:-D
DOLCE INTERNATIONAL HERSTRUCTUREERT
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Na de recente herkapitalisatie heeft Dolce International een aantal wijzigingen doorgevoerd in de organisatiestructuur van het senior management team met het oog op de uitvoering van de plannen om uit te breiden in heel Europa en om het merk verder uit te bouwen. Dolce is sinds begin deze maand ook actief in het Zuid-Oosten van de VS.
Mark DePiero wordt Senior Vice President Global Acquisitions & Development en zal een belangrijke rol spelen bij de expansie van Dolce International in Europa en Noord-Amerika. Met het oog op het vinden van geschikte locaties zal Mark samenwerken met Jan Janssen, Director of Acquisitions & Development Europe. De groep wil de portfolio van Dolce International uitbreiden in Europa en Noord-Amerika en wil nieuwe mogelijkheden verkennen in Azië. In Europa, focust Dolce zich op de volgende bestemmingen: Londen, Parijs, Milaan, Madrid, Amsterdam, Geneve en Wenen.
Chief Financial Officer Debra Bates werd benoemd tot Executive Vice President & Chief Financial Officer en combineert de verantwoordelijkheid voor Corporate Sales & Marketing met deze voor Finance en Acquisition & Development.
Steve Giblin, President en Chief Operating Officer, blijft verantwoordelijk voor Operations, inclusief Technology en Human Resources. Samen met Philippe Attia, Senior Vice President Operations Europe, en Dan OMalley, Senior Vice President Operations North America, zal hij zich vooral concentreren op de kwaliteit van de dienstverlening aan de klanten, op geslaagde operaties en op de financiële resultaten.
Dolce International breidt uit naar de conferentiemarkt in het zuidoosten van de VS met een nieuwe telg: het Dolce Atlanta-Peachtree in Peachtree City, Georgia. Dit wordt de 27ste vestiging in het gamma Hotel, Resort en Conference Destinations. Dolce zal instaan voor het gehele management en exploitatie van deze Conference Destination dat vroeger gekend stond als het Aberdeen Woods Conference Center. Voor Dolce International kadert deze nieuwe overname in een strategisch groeiplan voor de onderneming met het doel het merk Dolce uit te bouwen door uit te breiden naar nieuwe markten. Dit is de vierde opening en overname voor Dolce dit jaar na twee overnames in Noord-Amerika en één in Europa. RVH.
zie ook www.6minutes.be mice
|