:-8)
Herprofilering SOFITEL-hotels.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Met de aanstelling van Robert Gaymer als CEO voor de Sofitel-hotels binnen de Accorgroep, wordt meteen een herpositionering van deze luxe-hotels ingezet. Het is de bedoeling van de groep om de Sofitel-brand opnieuw de traditionele elegantie en charme van de oude luxueuze Franse hotels te bezorgen.
Traditioneel verenigt Sofitel een aantal elementen waarbij naast de Franse origine ook heel wat andacht wordt besteed aan de culturele omgeving waarin het hotel wordt ingeplant. De laatste jaren blijkt de harmonie tussen de elegantie, het culinaire en het culturele ietwat verwatert.
Binnen de Sofitelbrand worden in de toekomst drie strekkingen weergevonden. Sofitel Legend wordt een collectie van legendarische luxeverblijven die een rijk erfgoed en het gevoel van palacehotels uitstralen.
Sofitel wordt een aantal hotels met Franse elegantie waarin hedendaagse reizigers zich gewoonweg thuisvoelen. Deze strekking zal zich in het uppersegment van de hotelwereld positioneren.
Binnen So by Sofitel vinden we een collectie van nieuwe stijlvolle boutiquehotels. De trendy reiziger krijgt hier niet alleen een aangepast design, maar evenzeer een brede waaier van erg uiteenlopende levensgenoegens aangeboden. RVH.
zie ook www.6minutes.be mice
|