:-8)
MGalleryxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
De nieuwste brand binnen het globale Accor-aanbod is het segment MGallery. Deze hotels combineren luxe en een gepersonaliseerde service tot een voor de klant unieke ervaring.
MGallery is een meer luxueuze uitbouw van het Mercuresegment en biedt de klant een absoluut gevoel van warmte en uitstraling als onvermijdelijk onderdeel van een nieuwe trip. Klanten vinden de MGallery-hotels terug in historische locaties, zelfs buildings, die genieten van een unieke inplanting, MGallery-hotels zijn er evenzeer nabij het stadscentrum, vergadercentra en zelfs nabij toppen met eeuwige sneeuw. Net door deze uitzonderlijke locaties gecombineerd met een uniek decor, ontstaat een uitgesproken meerwaarde die de klant aanspreekt.
De eerste MGallery-hotels zijn het Baltimore in Parijs, Le Royal in Lyon, het Grand Hotel Beauvau in Marseille, Rotary Geneve, Continental Zurich, Hotel am Konzerthaus in Wenen, Hotel St Moritz in Queenstown Nieuw Zeeland en Grand Hotel Melbourne in Australië.
Tegen eind 2010 wil Accor een 40-tal MGallery hotels openen in 23 landen waarbij door de interne herwaarderingen die momenteel bij Accor lopen, zowel hotels uit het Sofitel-gamma als het Mercure-assortiment aan bod komen. Maar ook nieuwe exploitaties zullen aan dit segment worden toegevoegd. RVH.
|