:-8)
Nieuwe dynamiek voor de budgetmerken: xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
de eerste stap binnen de nieuwe strategie van Accor
Accor, uitbater van hotels, franchisegever en beheerder van activa in het hotelwezen,
lanceert zijn nieuwe strategie. Met de budgetmerken ibis, ibis styles en ibis budget wordt een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de geschiedenis van het bedrijf.
Met dit grootse project zetten we Accor neer als wereldwijd model voor het hotel van de toekomst. Dit belangrijke initiatief zal al onze teams in de komende maanden mobiliseren. Hierbij baseren we ons op het corporate merk Accor dat meer bekendheid moet krijgen bij het grote publiek, vooral om een beter antwoord te bieden op de grote uitdagingen in de distributie.
Onze ambitie wordt duidelijk door de nieuwe baseline Open New Frontiers in Hospitality en blijkt ook uit een sterkere profilering van Accor. Wij willen onze klanten een unieke hotelervaring bieden en wij zijn ervan overtuigd dit te kunnen bereiken door een moderne en innovatieve dienstverlening en door onze merken te herpositioneren, aldus Denis Hennequin, CEO van Accor.
IBIS krijgt de status van overkoepelend merk met drie merken:
-ibis blijft ibis
-all seasons wordt ibis styles
-Etap Hotel wordt ibis budget
Door deze nieuwe segmentatie die tegen begin 2013 overal in de organisatie doorgevoerd moet zijn zal de toegankelijkheid, de samenhang en de kracht van deze drie budgetmerken verbeteren. Tegelijkertijd wordt de naamsbekendheid en het ontwikkelingspotentieel van elk van de merken vergroot.
De nieuwe baseline Open New Frontiers in Hospitality geeft gestalte aan de ambitie van de Groep om te innoveren wat in de genen van het bedrijf zit -en om nieuwe vormen van gastvrijheid, vooral digitaal, uit te denken. Vooral bij het grote publiek zal het merk Accor voortaan een grotere rol gaan spelen.
Enerzijds zal het op grotere schaal communiceren over de betrokkenheid bij human resources, bij duurzame ontwikkeling en multiculturaliteit om een meerwaarde te bieden voor alle hotelmerken.
Anderzijds zal Accor op het internet nog nadrukkelijk inzetten op het strategische distributiekanaal Accorhotels.com. Het loyaliteitsprogramma A|Club wordt hierbij omgedoopt tot Le Club Accorhotels.
Om de vertrouwensrelatie en de betrouwbaarheid van zijn merken nog sterker te maken, voegt Accor in alle communicatie van zijn merken by Accor toe. RVH.
www.accor.com




|