:roll:
GLOBEVENTS LANCEERT
NIEUWE REISWEBSITE
De Belgische
reisaanbieder GlobEvents lanceert haar nieuwste reismerk Holidayblend. Op de
bijhorende website www.holidayblend.com kan je voortaan wekelijks terecht voor
4 kwalitatieve en exclusieve vakantie- en vrijetijdsaan-biedingen. Kwalitatief
door een strenge selectie uit het aanbod van gerenommeerde partners en
exclusief door de goedkoopste prijs of een uniek aanbod dat enkel bij
Holidayblend te reserveren is. Met deze nieuwe reiswebsite wenst GlobEvents in
te spelen op het gewijzigde boekingsgedrag van een consument die zich steeds
meer bewust is van alternatieve kanalen als social buying en kortingssites.
De wekelijkse
reisaanbiedingen van Holidayblend gaan van hotel- en citytrips tot vlieg- en
autovakanties, cruises en vele andere droomreizen. Het vrijetijdsaanbod van
Holidayblend varieert van wellness- en pretparkaanbiedingen tot ballonvaarten,
cultuurevenementen en leuke dagtrips voor jong en oud. Holidayblend werkt met
kortingen op het standaard aanbod van 40% tot 70% of met unieke pakketten die
enkel en alleen bij Holidayblend worden aangeboden.
Op televisiezender
VTM komt er dagelijks een videoloop van een 12-tal minuten met het exclusieve
en unieke aanbod van Holidayblend. Deze loop zal in eerste instantie worden
uitgezonden na de avondprogrammatie en s nachts worden herhaald. De videos
worden ook online verspreid via een eigen YouTube-kanaal om zo extra
inspirerend te werken voor de reizigers en tegelijk te tonen wat je kan
verwachten als je één van de deals reserveert.
Met deze creatieve
mediamix van online en offline kanalen wensen we in te spelen op emotie en word
of mouse, zegt Tim Van den Bergh, General manager bij GlobEvents. Dankzij
deze vorm van social tv zal elke aanbieding nog beter in beeld worden gebracht
en nog makkelijker gedeeld kunnen worden. In een digitale wereld waar de
consument overspoeld wordt met aanbiedingen is het dan ook belangrijk om
voldoende stopkracht te genereren en de drempel zo laag mogelijk te maken. Wij
denken met deze aanpak én ons duidelijk omlijnd aanbod alvast aan deze
voorwaarden te voldoen.
Holidayblend richt
zich primair op de Belgische en secundair op de Nederlandse en Franse markt. De
eerste inspirerende filmpjes kan je alvast bekijken via: www.youtube.com/holidayblend
GlobEvents is een
gevestigde waarde in zowel de Belgische, Nederlandse als Duitse reis- en
evenementensector. Alle vakantiemerken samen leveren jaarlijks meer dan 120.000
tevreden reizigers op. Vakantiemerken van GlobEvents: Weekendjeweg.be,
Xperience, Snowblend, Surfblend, Gobali en Snowjam. www.globevents.com
|