:!:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Radisson SAS Royal Hotel in Brussel behaalt het ISO 9001 certificaat
Willem van der Zee, District Director Benelux & Algemeen Directeur Radisson SAS Royal Hotel: « De tevredenheid van onze klanten is altijd onze topprioriteit geweest. Het leek ons dus goed om de kwaliteit van onze organisatie officieel te laten erkennen en de nodige middelen vrij te maken om ze steeds te verbeteren en zo nog beter de verschillende partijen te bevredigen. We kozen, om te beginnen de ISO 9001 versie 2000 als internationale norm. »
Na 12 maanden werken behaalde het Radisson SAS Royal Hotel de ISO 9001 certificatie. Het Radisson SAS Royal Hotel creëerde belangrijke referentiepunten, dit zowel om het bedrijf op lange termijn te laten groeien, als om de dagelijkse praktijk in goede bannen te leiden. Deze referentiepunten zijn gebaseerd op de bedrijfsfilosofie van de hotelketen, de transparantie van de acties, en de waarden en ethische principes van de bedrijfscultuur van de Groep.
Willem van der Zee vervolgt: « ISO 9001 richt zich vooral op de verbetering van de kwaliteit van de werkprocessen, de volgende stap is het behalen van het ISO 14001 certificaat dat zich meer richt tot het milieu en de omgeving. Afspraak in 2010/2011! » RVH.
www.rezidor.com.
|