:roll:
RAINDANCE AIR-INNOVATIES
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Er bestaat geen twijfel over: in deze hectische tijd staat het thema wellness in het middelpunt van de belangstelling. Maar niet enkel daar waar er met de toenemende vraag naar ontspanning en stijgend bewustzijn over het lichaam en de gezondheid, in combinatie met een uitgesproken fitnesscultus geld kan worden verdiend.
Eveneens binnen onze eigen vier muren heeft de wellness-trend zijn intrede gedaan. Dit is vooral merkbaar in de badkamer thuis. Als intieme ruimte is zij bijzonder geschikt als plaats waar mensen zich kunnen terugtrekken, ver weg van de stress van alledag. Het gaat in de badkamer al lang niet meer uitsluitend om lichaamshygiëne. Welzijn wordt hier eveneens in hoofdletters geschreven. De badkamer wordt zo een woonruimte waarin men graag en lang vertoeft, ontspanning zoekt en waarin men tot rust kan komen.
Met de ontwikkeling van het doucheprogramma Raindance ontstaan in samenwerking met Phoenix Design, heeft Hansgrohe als avant-gardist in de sanitairbranche, met deze trend rekening gehouden.
www.hansgrohe.be
|