BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    16-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Exclusief Italiaans

    Exclusief Italiaans Nog niet 1,2, 3 in beeld geweest, maar wellicht binnenkort wel bij de eerste koersen in het zuiden van Europa. Team Miche Guerciotti. Met onder hen Stefan Schumacher – vierde van links!


    Exclusief Italiaans De mannen rijden met de Guerciotti Eureka. Een licht carbon frame, rond de 1000 gram en afgemonteerd met een keur aan spulletjes die we hier niet zo vaak aantreffen in de lage landen. Campagnolo 11-speed, Miche Supertype – incl. carbon remmenset,  Deda Zero 100 stuur en stuurpen en zadelpen, Miche Supertype 358 wielen,  Vittoria Evo CX tuben en Miche MT7 pedalen. www.guerciotti.nl

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Noord en zuid gebruiken de fiets anders
    Onderzoek van Decathlon toont verschillen aan tussen Vlaanderen en Wallonië qua fietskeuze. Vlamingen gebruiken de fiets vooral als vervoermiddel, terwijl de tweewieler in het zuiden van het land vooral dient als vrijetijdsbesteding.
    foto tk navigator
    Volgens een recente transport- en mobiliteitsstudie van Europcar beseffen de Belgen goed dat de stadscentra almaar meer zullen dichtslibben en dat we binnen enkele jaren niet meer zonder niet-gemotoriseerde vervoermiddelen zoals de fiets zullen kunnen. In de praktijk stelt Decathlon België echter verschillen vast bij de rijwielkeuze in het noorden en in het zuiden van het land.

    In Vlaanderen is de fiets een volwaardig vervoermiddel. De stadsfiets is koning om naar het werk te fietsen of voor kortere dagelijkse tochtjes.

    In Wallonië verwacht men van een fiets vooral dat hij soepel en polyvalent is, en dat hij perfect geschikt is voor toevallige korte vrijetijdstochtjes met het gezin, op de weg en op binnenwegjes. Hoewel de fiets hier niet het favoriete vervoermiddel is voor verplaatsingen in de stad of om naar het werk of naar school te gaan, zegt de Waal niet neen tegen sportievere tochtjes in het heuvelachtige landschap.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Campagnolo houdt Winter Check-up
    Tijdens de maand maart organiseert Campagnolo een 'Winter Check-up' onderhoudsactie bij de Pro-Shop dealers in de Benelux.
    foto campagnolo
    Tijdens deze periode kan de consument bij de deelnemende Campagnolo Pro-Shop dealers een korting krijgen van 20% op vervangingsonderdelen. Met dit initiatief wil Campagnolo eens te meer de aandacht vestigen op de tevredenheid en veiligheid van haar fietsliefhebbers.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Nationale cyclo-outfit in nieuw jasje
    Net zoals vorig jaar kunnen Belgische cyclorijders en andere wielerliefhebbers het groepsgevoel aanwakkeren met een nationale outfit. Vermarc heeft voor het nieuwe seizoen ook een nieuw shirt voorzien.
    foto belgiumcyclo.
    "Onze droom is dat alle Belgen die deelnemen aan een cyclo, de Marmotte of eender welk ander event, met hetzelfde truitje fietsen. Het is een leuke manier om een nationaal groepsgevoel te creëren", aldus Bart Van Damme, de initiatiefnemer van dit project. 

    Het shirt, dat zowel met lange als korte mouwen beschikbaar is, krijgt elk jaar een nieuw ontwerp. Voor 2011 is het cijfer 11 als souvenir aangebracht ter hoogte van de schouder. Het ontwerp van de broek en de windstopper blijven ongewijzigd.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Maximale fietsvergoeding opgetrokken
    Goed nieuws voor de woonwerkfietsers: door de jaarlijkse indexering is de maximale onbelastbare fietspremie gestegen van 0,20 naar 0,21 euro/km voor de inkomstenbelasting van 2011.
    foto eone
    Door het KB van 3 februari 2010 is bovendien de RSZ-bijdrage (loonbelasting) en de fiscale vrijstelling van de fietsvergoeding op elkaar afgestemd, zodat de vrijstelling op de RSZ-bijdrage ook tot 0,21 euro/km wordt voorzien.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Solid performance

    Het bij ons relatief onbekende Solid is een Duits merk,vergelijkbaar met de andere bekende Duitse merken zoals Canyon, Cube, Ghost. Ze hebben een gevarieerd aanbod bikes gaande van Dowhill tot Enduro en Cross country modellen. De bike die we getest hebben is de “Performance”, deze bike is nieuw van dit jaar. Voorheen was Solid meer gericht op de DH en Enduro markt, met de Solid wil men ook de cross-country en marathon wereld gaan verkennen.


    Frame

    Het frame is opgebouwd uit carbon en heeft een veerweg van 100 mm. Door het gebruik van carbon en de lichte afmontage zet de volledige bike ongeveer 10.5 kg op de weegschaal. Het frame zelf weegt ongeveer 2.2 kg inclusief demper. Het frame is uitgerust met een geintegreerd balhoofd waarvan de balhoofdbuis oversized is uitgevoerd voor een hogere stijfheid. Ook rond de bracket is vrij veel materiaal aanwezig. Dit alles resulteert in een behoorlijk stijf frame. De achterbrug is van het type “Faux bar” waarbij het scharnierpunt op de staande achtervork zit. Voor een medium is de balhoofdbuis 58.8 cm lang. De wielbasis bedraagt 1087 mm. De geometrie van dit frame is vrij conventenioneel te noemen vergeleken met andere mreken. De kleuren zijn erg opvallend in wit en blauw, de eigen onderdelen van Reverse matchen netjes bij de kleuren. Zelf de versnellingskabels zijn wit om te passen in dit kleurenschema. Sommige bikers waaronder ikzelf houden misschien niet van opvallende fietsen, helaas is dit frame enkel in deze kleur verkrijgbaar.


    Afmontage

    De performance is verkrijgbaar in twee verschillende afmontages: Race en Pro, waarbij de Race is afgemonteerd met allerlei erg lichte onderdelen. De Race waarmee wij op stap gingen was uitgerust met volgende lichtgewicht spulletjes: de transmisse komt van Sram: XX 28/42 double crank met bijbehorende shifters en derailleurs. Remmen zijn de Avid Elixer CR.Veel van de randonderdelen zoals stuur, stuurpen, zadel, grips, zadelpen en zelfs de naven zijn van eigen makelijk. Deze onderdelen dragen de naam “Reverse” en zijn ook apart verkrijgbaar. De wielen zijn uitgerst met zeer lichte Tubeless ready FRM velgen en eigen ontwikkelde Solid naven. Het zadel is ook van Reverse zelf en ziet er best knap uit. De zadelpen is gemaakt van carbon en heeft een ietwat eigenzinnige vorm en een lichte setback om iets verder achter te trapas te zitten. Het stuur is ook van carbon gemaakt met aluminium inserts ter versteviging van de bevestiging voor stuurpen en eventueel barends.


    Vering

    De vork is een Rockshox Sid worldcup XX. Deze vork is uitgerust met een kroonstuk en stuurbuis uit Carbon en zet hierdoor slechts +/- 1400 gram op de weegschaal. Ze is voorzien van een handige hydraulische lockout. Het afstellen gebeurt met de inmiddels welbekende positieve en negatieve kamer. Met de negatieve kamer kan je erg nauwkeurig de gevoeligheid van de vork instellen. Voor de rest kan ook de rebound door middel van een draaiknop onderaan ingesteld worden. Handig zijn de sag indiciatiestreepjes op de linkerbinnenpoot.


    De demper is een Rock Shox monarch 4.2. Deze demper maakt gebruikt van “Solo Air” waardoor de positive en negatieve druk automatisch gebalanceerd worden. Ingenieus is dat het drukventiel 90 graden gekanteld kan worden voor een betere toegang met het pompje. Ook op het de schacht van de demper zijn handige sagindicaties aangebracht. Floodgate on/off, blowoff threshold en rebound speed zijn instelbaar op deze demper.


    Rijgedrag

    Zoals de naam al doet vermoeden is deze fiets een beest dat wilt presteren. Je voelt dit dan ook vanaf het eerste moment dat je op de fiets stapt. Elke pedaalslag voelt erg direct aan en wordt onmiddellijk naar het achterwiel vertaald. Ongetwijfeld spelen de stijfheid van de crank en het frame hierin wel een rol. De fiets voelt erg racy aan, door de ietwat lange bovenbuis en scherpe stuurhoek, zelf een tikkeltje nerveus. Vergeleken met andere fietsen is de wielbasis niet enorm lang in vergelijking met de bovebuis. Gelukkig monteert Solid geen typisch ultra small cross country stuurtje maar een iets breder exemplaar (62 cm). Sommigen zullen hiervan houden, voor anderen is het misschien storend, maar inkorten kan nog altijd. Door het lage gewicht en de redelijk gestrekte houding kan je er op het vlakke aardig de snelheid inhouden, ook bij het klimmen merk je echt wel dat het allemaal erg gemakkelijk gaat en kan je goed gas geven. De vork op het testmodel stond ingesteld op 100 mm. De kwaliteit van de vering is erg goed, de rockshox demping is erg goed en nauwkeurig. Qua werking hoeft deze vork zeker niet onder te doen voor een veel duurdere fox vering. De hydraulische push lock out heb ik zelf nooit gebruikt, maar kan wel handig zijn voor lange asfaltklimmen.

    De achtervering daarentegen werkt erg goed. Kleine en grote schokken worden goed weggefilterd. Je zou bijna niet zeggen dat er maar 100 mm beschikbaar is. Met name bij grotere bobbels voelt de vering zeker niet te progressief aan. Je merkt goed dat Reverse een achtergrond heeft met downhill fietsen, de fiets stuurt vol vertrouwen bergaf. De rockshox demper pompt wel iets meer dan de collega van Fox die toch nog net iets fijngevoeliger werkt zonder te pompen. Even wat rondspeuren op het internet leert de Monarch wel eens last heeft van betrouwbaarheidsproblemen. Echter tijdens onze testritten hadden we geen enkel probleem.

    Voor de echte weightweenie kan de afmontage misschien nog net iets lichter op bepaalde punten. We denken hierbij misschien vooral aan de eigen Reverse componenten alhoewel ze zeker niet zwaar te noemen zijn. De XX aandrijflijn is echter top of the bill en absoluut een aanrader. Door het gebruik van twee bladen vooraan en een 10-seed casette achtereaan heb je een bereik dat in de buurt komt van het klassieke 3x9 systeem. De casette is uitgerust met een tandwiel met 36 tanden voor als het echt steil wordt. Onze indruk was dat dit bereik voldoende is voor als je in Belgie rondtourt. Voor echt lange beklimmingen bv in de alpen is het beter om het te kiezen voor een setup met een blad van 26 tanden vooraan. Mooi is ook dat de remmen, shifters en hydraulische lockout op dezelfde beugel gemonteerd kunnen worden wat zorgt voor een cleane cockpit. Over het schakelen zelf kunnen we kort zijn, dat gaat gewoon fantastisch. De snelheid waarmee je kan schakelen tussen het kleine en grote blad vooraan is fenomenaal. Het remgevoel dat de Avid Elexir CR remmen geven is eerder vaag en niet echt progressief. Sowieso is remgevoel persoonlijk en houden andere mensen hier misschien net van.




    De Avids zijn uitgerust met Taperbore wat betekent dat de hendel volgen een uniek en gepatenteerd procede gemaakt is dat een lichte hendel oplevert die meer kracht, controle en gevoel zou moeten geven. De testfiets was uitgerust met licht, smalle (1.8”) banden van Schwalbe, bij het rijden door modder zakt de smalle band makkelijk door de modderlaagheen en heb je eigenlijk best veel tractie door het contact met de hardere toplaag. We moeten echter wel vermelden dat de fiets standaard uitgreust is met een Rocket Ron vooraan (2.1”) en een een Racing Ralf achteraan (2.1 “). Verder voelde het Reverse zadel ook best comfortabel aan.

    We hebben de fiets onder andere uitgetest tijdens een zeer modderige rit, daarbij de conclusie dat de vele angsten voor de dunne 10-speed ketting redelijk ongegrond zijn. Bij het schakelen hadden we in elk geval geen last van de modder. Over de slijtage kunnen we echter niet veel zeggen, daarvoor was de tijd veel te kort.

    Conclusie

    Het uitzicht van de fiets laat vermoeden dat het een echt XC racekanon is. Echter het rijgedrag is niet uitsluitend racegericht zodat een gewone tourtochtrijder zicht vast en zeker ook kan amuseren. Door het erg lichte gewicht van de fiets kan je er bovendien ook redelijk makkelijk een aardig tempo mee vasthouden. Nadelig is wel dat aan deze fiets een prijskaartje van ongeveer 5200 euro hangt.
    Deze prijs is wel verantwoord voor het gene dat men krijgt.

    Met dank aan de Belgische invoerder
    Bike arena voor het ter beschikking stellen van de testbike.

    Meer info:
    www.solidbikes.be : Website van Solid
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wielertoeristen geven het goede voorbeeld
    Een groep Hoogleedse wielertoeristen speelde afgelopen weekend de hoofdrol in enkele verkeersfilmpjes. Die zullen volgende maand op regionale zender WTV getoond worden in een eigen versie van Kijk Uit.
    De Warden Oom Trappers gaven het goede voorbeeld. (foto wot)
    Steeds meer wielertoeristen halen dezer dagen opnieuw de koersfiets van stal, vaak in groep op zondagvoormiddag. Meteen ook laait de discussie omtrent het wielerterrorisme weer stilaan op.

    De West-Vlaamse regionale zender WTV programmeert daarom in maart een eigen versie van Kijk Uit, speciaal toegespitst op wielertoeristen. Afgelopen weekend vonden de opnames plaats. De Warden Oom Trappers uit Hooglede speelden daarbij de hoofdrol. 

    De filmpjes moeten de problematiek van het in groep rijden op de weg in beeld brengen. De Warden Oom Trappers demonstreerden enkele vaak voorkomende moeilijkheden bij wielertoeristenclubs. Onder meer het gebruik van wegkapiteins, de regels van het naast elkaar rijden, verkeersagressie, het opzettelijk hinderen en fluorescerend materiaal komen aan bod.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    FFWD komt met Full Carbon Clinchers
    De meeste grote wielenproducenten hadden al full carbon clinchers in hun assortiment en dus kon Fast Forward niet achterblijven. Deze zomer komen ze ermee op de markt.
    foto ffwd
    FFWD heeft niet voor niets zo lang gewacht vooraleer ze met de Full Carbon Clinchers kwamen. Uitgebreide tests moeten ervoor zorgen dat de kwaliteit ook echt top is.

    FFWD zal in eerste instantie twee modellen op de markt brengen: de F2R FCC (24,5 mm hoge velg, 1420 gram) en F4R FCC (45 mm hoge velg, 1550 gram). De wielen kunnen maximaal 9 bar bandenspanning aan.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.clubfeest














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Shimano ziet groei verdubbelen
    Het netto inkomen van de Shimano Group is vorig jaar verdubbeld tot 170,7 miljoen euro. De groei is vooral te danken aan de populaire nieuwe 105-serie en de Deore XT, SLX en XTR-mountainbikecomponenten.
    (foto shimano)
    Waar het netto inkomen vorig jaar verdubbelde, steeg de netto verkoopopbrengst met 14,4% tot 1,907 miljoen euro. In het begin van 2010 had de verkoop nog last van het zware winterweer, maar vanaf maart werden zowel het weer als de verkoopscijfers een stuk gunstiger.

    De grote groei is afkomstig van succesvol geïntroduceerde producten zoals de nieuwe 105-serie en de Deore XT en SLX mountainbike componenten. Hetzelfde succes geldt voor de in het derde kwartaal geïntroduceerde XTR groep, die de cijfers spectaculair heeft doen stijgen. In het vierde kwartaal droegen vooral de OEM-producten voor de 2011 collecties bij aan het uitstekende resultaat.

    Voor 2011 zijn de verwachtingen iets getemperd. In Europa en de VS, de belangrijkste markten van Shimano, wordt er dan ook geen of slechts een heel licht herstel van de economie verwacht
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Zwarte doos voor fietsers
    Er is een nieuwe iPhone applicatie uit die werkt zoals de zwarte doos in een vliegtuig. Ook fietsers kunnen hier gebruik van maken om beelden en data op te slaan bij een ongeval.
    foto iCar Black Box.
    De iCar Black Box houdt constant gegevens over snelheid, locatie en zwaartekracht bij. Het filmt de hele tijd, maar de beelden worden alleen opgenomen als er een crash is. Oorspronkelijk is deze app bedoeld voor motorrijders, maar ook fietsers kunnen er gebruik van maken.

    Volgens de makers herkent de software het verschil tussen een slecht wegdek en een daadwerkelijke crash. De applicatie kan ook zo ingesteld worden dat er automatisch details van het ongeval doorgestuurd worden naar de hulpdiensten.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wielrenner zkt vrouw
    Na de boeren gaan nu ook de wielrenners op zoek naar een vrouw. Op Facebook is er speciaal voor hen een pagina opgericht waar ze op zoek kunnen gaan naar een partner.
    Renners zijn vaak zo gedreven met hun beroep of hobby bezig dat er geen of weinig tijd overschiet om in contact te komen met vrouwen. Daarom hebben de oprichters van de Facebook-pagina 'Wielrenner zoekt vrouw' besloten een handje te helpen.

    Zowel mannen als vrouwen kunnen zich aanmelden op de pagina en er een foto van zichzelf achterlaten. Er worden onder andere ook tips gegeven voor de eerste date.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    chihuahualiefhebber
    www.bloggen.be/chihuah
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    akkina
    www.bloggen.be/akkina
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs