:wink:
VAL, Belgisch natuurlijk mineraalwater, bekroond met 3 sterren xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Het iTQi heeft VAL, het natuurlijk mineraalwater van Brouwerij Haacht, bekroond met 3 sterren op de Superior Taste Awards 2012. Voor de toekenning van deze awards worden honderden voedingsmiddelen en dranken tijdens blinde testen op hun smaak beoordeeld door een culinaire vakjury. Producten die een score behalen van 90% of meer, worden bekroond met 3 sterren.
VAL is het huismerk van Brouwerij Haacht. Sinds 1989 is het water erkend door het Ministerie van Volksgezondheid als natuurlijk mineraalwater, een erkenning die berust op de hoogste kwaliteitsvereisten. Het water dient 100% van ondergrondse oorsprong en zuiver te zijn. De bron moet beschermd zijn tegen elk risico van vervuiling en besmetting. En de botteling ten slotte moet rechtstreeks aan de bron gebeuren zonder chemische of microbiologische behandeling. Een belangrijk verschil met zogenaamd bronwater is de constante minerale samenstelling die opgelegd wordt bij natuurlijk mineraalwater. Hierdoor zijn kwaliteitsschommelingen uitgesloten en smaakt het water steeds hetzelfde.
Het VAL-assortiment beperkt zich niet tot water met een natuurlijke en bruisende variëteit (25cl, 75cl en 1l). De 6 frisdranken maken het assortiment compleet en worden één voor één geproduceerd met VAL natuurlijk mineraalwater. Met het VAL-gamma richt de brouwerij zich hoofdzakelijk tot het horecakanaal en speelt ze in op de vraag van de veeleisende consument. Bovendien is het een Belgisch kwaliteitsmerk dat louter en alleen al door het kortere transport een lagere milieu-impact heeft xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />dan de ingevoerde mineraalwaters en limonades uit het buitenland.
Recentelijk onderging VAL een restyling. De alom gekende blauwe druppelvormige waterfles werd behouden, maar nieuwe etiketten en kroonkurken zorgen voor een frissere, modernere look. De frisdranken kregen ook een nieuwe fles. De etiketten van de frisdranken ogen kleurrijk en speels, maar stralen ook kwaliteit uit. Het V-vormig beeldmerk is een terugkerend element. Het symboliseert de vallei en de vreugde die men ervaart bij het drinken en werkt samen met de naam VAL aan een betere samenhang van het gamma.
www.brouwerijhaacht.be
|