:-?
BODIQUE: Hunkemöllers ontwikkeling.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Hunkemöller werkt aan haar toekomst. Naarmate de lingeriemarkt binnen en buiten Europa groeit, verlegt Hunkemöller de grenzen van haar bestaande markten. Tijdens deze ontwikkeling is Hunkemöller trouw gebleven aan haar merkwaarden: verzekerd van de beste prijs, kwaliteit en ontwerp-elegantie. De huidige bedrijfsnaam dekt echter niet langer alle merkwaarden. Mede hierom en om de internationale uitbreiding te vergemakkelijken, is er een nieuwe merknaam voor Hunkemöller gekozen: BODIQUE.
De naam BODIQUE symboliseert de waarden, ambitie en aspiraties van het bedrijf, evenals de vrouwelijkheid, elegantie, passie en modegevoel. De BODIQUE-vrouw is elegant, gepassioneerd en een echte wereldburger. Een zelfverzekerde, toegewijde, inspirerende en veelzijdige vrouw van de wereld die zichzelf eens lekker in de watten wil leggen. Een vrouw die er niet alleen goed wil uitzien, maar zich ook goed wil voelen.
Het eerste assortiment dat onder de naam BODIQUE zal verschijnen, is de collectie badkleding die vanaf mei 2007 in de winkels verkrijgbaar is. Daarnaast worden alle winkels in de nieuwe markten onder de naam BODIQUE geopend. In landen waar Hunkemöller reeds is gevestigd, vindt in de eerste helft van 2007 een passende winkelrenovatie plaats.
|