:twisted:
Europcar vereenvoudigt het huren van een wagen dankzij de nieuwe eReady-servicexml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Met zijn nieuwe service eReady wil Europcar, Europees leider in autoverhuur, het huren van een wagen vergemakkelijken. Dankzij eReady kunnen de Europcar-klanten het huurcontract al op voorhand online invullen en winnen ze tijd bij het ophalen van hun huurwagen. De eerste resultaten uit de pilootfase onthullen alvast een grote interesse voor deze extra service. eReady is beschikbaar in Australië/ Nieuw-Zeeland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. De lancering ervan illustreert nog maar eens Europcars engagement voor klanttevredenheid.
eReady komt tevoorschijn op het moment dat klanten hun online reservering bevestigen. Om de dienst te activeren, moet de klant enkel zijn gegevens invullen en twee vakjes met algemene voorwaarden aanvinken. eReady versnelt het afhalen van een wagen aan de balie aanzienlijk en verbetert de service voor alle klanten.
Het feit dat onze klanten tijd winnen en gemakkelijker een auto kunnen huren, draagt in grote mate bij tot de klanttevredenheid die wij vóór alles nastreven. De eReady-service automatiseert een deel van het verhuurproces waardoor het afhalen van de wagen voor onze klanten vergemakkelijkt en de efficiëntie verhoogt aldus Didier Fenix, Managing Director Europcar / Keddy Belgium.
|