BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 65 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Pinarello Dogma 60.1 in zwart met roze
    Een rijke wielerhistorie, daar zitten Italianen niet om verlegen. Ook Pinarello laat de heroïek van weleer reïncarneren. Maar dan wel met de allerlaatste technologische ontwikkeling van Campagnolo op de Dogma 60.1.
    De Dogma 60.1 was te zien op Velofollies. (foto roel van schalen)
    De nieuwe elektronische schakelgroepen van Campagnolo zijn nog niet in het wild gesignaleerd, maar op de jongste editie van Velofollies kon je er toch met je vingers aan zitten. Als je tenminste op de stand van Pinarello passeerde en daar de Dogma 60.1 opmerkte. In matzwart gelakt en in een matzwarte hoek geposteerd knalde hij niet direct je gezichtsveld binnen, maar de roze details op de fiets trokken wel de aandacht.

    Nadere uitleg van Pinarello-importeur Peter Schroen leerde dat deze Dogma een eerbetoon is aan Giovanni Pinarello, die in 1951, dus 60 jaar geleden (vandaar: Dogma 60.1), als laatste eindigde in de Giro d'Italia (vandaar de roze accenten) en daarmee aan de haal ging met de Maglia Nera, de zwarte trui, voor de laatste renner in het algemeen klassement (vandaar het zwarte frame). Daar komt nog bij dat Pinarello vanaf heden 3 jaar lang sponsor is van de Ronde van Italië.

    De eerste 1000 groepen van Campy Tech Lab - zeg maar de afdeling elektronisch schakelen van Campagnolo - zijn exclusief voor Pinarello, aldus Peter Schroen. Een aanzienlijk deel zal gaan naar de ProTour ploeg Movistar, maar een nog groter deel ervan zal dus hoogstwaarschijnlijk de eerstkomende maanden alleen maar verkrijgbaar zijn op een Pinarello.

    De prijs blijft nog ongewis, maar die van de bovengenoemde Dogma zal uitkomen tussen de 11-12 duizend euro.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Movistar tevreden over elektronische Campa
    Het Spaanse Movistar team is de eerste en voorlopig ook enige profploeg die met Campagnolo's nieuwe elektronische schakelsysteem rijdt. Uit een eerste evaluatie blijkt dat de renners er erg tevreden over zijn.
    De Pinarello Dogma 60.3 van Movistar is afgemonteerd met het de elektronische groep van Campagnolo. (foto pinarello)
    De naakte resultaten liegen er voorlopig alvast niet om. Movistar won in dit prille seizoen al twee ritten: Fran Ventoso sprintte naar de zege in de Tour Down Under en Xavier Tondo was de snelste tegen de klok in het Argentijnse San Luis.

    "Onze renners zijn er tevreden met de nieuwe groep", zegt Movistar-teammanager Eusebio Unzue. "Alle feed-back die we tot nu toe mochten ontvangen, ook die van de mecaniciens en de sportdirecteurs, was uiterst positief."

    "En dan te bedenken dat de aanpassingsperiode erg kort was. De fietsen waren pas klaar tegen half december. Sommige renners waren dan ook benieuwd hoe ze zouden presteren in de stresserende atmosfeer van een echte koers. Als je dan zeges boekt in de sprint en een tijdrit, normaal gezien toch niet onze sterkste punten, weet je dat het goed zit."

    Het elektronisch schakelsysteem van Campagnolo heeft veel weg van de Shimano Di2, met dunne stroomkabeltjes in plaats van schakelkabels en een buitenboordbatterij onder de bidonhouder. Maar in plaats van schakelknoppen (Di2) zitten er gekromde hendels aan de binnenzijde van de shifters, in zekere zin vergelijkbaar met de configuratie van mechanische Campa-shifters. Wat ook anders is, zijn de 11 versnellingen van Campagnolo, terwijl Shimano het met 10 doet.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Zes ProTeams in zee met Tacx
    Zes ProTeams kiezen dit seizoen opnieuw voor het materiaal van Tacx. Ze zullen gebruik maken van de Satori fietstrainers, de Tacx montagestandaards en fietsgereedschappen, de Tao bidonhouder en Shiva bidon.
    De bidons van de zes ProTeams 2011. (foto tacx)
    De zes ProTeams die in 2011 voor Tacx kiezen zijn Rabobank Cycling Team, Omega Pharma-Lotto, Quick Step Cycling Team, Pro Team Astana, Saxo Bank-Sungard en Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team.

    Ze kiezen met de Shiva voor een biologisch afbreekbare en recycleerbare bidon die het milieu beduidend minder belast. Daarnaast is hij goed inknijpbaar, heeft hij een grote vulopening en is voorzien van een draaidop.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEZE BENDE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deze bende roept alle leden van wtc heirnis op om present te zijn in Gentbrugge

    Want het is nu of nooit en dit voor het eerst in de geschiedenis van de club om kampioen te worden

    Wij worden kampioen

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    30-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTT HAMME 2011

    Hamme VTT

    Met nog 3 ritten te gaan is het winterseizoen bijna achter de rug en één van die ritten is nieuw op onze kalender: dit beloofd

    De brandweerkazerne van Hamme was vandaag de startplaats(wat gaan ze nog uitvinden)en dit is weer eens wat anders

    Ook de auto stallen ging vlot en dit is altijd een pluspunt en de kazerne die dienst deed als kantine was netjes en proper dus dik in orde

    Jammer dat de koffie net niet op tijd klaar was ook de inschrijving was bijna een kleine ramp: in een ijskoud klein zaaltje zou de inschrijving plaats vinden gelukkig konden de bond leden de inrichters op andere en betere gedachten brengen

    Eens op de baan konden we ons rustig warm rijden want het was terug beren koud en terug waren sommige fietsen hier niet op voorzien

    Één na een vielen er leden weg en bijna allemaal met bevroren body’s

    De eerste bevroren veld wegel kregen we pas na vele kilometers weg en dit zou zo de  ganse rit duren

    Gelukkig waren er in deze streek vele wegenwerken zodat we toch nog een beetje veldwerk te verwerken kregen in het eerste deel van parcours

    Door het vele valsplat konden we ons ook toch nog in het zweet rijden voor we aan de bevoorrading halt hielden: voor verwende mtb ers bleek dit maar een mager beestje te zijn maar wat er was was in voldoende hoeveelheid aanwezig

    Door de koude kozen we snel terug het hazenpad om na een paar honderd meters een lang stuk veldweg langs de Dender voor de wielen geschoven te krijgen: eindelijk

    Eens hier voorbij was het met de pret terug gedaan en terug kregen we te veel baan onder de wielen

    Enkel de laatste kilometers waren terug een vtt naam waardig: deze streek zou veel meer kunnen opleveren

    Maar niet getreurd dank zij de harde ondergrond bleven de fietsen proper en dit is ook altijd mooi meegenomen

    Maar voor wij/zij die dachten dat we een beetje Hamme-Zogge zouden krijgen bleken een illusie armer te zijn

    Na nog even nagepraat te hebben zat dit weekend er ook op :nog twee ritten te gaan

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MARTINUS VTT 2011

    Martinus VTT 2011

     

    Weer of geen weer al weken werden we langs alle kanten opgeroepen om deze rit zeker niet te missen want dit was onze kans om terug op plaats 1 te staan

    En de leden hadden de bootschap begrepen want nog nooit waren we met zovelen :de eerste cijfers spreken  van meer dan 50

    Dus wij waren natuurlijk ook van de partij al was het maar om de voorzitter te steunen: maar ook om te fietsen en er terug een goede lap op te geven

    Het foto toestel van de voorzitter was bijna te klein om ons allen op defoto te krijgen maar het lukte nog net

    Door het vries weer waren sommige niet tip top in orde: bevroren versnellingen en bevroren body’s maar ook dit liet ons niet afschrikken

    Door het vries weer lag het parcours er steen hard bij en dit nodigt altijd uit om sneller te fietsen

    De mooie groep die vandaag voor de lange tocht koos was dan ook beduidend groter dan op andere dagen en hoe meer hoe beter

    Tot aan de bevoorrading die we bereikten na een kilometer of 18 waren we nog niet overdonderd door het parcours want in een mum van tijd en dit zonder echte obstakels

    Na de super bevoorrading kon het gas pas echt open want de fietsen waren nu ontdooid en benen waren opgewarmd

    Nu ging de rit richting Ursel en dit is altijd leuk want nu kregen we de bospaden voorgeschoteld en dit met de harde ondergrond is altijd fun

    Veel anders mooi kregen we niet te verwerken op een paar verdwaalde kassei niet na gesproken

    En voor we het goed wisten waren we terug in Zomergem: de afspuit installatie lieten we wijselijk links liggen om morgen niet voor een verrassing te staan

    De douches echter waren zeer welkom en lekker warm om daarna gezellig in de kantine na te keuvelen over de verreden rit: en nu op naar Hamme om onze eerste plaats veilig te stellen

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wie doet het met wie?
    Met welke fietsen rijden de grote jongens dit seizoen rond? Bekijk het materiaal van alle ProTeams in de fotospecial en de fietsen van Omega Pharma-Lotto, Quick Step en Vacansoleil op Cycling.be TV!
    Quick Step rijdt voor het tweede jaar op rij op de fietsen van Eddy Merckx Cycles. (foto tim van wichelen)


    Vier ProTeams kozen in het tussenseizoen voor een nieuw fietsenmerk. Ridley werd door het Katusha Team ingeruild voor Focus, maar het bedrijf uit Tessenderlo vond met het Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team al meteen een nieuwe ploeg nadat het contract tussen de Nederlanders en Batavus werd opgezegd.

    HTC-Highroad verving Scott door Specialized en het Team Garmin-Cervélo kiest uiteraard voor Cervélo, terwijl de jongens van Garmin-Transitions vorig seizoen nog met Felt reden. Het nieuwe Leopard Team gaat aan de slag met Trek.

    Specialized is de grootste leverancier in het ProTeam-peloton. Het merk wordt gebruikt door drie van de achttien ploegen. Trek en Pinarello hebben beide twee teams en Kuota, BMC, Orbea, Focus, Wilier, Cannondale, Canyon, Eddy Merckx Cycles, Giant, Cervélo en Ridley moeten het met één ploeg doen.

    Acht ploegen kozen voor hun onderdelen voor Sram. Shimano en Campagnolo leveren elk bij vijf teams.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Mooi karretje!

    Mooi karretje! Je hebt crossers en je hebt crossers. Deze luxe 'bak' spotten we bij het WK in Mol.


    Deze C 14 is een full carbon racer met rechte voorvork, een stel Lightweight wielen, dugast tubes, SLR zadel en Shimano Di2... Met een kettingblad. Welke coureur? Eerlijk gezegd, geen idee. Wel dat C 14 een Duits merk is uit de buurt van Osnabruck.
    www.c14-bikes.com  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VTT CLAN


















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Trappers Trophy 2011

     

    Wat was het nog lekker warm in ons bedje toen de wekker 6uur zijn hels lawaai liet horen: en dat voor een weekend

    Vandaag stond de voor ons verre trip naar Stekene op het menu voor de zaterdags mtb rit

    De refter van het plaatselijke schooltje liep op deze weeral druilerige dag lekker vol en daar hadden de leden van het steeds grotere wtc heirnis een flink aandeel aan

    Na de groepsfoto kon de bende op pad gaan en dit liep toch een beetje chaotiser dan op andere dagen maar niet getreurd dit zou zich vanzelf oplossen eens iedereen zijn plaatsje in de groep had gevonden

    De eerste modder partij bleek niet voor iedereen op het juiste moment te komen en een valpartij kon dus niet uitblijven

    Aan de splitsing werd de groep flink uitgedund en met 5 kozen we voor de 30 km rit: en het ging vlot deze morgen

    De eerste 20km was in een mum van tijd achter ons en we hadden amper modder gezien voor we de bevoorrading bereikten: wat een luxe

    Goed volgetankt en gehergroepeerd konden we aan het volgende deel beginnen en we kozen toch maar de grote te rijden zo vlot ging het

    Vanaf hier werd het echt genieten na weken van modder ploeteren mocht dit wel eens

    Eens in de bossen van Clinge waar we bijna 20 km in vertoefden ging het gas open en waren we vertrokken voor een droom van een vtt parcours

    Slingerend tussen de bomen rijdend langs visvijvers laverend over bos wegels alles kregen we te verwerken wat een biker maar kon verlangen deze droom mocht nog lang blijven duren

    Maar ook aan deze tocht kwam er een einde: dju toch

    Jammer dat de afspuitplaats terug een misser bleek te zijn en ook de douches waren niet voor zien op deze massa (6douche sproeiers)

    De boterham na de rit was terug een voltreffer want iemand van onze club kon voor een ganse week boterhammen eten

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    B-Impact nieuwe invoerder Dynatek en Tec-part
    Het fietsenmerk Dynatek en de onderdelen van Tec-parts zullen voortaan door de Genkse firma B-Impact ingevoerd worden.
    Dynatek-frames zoals de Hammer, Shark en BB Evo, die nog steeds in Italië worden geproduceerd en geassembleerd, zullen zo over België, Nederland, Luxemburg en Duitsland verspreid worden.

    Daarnaast zal ook Tec-parts verdeeld worden door het Genkse bedrijf. De onderdelenlijn van Tec-parts bestaat uit sturen, stuurpen, zadelpennen, remmen, wielen, enzovoort uit aluminium, magnesium en carbon.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Cervélo en Canyon begraven de strijdbijl
    Het juridisch geschil tussen Cervélo en Canyon over het patent van de Maximus zitbuis is opgelost na constructief overleg tussen beide partijen.
    De Maximus Seattube. (foto canyon)
    Canyon had een zaak aangespannen over de schending van het Maximus zitbuis patent, dat werd toegekend door het Oberlandesgericht in Düsseldorf.

    Het Europees Octrooibureau verklaarde de Maximus zitbuis volledig octrooibaar, maar eiste dat Canyon zijn vordering aanpaste. Het is al gepatenteerd in negen Europese landen en vergelijkbare patenten zijn verleend in de Verenigde staten en China.

    De juridische twist is nu opgelost. Cervélo mag haar frames blijven produceren op de huidige manier. In ruil hiervoor krijgt Canyon het recht enkele patenten van Cervélo gebruiken. Door beide partijen is afgesproken dat de details van deze overeenkomst vertrouwelijk blijven en hier geen verdere uitspraken over te doen.

    Gerard Vroomen, medeoprichter van Cervélo was tevreden met het resultaat. "Wij zijn blij dat deze kwestie is opgelost. Dit is beter voor beide partijen als wel voor de consument."

    Roman Arnold, chief executive van Canyon uitte zijn tevredenheid ook: "Na een langdurige rechtszaak kunnen beide partijen zich weer concentreren op hetgeen ze het beste kunnen: het maken van innovatieve en vooruitstrevende fietsen van een hoge kwaliteit."



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wie wordt Miss Flandrienne?
    Miss België is nog maar pas verkozen of het is alweer tijd om het volgende kroontje uit te reiken ... een tandwielkroontje! Zes dames dingen mee naar de titel van Miss Flandrienne. Bekijk de fotospecial!
    Ann Blommaert is één van de zes kandidates die meedingt naar de titel van Miss Flandrienne. (foto vwb)

    Miss Flandrienne is geen klassieke missverkiezing, maar wil de mooiste, leukste, meest sportieve en tofste flandrienne bekronen. Het is een initiatief van de Vlaamse Wielrijdersbond.

    In de fotospecial kan je kennismaken met de zes kandidates. Stemmen op je favoriete kan op
    www.vlaamsewielrijdersbond.be of via een mailtje naar miss@vlaamsewielrijdersbond.be.






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Meer exposanten op Velofollies

    Meer exposanten op Velofollies
     De jubileumeditie van Velofollies heeft maar liefst 30 procent meer exposanten dan vorig jaar.



    Zo'n 170 exposanten zullen hun opwachting maken van 21 t/m 23 januari 2011 in Kortrijk Xpo.  Ook de BMX-wedstrijd, die in coulissen van het beursgebouw wordt gereden, kent zijn grootste succes ooit. In totaal zijn 1.182 renners aangemeld voor de wedstrijden op zaterdag en zondag. Dit maakt deze indoorwedstrijd meteen één van de grootste wedstrijden op het Europese continent. De organisatie verwacht dan ook dat de bezoekersopkomst in dezelfde lijn zal liggen. De voorverkoopcijfers liegen er alvast niet om.

    Meer informatie vind je op
    www.velofollies.be

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Afgelopen weekend organiseerde Red Bull in Londen een manche van de Mini Drome. Waaghalzen konden er rondjes rijden op de kleinste velodroom ter wereld en dat liep niet altijd van een leien dakje. Bekijk het filmpje!
    Winnaar Chris Akrigg. (foto david jaquin)

    Ongeveer 100 deelnemers waren van de partij in de Londense York Hall. Ze kregen vijf rondjes de tijd om aan de wielerbaan van veertien meter lang en zeven meter breed te wennen. Daarna was het showtime en moesten ze proberen om zo snel mogelijk tien rondjes af te werken.

    De 32 snelste rijders mochten naar de finale, een soort knock out-systeem waarin ze telkens per twee de baan opmoesten. De Engelsman Chris Akrigg fietste uiteindelijk naar de zege.

    Akrigg zag de finale ei zo na aan zijn neus voorbij gaan toen een van zijn opponenten net voor hem tegen de grond smakte. Hij slaagde er in laatste instantie echter nog in om erop en erover te wippen en een crash te vermijden. 

    Het was trouwens niet het enige 'incident' op de Red Bull Mini Drome. Heel wat waaghalzen vlogen van hun fiets af en hier en daar kwam er door overdreven snelheid zelfs een fiets in het publiek terecht. Er werden dan ook snelheden gehaald tot 80 km per uur.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Geen tweede overdekte wielerbaan in Vlaanderen
    Er komt op korte termijn geen tweede overdekte wielerbaan in Vlaanderen. Dat heeft Vlaams minister van sport Philippe Muyters geantwoord op een vraag van Vlaams Volksvertegenwoordiger Johan Deckmyn.
    De Gentse piste blijft voorlopig de enige overdekte wielerbaan in Vlaanderen. (foto topsporthal.be)
    Het Vlaams Wielercentrum Eddy Merckx in Gent blijft voorlopig dus de enige overdekte wielerbaan, maar die moet uit veiligheidsoverwegingen het aantal renners dat samen op de piste mag rijden, beperken tot honderd.

    In totaal maken wekelijks ruim 1.200 wielrenners of wielertoeristen tijdens de avonduren en in het weekend gebruik van de Gentse overdekte piste. Overdag wordt die gebruikt door leerlingen van de topsportschool en competitierenners. Mede afhankelijk van de weersomstandigheden zijn sommige dagen/uren zeer druk bezet en werd uit veiligheidsoverwegingen het maximaal aantal renners beperkt tot honderd.

    "De financiële situatie van de verschillende overheden en van potentiële private investeerders is evenwel van die aard dat op korte termijn de bouw van een tweede overdekte wielerbaan in Vlaanderen, hoe wenselijk ook, weinig realistisch is", aldus minister Muyters.

    Hij benadrukt dat dergelijke grote projecten slechts haalbaar zijn mits samenwerking tussen diverse actoren. Er waren een aantal verkennende gesprekken voor de oprichting van een tweede overdekte wielerbaan in Vlaanderen, bijvoorbeeld in de Antwerpse Kempen of in de provincie Limburg, maar op korte tijd is er dus geen financiële ruimte.

    In Vlaanderen bestaan er momenteel acht wielerpistes, waarvan zeven open pistes. "De piste van Beveren heeft een erg beperkte hellingsgraad en kan veeleer worden beschouwd als een oefenpiste. Dit terwijl er duizenden wielrenners en nog veel meer wielertoeristen zijn", aldus Johan Deckmyn.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Extra Lite versie van Merida 29'er
    Wegens het grote succes van de 29'er heeft Merida besloten om een scherp geprijsd Extra Lite model op de markt te brengen.
    De nieuwe Twenty Nine Lite heeft een Rockshox Recon voorvork en XT-derailleurs, shifters en crankstel. Hij zou verkrijgbaar moeten zijn vanaf de tweede helft van maart.

    De normale consumentenverkoopprijs van de 'Twenty Nine XT Edition' is 1.699 euro, maar het actiemodel gaat verkocht worden voor 1.399 euro. Merida verwacht dan ook dat dit speciale actiemodel, waarvan slechts een beperkte oplage geproduceerd wordt, als zoete broodjes over de toonbank zal gaan.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTT KLUISBERGEN

    DE DRIE DAPPEREN DIE HET AANDIERVEN OM DEZE ZWARE MAAR MOOIE TOCHT TE FIETSEN







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE NIEUWJAARS RECEPTIE 2011
    NA DE TOESPRAAK VAN DE VOORZITTER WERD HET TIJD OM AAN HET FEEST TE BEGINNEN MET EEN DRANKJE EN EEN HAPJE EN MET DE DRANK WERD ER NIET OP EENTJE MEER OF MINDER GEKEKEN MAAR OOK HET DRUPPELKOT HAD ZIJN KLANTEN EN OOK HIER WERD ER DUGTIG GEFEEST EN OP EEN DRUPPEL MEER OF MINDER  WERD HIER OOK NIET GEKEKEN EN DE VROUWEN BLEKEN NOG DE GROOTSTE FEEST VIERDERS TE ZIJN DE BARMAN VAN DIENST HAD EEN ZEER DRUKKE AVONDEN OP HET EINDE VAN DE AVOND WAREN SOMMIGE ZO DRONKEN DAT ZE ZELFS BIJ DE HOND BLEVEN SLAPEN MAAR TERUG KONDEN WE TERUG KIJKEN OP EEN GESLAAGDE AVOND
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTT DE NACHTEGAAL 2011

    VTT de Nachtegaal

     

    Het weekend begon al op vrijdag om 7 uur voor de Nieuwjaars receptie van wtc Heirnis: afspraak in café Norbe in Ledeberg

    En ze hebben het daar geweten de massaal opgekomen leden hebben er een stevig feestje gebouwd tot in de vroege uurtjes

    Dat er dan op zaterdag morgen er een paar bijzitten met kleine oogjes moet men er maar bijnemen

    Maar feest of geen feest de vele leden hadden ook deze morgen de weg naar Wondelgem gevonden en terug was de voorzitter zo fier als een gieter

    Na de inscanning en de foto shoot konden we op pad gaan: de eerste kilometers bleven de korte en de lange afstand rijders mooi en in groep samen biken en dit tot aan de splitsing

    Vandaag kozen vijf dapperen voor de 48km lange parcours en voor de ene ging het al wat beter dan de andere

    Langs veldwegels die hier en daar last hadden van de overvloedige regen van de afgelopen dagen door modderpoelen baanden we ons een weg richting Lembeekse bossen die we bereikten na 26km

    Aan de ingang van de bossen kregen we onze bevoorrading: en de dames die ons bedienden hadden er duidelijk en hoorbare zin in: jammer dat we dit moesten verlaten maar met nog 22 km te gaan konden we niet te lang treuzelen

    Nu waren we vertrokken voor een 10tal km bos paden met hier en daar ook een paar verraderlijke en sompige passages en het minste foutje werd hier duidelijk afgestraft

    Na dit heerlijke stuk wat altijd veel te kort is konden we richting aankomst fietsen

    Met jammerlijk iets te veel asfalt of beton wegen maar dank zij de wind die we nu voor het merendeel in het nadeel kregen konden we ons toch nog warm en in het zweet fietsen

    Zonder nog echte zware veldwegels de laatste kilometers konden we aan de aan komst beginnen te denken

    Ook aan de drukke bikewas ging het vlotjes en deze was stukken beter dan de week voorheen

    Enkel de wasplaats voor de vele deelnemers bleek in de jaren stillekes te hebben stilgestaan ook al deden de inrichters nog zo hun best: een emmer water is in 2011 echt verleden tijd maar is dan ook het enige minpuntje van deze organisatie

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    movie
    www.bloggen.be/movie
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs