:roll:
Royal Caribbean legt suitegasten in de wattenxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Royal Caribbean International gaat vanaf maart 2009 de voorzieningen voor gasten die aan boord van haar schepen in suites verblijven, verder upgraden. De bedoeling is deze passagiers een bevoorrechte en gepersonaliseerde service aan te bieden van aankomst in de terminal tot vertrek op de luchthaven.
Passagiers in de Presidential Family Suite, Royal Suite, Royal Family Suite, Owners Suite en Grand Suite krijgen hun eigen inscheepbalies. Een officier verwelkomt persoonlijk de gasten in de Royal Suite en Presidential Family Suite en begeleidt ze vanaf de terminal tot in hun suite. Een goudkleurige SeaPass-kaart (zilverkleurig voor de Junior Suite) zorgt er bovendien voor dat het personeel de passagiers in de suites meteen herkent en waar mogelijk een persoonlijke service aanbiedt.
De suitegasten kunnen aan boord rekenen op een waaier aan privileges. Ze hebben gereserveerde plaatsen voor de shows en ijsspektakels, ontvangen een exclusief gamma aan toiletartikelen, krijgen hapjes geserveerd in de kajuit op formele avonden en hebben onder meer toegang tot de Concierge Club waar een conciërge ter beschikking staat voor het boeken van excursies, het reserveren van plaatsen in de specialiteitenrestaurants, het vastleggen van afspraken in het wellnesscentrum en het organiseren van een privé-event.
Ook de suites zelf worden tegen 2010 geüpgraded met nieuwe sofabedden, elegante terraszetels en de nieuwste entertainment systemen met vlakschermtelevisie, cd- en dvd-speler. Op het einde van de cruise worden de reiskoffers van de suiteklanten gratis op de luchthaven afgeleverd. Op die manier kunnen ze tot het laatste ogenblik zorgeloos van hun vakantie genieten. RVH.
www.cruiseconnection.be
|