:!::-D
Thomas Cook lanceert nieuw
innovatief digitaal hotelconcept - SunConnect
Binnen zijn 'high tech -
high touch' strategie lanceert Thomas Cook Group een nieuw en innovatief
hotelconcept, dat speciaal ontworpen is voor gezinnen van de digitale
generatie. SunConnect resorts richten zich op families die tijdens hun vakantie
met vrienden en kennissen in contact en geconnecteerd willen blijven.
SunConnect hotels bieden veel meer dan gratis WiFi, binnen het all-inclusive
pakket horen ook ook familiekamers, gaming-areas, e.a.
De SunConnect Resorts bieden
een combinatie van boeiende digitale en klassieke hotelfaciliteiten aan. Naast
gezinsvriendelijke kamers, ruime zwembaden en uitmuntende all-inpakketten
voorzien de SunConnect Resorts ook nieuwe faciliteiten, die een vakantie nog
rustgevender en probleemloos laten verlopen. Dit is de eerste zon- en
strandvakantieformule waarbij digitale technologie gebruikt wordt, zoals een
gebruiksvriendelijke website, gratis draadloos internet in het resort en de
mogelijkheid om elke dag activiteiten te ontdekken en reserveren via een
smartphone of tablet. De klanten krijgen hulp van een ConnectScout, een
'web-savvy' vakantiehost die digitale activiteiten voor het hele gezin regelt,
zoals Geocaching of Xbox spelletjes.
Thomas Cook lanceert op de
Belgische markt 7 SunConnect resorts die vanaf vandaag bij de reisagent en
online boekbaar zijn. De aparte SunConnect brochure zal voor kerst bij de
reisagent ter beschikking zijn. De 7
SunConnect hotels zijn: Turkije: SunConnect Sea World Resort & Spa
(Antalya) en SunConnect Side Resort (Antalya); Gran Canaria: SunConnect Mirador
del Atlantico en SunConnect Servatur Puerto Azul; Mallorca: SunConnect Rosa del
Mar; Tunesië: SunConnect One Resort
Monastir (Monastir) en Kroatië: SunConnect Waterman Supetrus Resort (Dalmatië).
Harriet Green, CEO Thomas
Cook Group plc, zegt: "Een Europees onderzoek dat we onder 18.000
Europeanen voerden, toonde aan onze klanten een toenemende nood hebben om hun
ervaringen met vrienden online te kunnen delen. De SunConnect hotels komen hen
hierin tegemoet en tonen aan dat we naar onze klanten luisteren. Het is een
innovatief, persoonlijk en betrouwbaar concept dat onze kernwaarden volledig
weerspiegelt. Onze toekomst ligt in het digitale tijdperk, zowel voor bedrijven
als voor de hele maatschappij. Daarnaast verandert het gedrag van de klanten
door de enorme technologische vooruitgang. We moeten deze trends daarom opnemen
in onze strategie, want zo willen we onze klanten een consistente ervaring
bieden, waar en wanneer ze ook met ons in contact komen."

|