:wink:
Uma Thurman, nieuwe
ster van Campari® Calendar 2014
Campari® kondigde
officieel aan dat Uma Thurman de nieuwe ster wordt van de Campari® Calendar 2014, in een fotografie
van Koto Bolofo. De actrice vertolkt daarin het thema Worldwide Celebrations,
waarbij elke maand een ander feest of festival van uiteenlopende culturen in de
kijker staat. Het is Camparis interpretatie van de toenemende
cultuurglobalisering, en dat met als leidmotieven stijl, passie en charisma.
Uma Thurman, bekend van Hollywood kaskrakers als Pulp Fiction en Kill Bill,
volgt in de voetsporen van Campari stijliconen als Salma Hayek, Eva Mendes,
Jessica Alba, Milla Jovovich en Penelope Cruz. Over haar hoofdrol in de nieuwe
Campari Calender zegt Thurman: Het is geweldig om deel uit te maken van dé
blikvanger van zon iconisch merk! Vooral het thema van dit jaar staat me erg
aan: stijl en passie als een reis rond de wereld, die ik ook nog eens mag delen
met Camparifans wereldwijd. Elke maand is Koto erin geslaagd de essentie van
feesten vast te leggen, met een ongelooflijk gevoel voor intrigerende,
inspirerende en dynamische beelden.
Fotograaf van dienst is Koto Bolofo. Hij wordt alom geprezen om zijn krachtige
portretfotografie, innovatieve modeshots en tal van kortfilms. Onder meer
Vogue, Vanity Fair en GQ deden al een beroep op hem voor prestigieuze
projecten, voor Louis Vuitton en Dior bokste hij al meerdere reclamecampagnes
in elkaar. Hij is geboren in Zuid-Afrika, opgegroeid in Groot-Brittannië en
momenteel inwoner van Frankrijk. Deze wereldburger Koto Bolofo weet als geen
ander het thema van de
15de Campari Calendar vast te leggen op de gevoelige plaat.
Het handelsmerk van Bolofo is een levendige en dynamische beeldtaal. En die
past perfect in de visie van Campari, dat in zijn nieuwe kalender een venster op de wereld
wil bieden. Koto Bolofo: Het opzet en doel van de Campari Calendar komt
helemaal overeen met wat ik in mijn werk nastreef: beelden maken die iets doén!
Dat ik mag werken met een mooie en getalenteerde actrice als Uma Thurman is een
hele eer, en het heeft me de inspiratie gegeven om steeds verder te gaan, om op
een uitdagende manier op zoek te gaan naar stijl en passie binnen de gekozen
thematiek.
Bob Kunze-Concewitz, CEO van Gruppo Campari : "De Campari Calender 2014
zet een nieuwe stap in zijn bestaan en verlegt zijn grenzen met nog meer
stimulerende, nog krachtigere beelden. Elke maand willen we de verbeelding
prikkelen en sturen de mensen op een wereldwijde feestelijke ontdekkingsreis.
We kunnen haast niet wachten om hem later dit jaar aan het publiek te tonen!

|