:!::-D
Nieuwe mijlpaal voor Palm.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Na een lange en intense voorbereiding is PALM klaar voor een nieuwe mijlpaal in de rijke geschiedenis van de brouwerij. Sinds 25 januari 2012 ziet PALM er helemaal anders uit. PALM krijgt een nieuw etiket, een nieuwe krat én een nieuwe retourfles van 25 cl. !
Met deze opfrissing en verjonging wil PALM zich duidelijker positioneren als hét kwalitatief, toegankelijk, authentiek en eigentijds doordrinkbier. De nieuwe look and feel wordt meteen ook doorgetrokken voor de andere bieren uit het PALM-gamma. Naast de klassieke marketing- en verkoopondersteuning, op de winkelvloer en in de klassieke horeca, zal deze restyling tevens versterkt worden met: Urban Craftsby PALM, een eigentijdse communicatiestrategie gericht op jong volwassenen. Met Urban Crafts versterkt PALM de band met jongeren.
Urban Crafts staat voor innovatieve stedelijke crafts verbonden met nieuwe media en technologie. Creativiteit is een belangrijke aspiratie voor jongeren, zelf creëren, passie en ondernemen zijn hierbij belangrijk. PALM staat zelf voor authentiek ambacht en merkt dat steeds meer jongeren zich verdiepen in moderne stedelijke ambachten als: Fixed Gear, Eco design, Art & Stopmotion, Reality Games, Performances , Food Art, Longboards, Experience Engineering, ...
Daarom werden creatieve jongeren vanaf mei 2011 opgeroepen om zich via www.urbancrafts.be kandidaat te stellen om hun nieuwe ambacht of Urban Craft in de kijker te zetten. De 50 geselecteerde jonge Crafts(wo)men kregen er niet alleen een eigen promofilm, ze werden ook gevraagd om hun Craft als Urban Crafts workshop te brengen in jeugdhuizen, jeugdcafés en tijdens jongerenevenementen. Deze combinatie werd reeds sinds mei 2011 real life in ruim 100 jeugdhuizen in avant première met positief resultaat getest en in december met een Award gala afgesloten. Deze jongerenaanpak zal ook in 2012 worden verder gezet. RVH.
www.urbancrafts.be
|