BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    11-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RIT VAN DE GOUVERNEUR
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rit van de Gouverneur

     

    Zulte: bijna aan de ingang van de sporthall konden we de auto stallen na de fiets in de gratis fiets bewaking te hebben geplaats konden ons laten inschrijven bij twee lieve dames om daarna nog van een koffie te genieten .Het zonnetje begon al door de wolken te piepen vanaf de eerste meters om ons nooit meer te verlaten tijdens de rit

    Langs een licht heuvelend landschap ging het richting Tiegem waar de eerste heuvel van deze prachtige dag lag de volgende hellingen volgden elkaar in sneltempo op met als uitschieter de La Houppe deze mooie heuvel is een lust om naar boven te fietsen

    Na deze helling lag de prima verzorgde bevoorrading (waren ze allemaal maar zo)ging het richting Leberg en Kauwenberg na deze 2 kuitenbijters was het even schrikken toen we plots de Mater opdraaiden maar gelukkig was het maar een paar honderd meters

    De bevoorrading in Eine waar alles voor handen was is een ander verhaal hier niets zelfs nemen maar alles werd uitgedeeld in hoeveelheden die minimaal waren 4 tot 5 maal aanschuiven om toch maar één hand vol te hebben

    De wind begon nu echt tegen te werken in het derde en laatste deel met de trip naar Huize als hoogte punt daar was echt beuken tegen de wind

    Met Nokere berg als laatste ( het blijft een mooie helling)was deze schitterende rit bijna achter de rug de laatste kilometers konden we nog eens het gas open draaien tot aan de sporthal waar we na de rit konden nagenieten op het geïmproviseerde terras

     

    No Stress No Worries No Rules

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    10-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTOS DE RONDE
    Myriam









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EDITORIAAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Editoriaal

     

    Nu de Ronde achter de rug is kunnen we terug blikken op een mooi voor seizoen met ritten als De Brabantse Pijl de E3Prijs en de Omloop van het nieuwsblad samen met velen andere fietsfanaten hebben we weer genoten

    Voor mijn echtgenote kwamen de meeste ritten iets te vroeg na 2maanden stilstand maar ze heeft het schitterend gedaan ook al was ze niet helemaal top

    De maand april beloofd terug een topper te worden met elke week een kuitenbijter rit beginnen met de rit van de Gouverneur op zaterdag 11 april. De conditie zal verder opgebouwd worden om te pieken in mei met zijn Ardense klassiekers .De hotels of chambre D’hôtel zijn al gereserveerd nu nog het weer en de sfeer van de Ronde om het plaatje compleet te maken.

     

    No Stress No Worries No Rules

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KASSEIEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ben jij een kei in kasseien?
    Meer dan 50 km stoffige of gladde kasseien, dat krijgen de renners zondag in Parijs-Roubaix op hun bord. Lust je wel pap van al die keien? Rij dan zelf de finale van deze klassieker in de Helletocht!
    Het bos van Wallers-Arenberg, niet voor doetjes. (foto belga)
    Van de 260 km tussen Parijs (Compiegne) en Roubaix lopen er zondag 52,9 km over de beruchte kasseien. In totaal zijn ze opgesplitst in 27 sectoren.

    Quiévy à Saint-Python (3,7 km) is na 107 km de langste kasseistrook van de wedstrijd. 50 km later wacht het mythische bos van Wallers-Arenberg. Nog te vroeg om een definitieve beslissing te forceren, maar zwaar genoeg om het voorspel serieus op gang te brengen.

    Al heel wat renners kwamen ten val op de gevaarlijke kasseien van deze lange rechte licht omlaag lopende strook, vraag maar aan Johan Museeuw. Daarom zijn enkele jaren geleden de stenen in het bos herlegd om de slechtste stukken te verbeteren.

    Na 210 km wacht er in Mons-en-Pévèle opnieuw één van de zwaarste stroken. Nog 20 km later volgen kort na elkaar de zware Cysoing à Bourghelles, Bourghelles à Wannehain, Camphin-en-Pévèle en Carrefour de l'Arbre.

    Met zijn lengte van 2,1 km en de slechte staat van het wegdek is de Carrefour misschien wel de zwaarste kasseistrook van allemaal. Daarna wachten nog drie 'makkelijkere' stroken vooraleer de wielerpiste van Roubaix wordt opgedraaid.

    GO TO HELL!

    Wie zelf over de kasseien van de hel wil denderen, stipt best zondag 30 augustus aan in zijn agenda. De Helletocht combineert drie hellingen uit Gent-Wevelgem (Kemmelberg, Scherpenberg en Rodeberg) namelijk met de volledige finale van Parijs-Roubaix.

    Van in Mérignies volgen de wielertoeristen alle befaamde kasseistroken tot op de wielerpiste in Roubaix. Niet toevallig Mérignies, want daar begon Johan Museeuw in 2002 aan een onwaarschijnlijke solo van 40 km, die hem zijn derde en meest memorabele zege in de helleklassieker opleverde.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SRAM
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    SRAM bouwt mee aan fietsinfrastructuur
    Het SRAM Cycling Fonds gaat 150.000 euro schenken aan de European Cyclists' Federation (ECF). Het geld zal gebruikt worden om in de Europese Commissie te lobbyen voor een betere fietsinfrastructuur.
    De ECF werd in 1983 opgericht door twaalf verenigingen van fietsgebruikers. Momenteel telt de federatie 56 leden in 38 landen. Volgens Secretaris-Generaal Bernhard Ensink zal de gift van SRAM er toe bijdragen om de Europese politieke leiders te overtuigen van het belang van de fiets als onderdeel van transport, recreatie en toerisme.

    SRAM-baas Stan Day: "De ECF heeft zijn toewijding en leiderschap aangetoond in het lobbyen voor betere fietsinfrastructuur in Europa. Het SRAM Cycling Fonds is blij dat het met deze giften hiertoe kan bijdragen.

    Eerder schonk het SRAM Cycling Fonds, dat eind september vorig jaar opgericht werd, al hetzelfde bedrag aan 'Safe Routes to School National Partnership', 'International Mountain Bicycling Association' en 'Bikes Belong Coalition' en 300.0000 euro aan 'League of American Bicyclists and Thunderhead Alliance for Biking and Walking'. 

    In de komende vijf jaren plant het Fonds nog 7.500.000 euro toe te kennen aan verenigingen die ijveren voor een betere fietsinfrastructuur en -veiligheid.

    Meer info over het SRAM Cycling Fonds op www.sramcyclingfund.org
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MP3 SPELERS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Verbod op mp3-spelers bij fietsers?
    Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe (CD&V) laat onderzoeken welk effect mp3-gebruik heeft op de verkeersveiligheid. Naargelang het resultaat van de studie zou een mp3-speler bij fietsers en voetgangers eventueel verboden kunnen worden.
    "Fietsers en voetgangers die met een mp3-speler in hun oren rondlopen, zijn niet aandachtig genoeg en horen het gemotoriseerd verkeer ook niet meer", zegt Schouppe in Het Nieuwsblad. Hij laat het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid (BIVV) het effect onderzoeken.

    Schouppe zegt wel dat hij niet zomaar een verbod wil invoeren. "Nog voor de zomer verwachten we al resultaat van het BIVV. Laten we daarop wachten vooraleer conclusies te trekken", klinkt het.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPORTFUL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Sportful biedt Total Comfort
    Totaal comfort, dat was het uitgangspunt voor Sportful bij de ontwikkeling van de nieuwe Total Comfort bibshort. De designers werkten nauw samen met specialisten op het vlak van zitpositie op de fiets.
    (foto sportful)
    De fietsbroek is uit Lycra Power vervaardigd. Deze Lycra heeft een erg hoge elasticiteit, waardoor de spieren beter reageren en de bloedtoevoer wordt gestimuleerd. 

    Sportful ontwikkelde voor deze broek ook een speciale Total Comfort-zeem. De zeem bestaat uit 3 lagen Open Cell Dynamic Foam. De densiteit van elke laag is variabel zodat de demping optimaal is.

    De zeem is elastisch en de toplaag bevat Meryl Skinlife. Deze stof bevast zilver-ionen waardoor bacterie-groei op een natuurlijke manier wordt vermeden.

    De Total Comfort bibshort is enkel in het zwart verkrijgbaar en heeft een adviesprijs van 130 euro. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE HELLEKLASSIEKER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De helleklassieker in woord en beeld

    Zondag dokkert het peloton opnieuw over de kasseien van de Hel van het Noorden. Bereid je nu al mentaal voor op deze klassieker met het boek 'Paris-Roubaix: A journey through hell'.
    In 'Paris-Roubaix: A journey through hell' schilderen vier redacteurs van de Franse sportkrant L'Equipe een indringend portret van de helleklassieker. Het is een epos van stof, regen, modder, pijn en glorie.

    Alle onvergetelijke momenten uit meer dan 100 jaar Parijs-Roubaix komen aan bod: de hoogtepunten, maar ook momenten van wanhoop en pech. Centraal daarbij staat het respect voor de kassei en de renner die hem bedwingt.

    Dit lofboek beschrijft de klassieker niet alleen in woorden, maar des te meer in beelden. Het overweldigende beeldmateriaal uit het rijke archief van L'Equipe toont de dramatische elementen die de aantrekkingskracht van deze koers uitmaken: vallende, besmeurde en uitgeputte renners.

    'Paris-Roubaix: A journey through hell' telt 224 pagina's en werd uitgegeven door VeloPress.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIETSVERZEKERING
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Fietsverzekeringen boomen
    In de fietsenbranche is er van crisis geen sprake. Steeds meer wielerliefhebbers sluiten een verzekering af voor hun stalen ros, zo blijkt uit cijfers van fietsverzekeraar Callant.
    Peter Callant ontdekte in 2007 de nichemarkt van de fietsverzekeringen in België. Het was VRT-journalist Karl Vannieuwkerke die terloops op een koers vroeg of hij ergens zijn nieuwe fiets omnium kon laten verzekeren.

    In België kon dit nog niet en dus ging Callant als exclusieve partner voor de Belgische markt in zee met de Nederlandse verzekeringsmaatschappij Unigarant. Bij onze noorderburen stonde ze op dat gebied al veel verder met 60.000 polissen per jaar.

    Callant begon in 2007 met een 200-tal polissen. Een jaar later werden er dat al 1.200. Begin dit jaar is er een echte boom gekomen met na drie maanden al bijna 600 polissen.

    Een fietsomnium beperkt zich niet alleen tot racefietsen alleen. Ook elektrische fietsen, tandems, MTB en ligfietsen komen in aanmerkingen tot maximum 8.000 euro. Gezien het een polis op maat van de recreant is, wordt deelname aan wedstrijden niet verzekerd, uitgezonderd duatlon- en triatlonwedstrijden.

    Na aankoop van een fiets, kan deze onmiddellijk verzekerd worden. Er is keuze uit twee formules (enkel diefstal of diefstal & beschadiging) en twee looptijden (één of drie jaar).

    Bij Callant kost een verzekering tegen diefstal van een fiets van 4.000 euro voor één jaar 93 euro. Een fiets van 8.000 euro drie jaar verzekeren tegen diefstal en beschadiging kost jaarlijks 164 euro.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENT- WEVELGEM
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Waai zelf van Gent naar Wevelgem
    Gent-Wevelgem, dat zijn polders, waaiers, tweemaal de Monteberg en de Kemmelberg en een massasprint. Verken alvast het parcours en rij zelf de hellingen omhoog in de Helletocht!
    Doe eens een Tom Boonenke op de Kemmelberg! (foto belga)
    De naam doet het niet vermoeden maar sinds 2004 is Deinze de startplaats van Gent-Wevelgem. Al vlug wordt de Oost-West-Vlaamse provinciegrens overgestoken om koers te zetten richting kust. 

    Na een lange rechte lijn westwaarts wordt in Diksmuide een ommetje gemaakt langs poldervlakte 'De Moeren' richting Veurne en Poperinge. Dat de wind hier genadeloos hard kan beuken, bewijst de waaiervorming die jaarlijks terugkomt bij de profs op dit gedeelte van het parcours.

    Na 125 km liggen er in Heuvelland de enige hindernissen van de dag te wachten. De Scherpenberg, Schomminkelberg en Rodeberg vormen als het ware het aperitief voor de beklimming van de Monteberg en even later de Kemmelberg.

    Na de valpartijen van de voorbije jaren gaat het parcours na de top van de Kemmel linksaf om via de smalle Klokhofweg en de Kleine Kemmelberg terug op de Kemmelbergweg uit te komen. Op deze manier wordt de gevaarlijke afdaling over kasseien net als vorig jaar vakkundig vermeden.

    Al deze bulten komen via een korte lus even later nog een tweede keer terug, waarna het in volle vaart richting Menen en Wevelgem gaat. Daar ligt na 203 km de meet te wachten in de Vanackerestraat.

    RIJ ZE ZELF OMHOOG!

    Altijd al eens een Tom Boonenke willen doen op de kasseien van de legendarische Kemmelberg? Wil je de adrenaline laten lopen op de Monteberg? Je kan de Scherpenberg, Schomminkelberg, Rodeberg, Monteberg en Kemmelberg zelf beklimmen op 29 augustus tijdens de Helletocht.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    taaljongleurs
    www.bloggen.be/taaljon
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    chihuahualiefhebber
    www.bloggen.be/chihuah
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs