:roll:
Drie Ambassadeurs dragen de waarden van Club Med in zich en delen hun reiservaringen xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Club Med, pionier in upscale all-inclusive vakanties, associeert zich voortaan met 3 Ambassadeurs die haar waarden uitstralen. Design, nieuwe trends, sport, gastronomie, verfijning, art de vivre: elk van deze kenmerken zijn bij de Ambassadeurs terug te vinden. De Ambassadeurs zullen de upscale en all-inclusive positionering van Club Med nog meer in de schijnwerpers plaatsen. Ze getuigen vrijuit over hun ervaringen met Club Med. Ze beschrijven wat de drijfveer was om een bepaald Clubdorp te kiezen en wat ze apprecieerden. Club Med heeft 2 Nederlandstalige Ambassadeurs en 1 Franstalige ambassadeur gekozen: Marlène de Wouters, TV-persoonlijkheid en voormalig tenniskampioene, Tiany Kiriloff, fashionista en TV presentatrice, en Pierre Marcolini, Belgisch top chocolatier.
Marlène de Wouters is al 20 jaar klant van Club Med. Haar echtgenoot heeft haar zelfs ten huwelijk gevraag op vakantie met Club Med. Recent heeft Marlène nog genoten van een deugddoende vakantie in het Clubdorp van Bodrum. Ze vierde er de Europese golftitel die haar zoon met zijn Belgische team heeft gewonnen.
Tiany Kiriloff houdt van de all-in reisformule die luxe en comfort biedt in een aangename sfeer. Luxe en comfort staan voor Tiany centraal op alle vlakken: ruime en aangename trendy kamers, uitgebreide, verse én heerlijke buffetten, een waaier aan activiteiten maar uiteraard ook de mogelijkheid om rustig een cocktail te drinken.
Pierre Marcolini en Club Med: verfijndheid en de art de vivre ontmoeten elkaar. Heruitvinden, terugkeren naar de oorsprong, de mengeling tussen het ontdekken van een land en centraal staat het genieten van gastronomie en goed tafelen. RVH.


|