:roll:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
DOLCE INTERNATIONAL LANCEERT EEN NIEUW SERVICECONCEPT
Great Guest Experience integreert de ervaringen van klanten en medewerkers.
Dolce International lanceert de Great Guest Experience voor zijn portefeuille van 26 Hotel, Resort & Conference Destinations. Dit nieuwe serviceprogramma streeft er naar klanten op en top tevreden te houden en tegelijk medewerkers te laten groeien in hun professionele rol. Met dit nieuwe initiatief wil Dolce International alle betrokkenen een gedenkwaardige en emotioneel bevredigende ervaring bezorgen.
In alle vestigingen van Dolce International zullen medewerkers deelnemen aan het nieuwe serviceprogramma, dat klanten een bovenverwachting goede service wil bieden en werknemers in hun professionele rol wil laten groeien. Het programma bestaat uit permanente, maandelijkse opleidingssessies. Er worden telkens nieuwe themas besproken en de bedoeling is om de coherente standaard-exploitatieprocedures en normen voor service in de gastvrijheid te verhogen. Het zet medewerkers ertoe aan om, via nieuwe hulpmiddelen, hun klanten een onberispelijke service te bieden, terwijl klanttevredenheid continue geëvalueerd wordt. Dit programma zal de hoeksteen vormen van de rekruterings- en opleidingsactiviteiten van de medewerkers van Dolce International, dat zijn internationale uitbreidingsprojecten voortzet met een eersteklas en gespecialiseerd team. RVH.
|