:-8):roll:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Unieke samenwerkingen uit diverse hoeken
Lee Cooper heeft aan verschillende specialisten in hun vak (kunstenaars, celebs, sportlui) gevraagd om vorm te geven aan hun visie op de jeans. Lee Cooper heeft al zijn medewerkers en technische middelen ingezet om hun ideeën en concepten uit te werken en bewijst op die manier hoever zijn knowhow reikt.
Tal van grote namen werkten trouwens mee aan het eerste luik van de verjaardagscreaties : Jean Claude Jitrois, Paco Rabanne, Lou Doillon, Jean Charles de Castelbajac, Bruno Collin - WAD magazine, The Beatles, Terry Rawlings, Ora Ito, Linford Christie, Swarovski, Alain Mikli, Diane Pernet, Irina Volkonskii, The British Olympic Team, Haynes Motoring, Royal Enfield Motorcycles, Carl Barat
De creaties van de celebs zullen op 18 september 2008 per opbod verkocht worden in het bekende veilinghuis Drouot-Montaigne. LEE COOPER koestert de ambitie dat deze veiling 2.000.000 dollar zal opbrengen die zal geschonken worden aan het Rode Kruis en aan World Peace Organization (België).
Het tweede luik van de activiteiten die zullen plaats hebben in het tweede semester zal vooral draaien rond projecten met kunstenaars (schilders, beeldhouwers en andere beeldende kunstenaars).
Een reeks activiteiten in de Europese verkooppunten van het merk zullen het mogelijk maken dat de verjaardagscreaties ook in het bereik komen van het grote publiek dat op die manier dichter bij deze verjaardag betrokken wordt.
Een echte jeans hoeft geen stilistische hoogstandjes en eindeloze wasbeurten. Hij moet gewoon perfect geknipt en afgewerkt zijn volgens de regels van de kunst. De collectie Lee Cooper biedt een breed en degelijk aanbod voor de jeansboetiek. Door de jaren is de jeans geworden wat hij nu is: een echte tweede huid. RVH.



|