BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TINEKENSROUTE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tinekensroute

     

    De startplaats was vandaag terug Mariakerke vandaag geen brevet of klimrit maar een rustig ritje van 40km

    Na de zalige zaterdag was het de beurt aan zondag om even goed te zijn of zelfs nog beter te doen aan het weer zou het vandaag niet liggen de lente zon of is het nog een winterzon was vanaf de start van de partij

    8u30 was een mooi uur om aan de rit te beginnen en deze ging vandaag richting Nevele met als stopplaats café de Vismijn na 21 km

    Maar om daar te geraken zou er eerst moeten gezweet worden en daar zou de wind voor zorgen samen met de vele bruggen die op ons lagen wachten

    De wind blies bijna 21km lang in het nadeel en het ritme was er dan ook naar maar we zijn erger gewend en meer gewoon dus de beuk er in en genieten van de streek en het parcours samen moet we echt niet meer hebben

    Na de zeer lekkere koffie konden we aan het tweede deel beginnen de wind zou nu in het voordeel zijn dachten we maar we waren nog niet een klein beetje mis het was terug beuken tegen de wind tot de laatste 10 km dan hadden we eindelijk de wind in de rug en langs het kanaal Gent-Brugge konden we nog eens het volle pont geven voor we terug aan de aankomstplaats waren .

    Dit zondagrit was de kroon op het prachtige weekend, genieten van de zon genieten van het parcours en samen fietsten wat een weekend

     

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BREVET 75
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Brevet 75 km

     

    Er zijn zo van die dagen waar alles meezit en alles in de juiste plooien valt en vandaag was zo een dag

    Mariakerke was deze morgen de startplaats prima bereikbaar en een ruime parking dus dik in orde

    Na de koffie konden we aan de rit beginnen en deze zou ons naar St-Denijs-Boekel brengen

    Na een paar kilometers werden al vlug pelotonnetjes gevormd en eens in het juiste groepje te zijn beland kon de pret niet meer op

    De kilometers werden vlot afgefietst onder het strakke tempo dat werd ontwikkeld door onze medefietsers

    Met de wind steeds in het nadeel en het hellende parcours werd het peloton steeds meer en meer uitgedund maar de sfeer was er niet minder om

    De zon begon nu ook stilletjes door de wolken te schijnen wat deze tocht nog aangenamer maakte dan deze al was

    Na 42km bereikten we uiteindelijk de stopplaats het vriendelijke onthaal en de lekkere koffie was terug een pluspunt

    Het tweede deel richting Nederzwalm en Meilegem was  een pittig stukje om te fietsen en te genieten

    Eens voorbij Dikkelvenne konden we ons echt nog eens uitleven met de wind in de rug en het relatief vlakke parcours

    Het laatste stuk langs de ringvaart met de wind  in het nadeel was  een zware dobber maar het kopwerk niet schuwend werd er  een stevig ritme ontwikkeld naar de aankomst plaats

    Deze uistekend uitgepijld rit samen met prima gezelschap en een knap parcours was een belevenis om te fietsen

    Het fietsplezier op deze zaterdag was helemaal terug

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLOSE 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Close2 begin april in de winkel
    Uitvinder Dirk Rosiers verkoopt het octrooi van zijn Close2, bekend van het één-programma De bedenkers, aan een Hongaarse firma. Begin april komen er 10.000 stuks op de markt.
    De bedenkers van de Close2 verkopen hun octrooi aan een Hongaarse firma. (foto de bedenkers)
    Een maand geleden moest het kliksysteem voor fietswielen het in het uitvindersprogramma afleggen tegen het papiermaatje. Bedenkers Dirk Rosiers, Gaspar Cornette en Nico Mattan besluiten met de verkoop van het octrooi nu een punt achter het Close2-verhaal te zetten.

    De ontgoocheling van de tweede plaats zindert nog na. "We hebben echt nog niemand gevonden die ons kan uitleggen waarom we het niet haalden. In het programma werd telkens benadrukt dat vooral de ontwikkeling van het product in beeld moest komen. Hebben we zoiets gezien bij het papiermaatje?", vraagt Rosiers zich af in Het Nieuwsblad.

    Na de misgelopen finale stonden de bedenkers van Close2 op de fietsbeurs Velofolies in Kortrijk. "We kregen er zo'n 8.000 bezoekers op onze stand. Sindsdien hebben we het product steeds verder verfijnd. We zijn ondertussen aan de twaalfde versie toe en Close2 onderging al verschillende testen om te kijken of het voldoet aan de Europese veiligheidsnormen."

    Deze week zetten Rosiers en co hun handtekening onder de verkoop van het octrooi van Close2 aan UBW. "Dit Hongaarse bedrijf met Belgisch management deed ons een bod en zal snel 10.000 stuks produceren. Begin april liggen ze ook hier in alle fietsenwinkels."

    Naar eigen zeggen is het niet uit frustratie om het verlies dat het octrooi verkocht wordt. "Het is nooit de bedoeling geweest om Close2 zelf in productie te brengen. Daar heb je een paar miljoen euro voor nodig. We zijn enorm gelukkig dat ons idee blijft bestaan, dat het wordt ontwikkeld en dat we het hebben kunnen verkopen. We krijgen er een bescheiden bonusje voor in de plaats", besluit Rosiers.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MET 2000
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ventoux verwacht weer 2000 Vlamingen
    Op 20 juni beklimmen opnieuw tweeduizend beginnende fietsers de Mont Ventoux. De fietstrip is de apotheose van de vijfde Ventourist/Ventousiast beweegcampagne van Sporta.
    2000 Vlamingen klimmen op 20 juni naar 1912 meter hoogte. (foto belga)
    Het opzet van de hele campagne is meer mensen al fietsend in beweging krijgen. Ook bekend Vlaanderen pikt deze boodschap op. In het wiel van peter Bert Anciaux nestelt zich voor elke provincie een ambassadrice: Saartje Vandendriessche, Lieve Blancquaert, Hilde Claes, Annemie Struyf en Gella Vandecaveye.

    De apotheose van de hele campagne is de beklimming van de Mont Ventoux op 20 juni. 2000 Vlamingen wagen zich dan aan de klim van de Reus van de Provence, waarvan de top op 1912 meter hoogte ligt.

    De eindtijd speelt hierbij geen rol, de gezondheid van de deelnemers bevorderen is veel belangrijker. Op dat vlak mist de beweegcampagne haar effect niet: deelnemers gooien gemiddeld drie kg overbodig lichaamsvet per persoon overboord. Gemiddeld slaagt het peloton er zelfs in haar Body Mass Index binnen de aanvaardbare marge van 25 te brengen.

    BEWEEGPLAN

    Om alle deelnemers goed voorbereid aan de start te krijgen, worden ze begeleid om hun lichaamsconditie geleidelijk op te bouwen. Organisator Sporta staat elke deelnemer bij met een beweegplan met trainingsschema's, workshops, tips en trainingsritten.

    Vlaams minister Bert Anciaux is opnieuw peter van de actie. (foto belga)
    Voor de eerste rit maakt Sporta op 15 maart het Circuit van Zolder autovrij. Iedereen die wil is welkom voor een exclusieve kennismaking op het snelste asfalt van Vlaanderen.

    GOED DOEL

    De opbrengst van Ventourist/Ventousiast gaat net zoals vorige jaren naar het goede doel. Vorig jaar fietsten de deelnemers 39.900 euro bij elkaar. Goede doelen dit jaar zijn het weeshuis Hope for Kabondo en het sportinitiatief voor andersvaliden To Walk Again.

    Onder de noemer 'Ventoux On Wheels' zakt een tiental rolstoelatleten af naar de Provence om er samen met 1990 andere fietsers de 'Kale Berg' te bedwingen. Met hun deelname uiten ze op een sportieve manier hun respect en dank voor de inzamelacties van Ventourist/Ventousiast uit het verleden ten voordele van To Walk Again.

    Sporta steunt dit jaar ook Theater Stap, een gezelschap dat al bijna 25 jaar voorstellingen maakt waarin acteurs met een mentale handicap centraal staan. Met de hulp van straffe mannen en vrouwen wil een tiental acteurs, tandemgewijs, de Mont Ventoux oprijden.


    Bekijk de 3 beklimmingen van de Mont Ventoux
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEUKE WIELEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    EDCO wielsets met keramisch gelagerde naven
    Hoe minder weerstand, hoe sneller je kan fietsen. Daarom hebben de Gueulaz en Forclaz wielsets van de Zwitserse wiel- en componentenfabrikant EDCO keramisch gelagerde naven.
    Om sneller te fietsen is het belangrijk om de weerstand zo veel mogelijk te beperken. Dat kan gaan van aërodynamica tot mechanica. Draaiende onderdelen zoals de wielen behoren tot de mechanische groep.

    Bij de wielnaven is de wrijvingsweerstand van de lagers van zeer groot belang. Om die weerstand zo laag mogelijk te houden moeten de lagers in de eerste plaats perfect op één lijn liggen. EDCO, de Zwitserse wiel- en componentenfabrikant besteedt daar dan ook de meeste aandacht aan.

    De basis van de wielen wordt gevormd door zeer hoogwaardige uit één stuk gedraaide lichtmetalen CNC gedraaide EDCO SuperG naven. Deze zijn standaard voorzien van afgedichte industriële lagers. Om de weerstand tot een minimum te herleiden kunnen de EDCO naven in optie ook uitgerust worden met keramische Ceramic Speed lagers.

    De keramische Grade3 kogels in de lagers zijn perfect rond en zodanig hard dat er praktisch geen wrijving en slijtage ontstaat. De weerstand is dan ook bijna te verwaarlozen. Sapim CX-ray spaken verbinden de 19 mm (Gueulaz) of 31 mm (Forclaz) hoge met 3k carbon versterkte velg aan de EDCO naaf.

    De zitting voor de 700c banden en de remzone zijn uit aluminium. Dit voor een betere remwerking en warmte afvoer in zowel natte als droge omstandigheden. Het Gueulaz voorwiel telt 24 en het achterwiel 28 spaken en wegen samen 1535 gram. Bij de Forclaz wielset is dat 18 vooraan en 24 achteraan met een totaal gewicht van 1611 gram.

    De EDCO monobloc cassette body is compatibel met alle Campagnolo 9,10,11 en Shimano 8,9 en 10 speed cassetttes. EDCO wielsets worden inclusief snelspanners en een stevige wieltas met zachte voering geleverd.

    Adviesverkoopprijzen:
    Gueulaz set: 865 euro 
    Forclaz set: 975 euro 
    Ceramic upgrade set: 328 euro
     
    Voor meer info en technische specificaties: www.edco.ch
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MET 100 PER UUR
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Wielrenner raast tegen 100km/u over E41
    Opnieuw is er een filmpje opgedoken over een dolle rijder op de Belgische snelwegen. Ditmaal gaat het echter niet over een chauffeur, maar over een wielrenner die tegen 100km/u achter een vrachtwagen raast.
    De stuntpiloot reed een tiental kilometer tegen 100 per uur achter een vrachtwagen. (foto youtube)
    Op het filmpje is te zien hoe een man op een koersfiets tegen 100 km/u in de slipstream van een vrachtwagen rijdt op de E42, ter hoogte van het Henegouwse Harchies.  De beelden zouden in september van vorig jaar gemaakt zijn door vrienden van de renner in een achtervolgende wagen.

    Volgens de Franstalige website Actu24 gaat het om een profrenner van een continentaal team, die echter anoniem wenst te blijven om een vervolging te vermijden. Hij zou het zo'n tien kilometer lang hebben volgehouden achter de vrachtwagen.

    Op de website getuigt de renner over zijn stunt. "Ik ben de vrachtwagen gevolgd toen hij vanuit een stopplaats vertrok. Ik heb een sprintje getrokken om in zijn slipstream te geraken en toen was ik gelanceerd. Vanaf dan was het een koud kunstje."

    Volgens de stuntpiloot was zijn ritje niet echt gevaarlijk. "Ik ken het stuk autosnelweg goed. Het was een lange rechte weg, waarop de vrachtwagenchauffeur geen enkele reden had om uit te wijken of te remmen. Bovendien reden mijn vrienden op een veilige afstand achter me."

    Politiecommissaris Quisquater verklaarde op Actu24 dat het absoluut niet is toegestaan om je met een fiets op de autostrade te begeven. "Dat geldt voor alle voertuigen die niet sneller dan 70 km/u kunnen rijden, zoals quads en trikes." De renner riskeert slechts een boete van 50 euro voor zijn actie. Wat er ook van moge zijn: don't try this at home!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2cols van parijs- nice
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Test zelf de scherprechters van Parijs-Nice!
    Een fietsvakantie in Frankrijk gepland en wel zin om 2 cols van Parijs-Nice te ronden? Wij geven je alvast de nodige info over la Montagne de Lure, alias het zusje van de Mont Ventoux en 'good old' col d'Eze.
    Vinokourov op de flanken van de col d'Eze in 2002. (foto belga)
    Voor het eerst in de geschiedenis van het wielrennen moeten/mogen de renners over de flanken van La Montagne de Lure. De Lure ligt op 1600m hoogte. Nog nooit eerder kwam een rit van Parijs-Nice op zulke hoogte aan. 

    De Lure wordt wel eens vergeleken met de gevreesde Mont Ventoux omwille van het desolate rotslandschap. De beklimming is 13,8 km lang aan een gemiddeld percentage van 6,6%. Een hele uitdaging dus!


    De col d'Eze is dan weer een oude bekende in Parijs-Nice. Voor het eerst overwonnen in 1968 en daarna talloze keren scherprechter. Deze beklimming is 8 kilometer lang en heeft een gemiddeld stijgingspercentage van 6,1%. Eenmaal boven heb je een schitterend uitzicht op Nice en de Middellandse zee

    De col was ook eenmaal het decor van een Tour-etappe tussen Marseille en Monaco. In 1953 bereikte de Fransman Joseph Mirando als eerste de top. Aan jou om hetzelfde te doen met je fietskliek deze zomer?

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TE VEEL WIND
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Windvlagen teisteren 's werelds grootste koers
    32 deelnemers aan de Cape Argus Cycle Tour in het Zuid-Afrikaanse Kaapstad zijn afgelopen zondag afgevoerd naar het ziekenhuis. Windvlagen verstoorden de grootste wielerkoers ter wereld.
    32 deelnemers kwamen na een valpartij in het ziekenhuis terecht. (foto belga)
    Liefst 35.000 deelnemers schreven zich in voor de Cape Argus Cycle Tour, de laatste van de vier eendagswedstrijden van de Giro del Capo over 109 km in het Zuid-Afrikaanse Kaapstad. Het is dan ook de grootste koers ter wereld. Door de slechte weersomstandigheden gingen er echter 'maar' 25.600 dapperen van start.

    Windvlagen tot 60 km/u gooiden zondag roet in het eten. De start werd eerst met een uur uitgesteld, maar ook toen de wedstrijd daarna op gang geschoten werd, bleven de deelnemers niet gespaard.

    Ontelbare valpartijen deden zich voor op het parcours. 71 deelnemers werden opgepikt door een ambulance, 32 van hen werden doorverwezen naar het ziekenhuis. De wedstrijd werd overigens gewonnen door Arran Brown. Robbie Hunter (Barloworld) finishte als tweede.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN MOOIE OPKOMST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen M
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EDITORIAAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Editoriaal

     

    Zaterdag voor de eerste maal eens een ritje meegenomen van de bbr met startplaats in Gontrode en het mag gezegd worden ze kunnen er wat van

    Veel organisaties van wbv zouden hier nog wat kunnen van leren: een mooie afwisselend parcours zeer goed uitgepijld en een prima stopplaats zoals het moest zijn

    Met bijna 600 deelnemers waarvan een flink deel van wbv mag men als inrichter ook niet klagen

    Met een keuze van 3 afstanden was er voor elk wat wils de 75 km die we hadden gekozen wat een goede mix van vlakke tot lichtheuvelende wegen en zeker voor herhaling vatbaar

    Zondag was een ander paar mouwen de weinige starters in Sleidinge moesten op boxen tegen wind en regen de amper 200 echte flandriens lieten er zich niet door afschrikken

    Ook deze rit was prima uitgepijld en stopplaats in Maldegem –Kleit mocht er ook best wezen deze nette en knappe zaak zag er niet meer uit na de doortocht van de kletsnatte wielertoeristen

    Het volgende weekend is het terug brevet rijden in Mariakerke hopende op een beetje droger weer en terug een massa wielertoeristen op de fiets

    Zodat we er terug een leuk ritje kunnen van maken

     

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    yippens
    www.bloggen.be/yippens
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    axel_buitengewoon
    www.bloggen.be/axel_bu
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs