BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    01-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Het 1 Mei weekend

     

    Na het een rit in het West-Vlaamse landsgedeelte was het nu terug een thuis rit met startplaats Wondelgem

    Op deze winderige maar zonnige zaterdag stond de 84 km lange tocht op het menu en de vele leden van de club dachten er net zo over

    Na de inscanning van de laatste konden we op pad gaan: deze rit was terug een kopie van hun permanente route dus veel verrassingen zaten er niet in

    Wondelgem, Evergem en dan richting Ertvelde en dit onder leiding van een kloeke beer die bijna het volledige eerste deel van deze rit voor zijn rekening nam

    De snelheid ondanks de tegen wind was toch behoorlijk aan de hoge kant en er werd meerdere malen een waaier gevormd om toch een beetje beschut te zitten tegen de strakke wind

    Assenede en na 40km Boekhoute waar we onze stop kregen in café de Gouden Appel die op deze zonnige een prima zaak zou doen want de wielertoeristen waren op het eerste gezicht toch massaal van de partij

    Na deze korte maar weldoende stop konden we terug op pad voor deel twee van deze rit

    Met de wind nu toch een beetje in het voordeel ging de snelheid nog een beetje meer de hoogte in en voor een paar was op momenten toch een beetje harken om niet te moeten lossen

    Maar dit werd snel opgelost met het tempo een tandje lager te zetten want het voor iedereen toch een beetje plezant blijven

    De kilometers vlogen toch nog altijd snel voorbij zodat we snel terug in Wondelgem belanden en met 29 als gemiddelde mochten we echt niet klagen ondanks de verdomde wind

     

     

    Op naar nummer twee

     

    Haasrode – Hoei – Haasrode

     

    Deze classic in Vlaams Brabant was voor ons een onbekende: dus een rit met vele vraagtekens

    Herberg Den Deugniet was aan de kerk de startplaats: een schitterende oude zaak waar de nostalgie niet ver te zoeken was

    De inschrijving verliep nog redelijk vlot ondanks de vele paperrassen die moesten afgestempeld worden

    Eens op pad werd al vlug duidelijk dat het hier geen cadeau zou worden en terug was de strakke tegen wind de boosdoener

    Bierbeek en dan naar Opveld  en nog geen meter vlak parcours hadden we gekregen in Beauvechain waarde 1ste wing ligt kregen we het pas echt lastig hier geen enkele beschutting tegen de weerelementen en dan nog stijgende parcours erbij deed ons even naar adem happen

    Voor zij die de rit in Oud-Heverlee hebben gefiets weten ook dat de wegen hier erbarmelijk zijn: deze rit verloop op een deel van de nationale bijeenkomst

    In Jodoinge kregen we achter de kerk onze eerste echte helling te verwerken en ook dit viel dik tegen want boven was het toch even uitpuffen

    Het ene na het andere kleine dorpje kruisten we in deze toch mooie streek want wie heeft al gehoord van Huppaye ,Autre Eglise of van Folx Les Caves allen schitterende dorpjes die ons deden denken aan de Ardennen

    Eens hier voorbij waren we in provincie Luik beland en werd het parcours nog een beetje zwaarder maar de wegen waren nu ook een beetje beter en dat schild ook al

    In het voor ons onbekende Wasseiges kregen we onze bevoorrading want daarom hadden we 3€ moeten betalen in plaats van 1.5€ En voor dit beetje meer kregen we toch een prima snack tafel voorgeschoteld

    Deze rustplaats kwam geen minuut te vroeg want 41km tegen de wind beuken en heuvel na heuvel te hebben moeten overwinnen kruipt niet in de kleren

    Heuvel is misschien niet het juiste woord want steeds was het steiler dan vals plat maar minder steil dan een echte heuvel: dit even ter informatie

    De drinkbussen goed volgedaan en de innerlijke mens een beetje te hebben versterk konden we aan het terug weg beginnen

    Met de gedachte dat we de wind nu toch zouden mee hebben hadden we er terug zin in

    In Merdorp konden we terug beginnen klimmen en van meewind was nog steeds geen sprake om terug elke 3 km een dorpje doorkruisen en het laatste Waalse dorpje was St Remy Geest

    Eens in Vlaams Brabant begonnen de fietspaden en wegen terug te verslechteren

    Hoegaarden en dan naar Meldert nu konden we beginnen aftellen nog 11loodzware kilometers hadden we nog voor de boeg

    De zon en de streek maakten het toch een beetje minder zwaar en een mooie afdaling (eindelijk) was de kers op de taart

    De Bremberg als laatste hindernis kon er ook nog bij voor we eindelijk terug in Haasrode waren

    Van de 90km hadden we 80km tegen wind en 800 hoogte meters te verwerken gekregen en voor een zonnige zondag moest dit echt niet meer zijn

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    HAASRODE -HOEI-HAASRODE

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    2011: ZanZara ZÓRO

    De eerste indruk is oei. Da's een druk fietsje. In ieder geval betreft het hier geen 13 in een dozijn fiets.
    Deze ZanZara ZÓRO komt uit de stal van WielaanWiel, eigendom van een enthousiast duo uit Alkmaar. Dit duo bestaat uit Marc Faas en Ward Koster, geen onbekenden in het Noord-Hollandse wielercircuit.

    Samen zijn zij vorig jaar begonnen met een fietsenwinkel waarin zij ondermeer hun eigen merk ZanZara verkopen.
    Deze muggen (ZanZara is mug in het Italiaans) laten zij volledig naar wens bouwen in Italië. Zo ook dit model en als het uit Italië komt is het, bijna per definitie, nooit saai.
    Mooi of niet? Een tussenweg lijkt er niet te zijn. Dit modelletje roept heftige emoties op, uiteenlopend van bah tot gaaf zeg!

    Goudkleurige lak
    De fiets zit netjes in de goudkleurige! lak. Vertelden we al dat dit geen 13 in een dozijn fiets is?
    De witte velgen passen daar eigenlijk niet zo mooi bij en om het totaalplaatje af te maken vloeken de rode naven er ook nog eens bij. Wansmaak? Dat is natuurlijk persoonlijk.
    Niet voor grijze muizen
    Feit is in ieder geval dat niemand dit karretje voorbij loopt zonder haar een tweede blik te gunnen. Duidelijk geen fiets voor grijze muizen.
    Op de voor- en achtervork laten kleine Italiaanse vlaggetjes de thuisbasis van deze fiets zien, alsof de naam en het uiterlijk niet genoeg hints zijn. En als je er dan nog eens rustig naar kijkt vallen je steeds meer kleine details op. Zo is het stuurlint links zwart en rechts wit, precies als op het San Marco teamzadel.
    Oog voor detail
    Oog voor detail dus, zelfs de buitenkabels zijn zo gelegd dat het Campa logo aan beide kanten netjes naar de berijder toewijst. Vlak voor ze in het frame verdwijnen, de kabels lopen namelijk door het frame dat is uitgevoerd met een intgrated seat post. Onze testfiets is afgemonteerd met een 11speed Campagnolo Chorus groep, maar net als bij alle andere onderdelen ben je ook hier vrij te kiezen hoe je de fiets afgeleverd wilt krijgen. Je kunt zelfs kiezen of je BSA of BB30 bracketpot wilt. De 24-spaaks Comp 2000 superlight wielen kom je niet iedere dag tegen en ze passen leuk bij de bijzondere Modolo Kaly stuurpen en het KX Curvissima stuur, ook van Modolo.
    Die wielen wegen 1549gram, dat is ruim 60 gram meer dan de geanodiseerd zwarte versie. Allemaal vanwege wat witte verf. Wij zouden wel weten welke we er liever in zouden zetten.
    €4444
    De fiets zoals hij er op de foto bij staat komt op €4444. Bestel je alleen een losse framekit, dan ben je €2222 lichter. Over lichter gesproken, 6,9 kilo stond er op onze weegschaal. Dan moet er nog wel een bidonhouder op.

    Tekst en foto's Edwin Haan

    Meer informatie:
    www.wielaanwiel.nl
    -
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    2011: Specialized Tarmac SL 3 Expert Compact

    De top bij Specialized wordt gevormd door de S-Works modellen. Zeg maar, de fietsjes waarmee mannen als Cavendish, Goss en Contador koersen. Mooi, licht, heel licht - en ook toch wel wat begrotelijk... Wil je echt De Absolute Specialized hebben dan is dit de eerste keuze. Maar heb je ook met het thuisfront te maken en heb je zelfkennis, dan heeft Specialized ook toppers -voor een mooie prijs. Deze Tarmac SL3 Expert Compact bijvoorbeeld.

    Tekst: Menno Grootjans, Matthijs Wagenaar, foto's Menno Grootjans
    Rond
    'We proberen van elke Tarmac een fiets te maken die per bestede euro een zo laag mogelijk gewicht en zo hoog mogelijke prestaties biedt'. Zo stelt Specialized het zelf. Om maar met de deur in huis te vallen: volgens ons is dit gelukt bij de SL 3. Het frame is een Fact IS 10R SL HM carbon model. De voorste driehoek is uit een stuk, evenals de achtertrein, inclusief het bracket. Uiteraard lekker oversized en geovaliseerde buizen, taps toelopende balhoofdbuis, twee maten lagers. Slanke staande achtervork, iets 'bol' lopende bovenbuis, full carbon voorvork. De voorderailleur zit op een geschroefde nok. De derailleur -en achterremkabels lopen gewoon langs de framebuizen. Ouderwets? Tja, zal wel. Maar dit garandeert nog steeds de best mogelijke schakelwerking!
    Zesenvijftigeneenhalf
    Het SL 3 frame in een maat 56 is licht: 1050 gram, de voorvork slechts 400 gram. De belangrijkste meetwaarde is die van de torsie: 105 N/m. Prima waarde! Ook de geometrie is helemaal allround. Zithoek 73.5°, balhoofdhoek 73° , sprong 43, naloop 56 mm en een wielbasis van 988mm. De lengte van de staande en de bovenbuis staat keurig op een decal vermeld.

    Shimano Ultegra
    Shimano Ultegra 6700 10-speed, compact crankstel, en heel veel Specialized onderdelen... Stuur, stuurpen, zadelpen, zadel, banden en speciaal voor Specialized geproduceerde Fulcrum Racing 4 wielsetje. Compleet 7,40 kilo voor een 56cm.
    Zevenentwintigkommatwee
    In de praktijk rijdt de fiets behoorlijk comfortabel. Het Specialized zadel, de 27,2 zadelpen werken duidelijk mee om de schokken van de niet altijd even gladde fietspaden op te vangen. Het Romin zadel met in het midden een gleuf beviel ons direct, deze geeft een goede ondersteuning. De stijheid van het stuur met de stuurnok is goed in orde. Doordat het stuur iets plat gevormd is aan de bovenkant ligt deze prettig in je handen. Onder in de beugel heeft het stuur een lichte knik voor een prettige greep. Versnellen met de fiets voelt goed aan, door het vrij stijve frame voelt elke trap raak.

    Een setje snellere wielen (lichter en wat strakker) zal de fiets zeker goed doen! Gebruik je de fiets alleen in Nederland dan is een 39-53 vertanding prettiger in plaats van het gemonteerde compact exemplaar. Je kunt eventueel ook alleen de tandwielen verwisselen, zo kun je in de bergen ook nog goed uit de voeten met het kleinere gemonteerde verzet!

    Adviesprijs € 3299, losse frameset €1899, Zie voor meer informatie
    www.specialized.com
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    'Nieuwe Belgische wielerploeg'

    'Nieuwe Belgische wielerploeg' AMSTERDAM – Omega Pharma-Lotto, de ploeg van onder meer Philippe Gilbert, lijkt een gedaantewisseling te ondergaan. De twee sponsoren willen een andere koers varen en achter de schermen wordt gewerkt aan een nieuwe wielerploeg, waarbij de Belgische overheid een vinger in de pap heeft.

    Omega Pharma en Lotto zitten niet langer op dezelfde golflengte. Omega Pharma ziet meer heil in een toekomst met Europese renners, terwijl de Nationale Loterij op Belgische coureurs wil inzetten.

    Volgens de Belgische krant De Morgen zou Lotto praten met Belgacom en Adecco om samen een team uit de grond te stampen. De federale regering zou zich volledig achter het project scharen. De overheid is immers meerderheidsaandeelhouder van Belgacom en volledig eigenaar van Lotto.

    Gilbert

    De nieuwe ploeg zou enkele Belgische toppers moeten herbergen waaronder Gilbert. De winnaar van onder meer de Amstel Gold Race en de Waalse Pijl is echter nauwelijks op de hoogte van de ontwikkelingen. ''Ik weet ook maar wat ik in de pers lees", zegt hij in diverse Belgische media.

    ''Persoonlijk heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Ik vind het allemaal zeer bizar. Het team beleeft het beste jaar uit zijn bestaan en toch bestaat de kans dat de samenwerking stopt. Maar blijkbaar botert het niet meer tussen de twee sponsors. Ik zie wel hoe het afloopt.''

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Lopen én fietsen met Shimano sportschoen
    Crossen op je mountainbike in ruw terrein of op je trekkingbike van de natuur genieten... De Shimano MT53 sportschoen is geschikt voor beide disciplines!
    De Shimano MT53 multisportschoen (foto Shimano)
    Met deze multisportschoen kun je naast fietsend ook lopend uit de voeten. Het middelhoge ontwerp biedt namelijk een enkelstabiliteit en een goede ondersteuning bij het lopen. De EVA tussenzool en de rubberen buitenzool, welke is versterkt met glasvezel, zijn geschikt om zowel mee te fietsen als te lopen. Uitgevoerd met veters en klittenbandsluiting.

    De multisportschoen is verkrijgbaar in de maten 36 tot en met 48. De adviesprijs van de Shimano MT53 bedraagt
    129,95 euro.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Einde aan koersen met meer dan tien
    Dendermonde heeft een uiterst streng politiereglement tegen de wielertoeristen in de stad goedgekeurd. Koersen in grote pelotons op de Schelde- en Denderdijk mag voortaan niet meer.
    Koersen in grote pelotons op de Schelde- en Denderdijk mag voortaan niet meer (foto Alain Buyck)
    Groepen van meer dan tien renners riskeren voortaan boetes van 120 euro per persoon. Wie ondanks die boete rustig blijft doorvlammen, mag zelfs te voet naar huis. Bovendien moet er tussen twee groepen van tien minstens 1000 meter afstand zijn. Burgemeester van Dendermonde Piet Buyse verklaart in Het Laatste Nieuws: "Op de Schelde- en Denderdijk in deelgemeente Appels razen de wielrenners in rondjes. Niet met drie of tien man, maar wel in groepen van honderd en meer. Het werd te erg."

    De stad heeft daarom beslist een strenger politieregelement goed te keuren. Weet wel: het regelement geldt enkel voor de wielertoeristen die steeds dezelfde rondjes rijden. Niet voor de grote groepen die van punt A naar punt B rijden en daarbij ook Dendermonde aandoen.

    Wie het koersen echt niet kan laten, kan zich naar het Circuit van Zolder begeven. Op dinsdag, woensdag en donderdag krijg je daar exclusief de kans om te trainen. In groep...

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Het paasweekend 2011

     

    Na een jaartje wachten stond terug de Davitamon classic op het programma en deze konden we echt niet laten voorbij gaan

    Met 6 leden van de club zouden we voor de honderd kilometer lange tocht gaan

    Na een zeer vlotte inschrijving konden we om 7u30 op pad gaan :via Nazareth belanden we al zeer vlug op de Scheldedijk waar we kilte uit het lichaam fietsten het was misschien nog wat vroeg maar eens lekker knallen kan toch eens goed doen :maar niet iedereen vond dit een goed idee

    Nu kregen we een paar kilometers om de hartslag terug naar normale waarden te laten zakken: voor we de Duisbeke –Tissenhove klim zouden aanvatten

    Deze eerste klim in St-Denijs Boekel zou meteen de toon zetten voor wat komen zou: met zijn 2500m en 4% was dit voor ons klein groepje geen enkel probleem

    De eerste bevoorrading in St-Kornelius na amper 18 km was meteen het goede moment om de overbodige kleding stukken uittrekken: de bevoorrading zelf was zoals gewoonlijk op deze organisatie dik in orde

    Met de zon en het schitterende landschap als mede gezel konden we het tweede deel aanvatten

    Van Horebeke ging het richting Schorisse waar de tweede klim lag: de Vijverbeek-Biesstraat terug een klim van 5% en 1600m lang opnieuw geen enkel probleem

    In Ronse na een zeer snelle afdaling lag al de tweede controle van de dag en nog hadden we maar 40km op de teller staan

    De drinkbussen konden deze stop goed gebruiken en ook wij konden onze suikers terug op pijl brengen

    De fiets van Martin werd even bij de technische bijstand aangeboden om de kopserie te laten aanspannen: maar versleten is versleten dit worden terug kosten

    Deel 3 beloofde zwaar te worden: op de hoofdbaan in Louise –Marie kregen we al een voorsmaakje voor wat komen zou deze klim stond nergens vermeld zoals ze er nog een paar vergeten waren

    Aan de splitsing van de100 en 80 km koos er één voor de kortere afstand en misschien was dat nog de slimste

    Want de rest draaide de Kafhoek op en opnieuw konden we beginnen afschakelen voor deze steile klim

    De Spichtenberg nog ééntje die de inrichters vergeten waren begon voor mij rampzalig want vergeten te schakelen en dus op het buitenblad naar boven wat verdom zeer veel krachten koste

    Op 51km lag de schrik van velen de gevreesde Hotondberg 2100m lang en 19% hier kraakte alles: ketting, knieën en bijna wij zelf maar opgeven of afstappen nooit maar veel langer zou het toch niet mogen zijn

    Amper uitgerust lag daar de Cote de Russignies al te schitteren in de blakende zon en opnieuw kon het klimmen beginnen: lastig

    Nog ééntje te gaan maar eerst een kilometer of acht vlakke ? Wegen en in Kerhove terug een flink stuk Schelde dijk voor we in Gijzelbrechtegem opnieuw het kleine verzet moesten aanspreken om ook deze laatste tot een goed einde te brengen

    En nu op naar Huize voor onze laatste stop en bevoorrading en hier werd alles nog eens goed volgetankt want alles was leeg

    Nog 10 te gaan en we zouden het geweten hebben: vlammen, koersen en de laatste krachten aanspreken en ja voor sommige ging het iets te snel maar met de meet in zicht kon dit echt geen kwaad

    Na deze inspanning konden we genieten van al het lekkers dat ons toe gestopt werd en ook het nagenieten op het zonnige terras was een schot in de roos

    Moe, voldaan en met een goed gevoel konden we huiswaarts keren

    Van een super organisatie gesproken wel dit was er een

     

    Groetjes

    Myriam &Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wilier spaart energie
    Wilier komt binnenkort met een nieuw paradepaardje. Uitgerust met de nieuwe bottom bracket, de BB386EVO, moet de Zero 7 nog meer energie sparen.
    foto wilier
    Wilier ontwikkelde de BB386EVO samen met onderdelenfabrikant Full Speed Ahead (FSA). De bottom bracket heeft een diameter van 46mm en een breedte van 86,5mm.

    Meer stijfheid betekent minder energieverlies. De naam Zero verwijst zelfs naar nul procent energieverlies.

    De Zero 7 was voor het eerst te zien op de Taipei Cycle Show. Het frame zou slechts 790 gram wegen. De fiets is uitgerust met een Campagnolo Super Record groep en
    Campagnolo Bora Ultra 2 wielen
    .
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    SRAM schakelt automatisch
    Binnenkort hoef je als fietser zelf niet meer te schakelen. De nieuwe SRAM Automatix schakelt vanzelf door of terug van zodra er een bepaalde snelheid is bereikt.
    foto sram
    Met de SRAM Automatix heb je dus geen schakelaar meer op je stuur staan. Het concept zit verpakt in een versnellingsnaaf van 980 gram, die wordt geleverd met terugtraprem.

    Met zijn twee versnellingen in de verhouding 1:1 en 1:1.37 is de SRAM Automatix het best geschikt voor stads-, kinder- en vouwfietsen. Het schakelmoment kan vooraf worden ingesteld door SRAM bij een snelheid van 12, 14 of 18 kilometer per uur.

    De SRAM Automatix zal beschikbaar zijn vanaf augustus 2011.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    7mijl_stappers
    www.bloggen.be/7mijl_s
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    balooka
    www.bloggen.be/balooka
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs