:wink::!:
Gloednieuwe badprodukten van Anne Sémonin in alle Radisson SAS hotelsxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Radisson SAS Hotels & Resorts vervolledigen hun unieke dienstenconcept met een gloednieuw en stijlvol merk : vanaf augustus zullen alle 192 hotels in Europa, Afrika en het Midden Oosten uitgerust zijn met badprodukten van het Franse cosmetische merk Anne Sémonin een exclusief gamma van schoonheidsproducten van hoge kwaliteit.
In standaard kamers zal het basisgamma bestaan uit 40 ml flesjes met douchegel en shampoo, conditionner en lichaamsmelk, een zeeptablet en een douchekapje. In business kamers en suites zullen de gasten gebruik kunnen maken van 80 ml of 200 ml flesjes, badzout en een handcrème. Alles wordt gepresenteerd op een mooi dienblad in zwart, mat zilver of eik. Alle flesjes zijn voorzien van een draaidop. Anne Sémonin is een bekend wereldwijd cosmeticamerk en een expert in huidverzorgingsproducten, zegt Kurt Ritter, President & CEO The Rezidor Hotel Group. Met deze schoonheidsproducten bieden we een ontspannende en sensuele badervaring aan onze gasten, perfect in lijn met de Radisson stijl en diensten.
De Anne Sémonin lijn werd meer dan 20 jaar geleden gecreëerd in Parijs. Ze was de eerste om essentiële oliën en natuurlijke producten te combineren en de eerste om op maat gemaakte producten en behandelingen aan te bieden aan een luxe cliënteel. De Anne Sémonin portfolio is verkrijgbaar in luxe spas, hotels en boetieks in Frankrijk en over de hele wereld. Bovendien wordt het merk regelmatig geciteerd in de grootste internationale wellness en lifestyle publicaties. Gebaseerd op een holistische en persoonlijke aanpak van schoonheid, zijn alle producten gemaakt met de bedoeling om te verzorgen via schoonheid. Ze zijn dus gemaakt met natuurlijke actieve ingrediënten en perfect geconcentreerd. De producten zijn gemaakt volgens de meest geavanceerde technologische procedures, in samenwerking met wetenschappers en esthetische chirurgen, gespecialiseerd in anti-aging. Het bedrijf bezoekt bovendien hotels en spas over de hele wereld en weet zo als de beste wat de hedendaagse reiziger en klant van een internationale eerste klas hotelketen wil. RVH.
|