:!:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Zelfstandige slagers en VLAM starten eindejaarscampagne
De zelfstandige slagers starten een campagne om hun eindejaarsassortiment in de kijker te zetten. Zij zijn al volop in de weer om hun klanten een extra feestelijk aanbod te doen. Met de campagne willen ze consumenten aanzetten om runds-, kalfs- of varkensvlees op het menu te zetten.
In samenwerking met VLAM en de Waalse promotieorganisatie APAQ-W is een ludieke promotiecampagne op touw gezet. Het hoofdpersonage van de nationale promotiecampagne is een feestelijk uitgedoste kalkoen. Die is te zien op posters en raamstickers. Verder worden er tijdens de kerstperiode radiospots uitgezonden waarin het gebraad bijzondere aandacht krijgt.
De campagne start op vrijdag 28 en zaterdag 29 november. Tal van zelfstandige slagers in heel het land organiseren dan een ontdekkingsweekend waarop men al kan gaan voorproeven en ideeën op kan doen. RVH.
|