Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    11-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Glycepure

    EEN NATUURLIJKE AANPAK OM COMPLICATIES BIJ DIABETICI TE VERTRAGEN EN TE VOORKOMEN

     

     

     

    Diabetes en vooral prediabetes zijn ziektes die veelal veel te laat vastgesteld worden omdat ze geen duidelijk herkenbare ziektesymptomen vertonen.

     

    De complicaties daarentegen beginnen zich al te vormen alvorens de ziekte wordt vastgesteld. Deze kunnen zeer ernstig en zeer schadelijk worden. Het gaat dan voornamelijk over vasculaire problemen: zowel micro-vasculair ter hoogte van de ogen, de nieren en de voeten als macro-vasculair ter hoogte van de aderen, het hart en de hersenen.

     

    Het is bovendien essentieel dat, op het moment dat de ziekte wordt vastgesteld, de patiënt zijn voedingsgewoonten aanpast. Dit wordt niet altijd in acht genomen waardoor de efficiëntie ervan beperkt is.

     

    GLYCEPURE is een natuurlijk en innovatief voedingssupplement. Het is inderdaad zo dat Glycepure enerzijds bestanddelen van kaneel en chroom bevat. Deze hebben hun doeltreffendheid al bewezen door de suikerwaarden in het bloed te regelen en eveneens te vermijden dat er complicaties zouden optreden als gevolg van deze te hoge suikerwaarden.

     

    Maar Glycepure bevat anderzijds ook antioxidanten, zoals kaneel, flavonoïden van bosbessen, selenium, zink en luteïne die een preventieve invloed hebben op vasculaire problemen bij diabetici.

     

    Het gaat hier dus om een voedingssupplement zonder bijwerkingen en toxische effecten die zowel de suikerwaarde in het bloed regelt als antioxidanten bevat die een invloed hebben op het vasculaire systeem. Door deze twee mechanismen in Glycepure kunnen vasculaire complicaties bij diabetici voorkomen worden.

     

    Een controle van uw bloedsuikergehalte vanaf de eerste tekenen van prediabetes is aangeraden, zo vermijdt u dat een banaal probleem in een ernstige stoornis veranderd. Elke maand vindt met op de site www.glycepure.com/recepten.html een recept met een laag suikergehalte. Bv.: Zalmfilets in papillot met paprikapuree, een fragment uit het boek : Le régime “anti-diabète”. La solution dans votre assiette.
    Dr Jacques Médart et Michel Montignac. RVH.

    www.glycepure.com





    11-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad

    Etihad vanaf november naar de Seychellen 

     

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, vliegt vanaf 1 november 2011 naar Mahé, een eiland dat deel uitmaakt van de Seychellen.

     

    Etihad zal vier keer per week tussen thuisbasis Abu Dhabi en de Seychellen vliegen. Voor de vluchten wordt een Airbus A320 ingezet, die uitgerust is met twee klassen (Pearl Business en Coral Economy) en per week 1.088 passagiers kan vervoeren.

     

    “We zien dat de eilanden van de Seychellen steeds meer als luxe reisbestemming in de smaak vallen bij reizigers vanuit de Verenigde Arabische Emiraten en vanuit Europa. Onlangs nog brachten zelfs de nieuwe hertog en hertogin van Cambridge er hun huwelijksreis door. Met het oog op de vele reizigers die in de winter de zon willen opzoeken, leek november ons het ideale moment om de nieuwe route te introduceren,” zegt James Hogan, Chief Executive Officer van Etihad. RVH.

     

    10-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The hotel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Modern en stijlvol design voor The Hotel

    Revolutionaire renovatie kamers binnenkort van start

     

     

     

     

     

    The Hotel, het voormalige Brussels Hilton, zal worden heringericht door GCA, een Spaans architectenbureau van wereldfaam. Het hotel aan de Waterloolaan werd in februari overgenomen door de Zweedse vastgoedgroep Pandox AB, die er een premium segment hotel van gaat maken met moderne en stijlvolle elegantie als rode draad. Binnenkort wordt gestart met de complete renovatie van de 433 kamers, die een revolutionaire nieuwe indeling en contemporaine look krijgen waarbij alles er op gericht is om de gasten zich optimaal op hun gemak te laten voelen. 

     

    De keuze voor het architectenbureau dat The Hotel onder handen mag nemen is gevallen op het Spaanse 'GCA Arquitectes Associates'. Achter deze naam staat een team van architecten en designers die al ruim twintig jaar met succes wereldwijd projecten uitvoeren op gebied van architectuur en binnenhuisinrichting. Op het palmares van GCA staat een indrukwekkende lijst van oa hotels, winkelcentra en kantoorgebouwen in wereldsteden zoals New York, Londen, Parijs en Dubai.

     

    Wat opvalt in het ontwerp voor de nieuwe kamers is de revolutionaire indeling. Het traditionele bureau verdwijnt en maakt plaats voor een lange zetel langs het raam waar een schuifbare tafel voor staat. De zakenreiziger van vandaag werkt met laptop of tablet computer en heeft daarom geen groot bureau meer nodig. De innovatieve nieuwe indeling zorgt er voor dat de ruimte optimaal wordt benut om er zowel te kunnen relaxen als werken.

     

    De badkamer wordt met lamellen gescheiden van de rest van de kamer. Dit geeft een ruim gevoel en bovendien kan je met open lamellen zelfs vanuit de badkamer van het prachtige uitzicht op de stad genieten. De kamers worden stijlvol en gezellig ingericht zodat gasten zich er helemaal thuis voelen en tot rust kunnen komen.  RVH.

     

     

    07-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hello Antwerp
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HELLO ANTWERP : Land Rover presenteert nieuwe Range Rover Evoque in Modemuseum

     

     

     

    Beeld u in… de meest trendy, sexy en stedelijke auto van Land Rover. Meer nog, de meest compacte, ecologische en milieuvriendelijke Range Rover ooit, uitgerust met de laatste technologische snufjes. De Range Rover Evoque heeft het allemaal, en de wereld mag het weten.

    Land Rover hield deze baby Range officieel boven de doopvont in aanwezigheid van zijn Belgische drie peters, de 'City Shapers'. Das Pop frontman Bent Van Looy, ontwerpersduo A.F. Vandevorst en lifestyle trendwatcher Valentine Van Gestel kwamen naar Antwerpen, werden samen met een duizendtal andere gasten ondergedompeld in een heuse 'Evoque City Experience' en zagen dat het goed was.

     

    Met de nodige glitter en glamour stelde Range Rover de nieuwe Range Rover Evoque voor, de kleinste, lichtste en zuinigste Range ooit gemaakt. Dat gebeurde in het Modemuseum op het Antwerpse Zuid. Bezoekers konden er de Range Rover Evoque bewonderen in een unieke omgeving. Naast de Evoque – die getoond werd in zijn beide koetswerkvarianten – kon het enthousiaste publiek ook kennis kan maken met de aparte Pulse of the City campagne en met de City Shapers. Bezoekers aan de Evoque-lounge konden er digitaal de Evoque van hun dromen samenstellen.

     

    Na het officiële gedeelte maakte de Evoque zijn imago van trendsetter waar met een

    exclusief "late night" shopping-parcours door de modestad. Verschillende boetieks zoals Essentiel, Seven for all Mankind, Ines, Delvaux, Thiron, MAC, Sien en Liu-Jo opende speciaal voor de Evoque en zijn gasten, de deuren.

     

    De Pulse of the City Campaign werd in de herfst 2010 wereldwijd gelanceerd in 17 landen. Per land werden een aantal city shapers uitgekozen. Zij zijn echte stadsmensen die hun stad door en door kennen. Bent Van Looy, de frontman van Das Pop, modeontwerpster A.F. Vandevorst en journaliste Valentine Van Gestel vertegenwoordigen Brussel in de Pulse of the City Campaign van België. RVH.

    06-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mumm on Ice

    MUMM On Ice, de ideale partner voor verrassingsfeestjes.

     

     

     

     

    Het gereputeerde Franse Champagnehuis G.H. MUMM stelt MUMM On Ice voor. MUMM On Ice is een fles G.H. MUMM Brut Cordon Rouge in een bijzondere geschenkverpakking, een elegant én tegelijk praktisch accessoire dat ervoor zorgt dat je je favoriete champagne altijd en overal perfect gekoeld kan serveren.

     

    Altijd en overal perfect gekoelde champagne. Breek het ijs met MUMM On Ice, een speciale zomereditie van het gereputeerde champagnehuis G.H. MUMM. Met MUMM On Ice lanceert G.H. MUMM een gloednieuwe manier om champagne te drinken. Het gaat om een fles G.H. MUMM Cordon Rouge verpakt in een stijlvolle draagtas.

     

    De transparante tas, vervaardigd uit een licht en flexibel materiaal, ontpopt zich tot een herbruikbare ijsemmer, als je haar vult met geschaafd ijs en een beetje water. Doordat zij uitgerust is met een praktisch handvat, draag je de fles overal veilig mee naartoe. MUMM On Ice is te koop in de grootdistributie. Aanbevolen verkoopprijs: 30 euro.

     

    Met een wereldwijde verkoop van bijna 8 miljoen flessen staat G.H. MUMM op de derde plaats in de lijst van de grootste champagnehuizen. De export is goed voor ongeveer 60% van de verkoop. Champagne G.H. MUMM is aanwezig in meer dan 100 landen en bekleedt een vooraanstaande positie in Europa, meer bepaald in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italïe. G.H. MUMM streeft nu ook een nieuwe doelstelling na: de Aziatische markten veroveren. RVH.

    www.pernod-ricard-belgium.com 

     

     





    04-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guiness record sportles

    CENTER PARCS BREEKT GUINNESS WORLD RECORD MET GROOTSTE SPORTLES OOIT

     

     

     

    Een indrukwekkende krachtenbundeling van ruim 988 medewerkers van Center Parcs, Sunparks, Pierre & Vacances, Albron en Eliance heeft vandaag een notering opgeleverd in het Guinness Book of Records. Om 9 uur verbraken zij in het Belgische park de Kempense Meren van Sunparks het Guinness World Record met een prestatie die de geschiedenis ingaat als de ‘grootste sportles ooit’.

     

    Tijdens de internationale sportdag deden 1400 collega’s mee aan deze collectieve recordpoging. Onder begeleiding van zes sportinstructeurs van Center Parcs deden zij verschillende oefeningen tijdens een warming up van tien minuten. Het vorige record stond op naam van de Ballyclare Highschool in Noord-Ierland die het record op 12 november 2009 met 882 deelnemers op zijn naam schreef.

     

    Center Parcs Europe bestaat uit Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Groep. Center Parcs Europe telt 24 parken (21 parken van Center Parcs en 3 parken van Sunparks) in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. In 2010 boekten circa 3,9 miljoen gasten ruim vijftien miljoen overnachtingen. De omzet van Center Parcs Europe over het boekjaar 2009-2010 bedroeg 599,6 miljoen euro. RVH.





    04-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carlsberg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Perfect Serve Box van Carlsberg: de perfecte kit om dit unieke bier te serveren zoals het hoort, én een ideaal vaderdagcadeau !

     

     

    Om een lekker biertje te maken, heb je niet altijd genoeg aan de juiste ingrediënten. Er komen vaak nog een hele rits handelingen aan te pas waarvan je misschien wel denkt dat ze helemaal niet belangrijk zijn.

     

    Carlsberg heeft al lang begrepen dat je een aantal strikte regels moet naleven, zowel bij het brouwen van het bier als bij het schenken.

    Om te genieten van een heerlijke Carlsberg moet je namelijk eerst elk stof of vuiltje van het flesje vegen. Vervolgens neem je een schoon en vochtig glas. Het bier moet in één beweging worden uitgeschonken. Daarvoor hou je het glas schuin en laat je het vervolgens geleidelijk recht komen terwijl je het volschenkt. Het flesje mag nooit in aanraking komen met het bier en het glas. Als het bier is uitgeschonken en je het glas hebt neergezet, voltooi je het ritueel door het glas af te strijken met een bierafschuimer, die je in een hoek van 45° houdt. Dan volgt de finishing touch: dompel de onderkant van het glas kort in het water zodat het mooi proper is, en droog af. Om het er helemaal aantrekkelijk uit te laten zien, serveer je het glas op een Carlsberg-bierviltje.

     

    Wil je het zelf ook eens proberen? Koop dan de Perfect Serve Box, die verkrijgbaar is in bepaalde supermarkten. In deze kit vind je 1 glas, 6 flesjes Carlsberg van 25 cl, 1 bierafschuimer en 10 bierviltjes. De aanbevolen verkoopprijs is 7,99 euro. RVH.

     

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dcooternocturnes

    Nieuw: scooternocturnes in het Pajottenland

     

     

     

    Tot en met 30 juni pakt Scootertours.be uit met zgn. scooternocturnes en kan je iedere dag tussen 18u30 en 22u30 scooters huren voor een bijzonder interessant tarief. Zowel verliefde stellen die zin hebben in een romantische uitstap als Bourgondiërs die de streek van geuze en kriek weten te waarderen, zullen vast en zeker genieten van een scootertocht op een lange, warme zomeravond.

     

    Wie deelneemt aan een scooternocturne zal onmiddellijk merken hoe mooi het Pajotse landschap is wanneer het gehuld is in de warme kleuren van de ondergaande zon. Scootertours.be tekende verscheidene mooie routes uit die zich uitstekend lenen voor een romantische, ontspannende uitstap na een drukke werkdag of op een weekendavond. Onderweg kan je op een van de caféterrassen genieten van een lekkere geuze of kriek.

     

    De scooternocturnes kunnen geboekt worden tot eind juni. Tussen 18u30 en 22u30 betaal je slechts 30 euro per scooter (min. 2 scooters - incl. huur van de helmen en verzekering).

     

    Het scooterverhuurproject van het Pajottenland werd gelanceerd in augustus 2010. Sedertdien kent het een alsmaar toenemend succes. Op dit ogenblik zijn er tien scooters van 50cc beschikbaar voor verhuur. Een scooter huren overdag kost slechts 69 euro. Vanaf twee scooters betaal je slechts 50 euro per scooter per dag. Voor een heel weekend (van vrijdagavond tot maandagochtend) betaal je slechts 100 euro per scooter. Er zijn drie officiële startplaatsen: Eizeringen (aan de befaamde geuzeherberg 'In de Verzekering tegen de Grote Dorst' ), Vlezenbeek en Beersel. RVH.

    www.scootertours.be

     

    03-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luchthaven Ch de Gaulle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LUCHTHAVEN PARIJS CHARLES DE GAULLE

    Een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers!

     

     

     

     

    Het project op de luchthaven Parijs Charles de Gaulle omvat een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers. Pierre Graff, directeur generaal van de Aéroports de Paris, stelde het plan van de herinrichting van de terminals 2A en 2C van Parijs Charles de Gaulle voor. Beide terminals zullen met elkaar verbonden worden door een ruimte met een oppervlakte van 16.500 m2. De constructie biedt veel comfort en betekent tijdswinst voor de reizigers.

     

    De nieuwe infrastructuur zal vooral ruimte vrij maken in de terminals, ruimte die ervoor zorgt dat de passagiers zich makkelijker kunnen bewegen en van een betere service worden voorzien.

     

    Het nieuwe gebouw zal niet alleen zeer functioneel zijn maar de ontwerpers hebben ook gekozen voor een gedurfd architecturaal ontwerp. Aéroports de Paris opteerde voor een futuristisch concept waarbij de buitenkant van het gebouw is samengesteld uit prachtige, langwerpige metalen linten. Het interieur is luchtig, elegant en de passagiers zullen van overal in het gebouw, tussen de glinsteren metalen banden door, een uitzicht hebben op de vliegtuigen. Bij de constructie is ook rekening gehouden met het optimale gebruik van duurzame materialen, conform de milieu engagementen van Aéroports de Paris.

     

    Het nieuwe verbindingsgebouw biedt de passagiers een prachtige winkelruimte met een innoverend concept. Aéroports de Paris wil hiermee zijn ambitie waarmaken om dé referentie in Europa te worden wat betreft Travel Retail. Het winkelparcours is duidelijk gepland, doorkruist eerst een grote winkel waar de passagier de klassieke producten kan aankopen (alcohol, parfums, tabak, gastronomie..) en loopt daarna door een restaurantruimte en langs winkels met luxeproducten. De nieuwe verbindingsruimte zal het eerste gebouw zijn van Aéroports de Paris waar deze planning wordt ingevoerd. RVH.

     

     

    02-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Magnifique Nights
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SPEEL MEE MET SOFITEL: 80 MAGNIFIQUE NIGHTS OVER DE HELE WERELD

     

     

     

     

    Sofitel lanceert een innovatieve marketingstunt in de vorm van een leuke wedstrijd: ‘De wereld rond met Sofitel: 80 Magnifique Nights’. Dit unieke initiatief is geïnspireerd op de sprookjes van Duizend-en-één-nacht en het boek van Jules Verne. Het is een uitnodiging om Phileas Fogg, het beroemde personage, te evenaren dat de indrukwekkende weddenschap aanging om de wereld rond te reizen in 80 dagen...

     

    Op de speciale website www.sofitel80nights.com kunnen bezoekers de 120 adressen van het merk in 40 verschillende landen ontdekken dankzij de interactieve wereldkaart. Iedereen kan zijn virtuele reisdagboek invullen en zo zijn ideale wereldrondreis langs 8 Sofitelbestemmingen uitstippelen. Het deelnemingsformulier wordt een postkaart met de 8 stopplaatsen die de reiziger gekozen heeft.

     

    De prijzen? De 8 winnaars worden willekeurig gekozen op 18 juli en verdelen samen 80 nachten in Sofitel-hotels. De winnaar van de eerste prijs krijgt 31 nachten in een tweepersoonskamer en twee vluchten rond de wereld en kan dus zijn of haar droomreis waarmaken. Daarnaast zijn er 7 andere winnaars die 7 nachten mogen verblijven in een van de hotels die ze gekozen hebben, met een tweede persoon naar keuze.

     

    Bezoekers kunnen hun winkansen vergroten door fan te worden van de Sofitel-pagina op Facebook, hun postkaart met 8 bestemmingen naar vrienden te sturen of lid te worden van het A|Club-getrouwheidsprogramma van de Accor Group. In elk van die gevallen krijgt de gebruiker extra kansen om te winnen.

     

    Deze speciale actie krijgt heel wat internationale media-aandacht. Naast de gebruikelijke reclame komt er ook een speciale rubriek op de websites van ELLE Magazine in Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en China met thematische content rond mode, design en gastronomie. Een aantal andere internationale websites maken de actie ook bekend: CNN, The New York Times, Travel + Leisure en TripAdvisor.

     

    Ten slotte is er ook een reisdagboek in samenwerking met het Franse magazine L’Officiel Voyage. Daarin staat een selectie van speciale evenementen die Sofitel-hotels uit de hele wereld willen delen. RVH.

    www.sofitel80nights.com

     

     

    01-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Superior taste awards

    Brouwerij Haacht behaalt 3 keer 3 sterren op de Superior Taste Awards 2011

     

     

     

     

    De Superior Taste Award is een unieke internationale erkenning, gebaseerd op blinde testen die uitgevoerd worden door gerenommeerde Chefs en Sommeliers die allen opinieleiders zijn op gebied van smaak. Jaarlijks beoordelen zij honderden inzendingen. Producten die een score behalen van 90% of meer, worden bekroond met 3 sterren.

     

    Voor de editie 2011 werden maar liefst 906 producten uit de voedings-en drankensector ingeschreven. Brouwerij Haacht ziet de hoogstaande kwaliteit van haar bieren bevestigd met 3 sterren voor Prior Tongerlo, Keizer Karel Goud Blond en Keizer Karel Robijn Rood, meteen de hoogste onderscheiding.

     

    Voor Prior Tongerlo is dit zelfs al de tweede keer op rij. Prior Tongerlo is een goudgeel abdijbier met een romige schuimkraag, gebrouwen met zorgvuldig uitgekozen grondstoffen (gerstemout, tarwemout, Saaz-hop en een unieke giststam). Het heeft een volmondige aanzet, waarbij de fruitige toetsen uitvloeien in een kruidige en licht bloemige hopbitterheid. De hergisting op fles geeft het bier een rijker en intenser smakenpalet.

     

    Keizer Karel Robijn Rood   is een donker bier met een fruitig aroma, een zachte en volle smaak en een zoethoppige afdronk. Keizer Karel Goud Blond is een blond bier met een kruidig hoparoma,een zoete smaak en een aangenaam droge bittere afdronk.

     

    Al deze bieren zijn verkrijgbaar in de drinkcenters en bepaalde supermarkten,  in flessen van 33cl en van 75cl met kurk. Ook eengeschenkverpakking behoort tot het gamma. RVH.

    www.haacht.com

     

     

     

     







    01-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    31-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Möet Chandon Ice Imperial

    MOËT & CHANDON LANCEERT MOËT ICE IMPERIAL,

    DE ALLEREERSTE CHAMPAGNE TER WERELD DIE SPECIFIEK IS

    GECREËERD OM GEKOELD TE WORDEN GEDRONKEN

     

    Deze maand lanceert Moët & Chandon in meer dan dertig trendy steden wereldwijd Moët Ice Impérial, de allereerste champagne ter wereld die speciaal is ontwikkeld om op ijs te worden gedronken in een warm klimaat. Geïnspireerd door de traditie van innovatie die kenmerkend is voor Moët & Chandon weerspiegelt Moët Ice Impérial een nieuwe mijlpaal in de wereld van de champagne.Ontdek zijn sprankelende frisheid en de stevige aroma’s van tropische vruchten tijdens een unieke, speelse ervaring die ideaal is voor elegante, zonnige en exclusieve bijeenkomsten.

     

    “Moët Ice Impérial stelt een radicaal nieuwe manier voor om van champagne te genieten. Deze champagnemengeling werd deskundig samengesteld voor een intense smaakervaring, met een originele toets van verse rode vruchten. De rijke structuur van dit drankje heeft een vleugje zoetheid en kan perfect aangelengd worden. Het is een champagne voor elke smaak” zegt Benoît Gouez, Chef de Cave.Moët Ice Impérial wordt gepresenteerd in luxueuze witgelakte flessen met een zwart lint, een gouden label en een zilveren versiering die de normen van de sector in een nieuw jasje stoppen. Moët Ice Impérial symboliseert de elegantie, glamour en pioniersrol van het Huis.

     

    Moët Ice Impérial werd speciaal ontwikkeld om overdag gedronken te worden en is ideaal voor feestjes met vrienden in exclusieve, trendy locaties, van de strandclubs in Acapulco, Rio de Janeiro en Saint-Tropez, tot de exclusieve dakterrassen in L.A. en Sydney, en cruises in de Caraïbische Zee.

     

    Moët Ice Impérial wordt geserveerd in grote transparante Cabernetachtige glazen die zijn frisse smaak in de verf zetten. Enkele tips voor de versiering: muntblaadjes, een schijfje komkommer of de schil van witte pompelmoes, al naargelang uw smaak.

     

    Moët Ice Impérial nodigt champagneliefhebbers uit om de frisheid van dit koele drankje te ontdekken, te genieten van een feestje overdag en de vrijheid te ervaren om deze champagne een persoonlijke toets te geven. Moët Ice Impérial zal dan ook vast en zeker een plaatsje veroveren in het hart van socialites, strandliefhebbers, vakantiegangers en iedereen die houdt van feestjes aan het zwembad. RVH.

     

     

     







    31-05-2011 om 08:32 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu green key
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     


    Radisson Blu EU Hotel viert vijfde verjaardag met  Groene Sleutel

     

     

     

    Het Radisson Blu EU Hotel in Brussel kreeg als enige nieuwkomer in Brussel de Groene Sleutel uitgereikt: hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toeristische sector die serieus en controleerbaar bezig zijn met milieuzorg. Vandaag zijn beide Radisson Blu hotels de enige hotels in Brussel die dit milieucertificaat kunnen voorleggen.

     

    Sinds zijn opening in 2006 is het Radisson Blu EU Hotel in Brussel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak, ook wat betreft respect voor het milieu. In het kader van de wereldwijde Responsible Business politiek van de Rezidor Hotel Group, waarvan het Radisson Blu EU Hotel in Brussel deel uitmaakt, heeft het hotel maandenlang hard gewerkt om aan alle strenge milieueisen te voldoen en zo dit belangrijke keurmerk te verdienen.

     

    De Groene Sleutel is een internationaal keurmerk voor milieuvriendelijke toeristische bedrijven. Met het behalen van de Groene Sleutel engageert dit bedrijf zich om op een duurzame manier te werk te gaan. Er wordt zorgvuldig omgesprongen met water, energie en afval, zonder toe te geven op vlak van comfort.

     

    Om te voldoen aan de vereisten om de Groene Sleutel te behalen werden alle 20 Watt spaarlampen in de kamers vervangen door 10 Watt spaarlampen. Er werd een thermische audit gedaan om warmteverlies op te sporen, drukverminderaars geplaatst in alle douchekoppen en alle milieuonvriendelijke onderhoudsproducten werden gebannen. Het nieuwe verlichtingsbord bestaat volledig uit LED lampen. Er werd een communicatiecampagne op poten gezet om de gasten aan te sporen om respect te hebben voor het milieu bij het gebruik van handdoeken, zeep, afvalsortering en transportmiddelen.

    Verder worden de medewerkers gemotiveerd om met het openbaar vervoer en de fiets naar het werk te komen en organiseert het hotel elk jaar een milieumaand waarin de medewerkers en gasten bewust gemaakt worden rond de milieuproblematiek. RVH.

    www.radissonblu.com.

     

     

    31-05-2011 om 08:31 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag Screwpull

    Vaderdagsuggesties van Screwpull:

     

     

    De nieuwe kelnersmessen met dubbele inkeping worden in drie uitvoeringen geleverd: ABS, echt hout en roestvrij staal. Met het kelnersmes met dubbele inkeping, is het verwijderen van kurken eenvoudig en binnen ieders bereik! De kelnersmessen in echt hout en roestvrij staal zijn beschikbaar in zwarte geschenkkoffertjes.

     

    De Kubus is de nieuwe flessenhouder van Screwpull®. Deze is elegant, neemt weinig plaats in en kan opgevouwen worden wanneer deze leeg is. Om de flessen erop te plaatsen, is het voldoende om deze open te vouwen en de flessen in de tussenruimten te plaatsen: 3 flessen beneden, 2 erbovenop en 1 op de top van de piramide. Zo kan men 6 flessen opstapelen.

     

    2 nieuwe koelers doen hun intrede! Deze zijn uitgevoerd in linnen (beige en bruin). De koeler is uniek en onmisbaar en houdt uw fles wijn fris. De fles wordt geschoven in de voering die vooraf in de diepvriezer gekoeld werd. De koeler is stevig en uittrekbaar en past zich aan alle flessenvormen van 75 cl voor wijn en mousserende wijn aan. De vorm is zo ontworpen om de hele fles koel te houden: het eerste glas is even fris als het volgende!

     

    Een unieke nieuwigheid ! Beste wijnliefhebber, ziehier de niet te missen nieuwigheid van Screwpull®, uniek op de markt ! Deze karaf laat de aroma's van jonge wijnen tot hun volle recht komen en het gebruik ervan is eenvoudigweg wonderlijk. Hierdoor zult u in vergelijking met een klassieke karaf twee uur uitsparen ! De wijnfontein Vitesse wordt gekenmerkt door een dubbel beluchtingssysteem : een beluchting in de fles dankzij de adapter, en een optimale beluchting in de karaf dankzij de brede basis. Ideaal voor jonge wijnen die tegen de karafwand moeten « klotsen » om al hun aroma's en parfums vrij te geven !

     

    De Premium : de hefboomkurkentrekker die traditie en design verenigt. Hij vertegenwoordigt schoonheid en kwaliteit. Een klassieker, opnieuw uitgevonden. De kurkentrekker, eenvoudig en aangenaam in gebruik is praktisch omdat de hefbomen gemakkelijk neergeklapt kunnen worden en de schroefdraad in teflon zich moeiteloos in de kurk boort. De subtiele legering van 3 metalen garandeert een perfecte stabiliteit op de fles. Met geschenkkistje, ideaal om aan uzelf of iemand anders te schenken. RVH.

     

     

     







    21-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inge Huijbrechts
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Inge Huijbrechts is Rezidor’s nieuwe Responsible Business Directeur

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, benoemde Inge Huijbrechts als Directeur Responsible Business.

    “We zijn verheugd Inge te verwelkomen bij Rezidor. Ze brengt 15 jaar internationale ervaring op gebied van Corporate Social Responsibility, Verkoop en Business Development met zich mee en zal ons dynamische team ongetwijfeld versterken”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. “Verantwoord ondernemen is fundamenteel voor ons. In 1989 reeds waren we één van de eerste internationale hotelgroepen die hun eigen Responsible Business Programma ontwikkelden, en we streven ernaar om deze leiderspositie te behouden en verder te ontwikkelen”, gaat Ritter verder.

    Inge Huijbrechts is Belgische. Ze heeft een masters diploma handelsingenieur van de KU Leuven en een MBA European Management van de Universität des Saarlandes (Duitsland). Haar meest recente positie was Head of Corporate Social Responsibility bij Toyota Motor Europe. Tussen 2003 en 2006 zeilde Inge de wereld rond in haar eigen zeiljacht - een unieke ervaring in planning, logistiek, organisatie en contact met de lokale bevolking.

    “Het is indrukwekkend te zien dat de “Yes I Can!” filosofie van Rezidor iedereen ertoe aanzet om op elk niveau Responsible Business in praktijk te brengen. Ik kijk er naar uit onze sterke bestaande initiatieven verder uit te bouwen en ze te introduceren in de nieuwe hotels”, zegt Inge Huijbrechts.

    Het meermaals bekroonde Responsible Business Programma van Rezidor is gebaseerd op drie pijlers: gezondheid en veiligheid voor gasten en werknemers, respect voor sociale en ethische aspecten in het bedrijf, en het minimalizeren van een negatieve impact op de omgeving. Zo besparen hotels op water, energie en afval (reeds de helft van alle Rezidor hotels behaalden een eco-label), en bieden steun aan locale goede doelen. De groep is strategische partner van de World Childhood Foundation, en ondertekende internationale initiatieven zoals het UN Global Compact. In 2010 en 2011 werd Rezidor verkozen tot één van ‘s werelds meest ethische bedrijven door de denktank Etisphere.

    Inge zal in haar nieuwe positie gebaseerd zijn in het hoofdkantoor van Rezidor in Brussel en zal rechtstreeks rapporteren aan Kurt Ritter, President & CEO. RVH.

    17-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citytrip Havana
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CUBA : CITYTRIP  HAVANA

     

     

    Het Caribische eiland Cuba is alom bekend als tropisch paradijs waar de vakantieganger geniet van zonovergoten stranden, zwemmen in kristalhelder water en van tropische avonden, van zalig wegdromen op het meeslepende ritme van exotische muziek. Cuba heeft veel meer te bieden, ondermeer Havana, de sensuele hoofdstad, rijk aan bezienswaardigheden, dag en nacht bruisend, een smeltkroes van culturen. Havana is dé bestemming voor een boeiende citytrip.

     

    Havana telt drie miljoen inwoners en is onderverdeeld in vijf grote wijken waarvan de toeristen er vier bezoeken: La Habana Vieja, Centro Habana, Vedado en Miramar. Het oude stadsdeel steekt vol historische en culturele bezienswaardigheden, het Centro is dichtbevolkt, Vedado is het meest levendig en Miramar is de residentiële wijk met ondermeer de ambassades.

     

    Het centrum van de Oude Stad is de Plaza de Armas, met opgelapte straatjes met mooie balkons, fonteinen, leuke cafés zoals de Bodeguita del Medio waar je de beste mojito kunt drinken, het Cubaanse godendrankje. Wandelend door de stad geniet je van de pracht van koloniale paleizen die volop worden gerestaureerd want La Habana Vieja is erkend als nationaal monument. De drukke winkelstraat Calle Obispo, het schitterende Parque Central en de Paseo de Martí, een promenade met fantastische paleizen, marmeren banken, bronzen leeuwen en gietijzeren lantaarns, mag je evenmin links laten liggen.

     

    Een citytrip Havana is overrompelend mooi want je valt van de ene verrassing in de andere, in de Fábrica de Tabaco Partagás worden sinds 1845 de beste sigaren gerold. In Havana kun je met gemak een reisprogramma van een week vullen. Er zijn prachtige musea zoals het Museo Nacional de Historia van waar je een mooi uitzicht hebt op de baai van Havana en op het eeuwenoude kasteel. Op het plein voor het museum verzamelen elke dag de bouquinistes of boekhandelaars waar je de manifesten van Castro en de poëzie van de beroemde dichter Martí kunt kopen.

     

    Vedada, komt pas ’s avonds tot leven en iedere bezoeker wordt hier aangetrokken door het onovertroffen uitgaansleven dat zich met bioscopen, discotheken, beroemde Cubaanse jazzclubs en theaters, rond de slagader La Rampa situeert.

     

    Havana is een zinderende stad, volgestouwd met bezienswaardigheden, die je geen minuut loslaat, waar elke straatscène, zelfs elke voorbijrijdende auto, oude vaak kapotte bolides, de aandacht trekken. Havana is mooi, prikkelend, vol emotie en staat daarom hoog op de lijst van mooiste citytrip reisbestemmingen.RVH.

     

    Winterprogramma’s Cuba via de reisagent - Toeristische dienst van Cuba, Bierstraat 12 B, NL 3011 XL Rotterdam, T 00 31 102 136 403, info@nunaarcuba.nl

     

     

     

     

     

    16-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bierprijs

    Brouwerij Haacht stelt verhoging bierprijs uit tot na de implementatie van het algemeen rookverbod in de cafés.

     

     

    Brouwerij Haacht zal pas een prijsverhoging van haar bieren doorvoeren op 5 september 2011.Met deze timing houdt ze rekening met de bekommernissen van een groot aantal van haar horeca klanten wiens grootste zorg er momenteel uit bestaat om vanaf 1 juli een vlotte implementatie te verzekeren van het algemeen rookverbod.

     

    Ondanks de stijgende trend van grondstof-, energie-en transportkosten zullen haar

    verkoopprijzen dus ongewijzigd blijven tot na de vakantieperiode. Daarmee demonstreert ze haar verbondenheid met de horeca ondernemers, in het bijzonder de cafés, die zich zorgen maken over hoe hun klanten zullen reageren op de invoering van het rookverbod in hun zaak.

     

    In de maand april 2011        ontvingen haar horeca uitbaters in een speciale editie van het

    Magazine ‘Haacht info’ nog een update over de nieuwe rookwet en praktische tips voor de aanpak van de overgang. Hen nu opzadelen met een algemene prijsverhoging zou getuigen van weinig empathie met de sector, wat niet betekent dat

    ook Brouwerij Haacht een evenwicht dient te houden tussen kosten en inkomsten.

    Intussen blijft Brouwerij Haacht de horeca steunen met opleiding, training en advies. Uitbaters kunnen in een 3-daagse horeca opleiding kennis en vaardigheden ontwikkelen voor een succesvolle uitbating van een horeca zaak. Deze opleiding is gratis en geeft de gediplomeerden toegang tot bijkomende financiële voordelen zoals bijvoorbeeld het gratis onderhoud van de bierleidingen, een financiële steun die vorig jaar werd ingevoerd bij de prijsaanpassing en die ook geldig blijft naar de toekomst toe. RVH.

     

     

    15-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon

    CORENDON DUTCH AIRLINES

    NIEUWSTE NEDERLANDSE AIRLINE

     

     

     

    Corendon Dutch Airlines (CDA) is de naam van de gloednieuwe Nederlandse airline die sinds kort op Schiphol operationeel is. Het toestel van het type Boeing 737-800 met de naam Cornelis Haga werd door de Corendon-top, onderwie Corendon CEO Atilay Uslu, opgehaald in Dubai en nadien gedoopt.

    De eerste vlucht vertrok op 30 april van thuisbasis Amsterdam naar Dalaman aan de Turkse kust. De luchtvaartmaatschappij is het Hollandse zusje van het Turkse Corendon Airlines en gaat vliegen op bestemmingen in Turkije en rond de Middellandse Zee. CDA start met één toestel.

     

    De vrij nieuwe Boeing 737-800 (1,5 jaar oud), bekend om zijn zuinige en geluidsarme motoren, staat gestationeerd op Schiphol. CDA voert vluchten uit voor Corendon Vliegvakanties. De eerste vluchten gaan naar Turkije, Macedonië, Egypte (Luxor,  Hurghada, Sharm el Sjeik), Marokko (Nador, Marrakech, Tanger), Bulgarije (Bourgas) en Griekenland (Kreta, Rhodos, Kos). Dit najaar komen daar bestemmingen bij in Israël (Eilat). RVH.

    www.corendon.be

     





    14-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Desperados

    ALKEN-MAES WORDT DE BELGISCHE VERDELER VAN DESPERADOS

    Nieuw en uniek partnership met Jet Import biedt trendy merk Desperados alle groeikansen

     

     

     

     

    Alken-Maes wordt vanaf 1 juni 2011 de Brand Owner en verdeler van Desperados voor de Belgische markt. Desperados, “the tequila flavoured beer”, is een van de trendy merken die vandaag duidelijk aan populariteit winnen, en vormt een mooie aanvulling op de bestaande merkenportefeuille van Alken-Maes. De beslissing om Desperados, dat vandaag op de Belgische markt verdeeld wordt door Jet Import, in portefeuille te nemen kadert in de strategie van Alken-Maes om als innovatieve challenger te blijven groeien op de Belgische biermarkt. Deze operatie sluit ook aan bij de bredere ambitie van Heineken, het moederhuis van Alken-Maes en de eigenaar van het merk Desperados, om dit merk fors te doen groeien.

     

    De aansturing van Desperados zal gebeuren vanuit een nieuwe business unit die Alken-Maes creëert onder de naam Fun&Cool. Doelstelling van deze dedicated business unit die goed is voor 6 nieuwe jobs, is om innovaties in de markt te zetten of

    verder uit te bouwen en zo bij te dragen tot de versteviging van de positie van Alken- Maes. Voor het segment horeca en nightlife blijft Jet Import de vaste Desperadospartner van Alken-Maes. De combinatie van de kennis en ervaring van beide partners biedt immers de beste garantie op het verdere succes van Desperados.

     

    Alken-Maes speelt zijn rol als innovatieve challenger

    De voorbije drie jaar heeft Alken-Maes een zeer positieve turnaround gerealiseerd, na een aantal moeilijke jaren voordien. Zo werd Maes op een zeer succesvolle manier geherlanceerd, evenals het abdijbier Grimbergen, en wint het bedrijf sinds geruime tijd aan marktaandeel. In die context positioneert Alken-Maes zich meer dan ooit als dé innovatieve challenger op de Belgische biermarkt en heeft als ambitie om te blijven groeien door middel van sterke merken. In die optiek wordt Alken-Maes vanaf 1 juni 2011 de exclusieve verdeler van het trendy merk Desperados voor de Belgische markt.

     

    Desperados, het bier met zijn unieke tequilasmaak, is een merk dat 14 jaar geleden zijn intrede op de Belgische markt heeft gemaakt via het distributienetwerk van Jet Import en onder impuls van die laatste is uitgegroeid tot een succesnummer. Toch kent het merk nog een forse groeimarge. Het is met andere woorden het merk bij uitstek dat kadert binnen de strategie van Alken-Maes om zijn portefeuille verder te versterken. RVH.

     

     

    13-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Disney Antwerpen

    opening DISNEY STORE antwerpen groot succes

     

     

     

     

    Op 5 mei 2011 opende de allereerste Disney Store in België op feestelijke wijze zijn deuren. Mickey Mouse, Minnie Mouse en Fleur, de jonge winnares van Disney Channel, draaiden voor de eerste keer de sleutel in het grote slot en daarmee werd de magie over Antwerpen losgelaten. De winkel op de Meir telt 400m2 verdeeld over twee verdiepingen en biedt naast alle exclusieve Disney producten ook interactieve magie!

     

    Honderden Disney fans wachtten ongeduldig op deze eerste openingsceremonie die de winkel op magische wijze inhuldigde. Vanaf nu wordt de magie zes dagen per week onthuld en volgt er iedere dag een bijzondere openingsceremonie. 

     

    The Walt Disney Company (TWDC) is het nummer één entertainmentmerk van de wereld. Daarnaast is het bedrijf terug te vinden in de top tien van ’s werelds grootste en sterkste merken. TWDC bestaat uit vijf onderdelen waaronder parks en resorts, studio’s, merchandise, interactieve en tv- en mediadistributie. TWDC Benelux maakt onderdeel uit van TWDC Europe, Middle-East en Africa (EMEA) dat actief is in 23 landen met meer dan 5500 werknemers. RVH.









    12-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs