BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    20-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIAL HEDWIG DEBUSSCHERE

    Rally Memorial Hedwig Debusschere

    Opnieuw ging het naar het West-Vlaamse binnenland voor een classic rit ditmaal was het kleine Klerken de startplaats en het zorgcentrum het inschrijvings lokaal

    De inrichters hadden de startlocatie zeer leuk ingericht zoals bij grote evenementen en we voelden ons onmiddellijk thuis :ook het inscannen ging vlot enkel de prijs was even schrikken 5.5€ en dit voor een classic maar we kregen wel een drankbonnetje voor na de rit

    115km was de langste afstand vandaag en met zo een zon boven ons hoofd konden we dit niet laten voorbij gaan

    De eerste kilometers zouden we rustig aanvatten want we wisten wat komen zou :amper 10km ver en de mouwstukken konden al uit

    20km ver en nog geen meter plat hadden we gekregen dit zou geen uitstapje worden de hartslag was al een paar maal flink de hoogte ingegaan en het zou er niet beter op worden

    De eerste zware stukken begonnen in Passendale en Wervik en nu begon het zweet op het voorhoofd te parelen en het versnellingen apparaat had al flink zijn best moeten doen want wie hier niet of te laat schakelt op deze verraderlijke klimmetjes staat stil voor de top

    Het bord met Heuvelland op na 35km deed ons even schrikken dit zouden nog 15 zware kilometers worden voor we de eerste stop zouden bereiken

    Mesen daar moesten we heen en we zagen de kerktoren al verte staan  want Mesen ligt op een heuvel midden in dit god vergeten landgedeelte

    Maar de kerktoren kwam maar niet dichter bij steeds lag er nog een bocht voorbij een bocht en het parcours ging opnieuw de hoogte in met als toemaatje de klim naar het dorpscentrum hier was het even doorbijten om de top te halen

    Eindelijk rust er stonden al 50km op het metertje hier konden terug een beetje op adem en krachten te komen maar vooral de drinkbussen terug op vullen

    Het tweede deel zou het zwaarste worden 50km terug door het heuvelland maar nu richting Kemmel en Ieper en op dit deel lag ook de steilste klim van de dag voor we daar aan toe waren eerst de Rosenberg over  en ondertussen  maar rondjes draaien rond Mesen :dit dorpje hebben we vandaag langs alle kanten kunnen bewonderen

    De Kauwakkerstraat daar lag de zwaarste en ook totaal onverwachts dit was even schrikken en snel schakelen om toch boven te geraken :oef

    Ook Ieper konden we vandaag langs verschillende zijden bekijken voor we in Langemark onze tweede stop en bevoorrading kregen en opnieuw was dit in een  schooltje

    De sportdrank ging bij deze temperaturen met bekers naar binnen en ook de koekjes en bananen gingen vlot binnen

    Na de bidons nog eens goed gevuld te hebben konden we aan de laatste 20 km beginnen en het waren de gemakkelijkste

    Hier en daar nog een stukje vals plat voor we aan de klim naar Klerken konden beginnen deze amper een heuvel waard te noemen was er vandaag bijna te veel aan want deze rit had krachten gekost

    Eindelijk binnen :120km met meer heuveltjes dan oorlogsgraven en er liggen er hier wat en  5bidons drank, liters zweet meer mocht het echt niet zijn

    Lang geleden dat we dit nog gereden hadden maar de voldoening na de rit was dan ook uitstekend.

    Vandaag konden we niet veel slechts vertellen over deze rit: prima uitgepijld ,goede bevoorrading en voor de dames waren toiletten voorzien

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

      

     

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de gordel 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Gordel 2011 met een oude foto maar nog steeds actueel

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    17-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOOI SETJE
    MOOI SETJE
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIET TE MISSEN
    ALLEN DAARHEEN
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOG EVEN WACHTEN
    bijna Image
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Shimano 6700 Ultegra ‘Glossy Grey’

    Van 6600 naar 6700 en van 2350 gram naar 2290 gram: de nieuwe Shimano Ultegra werd in 2009 geïntroduceerd. En de 6700 heeft onlangs een nieuwe kleur als optie gekregen: de ‘Glossy Grey’.

    De eerste cijfers -6700- geven de codering van de groep aan, de tweede –en dat moge duidelijk zijn- het gewicht. In vergelijking met een 2008 Ultegra SL groep -waar de kabels nog ‘gewoon’ buitenom lopen- weegt de 6700 circa 60 gram minder. Nog een vergelijking: de Dura-Ace 7900 groep weegt 2100 gram. De grootste vernieuwingen in de Ultegra 6700 groep waren uiteraard de shifters. De kabels zijn weggewerkt en lopen langs het stuur. De Dual Controls horen bij het 6700 crankstel en zijn niet compatible met DA.

    Er zijn twee types achterderailleurs: SS (korte kooi) en GS ( medium kooi). De eerste is te gebruiken met een 50/34 Compact Hollowtech II crankstel en met een gewone dubbel, de tweede met een triple crankstel. En er zijn twee type voorderailleurs -voor dubbel/compact en triple. De 10-speed cassette is er in vijf combi’s waaronder 11-28: 34/50 voor met 11/28 achter geeft 2,60 meter en dat is bijna hetzelfde als 30/25 (2,55 meter ) bij een triple.

    De Dura-Ace 7900 diende natuurlijk als voorbeeld van de 6700: shifters met weggewerkte versnelling kabels, crankstel met hol buitenblad, dual-pivot remmen en een nieuwe ketting. En zelfs de ‘finish’ komt in de buurt van de 7900 –en de XTR groep: iets minder glanzend wellicht, maar met een zeer sterk ‘high tech’ uiterlijk. Veel delen zijn geanodiseerd. De eerste uitvoering was een licht-glanzend metalen kleur, de onlangs geïntroduceerde ‘Glossy Grey’ is duidelijk donkerder. Alle delen zijn zo gekleurd – crankstel met bladen, derailleurs en remhoeven. De Dual Control remhendels zijn onveranderd gebleven.

    Het monteren is niet veel anders dan bij de 7900 groep: de losse lagers in het frame schroeven, crankstel er doorheen steken, vastdraaien en borgen enz. Of natuurlijk het crankstel in de bracket geïntegreerde lagers steken… Even opletten bij het monteren van de de Dual Control hendels. Bij de 6700 hendels worden twee opvulstukjes bijgeleverd waardoor de afstand van je handen naar de grepen verkleind kan worden. Opvallend: bij de 7900 groep zijn de kabelhoedjes van aluminium, bij de 6700 van kunststof. De reden: de voorderailleur kent een ‘trim’ stand waardoor de krachtoverbrenging kleiner is dan bij de 7900 –waar in een ‘zwiep’ de ketting van binnen naar buiten en vv beweegt. Wat betreft de ketting: deze kreeg opengewerkte binnenschakels en heeft een binnen- en buitenzijde. Bij de montage wordt aangeraden de ‘connecting pin’ te gebruiken.

    We trapten zo’n 1000 kilometer weg in Nederland en Frankrijk. Op een Jan Janssen Quadra –niet de 2011 uitvoering, maar een 2009 model. Over deze Quadra later wellicht meer. In 2009 concludeerden we al: ‘Ultegra SL was al goed, de 6700 is gewoon weg beter. Vooral het schakelen staat op een hoger niveau dan bij de oude groep. En helemaal omdat in de Ultegra de opmerkingen van de eerste series Dura-Ace zijn verwerkt. Bijvoorbeeld: achter schakel je drie tandjes in een keer op ( DA twee tandjes), een voor een keer af. je voelt en hoor je de werking beter; het wat vage, zachte ‘Shimano’ gevoel lijkt compleet verdwenen te zijn door de nieuwe constructie.

    Maar vooral het schakelen vóór gebeurt nu razendsnel ; de speciale vertanding in combinatie met de nieuwe voorderailleur en de ketting staan hier garant voor.’ Dat gaat uiteraard ook allemaal op voor de nieuwe ‘Glossy Grey’; technisch is er niks veranderd. De kleur past overigens naadloos bij de Di2 onderdelen –ook de nieuwe shifters en derailleurs zijn behoorlijk donker. Hoe houdt het grijs? Goed, net als bij de eerste 6700 delen.

    Wat zorgt voor slijtage? Schurende wielerschoenen op een crankstel uiteraard, troep aan de onderzijde van de remmen – onder het grijs zit ‘gewoon’ blank aluminium. We hebben een aanrijding met een verkeershek gehad wat een paar krasjes - zie foto- op het crankstel opleverde. Niet fijn, maar geen echt probleem. Is ook niet veel aan te doen; wellicht wat grijze lak zoeken en aanbrengen mochten de krassen (te) groot zijn. Op ‘donker’ aluminium zie je wel eerder een kras dan op blank alu –en daar kun je die eventueel nog weg polijsten. We hebben de onderdelen al op een aantal complete racefietsen gespot. En door de donkere kleur krijgt een racer net wat meer uitstraling. Dat wil zeggen: zolang het frame maar niet te ‘licht’ dan wel te ‘donker’ is. Uiteraard is dit een kwestie van smaak.

    Kort en goed: de 6700 Ultegra is een uitstekende onderdelengroep zonder echte minpunten. Als je voor Ultegra kiest, kies je voor gewoon goed, betrouwbaar ‘spul’ -en ook nog eens betaalbaar. En met betaalbaar bedoelen we dan in vergelijking met Dura-Ace. De groep is te vinden op fietsen vanaf pakweg €1200,- tot een meervoud hiervan. Mooi: de 6700 onderdelen zijn goed te gebruiken in combinatie met onderdelen uit de 105-groep -dan wel de 5700 delen. Adviesprijs: Shimano Ultegra 6700 ( acht delen) € 795,-, compact € 30,- meer. Voor extra informatie kijk bij ‘Test en Techniek’. Daar staat een ‘doordruk’ uit 2010 van een duurtest van de 6700 groep.

    www.shimano-benelux.nl

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Fiets als voornaamste transportmiddel in Europa?
    Marktonderzoeksbureau Gallup heeft een onderzoek gehouden onder de inwoners van de 27 Europese lidstaten over hun dagelijks vervoer. Daaruit blijkt dat de fiets het primaire vervoermiddel is voor meer dan 35 miljoen Europeanen, wat neer komt op meer dan 7% van de totale bevolking.
    Fietsen is erg populair (foto molentersleepe.wordpress.com)
    Het onderzoek bekeek het dagelijks vervoer van Europeanen om van A naar B te komen. De mogelijkheden daarvoor varieerden van auto, motor, openbaar vervoer, fietsen en lopen. Zo is in Hongarije de verhouding fietsen-lopen 19% tegen 12%, in Zweden 17% tegen 11%, in Denemarken 19% tegen 4%, in Duitsland 13% tegen 7% en in België 13% fietsen tegen 5% lopen.

    Het idee dat fietsen voor de ‘armen’ is, is achterhaald, stellen conclusies uit het onderzoek. Op Cyprus, dat het laagste gemiddelde inkomen kent per hoofd van de bevolking van de EU, maakt 89% van de mensen gebruik van de auto voor het dagelijks vervoer, terwijl het aandeel fietsen verwaarloosbaar klein is. In het onderzoek zijn helaas geen vragen opgenomen over omgevingsfactoren. Het feit dat op Cyprus zo weinig wordt gefietst en de inwoners (noodgedwongen) de auto pakken, kan immers makkelijk worden verklaard door de bergachtige omgeving, wat fietsen voor het dagelijks vervoer minder aantrekkelijk maakt. In vlakke landen (Nederland, Denemarken) is het fietsaandeel daardoor veel groter.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Fi'zi:k komt met nieuw zadel op de markt
    Het Italiaanse Fi'zi:k introduceert dit najaar een nieuw zadel, de Kurve genaamd. In plaats van het statische ontwerp dat een zadel tot nu toe was, heeft de Kurve dynamische eigenschappen die de fietsbeweging volgen.
    Kurve van Fi'zi:k
    Het geheim van de Kurve is een schaal die uit 3 lagen flexibel carbon bestaat, die elk een andere dikte, uitsnijding en vezeloriëntatie hebben. Fi'zi:k noemt dat Re:flex, naar analogie van het bekende TwinFlex (de soepele zijkanten die sommige van hun modellen hebben). Re:flex geeft flexibiliteit over de gehele oppervlakte van het zadel. Het zadeldek beweegt dus mee met de op en neer gaande beweging van de benen. Drie jaar heeft men over de ontwikkeling van dit nieuwe concept gedaan en 7 patenten werden er al op verleend of zijn aangevraagd.

    Wat het uiterlijk betreft: geen Fi’zi:k logo dit keer, maar een black-on-black silhouet van een slang, kameleon of stier in aansluiting op het Spine-concept dat Fi'zi:k twee jaar geleden introduceerde. Een slang staat daarbij voor lenig in de rug, een stier voor minder flexibiliteit. De kameleon is de gulden tussenweg. Het zadel weegt rond de 220 gram en heeft een consumentenadviesprijs van 220 euro.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Agressieve wielertoeristen vallen autobestuurder aan
    Telenet-installateur Timothy Mattijssens uit Broechem werd op weg naar een klant afgeranseld door twee agressieve wielertoeristen die zijn wagen niet wilden doorlaten. Dat schrijft de krant Gazet van Antwerpen.
    (foto hln.be)
    Het incident greep plaats op de baan tussen Berlaar en Berlaar Heikant. "Drie renners gebruikten het voorziene brede fietspad terwijl twee wielertoeristen voor mijn wagen op de rijweg bleven fietsen", vertelt Mattijssens. Hij probeerde de twee sporters in te halen, maar door het aankomende verkeer lukte dat niet. "Ik claxonneerde even om aan te tonen dat ik wilde voorbijsteken, maar dat stond hen blijkbaar niet aan." Een van de renners stapte van zijn fiets en sloeg een autospiegel kapot.

    Wanneer Mattijssens zich aan de kant zette om verzekeringspapieren te laten invullen, sloegen bij de renners alle stoppen door. Ze grepen hem beet en klopten er tot bloedens toe op los. Het slachtoffer vocht niet terug en denkt dat dat de wielertoeristen tot inkeer heeft gebracht. Een van de twee zei dat het nu wel genoeg was. De twee fietsten daarna gewoon verder.

    De man reed naar zijn eerste klant waar hij de politie belde. Er werd een proces-verbaal opgesteld tegen onbekenden. De installateur is er zeker van dat op het moment van de afranseling auto's zijn gepasseerd. Hij hoopt dan ook dat die chauffeurs zich zullen melden zodat de daders opgespoord kunnen worden.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Flanders Cyclo Events

     

    Na een verzopen zaterdag waar het water tot in de schoenen stond en de woorden van de voorzitter niet veel gehoor vonden en hadden we zondag niet veel zin om nog eens doornat naar huis te moeten fietsen en daarom hadden we onze hoop op maandag gezet

    En de weervoorspellers hadden het bij het juiste eind dit zou een fietsdag worden

    Met de fiets reden we richting Gavere waar we een 10tal minuten te laat waren

    Eens ingescand konden we aan de 70 km tocht beginnen: het eerste deel was er eentje van veel vals plat

    De tocht ging terug richting West-Vlaanderen zonder echte hindernissen en na een 10tal konden we ons karretje aansluiten bij een 5tal snelle mannen

    En dan ging het plots een pak sneller dit was leuk meegenomen op deze zonnige dag

    Met nog een tiental kilometer te gaan tot aan de controle werden we ingehaald en voorbij gestoken door een groep van nog snellere fietsers en was het harken om hier bij aan te sluiten maar het lukte mij toch mijn echtgenote lukte dit niet: deze was in goed gezelschap in het achtervolgende groepje

    Goed in het zweet bereikte we na 35 km de stopplaats en dit kwam geen minuut te vroeg ook mijn eega bereikte deze rustplaat een paar minuten later

    Het tweede deel konden we rustiger afwerken met de leden van onze club en ook dit deel was bekend van vorige jaren alleen een lang stuk fietspad van Nazareth naar Gavere was een nieuw stuk en een leuk stuk

    Na 72 km waren we terug aan de startplaats: goed weer bijna geen wind en redelijk goed uitgepijld meer moet dit niet zijn voor een feestdag

    Lang konden we niet blijven want er lagen nog 13 km Scheldedijk op ons te wachten

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs