:roll:
De allereerste komen in België!xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Nieuw concept voor de Bodywear boetieks van Esprit
Esprit Bodywear lanceert dit jaar een nieuw winkelconcept. Op een oppervlakte van 80 à 130 vierkante meter wordt een subliem gamma lingerie gebracht dat tegemoet komt aan alle wensen van de doelgroep van Esprit.
Het concept omvat daglingerie, nachtlingerie, loungewear en badkledij. Strandlakens, pantoffels, wellnessartikelen en juwelen maken het aanbod compleet en vormen de finishing touch van het merk. Promotionele acties en geschenkverpakkingen voor Pasen, Sint-Valentijn en Kerstmis prikkelen de klant tot bijkomende impulsaankopen.
Dit boetiekconcept kan toegepast worden als standalone of als shop-in-store.
Het centrale element in de boetiek is een ronduit vernieuwende wand die toelaat om alle sublijnen, in combinatie met de bijhorende accessoires overzichtelijk te presenteren. Het eigentijds design van de wand die de sfeer van een loft oproept, en een nieuw systeem van rekken en verlichting, creëren een sfeer die tegelijk geraffineerd en relaxed is.
De factor mode speelt de belangrijkste rol binnen deze boetiek. Zowat 70 procent van de aangeboden goederen bestaat uit modegebonden producten, in tegenstelling tot de traditionele concurrentie. Dit concept biedt aan de store managers een nieuw perspectief in de markt van de lingerie die sterk aan het veranderen is.
De lancering van Esprit Bodywear in 1999 is een van de belangrijkste successtorys van de laatste twintig jaar in de wereld van de lingerie. Met Esprit Casual en Esprit Collection biedt Esprit Bodywear twee lijnen met een verschillende positionering: de ene is basic en sportief, de andere is sexy en elegant. EDC Bodywear maakt dit plaatje compleet dankzij zijn jonge en trendy lingerie.
Esprit Bodywear Stores ontdek je in het Woluwe Shopping center en in Shopping LEsplanade in Louvain-la-Neuve. RVH.
Consumenteninformatie 03-233 60 20 www.esprit.com


|