:roll:
LEONIDAS STELT ZIJN NIEUWE ASSORTIMENT TRAVEL RETAIL xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
VOOR EN LANCEERT HET REVOLUTIONAIRE FRESHPACK
Iedereen kent de beroemde Belgische chocolatier Leonidas. Maar voor zijn miljoenen klanten wereldwijd klinkt de naam Travel Retail gloednieuw in de oren
Al enkele jaren bekleedt Leonidas met zijn Duty Free-productlijnen een plaats in het segment Travel Retail en geeft het luchthavenuitbaters de kans zijn merk aan te bieden in voorverpakte dozen.
Overtuigd van het enorme potentieel dat dit segment vertegenwoordigt, hoopt Leonidas nu ten volle te profiteren van zijn expertise in de Retail-sector en te kapitaliseren op het competitieve voordeel van zijn hoogwaardige en ultraverse producten, om zich zo te onderscheiden op de markt en nieuwe klanten(profielen) te veroveren.
Leonidas nieuwe strategie inzake Travel Retail is gebaseerd op kwaliteitsvolle chocolade, een verbeterde merkcommunicatie op de verpakkingen en bovenal interessante marges voor Travel Retail klanten. De nieuwe lijn Travel Retail bestaat uit drie categorieën:
Entry Gifts : kleine assortimenten met de meest gesmaakte pralines en chocolade van het merk, in een luxueuze verpakking. Ideaal voor reizigers die op zoek zijn naar een geschenk of er zelf van willen genieten.
Easy Gifts : zoals de naam al doet vermoeden, zijn dit heerlijke chocolaatjes in een platte verpakking die probleemloos in de koffer past en die je gemakkelijk draagt.
Luxury Gifts : Luxueuze dozen voor reizigers die op zoek zijn naar exclusieve chocolade geschenken.
De nieuwe Freshpack-doos
voor nog meer kwaliteit, keuze en versheid
En omdat Leonidas altijd vernieuwend uitpakt, ontwierp de chocolatier een nieuwe versheidsdoos, Freshpack gedoopt. Ze werd speciaal ontwikkeld om de kwaliteit en versheid van de producten te beschermen en dus ook de keuze in Travel Retail te verruimen. Een baanbrekend concept dat exclusief voor Leonidas werd ontwikkeld! Want reizen is ook genieten
RVH.



|