:roll:
evian heeft niets te verbergenxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Avantgardistisch modehuis Courrèges ontwerpt "Live Young" limited edition fles
Een feeststemming met de evian® Courrèges Limited Edition: Naar goede gewoonte rolt evian opnieuw de "roze" loper uit voor een hoogst originele Limited Edition 2012 fles. Na eerdere samenwerkingen met indrukwekkende internationale namen als Jean Paul Gaultier, Paul Smith of Issey Miyake, slaat het deze keer de handen in elkaar met het modehuis van het revolutionaire icoon Courrèges.
De keuze voor een samenwerking met deze onconventionele uitvinder van de mini-jurk staat in teken van de 'Live Young' positionering van evian. Net zoals Courrèges de vrouwen in de jaren '60 bevrijd heeft met zijn gedurfde korte look, zo wil ook evian zich profileren als het meeste vrijdenkend merk van natuurlijk mineraalwater. "Zoals de mini-jurk, heeft evian met zijn transparante en natuurlijke alpenpuurheid "niets te verbergen": niets werd namelijk aan ons water toegevoegd of eruit weggenomen", aldus Gregory Berleur, Marketing Directeur van Danone Waters Benelux. "In essentie, is mineraalwater voor water wat bioproducten voor voedsel zijn: de natuur in al haar zuiverheid, zonder enige menselijke manipulatie."
Trouw aan zijn slogan "Live Young", stelt evian net als Courrèges bovendien het dynamische credo voorop dat jeugdigheid eerder een kwestie van houding is dan van leeftijd. Een geslaagd huwelijk tussen verwante optimistische en vrijdenkende geesten dat zeker stof tot nadenken (of feesten) zal geven! De even elegante als vrolijk opvallende fles zal letterlijk en figuurlijk een verfrissende toets geven aan alle feesttafels: bekleed met gestileerde witte en fluo-roze bloemen, is dit emblematische en moderne Courrèges-ontwerp het uitgelezen recept voor een vreugdevolle stemming.
De Limited Edition fles is vanaf de eerste week van oktober te verkrijgen bij: Delhaize, Habitat, O'cool en uw favoriete drankenhandelaar. RVH.
www.evian.be

|