:-D
TERMINAL 5 VAN BRITISH AIRWAYS: STIPTHEID VERBETERT MAAND NA MAANDxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
British Airways heeft de beste stiptheidsresultaten in zeven jaar opgetekend en Terminal 5 blijft het niveau van zijn dienstverlening verbeteren. Bijna 87 procent van alle korteafstandsvluchten op het volledige British Airways-netwerk vertrok in november op tijd.
Geen enkele luchtvaartmaatschappij liet ooit betere resultaten optekenen dan British Airways voor zijn activiteiten vanuit Londen-Gatwick: in november vertrok 94 procent van alle vluchten op tijd. Deze jongste recordprestatie is te danken aan een vlotte werking in de zomer en de herfst, terwijl Terminal 5 geleidelijk aan op kruissnelheid kwam.
De stiptheid is tijdens de laatste zes maanden elke maand verbeterd. In november zagen we een stijging van 12 procent tegenover juni. November was de eerste maand waarin Terminal 5 op volledige capaciteit werkte. Meer dan 13 miljoen passagiers op meer dan 95.000 vluchten hebben nu gebruik gemaakt van de voorzieningen van de terminal.
Door meer dan 90 procent van al zijn activiteiten in Heathrow in een en dezelfde terminal te groeperen, heeft British Airways bovendien zijn bagageafhandeling kunnen verbeteren. In november daalde het aantal stuks vertraagde bagage naar 12 per 1.000 klanten, een duidelijke verbetering tegenover de piek van 38 per 1.000 klanten in de zomer van 2007. RVH.
|