:-8)
P&V - Het nieuwe overkoepelende merk voor de Groep Pierre & Vacancesxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Met het oog op de verdere internationale expansie van zijn activiteit en dit voornamelijk op Europees vlak, stelt de Groep Pierre et Vacances het nieuwe overkoepelende merk « P&V » voor. De verschillende merken van de groep worden onder eenzelfde naam ondergebracht met een groter en breder aanbod.
P&V is al meer dan 40 jaar marktleider op het gebied van vakantiehuizen in heel Europa en biedt een ruime keuze aan bestemmingen, voor alle types verblijven, voor twee, met het gezin of met vrienden en voor alle activiteiten en elk budget. Van eenvoudige maar volledig ingerichte appartementen tot de meest luxueuze met hotelfaciliteiten, stelt P&V een brede gamma aan accommodaties en verblijven tussen zijn vijf aanvullende merken:
Pierre & Vacances : Privacy & vrijheid :Een résidence of een vakantiepark, een appartement of een huisje, 80 droombestemmingen om vakantie met het hele gezin door te brengen.
Latitudes Hotels : Erop uit & vrije tijd: De hotels van Latitudes bieden een maximum aan comfort en services en dit bij 13 bijzondere bestemmingen in Frankrijk.
Maeva, Résidences de vacances : Eenvoud & gezelligheid: Residence of Residence Club van Maeva : een ruime keus aan bestemmingen in een gezellige en ontspannen sfeer.
Adagio City Aparthotel : Rust & services: Het comfort van 3-sterrenappartementen die een perfecte ligging hebben in luxe wijken met alle mogelijkheden om de stad uit een ander oogpunt te bekijken.
Résidences MGM : Genot & comfort : Pittoreske appartementen, prachtige natuurgebieden en services op maat.
Drie elementen stellen het logo samen : een symbool, de initialen van de Pierre & Vacances en een slogan. P&V straalt de gemeenschappelijke waarden uit van de 5 merken : plezier, vrije tijd en ontspanning
Het nieuwe kantoor P&V voor de Benelux ligt in Diegem en wordt geleid door Philippe Durieux (41). Philippe was tot kort Regional Director bij Delta Air Lines. Zijn missie zal erin bestaan om P&V te ontwikkelen en de merkbekendheid van de 5 merken te verhogen in België, Nederland en het Groot Hertogdom Luxemburg. RVH.
|