BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    17-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Peter Van Petegem Classic 2011

     

    Een spijtig werk ongeval belette ons om te fietsen het vorige weekend dit weekend zouden we ons door niets laten afschrikken: pijn of geen pijn

    Naar de pvp keken we al weken naar uit want dit is één van de mooiere ritten ondanks de hoge inschrijving prijs

    Met 5 stonden we te popelen om op deze stralende morgen van start te gaan: en eens op pad kon de pret beginnen

    Eerst kregen we de Schelde dijk voorgeschoteld en dit voor een kilometer of 8 van Nederename tot Zingem

    Om dan richting Meilegem te rijden waar we de benen eens konden testen op het eerste stijgende gedeelte van de rit

    In de Zwalm streek lag de Makkegemse klim en dit was de nummer één van deze tourtocht er volgden er nog 13

    Op naar nummer twee en lang moesten we niet wachten want in Horebeke lag de Pottenberg en met zijn 8% nog steeds een niet te zware klus en met nog maar 26 km in de benen bleek dit voor onze kleine groep nog best mee te vallen

    3km verder kregen we de Dorrebeekstraat voor de wielen geschoven en deze was met zijn 1200m op een kuiten bijter te lijken en onmiddellijk kregen we de Elverenberg te verwerken 1400m lang en met zijn 9% een taaie klant

    Op 34km konden we terug op krachten komen in onze eerste bevoorrading terug was deze zoals gewoonlijk op deze tochten dik in orde

    Het tweede deel 50 km lang en 9 heuvels beloofde een taaie brok te worden

    Lang moesten we niet wachten om terug te klimmen want daar lag de Veldeman niet echt een heuvel maar wel 1km ligt stijgende weg met op het einde een stuk van 13% en dit laatste stuk maakt deze klim zo lastig

    Nu kregen we toch een paar kilometers relatief vlakke wegen te verwerken: wat men vlak kan noemen in deze streek

    De korte Steenbeek is steeds een ware marteling met zijn 17% maar moeilijk gaat ook

    Nummer 7 lag 5km verder en eens door de streek van Maarkedal konden we terug beginnen klimmen met Berg Ten Houte enkele toch wel stevige kuiten bijter 21% en met zijn 1100 toch juist niet te lang: gelukkig maar

    Via de snelle afdaling van Kanarieberg konden we terug de benen opspannen met voor mij één van zwaarste klimmen van deze dag: de Fortuinberg terug een klim met een maximum stijging percentage van 21%

    Op de top in het Muziekbos werd even halt gehouden om het stof door te spoelen maar ook om even op adem te komen

    Tenabele na 61km was maar een tussendoortje voor wat nog komen zou

    Voor de Taaienberg kregen we nog een tussen stop voor een Red Bull te nuttigen dit sterke drankje viel niet in ieders smaak

    De klim van de Taaienberg viel dik mee ondanks het vele volk en de 70km al in de benen

    Ook de bovenstraat in Hokelbeke was maar een heuveltje als je naar de andere kijkt amper 9% en maar 1100meter lang: maar het begon toch te wegen

    76km ver en we konden beginnen aftellen nog 25 km te gaan en nog 3 hellingen te overwinnen

    Eerste klim: de voor vele onbekende Kapelleberg amper 800m maar met zijn 14% terug een zware klus tweede klim de Varent opnieuw 800m en terug 13% maar met het vooruitzicht dat boven onze tweede stop lag werd toch nog even op de tanden gebeten

    Eindelijk rust en eens goed bijtanken in de brouwerij van Roman hier terug veel bekende gezichten die voor de bediening zorgden en dit doet altijd eens goed

    Nog één te gaan maar de Caildenberg was gelukkig de lichtste van de 14 klimmen

    En in snelvaart naar de Scheldedijk om de laatste 8km aan te vatten en dan in schoonheid te eindigen

    Moe voldaan en niet moeten afstappen konden we alle vijf op een meer dan geslaagde rit terug kijken

    Mannen en vrouw één woord :super

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk       

      

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Punaises en een 'kooi' op AGR-parcours
    Om de overlast voor de lokale bevolking te beperken gaat Voeren de deelnemers aan de Amstel Gold Race Toerversie zaterdag door een kooi leiden. Elders op het parcours werden door onbekenden al punaises gestrooid.
    Deelnemers aan de AGR Toerversie die zich misdragen in Voeren worden op de bon geslingerd. (foto nu.nl)
    Dat wielertoeristen niet meer overal welkom zijn, wordt in de marge van de Amstel Gold Race Toerversie nu zaterdag nog maar eens pijnlijk duidelijk. De gemeente Voeren wil de deelnemers door een aparte trechter leiden als ze door Teuven fietsen.

    "We voeren de renners door een kooi van 600 meter, zodat we de overlast voor onze eigen bewoners beperken", aldus hoofdcommissaris Rik Vanderhoven. "De organisatie zal ook zeker meer verkeersregelaars moeten inzetten in Voeren."

    De maatregelen volgen op problemen die de gemeente ondervindt met de vele toertochten. Eerder verbood de burgemeester al de doortocht van Limburgs Mooiste. Volgens Vanderhoven ontbreekt bij sommige fietsers het respect voor verkeersregels en de politie.

    "Als een politieman een middelvinger krijgt als hij aanwijzingen geeft, houdt alles op. Vorig jaar werden weidedraden doorgeknipt door deelnemers. Blijkbaar hebben ze ook een tang bij zich", zo constateert de politiecommissaris.

    De gemeente Voeren zal tijdens deze editie streng opletten. "Wielrenners die zich niet aan de regels houden, worden op de bon geslingerd. En als het weer mis gaat, komt het scenario Limburgs Mooiste in beeld en laten we ook de Amstel Gold Race niet meer toe."

    PUNAISES OP PARCOURS

    Ook elders langs het parcours is niet iedereen tevreden met de komst van de massa wielertoeristen zaterdag. In het gebied rond de Fromberg en Eyserbosweg werden de laatste tijd punaises gestrooid. Deze zijn vooral bedoeld voor de banden van de recreanten, maar ook de profs krijgen er mee te maken tijdens hun parcoursverkenning.

    Volgens assistent-koersdirecteur Emile Frambach is het lastig de reden ervan te achterhalen, want er woont bijna niemand in het gebied om verhaal te halen: "Als iemand me zegt bij wie ik moet zijn ga ik er graag mee in gesprek. Er zijn al vaker incidenten tijdens wielerevenementen in dit gebied geweest. Blijkbaar is er iemand heel actief." De politie is het gebied in ieder geval strenger aan het controleren.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Shimano presenteert nieuwigheden
    Shimano introduceert een nieuwe achterderailleur voor op de Shimano XTR Dyna-Sys schakelgroep. De Japanners hebben eveneens hun Deore XT groepset aangepast voor 2012.
    De Deore XT 2012 neemt heel wat zaken over van de 2011 serie van de XTR groep. (foto shimano)
    De nieuwe RD-M985 Shadow Plus achterderailleur heeft een schakelaar bij het derailleurwieltje, die een zwaardere spanning op de veer kan zetten. Dit dempt de bewegingen van de achterderailleur en geeft zo een gelijkmatiger loop van de ketting, die niet alleen geen irritant geluid meer zal maken, maar ook minder aan slijtage onderhevig zal zijn.

    Daarnaast heeft Shimano voor 2012 ook haar Deore XT groepset aangepast. Veel zaken zijn overgenomen van de 2011 serie van het duurdere broertje, de XTR groep.

    In 2012 zal er ook een crankset met slechts 2 kettingbladen verkrijgbaar zijn in XT uitvoering. De remmen krijgen voor een deel de functies van de 2011 XTR serie mee, hetgeen resulteert in een verbetering van de remkracht met maar liefst 25%. Daarnaast zorgen speciale koelribben voor een betere koeling van de remmen.

    De nieuwe Shimano Deore XT serie wordt geleverd in grijs of zwart en is naar verwachting rond juli te verkrijgen. De prijs zal naar verwachting ongeveer 10% lager liggen dan bij de huidige Deore XT groep.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    In het spoor van de Peet
    Zaterdag kruipen de wielertoeristen opnieuw massaal in het wiel van de Zwarte van Brakel op de AVS Peter van Petegem Classic. Ze kunnen er kennismaken met de landelijke wegen en de mooiste hellingen van de Zwalmstreek en de Vlaamse Ardennen.
    foto alain buyck.
    De AVS Peter van Petegem Classic is de laatste kans om nog eens van de Vlaamse Ardennen te proeven in de Bank van De Post Cycling Tour dit seizoen. Net als de profs wordt de focus vanaf dan over de taalgrens gelegd.

    Door een manifestatie in Ellezelles en een passageverbod in Flobecq-Vloesberg wordt het Pays Des Collines niet aangedaan dit jaar. In plaats daarvan komt er een nieuw en aantrekkelijk alternatief parcours.

    De langste tocht van 142 km telt liefst 17 hellingen, met onder meer de Taaienberg. Het parcours van 100 km heeft 14 hellingen op het menu en dat van de 68 km schotelt 7 hellingen voor.

    Er wordt alvast mooi weer voorspeld: 16 graden en lichtbewolkt, ideaal fietsweer dus. Inschrijven kan ter plekke nog in evenementenhal 'De Qubus' in Oudenaarde vanaf 7u30.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Zweedse schone Emma Johansson mikt op RVV
    Er knap uitzien, zowel op als naast de fiets, wordt door de winnares van de Omloop Het Nieuwsblad, wel erg nadrukkelijk in de verf gezet.
    Zweedse schone wil Vlaanderens Mooiste (foto: Photopress)
    Wil Grace Verbeke straks naar een tweede winst op rij in de Ronde van Vlaanderen voor vrouwen, dan moet ze onder meer voorbij Emma Johansson. In Zingem zal niemand met een pruillip rondlopen als onze landgenote het op de legendarische streep in Meerbeke moet afleggen tegen de Zweedse schone. Het Oost-Vlaamse dorp in de Scheldevallei sloot Emma enkele jaren geleden in de armen. "Vlaanderen ademt wielrennen", zegt Johansson, zelf een beetje verliefd op haar derde moederland.

    Flitst een wielerpeloton met honderd enthousiaste vrouwen voorbij, dan zal de blik van meer dan één toeschouwer aan de kant zich op Zweeds kampioene Emma Johansson vastpinnen. Niet alleen omdat ze zich steevast vooraan in het peloton ophoudt, ook wegens haar elegante looks. Dat wielrensters al lang niet meer de manwijven zijn waarvoor ze vroeger al eens werden versleten, wordt door la Emma wel erg nadrukkelijk in de verf gezet. "Je moet er als vrouw knap uitzien, zowel op als naast de fiets", biecht de Zweedse op, de naam van deze rubriek indachtig. "Ook als wielrenster wil ik vrouwelijk ogen. Gelukkig heb ik daar geen make-up voor nodig, vind ik. Maar goed ook, want ik heb echt geen zin om op een wedstrijddag een uur vroeger uit bed te stappen om me helemaal op te maken. Trouwens, veel zin heeft dat vaak toch niet. (Fijne glimlach) Als je stront op je kop hebt en blauwe lippen van de koude, zoals na de Omloop Het Nieuwsblad, dan haalt make-up niet veel uit!"

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Do's and Don'ts: hersteldrank en kasseitips
    Elke maand gaat Cyclo Sprint dieper in op typische vragen van fietsers en wielrenners. Zowel voeding, training als materiaal komen aan bod. Deze keer overlopen we de beste energieleveranciers en leren we je van kasseien houden met dank aan Sven Nys en topcoach Paul Van Den Bosch!
    (foto: golazo)
    MANNEN WETEN WAAROM (ZE FIETSEN)

    Waarom doen ze het toch? Die lange trainingen, door weer en wind, in hun vrije tijd, geen geld te verdienen? Een echte wielertoerist geniet van zijn training, al dan niet in groep, vaak op zondagochtend. Vroeg opstaan, goed trainen en een beloning achteraf... of niet soms?

    Veel wielertoeristen trainen om een bepaald doel te bereiken of gewoon om de conditie op peil te houden. Prima zo! Een gezonde gewoonte! Ware het niet dat het hoge energieverbruik vaak wordt gecompenseerd met minder gezonde energieleveranciers. Na een zware training is het 'schuldgevoel' toch beduidend minder bij het eten of drinken van een lekker, misschien wel meer dan één, hapje of drankje.

    (foto: Tim De Waele)
    VAN KASSEIEN KUN JE LEREN HOUDEN

    Zowel de profs als de wielertoeristen zitten intussen volop in het kasseiseizoen. Velen willen rijden op dezelfde wegen als de grote mannen, maar zijn wel bevreesd voor het dokkeren over die vermaledijde stenen. Hoe kun je je erop voorbereiden? Topcoach Paul Van Den Bosch zocht het samen met Sven Nys uit. Je fiets ziet tijdens een rit over de Vlaamse kasseien echt wel af. Controleer daarom de dag vóór de rit of alle bouten voldoende vast staan. Niets is zo vervelend als een zadel of een stuur dat zakt als je over de kasseien dokkert. Stevige bidonhouders zijn ook een vereiste, tenzij je graag omkeert om je drankvoorraad op te rapen.

    Houd er rekening mee dat je fietsketting het veel zwaarder te verduren krijgt dan gewoonlijk. Een mogelijke kettingbreuk zelf repareren is vaak onmogelijk, zodat de dichtst bijzijnde fietsenmaker opzoeken de enige oplossing is. Geld bij de hand houden dus!

    Een binnenband vervangen is veiliger dan een tube vervangen, omdat een vervangen tube niet kan gelijmd worden en dus onvoldoende vast op de velg ligt. Dat kan levensgevaarlijk zijn op de oneffen Vlaamse wegen, vooral dan in bochten en afdalingen. Draadbandjes zijn dus aan te raden. Het risico op lekrijden kan je sterk verminderen door vóór de rit je banden aan een nauwkeurige controle te onderwerpen. Let erop dat er geen kleine steentjes in de toplaag van je band zitten. Die kun je er het best voorzichtig uithalen met behulp van een naald.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    For your royal arse
    Het Australische Thrones maakt zadels met een uniek design. Gemaakt om de mannelijke fietsfanaten koning te wanen op een zadel...zo zacht als zijde.
    George Hincapie is helemaal gek van zijn Daredevil (foto Thrones)
    De zadels worden in Taiwan met de hand ontworpen. Er is een ruim assortiment waaronder de King of the cobbles met de Vlaamse Leeuw, Beer Bike en The Daredevil. Die laatste is trouwens in het bezit van BMC'er George Hincapie!

    De verkoopadviesprijs van deze kroonjuweeltjes bedraagt 110 euro.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Audi nu ook in raceformaat
    Audi Amerika heeft een nieuwe fietslijn geïntroduceerd. Het bijzondere aan de fietsen is het houten frame.
    De Audi Duo Road (foto Audi)
    Tegenwoordig is het erg hip om als autofabrikant ook fietsen te produceren. Zo zijn er al Range Rovers, BMW's en McLarens op de markt. Nu is het de beurt aan Audi met de Duocollectie. Er is keuze tussen een espresso bruine en een serrano rode versie.

    Voor dit project werkt de autofabrikant samen met Renovo, die al jaar en dag houten fietsen maakt. Duo Roads zijn geen "echte" racefietsen, maar dienen eerder voor een leuke, aangename fietsrit. Er is keuze tussen de City-, Sport of Roadbike.

    Deze Audifietsen zijn vanaf 4500 euro verkrijgbaar.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Maak kennis met de hoepelfiets!
    De Canadese uitvinder Lou Tortola presenteerde op de San Diego Bicycle Show zijn Roundtail. Een fiets met twee 'hoepels'.
    De Roundtail met fietshoepel (foto bikeandtrekking)
    Roundtail, de naam spreekt voor zich. In plaats van een gewone liggende en staande achtervork, bestaat de achterkant van deze fiets uit twee hoepels. Deze hoepls zouden de trillingen en klappen beter opvangen dan de traditionele driehoeksconstructie. Er zouden geen nadelen aan verbonden zijn op vlak van stijfheid van de fiets.

    Naast deze exclusieve racefietsen zijn er ook plannen voor toekomstige mountainbikes.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tuinaanleg_van_osselaer
    www.bloggen.be/tuinaan
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aantwaarrepe
    www.bloggen.be/aantwaa
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs