BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    20-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Nys laat van zich horen met de fietstap
    Binnenkort is er een handig hebbedingetje op de markt voor wielertoeristen, fietsers en andere zwakke weggebruikers: de fietstap. Peter van dit project is niemand minder dan Sven Nys.
    De affiche van Sven Nys en zijn fietstap.
    De fietstap is een hippe armband met daarop een geluidsignaal. Met een tik op de tap kan als fietser, jogger, skeeler of wandelaar andere weggebruikers waarschuwen van je komst. Op die manier wordt de verkeersveiligheid verhoogd en de zwakke weggebruiker beter beschermd.

    Het project kwam er na een samenwerking tussen de Staatssecretaris van mobiliteit Etienne Schouppe, het BIVV en Landbouwkrediet. Sven Nys, renner van Landbouwkrediet, aanvaardde het peterschap van deze actie. "Toen ik hoorde over het project was ik er meteen voor gewonnen. Fietsers, wandelaars en joggers blijven kwetsbare groepen in het verkeer, dus als iets gedaan kan worden om hun situatie te verbeteren, dan ben ik daar zeker voorstander van. Als ik de zwakke weggebruikers kan sensibiliseren door mijn naam te verbinden aan het project, dan doe ik dat maar al te graag", aldus de voormalig wereldkampioen veldrijden. 

    Naast de zichtbaarheid van zwakke weggebruikers wordt nu dus ook iets gedaan aan hun hoorbaarheid. Vanaf eind mei zal de campagne lopen. Met wegaffiches en directe mail-actie wil het BIVV de mensen sensibiliseren. De affiche met Nys als uithangbord hangt van 31 mei tot 7 juni langs de wegen. 600 wielerclubs krijgen ook een klein formaat toegestuurd. De slogan van de actie is telkens hetzelfde: Laat je horen met de fietstap.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vooruit
    Mechanische doping
    "Hij gaat als een motor vooruit". Dat zal binnenkort niet meer alleen figuurlijk worden gezegd. Door een 'onzichtbaar' motortje kunnen renners tot 100 watt harder gaan.
    In Parijs-Roubaix ging Cancellara als een motor vooruit. (foto belga)
    Fabian Cancellara
    had er al van gehoord, maar het verhaal lachtte weg. Toch is het motortje verkrijgbaar in de handel. Het zou verborgen kunnen worden op het fietskader.

    Toch zijn er volgens de UCI geen aanwijzingen dat er sprake is van mechanische doping. Dat liet woordvoerder Enrico Carpani weten. "Het gaat de ronde, maar er zijn geen aanwijzingen dat dit al zou gebruikt zijn in het peloton. Maar," voegt de woordvoerder er aan toe, "onze commissie die het materiaal opvolgt, houdt een oogje in het zeil. Tot nu toe werd niets onwettigs vastgesteld."

    Jean Wauthier, het het hoofd van de commissie, zegt dat ze vermoedens hebben dat sommige ploegen het motortje gebruiken. "Tijdens de Tour van vorig jaar werden we daar attent op gemaakt. We hebben ondertussen ontdekt dat het een renner tussen de 60 en 100 watt voordeel kan opleveren. Onze technici ontwikkelen momenteel een scanner die verborgen motoren binnen frames moet detecteren. Alle fietsen op de grote wedstrijden zullen binnenkort worden gecontroleerd."

    Hoewel het motortje bijna twee kilo weegt, is het voordeel duidelijk. "Een renner met een vermogen van 500 watt is een uitstekend renner", zegt wielercommentator Carl Berteele aan Studio Brussel. "Als daar nog eens 100 watt bijkomt, dan is dat fenomenaal."
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    19-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vier Red Dot Design Awards voor Topeak
    Fietsaccesoireproducent Topeak heeft maar liefst vier onderscheidingen gekregen op het internationale Red Dot Design Awards. De nieuwe Mega Morph fietspomp wist zelfs de felbegeerde ?Best of the Best? award in de wacht te slepen.
    De bekroonde Mega Morph. (foto Topeak)
    De bekroonde Mega Morph, die 59,95 euro moet kosten, is een innovatieve, draagbare/mobiele en opvouwbare vloerpomp voor racegebruik of op fietsvakantie. Het oppompen gebeurt snel en eenvoudig tot maar liefst 11 bar.

    Troeven van de Mega Morph zijn de analoge manometer, extra lange slang en automatische SmartHead pompkop die rechtstreeks op Franse en autoventielen geplaatst kan worden. Dankzij de meegeleverde adaptorset is de Mega Morph ook geschikt voor voor Hollandse ventielen. Alles is goed verpakt in de meegeleverde transporttas.  

    Naast de Mega Morph viel Topeak ook in de prijzen met haar RaceRocket MasterBlaster (minipomp), Mini 20 Pro (minireparatietoolkit) en Air BackPack (fietsrugzak).
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vermarc lanceert compressiekledingstukken
    Sportkledingfabrikant Vermarc breidt zijn accessoirescollectie uit met de nieuwste Seamless arm-, been, en kniestukken. Speciaal aan deze kledingstukken is de compressiefunctie.
    De arm-, been- en kniestukken zijn er in drie kleuren: wit, zwart en blauw. (foto vermarc)
    Het compressieprincipe is ontwikkeld naar het voorbeeld van de klassieke steunkousen. Doordat ze zeer nauw aan armen en benen aansluiten wordt de bloedsomloop beter gestimuleerd.

    Wetende dat er bij een zware inspanning zoals fietsen zeer veel reststoffen in de bloedbaan terecht komen is het ook noodzakelijk dat die er ook zo snel mogelijk terug uit zijn. En dat is nu juist de bedoeling van deze soort kledingstukken.

    Ze zorgen ervoor dat de metabolische afvalstoffen, met de daar mee gepaard gaande krampen en andere ongemakken, meteen afgevoerd en geneutraliseerd worden.

    Zoals de subbenaming, light compress, van deze Vermarc kleding al aangeeft is de druk die door de compressie kleding op de armen en benen uitgeoefend wordt duidelijk voelbaar maar toch verdraagzaam. Ze zijn dan ook vooral bedoeld om ze tijdens het fietsen op een comfortabele manier te kunnen dragen.

    Het is aan te raden om de beenstukken na de inspanning nog even aan te houden omdat ze dan ook nog de recuperatie mee helpen bevorderen. Ook is het mogelijk om ze onder de kleding te dragen tijdens lange verplaatsingen met auto, vliegtuig of ander transportmiddel. Op die manier komt de sporter in een optimale toestand op zijn bestemming aan.

    Assortie of in combinatie met de kleuren van bestaande kledingstukken zijn de Seamless accessoires er in zwart, wit en blauw in de twee maten S/M en L/XL.

    Adviesverkoopprijzen: armstukken 17,90 euro - beenstukken 19,90 euro - kniestukken 15,50 euro

    info@vermarcsport.be 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Designer vindt fiets opnieuw uit
    Tijdens de Week van de Design in Milaan trokken de ontwerpen van Karim Rashid de aandacht. De designer ontwierp twee milieuvriendelijke fietsen.
    De moderne fiets van Rashid. (foto corian)
    De fietsen zijn ontworpen in het kader van 'Smart-ologic Corian Living', een smart en duurzaam (milieuvriendelijk) lifestyle concept. De fietsen zijn compleet vervaardigd uit Corian materiaal (van DuPont).

    Dit materiaal wordt gebruikt voor studies architectuur en design. Karim Rashid besloot de aandacht te werpen op de fiets, omdat dit een ecologisch en duurzaam vervoermiddel is. Voor de ?heruitvinding? van de fiets heeft hij de hoofdelementen van de fiets veranderd en in een nieuwe creatieve vorm gegoten, wat perfect kan met het Corian materiaal.

    De sculpturen vormen een studie die andere manieren van fietsontwerp inspireert, met uitwerkingen zoals een directe verbinding van het achterwiel met het frame en een ophangsysteem dat tegelijkertijd de aandrijving van het achterwiel vormt. Toch valt het nog af te wachten of dit design ook in de praktijk kan worden toegepast.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Zieke Petacchi geeft op
    De Italiaan Alessandro Petacchi heeft zondag opgegeven in de Ronde van Italië. Na een 40-tal kilometer in rit 8 stapte hij af.
    Petacchi (Lampre) heeft last van de luchtwegen en sliep heel slecht omdat hij voortdurend moest hoesten, meldde zijn team. De 36-jarige topsprinter won in zijn carrière 26 Giro-ritten, waarvan er 5 geannuleerd werden wegens een positieve dopingcontrole in 2007.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Antwerpen wil half miljoen Tourfans
    De provincie Antwerpen heeft in Capellen het parcours van de tourrit van 4 juli voorgesteld. Die voert het peloton van het Nederlandse Rotterdam tot in Brussel. "Het moet een feestdag worden", zegt gouverneur Berx.
    Het provinciebestuur kijkt uit naar de doortocht van de Tour. De renners doen Antwerpen aan tijdens de eerste rit in lijn op 4 juli tussen Rotterdam en Brussel. Het parcours werd in Kapellen voorgesteld. Het peloton gaat dwars door de provincie Antwerpen, van Noord naar Zuid.

    In Ekeren staat er een tussenspurt op het menu. Daarna rijden de renners via Mechelen naar de finish in Brussel, aan het Koning Boudewijnstadion. Antwerpen wil van zondag 4 juli een grote feestdag maken en verwacht maar liefst een half miljoen toeschouwers.

    "We organiseren op die dag heel wat activiteiten tijdens 'De Grote Doortocht'. De passage zal een feestdag worden", aldus gouverneur Cathy Berx. "Het wordt een moment van grote verbondenheid in Antwerpen."

    Ook in 2001 was de Ronde van Frankrijk te gast in Antwerpen. Toen kwam de tweede rit vanuit Calais aan in de stad aan de Schelde. Limburger Marc Wauters was toen de winnaar. Hij mocht ook het geel aantrekken.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Quick Step test tijdritmateriaal
    Quick.Step heeft afgelopen week nieuw tijdritmateriaal uitgetest in de windtunnels van de befaamde universiteit Milano Politecnico.
    Onder anderen Stijn Devolder, Kevin Seeldraeyers, Dries Devenyns en Kevin De Weert werkten om beurt een aantal tests af. 
       
    "Iedereen weet dat tijdrijden niet mijn specialiteit is", zegt Kevin Seeldraeyers. "Daarom hebben we de keuze gemaakt om tijd en middelen te investeren in een programma dat mijn materiaalkeuze en positie op de fiets optimaliseert. Zo wil ik mijn prestaties in het tijdrijden verbeteren."
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Cav wint, Boonen valt hard in Californië
    Mark Cavendish heeft de eerste etappe in de ronde van Californië gewonnen. De snelle Brit was sneller dan Juan José Haedo. Tom Boonen kwam zwaar ten val, maar kon wel opnieuw op zijn fiets kruipen.
    Cavendish is meteen de eerste leider. (foto belga)
    Mark Cavendish
    was oppermachtig tijdens de eerste spurt in Sacramento in de Ronde van Californië. Mark Renshaw trok de spurt perfect aan en Cav klaarde de klus. Juan José Haedo van Team Saxo kwam nog in de buurt, maar moest toch de duimen leggen. Cavendish is meteen de eerste leider. Tom Boonen kwam in de spurt zwaar ten val, maar kon dankzij enkele ploegmaats toch finishen.

    De Belgische kampioen hield enkele schaafwonden aan het bovenlichaam over. Verwacht wordt dat hij de race gewoon kan verder zetten.

    Vier renners reden de hele dag in de aanval: Maarten Tjallingii, Marc De Maar, Chad Beyer en Paul Mach. De maximale voorsprong van de vier was op gegeven moment meer dan vijf minuten. Radioshack en Team Columbia sloegen de handen in elkaar en brachten alles weer samen. 

    "Tom heeft zware schaaf- en brandwonden aan zijn achterwerk, bil en rug opgelopen. Het was een zware val, zijn helm is beschadigd. Maar gelukkig heeft hij niets gebroken en dat is het belangrijkste", aldus ploegleider Wilfried Peeters in een eerste reactie
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    150 teams reden 1000 km tegen kanker
    De eerste editie van de 1000 km van Kom op tegen Kanker is een groot succes geworden. Ruim 150 teams reden vier dagen lang door heel Vlaanderen. 45 van hen legden de 1000 km in hun eentje af.
    Antwerpen was zondag het eindstation van de 1000 km van Kom op tegen Kanker. (foto alain buyck)
    Alle deelnemers werden zondagavond verwelkomd op de Grote Markt van Antwerpen door hun enthousiaste supporters en gelauwerd door minister-president Kris Peeters en Kom op tegen Kanker-voorzitter Frank De Boosere.

    Dankzij de inzamelacties van de teams werd in totaal 750.000 euro ingezameld. Dat besteedt Kom op tegen Kanker aan patiëntgericht kankeronderzoek dat moeilijk gefinancierd raakt door de farmaceutische industrie of de overheid, zoals onderzoek naar zeldzame tumoren. De nadruk ligt op het verbeteren van de behandeling en het verhogen van de levenskwaliteit van mensen met kanker.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    BV's stuwen 2000 Vlamingen de Ventoux op
    Op 19 juni beklimmen opnieuw tweeduizend beginnende fietsers de Mont Ventoux in het kader van Ventourist/Ventousiast. Ook onder andere Saartje Vandendriessche en Stan Van Samang zijn van de partij.
    De uitdaging om de Ventoux te beklimmen primeert bij de deelnemers. (foto belga)
    De fietstrip is de apotheose van een beweegcampagne die Sporta organiseert. Peter van het initiatief is Vlaams minister van Sport, Philippe Muyters. "Dit initiatief dat mensen op een laagdrempelige manier aan het sporten wil krijgen, verdient alle lof", aldus Muyters.

    Op 19 juni wagen tweeduizend wielerpelgrims zich aan een klim van de Reus van de Provence. Het dak van de heroïsche col, beroemd voor zijn maanlandschap, ligt op 1912 meter hoogte.

    VERSCHILLENDE DRIJFVEREN

    De eindtijd bij de beklimming speelt geen rol. Drijfveren om aan Ventourist/Ventousiast deel te nemen, verschillen van individu tot individu. Een bevraging leert dat de uitdaging om de mythische berg te beklimmen primeert, gevolgd door de stimulans om regelmatig te fietsen en het voornemen om met vele lotgenoten te fietsen.

    Toch krijgt ook de gezondheid van de deelnemers een fameuze boost. Deelnemers gooien gemiddeld drie kg overbodig lichaamsvet per persoon overboord. Gemiddeld slaagt het peloton er zelfs in haar Body Mass Index binnen de aanvaardbare marge van 25 te brengen.

    Uit de resultaten van een Sporta-enquête blijkt het voornamelijk te gaan om mannen van rond de veertig, hogergediplomeerd en met een iets te hoge BMI die hij in de aanloop naar het Ventoux-evenement binnen de aanvaardbare marge weet te brengen.

    De gemiddelde leeftijd bedraagt 44 jaar. De Nestor van het mannengild is 78 jaar. Bij de vrouwen telt het ouderdomsdeken 70 lentes. Antwerpen is als provincie het talrijkst vertegenwoordigd, gevolgd door Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen. 

    MAATSCHAPPELIJKE BETEKENIS 

    De erkenning van Ventourist/Ventousiast in het sport-voor-allen beleid van de Vlaamse overheid draagt aanzienlijk bij tot de maatschappelijke betekenis van de recreatieve fietssport. Daarnaast steunt Sporta een aantal speciale doelgroepen die op de flanken van de Mont Ventoux hun droom realiseren, namelijk To Walk Again, Theater Stap en UZ Leuven.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    yippens
    www.bloggen.be/yippens
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bob_sergei_emil
    www.bloggen.be/bob_ser
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs