:-8)
Bongo stelt nieuw merk voorxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Bongo, de belangrijkste speler in de markt van de belevenisbonnen, breidt zijn gamma uit met tastbare producten. Het nieuwe merksegment heet Bongo Boutique: exclusieve kwaliteitsproducten die thuis worden geleverd. Zes geschenkbonnen die recht geven op evenveel zorgvuldig geselecteerde, unieke kwaliteitsproducten.
Bongo Boutique is samengesteld op basis van de gekende succesingrediënten: kwaliteit en keuze. Daarbovenop komt nu ook het comfort van de thuisbestelling en levering. Het gamma van Bogo Boutique bestaat uit 6 origineel samengestelde bonnen:Bloemen en planten: keuze uit 20 seizoensboeketten of planten; Magazines: keuze uit 20 kwaliteitsmagazines; Stijlvolle boeken: keuze uit 22 imposante boeken; Koffie en Thee: keuze uit 30 originele koffie- of theepakketten; Klassewijnen: keuze uit 30 voorgeselecteerde wijnpakketten en tot slot Wall Art: keuze uit 20 unieke kunstuitgaven.
Door uitgekiende partnerships met de beste productleveranciers garandeert Bongo Boutique exclusieve kwaliteitsgeschenken. Een Bongo Boutique wordt dus thuis afgeleverd, op een zelfgekozen moment.
Bongo Boutique is verkrijgbaar vanaf 35 euro en ligt vanaf 16 oktober 2009 in de winkel en in de Bongoshops in Antwerpen, Gent, Luik, het shoppingcenter van Wijnegem, Woluwe Shopping Center en City2 Shopping Center (Brussel). RVH.
www.bongo.be

|