BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    22-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    vlaamse label rit

    Finacom.jpg argenta.jpg
    etixx.jpg adams.jpg levela.jpg vleugels2.png
    ludopeeters.jpg zeelands.png vanas.png cam.jpg
    De Cyclo Ludo Peeters vindt in 2013 plaats op zaterdag 23 maart.
    Er zijn geen voorinschrijvingen mogelijk. Inschrijven kan enkel op zaterdag 23 maart 2013. Binnenkort volt meer info op deze website
    INSCHRIJVINGEN
    GEMEENTELIJK INSTITUUT BRASSCHAAT
    DOOR VERSTRAETELEI 50
    2930 BRASSCHAAT
    Voor de 60 km kan u ook inschrijven in Nijlen. Let op! De inschrijving voor de 60 km-rit gebeurt - net als vorig jaar - in "Café-Taverne Napoleonhoeve" gelegen te Nijlen, Hoeveweg 18 dat speciaal voor de gelegenheid wordt geopend! Signalisatie zal ter plaatse aangebracht worden
    60 km inschrijven tussen 07.00 u en 13.00 u
    90 km inschrijven in Brasschaat tussen 07.00 u en 10.00 u
    145 km inschrijven in Brasschaat tussen 07.00 u en 10.00 u
    Voor de 145 km zijn er 2 groepsstarten voorzien onder leiding van een groep RABC-wielertoeristen, met begeleiding van professionele mobiele seingevers en vergezeld van een volgwagen met reservemateriaal. Er start een groep om 8.00 uur en een tweede groep vertrekt om 8.30 uur. Het volstaat simpelweg je te laten opschrijven op een startblad bij de inschrijving.
    Omwille van de veiligheid én het verkeersreglement, zijn slechts 50 renners per groep toegelaten. De voorziene snelheid van de groep is 30 km/u.
    Vanzelfsprekend is individueel starten steeds toegelaten.
    Verder is in deze inschrijving inbegrepen:
    • een perfect afgepijld parcours
    • een routebeschrijving bij de start
    • bevoorrading onderweg op de controleposten
    • mechanische bijstand op de controleposten
    • verwarmde douches en kleedkamers
    • bewaakte fietsenparking
    • ruime parkeergelegenheid
    • een surprise bij het overschrijden van de aankomstlijn van de 145 km
    • aanwezigheidstombola
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    het parcours voor de 80km
    Omloop van Vlaanderen - 79 km
    79 km
    KM Naam Lengte
    24,0 km Molendamstraat 300m
    27,9 km Mullemstraat 150m
    28,4 km Korte Aststraat - Den Ast 570m
    28,9 km Lange Aststraat 400m
    38,0 km Lange Munte 800 m
    41,5 km Makkegem 816 m
    46,9 km Molenberg 474 m
    50 km Borstekouterstraat 250m
    51,8 km Paddestraat 2,4 km
    54,5 km Sint-Martinusplein (Bev. 1)
    54,7 km Lippenhovestraat 1,2 km
    61,6 km Lange Munte 2,6 km
    66,7 km Molenweg 250m
    79 km
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Nieuw met start in MerelbekeOmloop van Vlaanderen 2013

    Op zaterdag 16 maart gaat de bpost bank cycling tour van start met de Omloop van Vlaanderen! Voor de vijfde editie van deze mooie tocht wordt er gestart aan de Gemeentelijke Hallen van Merelbeke.
    Deelnemers hebben opnieuw de keuze tussen 3 afstanden: 79 km, 116 km of de lange tocht van 149 km. Het parcours is uitdagend en afwisselend, maar heeft geen loodzware opeenvolging van hellingen en is daardoor de ideale voorbereiding op het nieuwe klassieke voorjaar.
    Schrijf je dus snel online in en geniet van het voordelige voorinschrijvingstarief.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    eindelijk al zal het niet voor de krim

    Omloop Het Nieuwsblad bijt de spits af eind februari

    Niet enkel voor de profs één dag eerder, ook voor wielertoeristen is de Omloop Het Nieuwsblad op zondag 26 februari een eerste echte test. Na een vlakke aanloop richting Oudenaarde volgen de moeilijkheden elkaar in sneltempo op.

    Foto_2011-11-26_13-43-23

    De korte tocht van 65km. loopt via de glooiende Zwalmstreek naar de Molenberg, de afgelopen twee jaar breekijzer in de Ronde van Vlaanderen. Ook de deelnemers aan de lange tocht van 95km. krijgen de Molenberg voorgeschoteld, weliswaar met de Eikenberg, Wolvenberg en de Leberg al in de benen. De resterende kilometers richting Gent schotelen de deelnemers een Oost-Vlaamse Parijs-Roubaix voor. De Paddestraat, Lippenhovestraat, Lange Munte en tenslotte de korte Steenakker leiden terug tot het mooie Sint-Pietersplein in hartje Gent, onder de boog waar wielerhelden één dag eerder geschiedenis schreven.

    pers onder ons zijn
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuk
    de max
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.supermooi
    supermooi07
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Longplus: het geheime wapen van Traksel

    Bobbie Traksel twitterde de afgelopen dagen al geheimzinning over zijn geheime wapen. Nu heeft hij het onthuld. In de Omloop het Nieuwsblad wil hij zaterdag een apparaatje gebruiken dat de lucht verwarmt die hij inademt: de Lungplus.

    Het ademhalingsapparaat komt uit Finland en wordt al gebruikt door langlaufers. Traksel denkt er voordeel van te hebben omdat het zaterdag opnieuw koud zal zijn. “Het is een mondgedragen vochtigheids- en warmtewisselaar waarvan je de werking kan vergelijken met die van een radiator in een auto”, zegt Traksel in het Nieuwsblad. ” Het vermindert ook de kans op een bronchitis”.

    Traksel sukkelde vorig jaar lang met zijn luchtwegen. Sindsdien gebruikt hij de Lungplus tijdens trainingen. Traksel won enkele jaren terug Kuurne – Brussel – Kuurne. Dat was in koude omstandigheden. De Longplus is ondermeer te verkrijgen via Wieleradvies

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    20-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Frame: vrijetijdsschoen van sidi

     

    Het is geen fietsschoen. Wel een schoen voor de vrije tijd. Sidi heeft met de Frame een schoen uitgebracht die qua uiterlijk wel wat van een fietsschoen wegheeft.

    ‘’Je hoeft geen fietser te zijn om ze te dragen’’, zegt Sidi over de schoen. De schoen is verkrijgbaar in drie kleursettingen: wit/zilver, zwart/fluoriserend geel en zwart/zilver. De schoen is verkrijgbaar van maat 37 tot en met 47.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Eclipse: lichtste binnenbanden ter wereld

    Rutteman is sinds dit jaar verdeler van het merk Eclipse. Dit Zwitserse bedrijf zegt de lichtste binnenbanden ter wereld te maken.

    Onze collega’s van Future legden de bandjes op de weegschaal. Een standaard binnenbandje voor een racewiel (700×18-25c) komt op 36 gram. Dat is weliswaar 7 gram meer dan de fabrikant zelf beweert, het is nog altijd veruit de lichtste band die we kennen. Een bandje voor een MTB 29-er komt volgens ons op 62 gram .

    De bandjes zijn gemaakt van materiaal dat lijkt op het materiaal waarvan opblaasbadjes voor kinderen zijn gemaakt. De bandjes zijn erg rekbaar. Volgens de fabrikant zorgen de bandjes tevens voor een langere rolweerstand.

    Toch zijn er ook nadelen aan de bandjes. Ze zijn niet geschikt voor wielen met carbon velgen. De temperatuur van deze velgen kan te hoog oplopen, waardoor de bandjes kunnen knappen. De Eclipse binnenbandjes voor racewielen kosten iets minder dan 50 euro per stuk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    18-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    nieuwe racefiets voor amper 499



    Nieuwe racefiets hiker 2000 nu 499€ | diksmuide, W-vlaanderen

    Prijs € 499
    Bekeken 172 keer
    Email deze adverteerder

    Ja u ziet het goed een nieuwe racefiets van top-kwaliteit voor een lage prijs

    daarom hoef je geen ocassie/tweedehands te kopen !!!!

    *****mythical campagnolo mixte xenon trippel *****

    frame: aluminium 7005

    stuurpen en stuur: itm road racing

    derailleur voor en achter: campagnolo xenon

    shifters:campagnolo xenon

    cassette: miche/campa 9 of 10v

    wielen: stevige mooie zwart luxe

    crankstel: prohweel compact 50-39-30t

    banden: cst

    zadel bassano mission 5

    kleur :rood-wit

    verschillende kaderhoogtes verkrijgbaar : 47-50-52-55-58 c/t

    gewicht 10,600gr

    met 1 jaar fabrieksgarantie

    made in italia

    fietsen-stragier.be
    admiraal ronarchstraat 27
    diksmuide 8600
    0497/40.50.54
    051/50.03.77

    Nieuwe racefiets hiker 2000 nu 499€ werd geplaatst in de rubriek Racefietsen te koop

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Zipp komt met kleine versie 404

     

    In het mountainbiken is de 650 wielmaat sinds kort erg populair. Op de weg zie je de 650 bijna nergens meer. Toch presenteert Zipp een draadband versie van de 404 wielen: De 650c Zipp 404 Firecrest.

    Op de weg is 700 of 28 inch de standaardmaat voor wielen. Toch kan het rijden met 650 wielen voor kleine renners voordelig zijn. In de triathlon zijn er enkele athleten die dit doen. Nadeel is dat rijden met kleinere wielen ook betekent dat er een ander frame nodig is. En juist frames voor 650 wielen zijn er niet zo veel.

    De Australische triathlete Mirinda Carfrae is 1 meter 60. Zij reed het WK Ironman vorig jaar met kleine wielen en een speciaal voor haar door Felt gemaakte fiets.

    “Een kleine maat frame moet de geometrie aanpassen aan 28 inch wielen’’, zegt David Ripley van Zipp. ‘’Nadeel is dat de fiets hierdoor wat zenuwachtiger stuurt. Ik denk dat kleine fietsers, kleinere frames nodig hebben met kleinere wielen’’.

    De Zipp 650c 404 Firecrest Carbon wielen voor draadbanden hebben een 58mm hoge velg. Een wielset heeft een adviesprijs van 2525 euro.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Impact, nieuwe bril van BBB

    BBB heeft een nieuwe fietsbril uitgebracht, de Impact. De bril is vooral geschikt voor mensen met een wat smaller gezicht. Kenmerkend aan de Impact is het geventileerde open ontwerp. Deze constructie biedt bescherming tegen regen en wind, en toch is er voldoende ventilatie die voorkomt dat de bril beslaat.

    De brilpootrubbers zijn zo aangepast dat deze uitwisselbaar zijn met die van de Select. Er zijn zeven beschikbare lenzen. De Impact heeft een instelbaar rubberen neusstuk. Het frame is gemaakt van het zogeheten Grilamid kunsstof en daardoor praktisch onbreekbaar. De bril wordt geleverd inclusief opbergbox. Het basismodel heeft een adviesverkoopprijs van € 89,95

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ridley Fenix Classic voor Parijs Roubaix

     

    Ridley heeft een speciale fiets ontwikkeld voor Parijs-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen. Het gaat om een speciale versie van de Fenix, de Fenix Classic. De fiets is volgens de fabrikant ontworpen om de schokken van het rijden op kasseien beter op te vangen.

    De Ridley Fenix werd vorig jaar geïntroduceerd. De versie voor de profs heeft de titel Classic meegekregen. Jochen Bessemans van Ridley: “Het is een fiets die zeer stijf, sterk en duurzaam is door de oversized diamantvormige buizen, maar tegelijk comfort biedt doordat de vorm van de staande achtervork trillingen absorbeert en stabiliteit brengt’’. De fiets wordt gebruik door de renners van Lotto-Belisol.

    De Fenix is één van de vier fietsen waar Lotto-Belisol momenteel de beschikking heeft. De ploeg rijdt ook op de aero fiets Noah Fast, het klimmodel Helium SL en de Dean tijdritfiets.

    De Fenix Classic is ook in de winkel verkrijgbaar. Het design is hetzelfde als van de fiets van de profs. De Classic is afgemonteerd met Campagnolo Chorus en een Rotor-cranck. Om het comfort te verhogen, krijgt de fiets het dikkere 4ZA ‘comfort’ stuurlint en 25 mm Continental GrandPrix 4-Season banden. De versterkte flanken en de dubbele Vectran breakerlaag van deze band, geven volgens Ridley een hogere bescherming tegen lekrijden. Adviesprijs: 2.699 euro.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs