:!::roll:
Chauffeurs weten waarom! xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Jupiler NA wenst iedereen een veilig eindejaar toe!
Jupiler NA, de alcoholvrije variant van het favoriete bier van de Belgen, zal tijdens de laatste week van het jaar een nationale abribus-campagne uitrollen om chauffeurs er extra op wijzen dat het belangrijk is om verantwoord om te gaan met alcohol in het verkeer.
De beste keuze is daarom : geen alcohol drinken als je rijdt. Tegelijkertijd betekent Bob zijn echter niet dat je niet meer mee kan genieten met je vrienden van een gezellig glas bier tijdens de eindejaarsperiode.
Jupiler NA biedt bijvoorbeeld een perfect alternatief. De boodschap is dus : verantwoord genieten om mooie feestdagen tegemoet te gaan door jezelf en je medereizigers veilig thuis te brengen!
AB InBev droomt ervan het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn. Als brouwer van een breed assortiment aan bieren, hecht het bedrijf veel belang aan verantwoorde consumptie. Zo zijn er ook momenten waarop een glas alcohol minder of helemaal niet gepast is, bijvoorbeeld als men nog moet autorijden of op het werk. AB InBev heeft zich geëngageerd om tegen 2014 wereldwijd minstens een half miljard volwassen consumenten extra bewust te maken van het feit dat drinken en rijden niet samengaan. En natuurlijk dragen ook de merken hun steentje bij: na de Drink 0,0, Blaas xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />0,0 campagne van Hoegaarden eerder dit jaar, promoot Jupiler NA tijdens deze feestperiode verantwoord rijgedrag via de opvallende Chauffeurs weten
waarom-campagne, opdat iedereen veilig thuis komt.
|