:-D
IBIS
LANCEERT VIDEO MET KONIJNTJES
OPTIMAAL
GENIETEN AAN DE BESTE PRIJS
Ibis,
Europas grootste hotelketen en onderdeel van de wereldwijde hotelgroep Accor,
heeft een filmpje gelanceerd met snoezige konijntjes om het comfort van zijn
Sweet Bed by ibis' onder de aandacht te brengen.
De
video werd opgenomen in het ibis London Blackfriars hotel - het paradepaardje
van ibis in Londen - en laat dertig losgelaten konijntjes zien in een
hotelkamer op de dertiende verdieping. In het filmpje onderbreekt een pluizig
neusje het licht dat binnenvalt door de deur, waarna meer en meer konijntjes de
kamer betreden. Eén van hen pauzeert zelfs om te geeuwen. De konijntjes
huppelen naar het bed vooraleer ze samen gelukzalig in slaap vallen.
Karelle
Lamouche, VP Marketing ibis Brands Noord-Europa: De video is een vrolijke
manier om de essentie van het ibis merk te benadrukken het uniek ontworpen
Sweet Bed by ibis en herinnert mensen eraan dat een goede nachtrust
centraal staat in ons aanbod. Bijna een jaar geleden zijn we gestart met de
revolutie van het ibis megabrandproject, met als objectief een nieuwe en unieke
hotelervaring te bieden aan onze klanten, met een herpositionering van onze
merken en een moderne en vernieuwende service. Binnen dit kader zijn ibis, all
seasons en Etap Hotel geëvolueerd naar een groep van sterke, vernieuwende en
gemoderniseerde merken: ibis, ibis styles en ibis budget. Het comfort, moderne
karakter en eenvoud die we integreerden in de ibis hotels hebben de ervaring
van de klant zodanig veranderd dat ze een unieke ervaring kunnen beleven in het
economy-segment. Ibis nieuwe bedden centraal in de ibis megabrandcampagne bevatten
hoogtechnologische matrassen, een luxe matrasbeschermer en een professioneel
ontworpen boxspring bed. In België en Luxemburg is de meerderheid van de
ibis-family hotels reeds met zo een heerlijk bed uitgerust en het aanbod wordt
gestaag uitgebreid.
De
video is terug te vinden op het Youtubekanaal van ibis www.youtube.com/ibis.
|