:-8)
Alken-Maes trekt Lars Vervoort aan als Corporate Relations Managerxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Alken-Maes heeft Lars Vervoort aangesteld als Corporate Relations Manager. Zijn taak zal er in bestaan om het communicatie-en CSR-beleid van Alken-Maes verder uit te tekenen en te stroomlijnen. Dit in lijn met de strategie van Alken-Maes en van moederbedrijf Heineken International. Lars Vervoort neemt bovendien ook de taak van woordvoerder op zich.
De voorbije 3,5 jaar was Lars Vervoort aan de slag bij Carrefour Belgium, waar hij woordvoerder was voor Carrefour Belgium en de drie winkelformaten. Verder stond hij er in voor de sponsoring-en CSR-strategie. Voordien was hij gedurende 9 jaar actief als consultant binnen de communicatiesector, in hoofdzaak op het vlak van corporate en crisiscommunicatie voor bedrijven als Delta Lloyd, Thomas Cook, Microsoft en American Express.
De oorsprong van de Brouwerij van Alken gaat terug tot 1880, terwijl de Brouwerij Maes in 1881 werd gesticht. In 1978 werd de Brouwerij van Alken overgenomen door de groep BSN. In 1989 fusioneerden de Brouwerijen van Alken en Maes. Alken-Maes werd overgenomen door Scottish & Newcastle in 2000. Sinds mei 2008 maakt Alken-Maes deel uit van Heineken N.V.
Alken-Maes is de tweede grootste brouwer van Belgiƫ en stelt +/-500 mensen te werk. Alken-Maes produceert en commercialiseert onder andere: Maes, Grimbergen, Affligem, Cristal en Mort Subite. RVH.
www.alken-maes.be
|