, en hoe zouden we het kunnen vergeten, Rome natuurlijk.

     

    Een ontspannende vakantie in landschappen met een eeuwige schoonheid is enkel mogelijk in de rustige zekerheid van een perfect voorbereide en zorgeloze locatie. Het programma "VILLA'S AAN ZEE" is een exclusiviteit van "Ville In Italia": al deze villa's hebben toegang tot de zee, te voet en soms zelfs zonder van de eigendom af te komen. Maar ook de meeste andere verblijven van "Ville In Italia" aan de kust bieden een prachtig zicht op zee.

     

    De categorie "APPARTEMENTEN" biedt hoge standing, comfort en afwerking in de historische centra van die kunststeden die men minstens één keer in zijn leven moet gezien hebben! Of aan zee om uit te rusten van zoveel geschiedenis en cultuur.

     

    "VILLA'S VOOR GEZINNEN": steeds meer bevriende gezinnen trekken er samen met alle kinderen op uit voor een gezellige vakantie onder vrienden. Deze ruime villa's, aan zee of op het platteland, zijn zorgvuldig uitgekozen en liggen in het hartje van de weelderige Italiaanse natuur met een diversiteit die een ruime keuze biedt. RVH.

    www.vakantieverblijf.be 









    11-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeugdherbergen

    Ruim 30 miljoen euro Vlaams geld voor bouw 8 nieuwe jeugdherbergen

     

     

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois maakt werk van een modernisering van de Vlaamse jeugdverblijfinfrastructuur. Een grondige vernieuwing en capaciteitsuitbreiding van de jeugdherbergen in Vlaanderen is dringend nodig.

     

    De minister investeert de volgende jaren 31 miljoen euro in de (ver)nieuwbouw van acht jeugdlogies. Er komt een nieuwe jeugdherberg in Brussel, Brugge, Kortrijk, Oostende, Brasschaat, Lier, Diest en Hasselt.

     

    Het jongerentoerisme is een steeds belangrijkere toeristische markt in de wereld. Ook in Vlaanderen is dat het geval. Jaarlijks overnachten meer dan 300.000 jonge toeristen uit binnen- en buitenland in een van de twintig bestaande Vlaamse jeugdherbergen. Minister Bourgeois heeft de ambitie om in de toekomst nog meer jonge toeristen naar Vlaanderen aan te trekken. Kwaliteitsvol en betaalbaar logies voor jonge toeristen is daarvoor een minimumvereiste. De huidige jeugdherbergen in Vlaanderen zijn echter vaak verouderd.

    "Een grondige vernieuwing van onze jeugdverblijfsinfrastructuur is dringend nodig", zegt de minister. "De jonge reiziger van nu wil ook meer comfort in de jeugdherberg. Hij wil kunnen slapen in kleinere slaapzalen in plaats van in vooroorlogse zalen met 50 bedden. Hij wil eigen sanitair op de kamer, verlangt een aantrekkelijk onthaal, moet op het internet kunnen surfen, enz. Onze huidige jeugdherbergen zijn op dat vlak onvoldoende uitgerust".

     

    Met de (ver)bouw van de acht geselecteerde jeugdherbergen komen er netto 600 nieuwe bedden bij, meer dan een verdubbeling van de capaciteit van de jeugdherbergen in de betrokken gemeenten (nu 400 bedden). De nieuwe toeristische jongerenlogies zullen de toeristen een betaalbare kwaliteit bieden: een goede mix van (de grootte van) slaapkamers, eigen sanitair per kamer, restaurant en bar, vergaderlokalen, fietsenstalling, veilige opbergruimte voor bagage, enz. De nieuwe jeugdherbergen zullen ook duurzaam zijn. Ze moeten minstens voldoen aan de eisen van het ecolabel 'Groene Sleutel'. RVH.   

     

    10-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vallrhona: smkelijk alarm

    SMAKELIJK ALARM – SMAKELIJK ALARM

     

     

     

     

    Van 5 maart t/m 4 april 2010 verstopt Valrhona chocoladeschatten om op een vrolijke en speelse manier Pasen te vieren. Eitjes met een landelijke geest komen uw dagelijkse leven kleur en vrolijkheid brengen, met uitzonderlijke momenten:

     

    Een blauw eitje, van pure chocolade en amandelhazelnootpraliné, een groen eitje met melkchocolade en een heerlijke amandelhazelnootpraliné, een roze met pure chocolade en amandelhazelnootpraliné of een gewoon melkeitje met humm... amandel-hazelnootpraliné.

     

    Leuke verrassingen, want in de aanloop naar Pasen zitten de eitjes overal verstopt, onder het kussen, tussen de bloemen, onder de post... in je jaszak! Valrhona personaliseert Pasen dit jaar, om er een origineel, feestelijk en heerlijk festijn van te maken.

    Eitjes, bloemen, … zitten verstopt in een zakje van 200g of een langwerpig doosje met 6 of 12 bonbons!. RVH.

     





    09-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Livium: de slimme overkapping

    Elke dag terrasjesweer

    De slimme overkapping

     

     

     

     

    Livium Creative Louvres introduceert de eerste waterdichte terrasoverkapping met beweegbare louvres. Gemaakt als letterlijk openluchtdak voor terras, patio of balkon. En ook schitterend als open veranda. Wil je zon, dan gaan de louvres wijd open. Heb je liever schaduw, dan temperen de louvres het licht. Regent het? Sluit de louvres en patio of terras zijn waterdicht overkapt.

     

    De louvredaken van Livium Creative Louvres zijn vervaardigd uit duurzaam aluminium. Doordat ze 180° roteren kun je er letterlijk alle kanten mee uit. Een kwestie van maatwerk dus met esthetiek en comfort als sleutelwoorden. Waar traditionele overkappingen het daglicht weghalen en waardoor achterliggende vertrekken weinig lichtinval krijgen, lost Livium dit probleem op met het Louvredak, dat naar wens kan worden geopend of gesloten.

     

    Livium Louvredaken sluiten naadloos aan bij alle vormen van architectuur. Sfeer en uitstraling worden voor een groot deel bepaald door de gekozen kleur en bouwkundige constructie. Architecten, aannemers en/of constructiebedrijven worden betrokken bij de beslissingsfase om de aanbouw zo natuurlijk mogelijk over te laten vloeien naar de stijl van het huis. De zonnige daken worden in Nieuw-Zeeland vervaardigd en vervolgens naar België verscheept. De louvredaken worden door het Belgische Liviumteam ter plaatse op maat gemaakt, geplaatst en afgemonteerd. RVH.

    www.livium.be.

     

     







    09-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amadore hotels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    AMADORE HOTELS & RESTAURANTS BREIDT UIT DOOR OVERNAME WELLNESSHOTEL ’T VEERSE DUIN

     

     

     

     

    Amadore Hotels en Restaurants heeft het nog te openen Hotel & Wellness ’t Veerse Duin overgenomen. Het viersterren-complex gaat heten Amadore Wellness Hotel De Kamperduinen. De officiële opening zal in april plaatsvinden. Het hotel is gesitueerd aan de Zeeuwse Kustroute tussen het Veerse Meer en de duinen en Noordzee.

     

    De Kamperduinen is gebouwd volgens de laatste technieken op het gebied van energiezuinigheid en duurzaamheid en sluit daarmee aan op het Green Key concept, dat Amadore in al haar hotels gaat toepassen. 

     

    Het hotelgedeelte bestaat uit 55 luxe 2- en 3-kamer-residenties en 24 riante hotelsuites. Naast restaurant, bar en zonneterrassen heeft het een luxe wellnesscenter. Er zal worden gestreefd naar een goede samenwerking met David Crouwel. Bij iedere residentie behoort een eigen parkeerplaats. Alle voorzieningen en vormen van verzorging zijn van topniveau. Het hotel zal zich vooral richten op Nederlandse, Duitse en Belgische gasten.

     

    Algemeen directeur van Amadore Jerry van Zuijlen ziet het hotel als een grote aanwinst voor Zeeland. De Kamperduinen past precies binnen het kwaliteitsstreven van de Groep, die ook eigenaar en exploitant is van Grand Hotel Arion, Grand Café Stefano’s en Grand Café Raymondo aan de boulevard van Vlissingen, Hotel Arneville en Grand Café Raymondo in Middelburg, en Grand Café Raymondo en Grand Café/drie sterren hotel Jersey in Goes. Amadore heeft in Vlissingen ook een eigen cateringbedrijf en de woondecoratie- en bloemenwinkel Floradore. RVH.

    08-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kingfisher airlines

    Indiase  Kingfisher Airlines klaar voor toetreding tot oneworldalliantie

     

     

     

    Kingfisher Airlines, de grootste binnenlandse  luchtvaartmaatschappij van India en tevens vijf-sterrenluchtvaartmaatschappij,  maakt zich klaar om tot de oneworld alliantie toe te  treden. Het memorandum of understanding is een  stap in de richting van het volledige lidmaatschap van 's  werelds  toonaangevende alliantie.

     

    De overeenkomst is getekend door  Kingfisher Airlines' Chairman Vijay Mallya en de Chief Executives van de huidige 11 one world-leden, die tot de beste en grootste namen in de industrie behoren. Kingfisher Airlines heeft toestemming gevraagd aan het Indiase Ministerie van  Burgerluchtvaart om lid te worden van oneworld.

     

    Een streefdatum voor de toetreding van  Kingfisher Airlines tot de alliantie wordt bevestigd zodra deze goedkeuring is  verkregen. Normaliter neemt het toetredingsproces ongeveer 18 maanden in  beslag. Bijgevolg wordt verwacht dat Kingfisher Airlines in 2011 deel zal  uitmaken van one world. Kingfisher Airlines' toetreding tot oneworld verbindt  het meest uitgebreide binnenlandse netwerk van India met het ongeëvenaarde  wereldwijde netwerk van oneworld, dat als enige alliantie leden  met een basis in elk continent heeft.

     

    De maatschappij voegt 58 Indiase steden aan de oneworld-kaart toe. Hiermee zal het  netwerk van oneworld worden uitgebreid tot 800 bestemmingen in bijna 150 landen, bediend  door een gecombineerde vloot van 2.350 toestellen die ongeveer 9.000 vluchten  per dag uitvoeren en ca. 340 miljoen passagiers per jaar vervoeren. RVH.

    08-03-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs