:wink:
Campari brengt kunst met kerst xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Campari lanceert beperkte editie met label van kunstenaar Romero Britto
Met een vrolijke designfles klinkt Campari goedgezind op het nieuwe jaar. Het legendarische merk brengt voor de eindejaarsfeesten een beperkte editie van zijn aperitief op de markt: Campari Limited Edition by Romero Britto. Met een kleurrijk etiket, in de gekende neo-popstijl van de Braziliaanse kunstenaar, illustreert Campari nogmaals zijn hart voor kunst.
De nieuwe Campari-flessen worden in beperkte oplage verdeeld voor de eindejaarsfeesten. Romero Britto tekende het label, gebaseerd op zijn beroemde meesterwerk A New Day. Het ontwerp zet een rood hart centraal, het symbool bij uitstek voor de passie van Campari. Tegelijk illustreert dit kloppende hart de band die het merk heeft met Campari-liefhebbers over de hele wereld.
Britto staat wereldwijd bekend om zijn opgewekte kunst in neo-popstijl, met felle kleuren en prettige patronen. Hij roept een warme, hoopvolle wereld tot leven met lachende katten, vliegende vissen, dansende koppels en kussende geliefden. Kortom, een wereld met liefde voor het leven waarbinnen Campari perfect past.
Het nieuwe flessenetiket zet de liefdesgeschiedenis tussen Campari en kunst verder. Tom Broeckx, marketing manager bij Campari Benelux: Campari heeft altijd al een hart voor kunst gehad. Via exclusieve etiketten willen we het imago van Campari versterken en tegelijk kunst breed toegankelijk maken. Brittos ontwerp brengt de leefwereld van Campari alvast perfect in beeld.
De rode, bittere drank Campari werd in 1860 in Itali uitgevonden door Gaspare Campari. Vandaag wordt het aperitief wereldwijd gesmaakt. Aan de typische smaak is nooit geraakt: Campari wordt nog altijd op dezelfde manier gemaakt als in de beginjaren. Het recept is een goed bewaard familiegeheim. De kruidige, bitterzoete smaak wordt verkregen uit planten, fruit en naar schatting 70 kruiden, aangevuld met suiker en gedestilleerd water. RVH.
www.camparigroup.com
|