:-8)
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Zomercampagne 2013: De Alpenvakantie die bij je past!
Graubünden introduceert het persoonlijke reismagazine
Het is vast herkenbaar: je gaat op zoek naar een leuke vakantiebestemming op internet, maar het aanbod is overweldigend. Met de zomercampagne 2013 De Alpenvakantie die bij je past speelt Graubünden hierop in. Vanaf nu kunnen Vlaamse vakantiezoekers die een voorjaars/zomervakantie in de bergen voor ogen hebben op http://mijn.graubuenden.ch uit een verzameling van 90.000 reistips hun persoonlijke reismagazine met twee concrete voorstellen samenstellen. Juist: de Alpenvakantie die precies past.
Met de marktoverstijgende campagne De Alpenvakantie die bij je past zet de toeristische marketingorganisatie Graubünden Ferien de gast nog meer centraal. Maar liefst 90.000 combinaties kan het systeem maken: luxueus hotel of gezellige berghut? Picknick of gourmetmenu? Bergdorp of alpiene stad? Een ontspannen wandeling, of toch liever het actieprogramma die zorg draagt voor de nodige adrenaline? Het gehele vakantiegebied Graubünden wordt zo tot een individuele belevenis die om de wensen van de gast draait. Na afsluiting van het keuzeproces krijgen de deelnemers een op maat gemaakt reismagazine van 24 paginas met voorstellen en links naar concrete, boekbare aanbiedingen.
Aan het eind van de campagne, in augustus 2013, wint een gelukkige deelnemer zijn persoonlijke droomvakantie naar Graubünden.
Doel van de campagne is de bekendheid van Graubünden in België te vergroten en de spreekwoordelijke veelzijdigheid van deze bergregio tastbaar te maken, aldus Gaudenz Thoma, CEO van Graubünden Ferien. Het systeem, dat voor het eerst in deze vorm wordt ingezet, kiest op basis van de keuzes die de gebruiker maakt op het gebied van accommodatie, gastronomie, grootte van de bestemming en activiteiten. De gebruiker kan vervolgens zijn eigen reismagazine als pdf downloaden of per e-mail versturen. Verder kan het reismagazine ook worden geprint of bijvoorbeeld op de iPad worden opgeslagen. Ontwikkeld in zogenaamd responsive design past de layout zich dynamisch aan computer of telefoon aan en is hierdoor zowel op de pc-desktop, de tablet als de smartphone optimaal te bedienen.
Duizend bergtoppen, 150 dalen en 615 meren. Graubünden is Heidis geboortestreek, de bron van de Rijn, het land van de steenbokken en het vakantiegebied nr. 1 van Zwitserland. Graubünden staat voor wereldberoemde vakantieplaatsen zoals St. Moritz, Davos Klosters, Arosa, Flims Laax maar ook voor authentieke bergdorpen en dalen. Graubünden heeft een unieke veelzijdigheid aan highlights voor groot en klein een paradijs om te wandelen, te mountainbiken, te golfen, voor wellness, treinreizen, kunst & cultuur.
|