BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    05-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AZALEAFIETSTOCHT 100KM

    Azaleafietstocht 100km

     

    Er zijn zo van die dagen dat alles eens lekker goed meezit: wel vandaag was zo een dag

    Campus de brug in Oostakker met zijn ruime parking lag te blinken in de zon: super

    100km stond op het menu en we konden eindelijk eens starten op zijn zomers: korte koersbroek, trui met korte mouwen en de zakken niet volgepropt met regenvesten of dergelijke

    De armen en benen goed in gesmeerd met zonnemelk om zeker niet te verbranden:8uur en we waren weg

    Destelbergen en daarna Heusden waar we ons konden uitleven langs de Scheldedijk tot in Melle

    Vanaf hier begon de fun echt samen met wtc de blijespurters en een groep van Passage: met een stevig tempo als gevolg

    Gontrode, Gijzenzele en alles water tussen lag tot in Haaltert waar tevens de controle was

    Het gezellige terras was in een mum volzet en de frisdrank werd met sloten tegelijk besteld: want de zon brandde genadeloos

    En nu het langste deel 50km langs niet altijd vlakke wegen maar zonder echte hellingen

    De snelheid was er dan ook naar Aaigem, Woutbrechtegem Sint Lievens Esse en Herzele ze vlogen voorbij en de drinkbussen raakten stilaan leeg: maar we waren er op voorzien

    Eventjes op adem komen werd ons niet gehund langs het soms met putten bezaaide wegen: maar de zon maakte veel goed

    Heusden en al 85 km ver kregen we onze tweede controle en bevoorrading: de bekertjes met drank werden ineen snelvaart achter overgedrukt

    Nog 15 km langs meer dan bekende wegen voor we terug aan de startplaats waren

    De groep het parcours en het weer alles paste in elkaar: er zijn zo van die dagen

     

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Federaties staan voor wielertoerisme met stijl
    Door de negatieve aandacht die het wielertoerisme de jongste tijd in de media krijgt, komen de WBV en de VWB naar buiten met een communiqué voor een veilig en gezond wielertoerisme. Lees het bericht!
    VOOR EEN VEILIG EN GEZOND WIELERTOERISME

    De negatieve aandacht die een aantal gebeurtenissen, organisaties en ongevallen binnen het wielertoerisme de jongste tijd in de media krijgen, zette Wielerbond Vlaanderen en de Vlaamse Wielrijdersbond ertoe aan om in dit communiqué een gezamenlijk standpunt in te nemen en dat ook naar buiten te brengen in de hoop dat hun boodschap hierdoor nog meer gehoor vindt.

    Door de sterk toenemende populariteit van de wielersport kompen er vele duizende deelnemers bij, wat helaas ook het aantal ongevallen proportioneel doet stijgen. (foto alain buyck)
    Als wielerfederaties zijn wij ervan overtuigd dat wielertoerisme een gezonde en ook veilige sport is en blijft. De vrij stabiele ongevalstatistieken tonen dat aan. Uiteraard komen er door de sterk toenemende populariteit van de wielersport vele duizenden deelnemers bij, wat helaas ook het aantal ongevallen proportioneel doet stijgen.

    De federaties staan voor een wielertoerisme met stijl: centraal staan veiligheid, respect en properheid. Wij promoten actief de veiligheid bij zowel organisatoren (verstrekken van informatie, opname van kwaliteits- en veiligheidsvereisten in het lastenboek, terbeschikkingstelling van veiligheidsmateriaal, enz.) als deelnemers (informatieverstrekking, sensibilisering, ...). Van dit laatste is de op grotere organisaties bijna unanieme helmdracht - die bij zware valpartijen vaak levensreddend is - een concreet resultaat.

    WBV & VWB: 'Sommigen stellen het wielertoerisme door hun haantjesgedrag in een slecht daglicht'
    We sluiten ons ook aan bij andere acties die het wielertoerisme willen beschermen tegen de buitensporigheden van enkelingen die het imago van vele honderdduizenden bepalen. Wij lanceren oproepen, proberen te sensibiliseren maar we moeten soms machteloos toekijken hoe sommigen het wielertoerisme door hun "haantjesgedrag" in een slecht daglicht plaatsen.

    Het zit in vele mensen ingebakken om steeds de beste te willen zijn, steeds sneller te willen zijn. Gevolg hiervan is het feit dat ook het wielertoerisme verschillende snelheden kent, waarbij zowel de tragere fietsers als de snellere wielertoeristen op een verantwoorde wijze hun hobby ten volle moeten kunnen beleven. Maar elke vorm van competitie - met het daarmee gepaard gaande hogere risicoprofiel - is uit den boze.

    WBV & VWB: 'Voor 'renners' is geen plaats op recreatieve organisaties'
    Voor 'renners' is immers geen plaats op de recreatieve organisaties. Zij hebben immers via de (al dan niet recreatieve) competitie de mogelijkheid zich met anderen te meten. De federaties nemen daartoe bewust geen snelheidsproeven of chronoritten in de recreatieve kalender op. Deelnemers die door onverantwoord rijgedrag zichzelf of anderen in gevaar brengen, riskeren dan ook door de federatie een sanctie opgelegd te krijgen.

    Het plaatsen van seingevers op zgn. 'zwarte punten' vormt een belangrijke bijdrage aan het veiliger maken van organisaties, maar mag uiteraard geen vals veiligheidsgevoel creëren. Een correcte toepassing van het verkeersreglement door alle weggebruikers vormt de beste garantie voor een veilig verloop. En omdat voorkomen steeds beter is dan genezen, roepen de federaties de wielertoerist op om defensief te fietsen. Ook de automobilisten - ooit toch ook fietser geweest - passen dit principe best onverkort toe.

    Naast gedrag speelt ook infrastructuur een rol. Fietsen doe je nu eenmaal niet op een voetbalveld of in een sportzaal! Een goede infrastructuur is cruciaal: de verkeersstromen van voetgangers, fietsers en wagens worden best zoveel mogelijk gescheiden gehouden. Dat kan door te investeren in een goed fietspadenbeleid, het instandhouden van autoluwe wegen en het verder uitbouwen van de fietsknooppunten en de alternatieve verbindingen tussen dorpskernen.

    WBV & VWB: 'Als federaties willen wij de hand uitsteken naar de overheid om infrastructuurproblemen aan te pakken'
    Uiteraard is specifieke infrastructuur zoals wielerbanen en -circuits meer dan welkom. Als federaties willen we hier de hand uitsteken naar de overheid om samen met hen de problemen aan te pakken en samen te zoeken naar oplossingen. Ondertussen blijven wij onze leden wijzen op hun verantwoordelijkheid tegenover zichzelf en anderen. Laat ons samen van de fiets en van elkaar genieten: fietsen is en moet leuk blijven!

    Zowel Vlaamse Wielrijdersbond als Wielerbond Vlaanderen zijn door de Vlaamse Gemeenschap erkende federaties. Ze groeperen samen zo'n 100.000 wielertoeristen in Vlaanderen en organiseren het ganse jaar door zo'n 2.500 recreatieve tochten, zowel voor racefietsen of hybriden op de weg als door bos en veld voor mountainbikes. Alle tochten staan open zowel voor eigen leden als voor anderen, conform de doelstelling van de federaties om zoveel mogelijk mensen op een veilige en gezonde manier van de wielersport te laten genieten.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Heet, heter, heetst!
    Het eerste echte zomerse weekend is aangebroken. Tijd om de fiets op te springen en te genieten van de prachtige ... uitzichten! Lees eerst nog even enkele drinktips en bekijk de zomerse cyclingbabes fotospecial!
    Een goede raad voor het zomerse fietsweekend: drink verstandig en geniet van de mooie uitzichten!

    Elke fietser weet dat hij genoeg moet drinken tijdens de inspanning, zéker in de zomermaanden. Marc Lamberts, oprichter van voedingssupplementenproducent Trisport Pharma en coach van onder andere wielrenner Jurgen Van den Broeck en triatleet Bert Jammaer, geeft enkele tips.

    "De hoeveelheid en soort sportdrank die je gebruikt tijdens een fietstocht hangt af van de temperatuur. Hoe warmer het is, des te meer je moet drinken. Het is immers wetenschappelijk aangetoond dat 2% vochtverlies al leidt tot prestatievermindering."

    "Om maximaal te kunnen blijven presteren, moet je 60 à 70 gram suikers per uur opnemen. Bij warm weer gebruik je best een licht hypotone dorstlesser. Die bevat ongeveer 30 gram suikers per halve liter. Wie op een uur tijd geen liter drank binnenkrijgt, kan er best nog een energiegel of -reep bijnemen. Om geen last van je maag te krijgen, neem je best een dorstlesser die niet te zuur is. Voldoende elektrolyten (vooral zout) zorgen ervoor dat het vocht goed opgenomen en vastgehouden wordt."

    "Een biertje meteen na de inspanning is misschien wel verdiend, maar eigenlijk niet zo verstandig. Na een fietstocht komt het er immers op aan om je vochtbalans zo snel mogelijk weer op te krikken en alcohol heeft net het omgekeerde effect. Kan je toch niet aan de verleiding weerstaan, drink dan eerst een recuperatiedrank."



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    TechNiche houdt je hoofd en lijf koel
    Met zomerse temperaturen op komst kan je je hoofd en lichaam maar beter koel houden tijdens en na je sportieve prestaties. TechNiche heeft daarvoor een nieuwe verkoelende kledinglijn.
    Het HyperKewl Ultra Sport Cooling Vest. (foto techniche)
    De HyperKewl-producten van TechNiche zijn bedoeld om het lichaam aangenaam te koelen bij (zware) inspanningen in zomerse temperaturen. Heel wat nationale voetbalteams, internationale wielerploegen en Formule 1-rijders maken al gebruik van het HyperKewl-koelvest.

    De 'truc' van het koelvest is dat het van een speciaal, gepatenteerd materiaal is gemaakt dat water opneemt in de poriën. Voor gebruik dompel je het simpelweg een paar minuten in water onder, waardoor het vest maximaal water absorbeert. Vervolgens knijp je het heel licht uitk en draag je het meteen op de blote huid of over een dun shirtje.

    Het koelvest voelt dan niet nat aan, aangezien het water helemaal is opgenomen in de vezels en door waterafstotend materiaal aan de binnenzijde. Door luchtstroom ontstaat een verdampingsproces van het water en het vest voelt hierdoor aangenaam koel aan, 8 tot 12 graden beneden de buitentemperatuur en dat tot wel zes uur lang.

    Het enige wat het koelvest dus nodig heeft om te koelen is water en luchtstroom, en dat heb je altijd wel ergens voorhanden onderweg.

    Het HyperKewl Ultra Sport Cooling Vest moet ongeveer 60 euro kosten en is verkrijgbaar in de kleuren blauw, zilver, fluor geel en zwart. Daarnaast biedt TechNiche ook onder andere een verkoelende polsband, nekband, bandana en sportcap aan.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Opnieuw Vélo de l'Anneé Award voor Wilier
    Het toonaangevende Franse wielermagazine Le Cycle heeft de Wilier Imperiale uitgeroepen tot fiets van het jaar. Vorig jaar won Wilier de Vélo de l'Année Award ook al met de Cento 1.
    Wilier wint de prestigieuze prijs al voor het tweede jaar op rij. (foto wilier)
    Le Cycle vroeg haar lezers te kiezen tussen 35 fietsen van 's werelds meest prestigieuze fietsmerken. De vijf favorieten van het publiek werden door een vakjury onderworden aan uitgebreide tests.

    De Imperiale vertegenwoordigde het Italiaanse Wilier en bewees de beste fiets van 2010 te zijn. In het carbon monocoque frame van de Imperiale zorgt een uitgebalanceerde combinatie van de juiste vormen en carbon lay-up ervoor dat het frontaal oppervlak zo klein mogelijk blijft, de luchtstroom optimaal langs het frame stroomt en voor optimale laterale stijfheid.

    De versterkte constructie op enkele strategische plaatsen in het frame en de vork geven de fiets meer stijfheid maar maken een laag gewicht mogelijk.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Recreanten en toppers aan de slag in Verviers
    Komend weekend houdt de mountainbikekaravaan halt op de Fidea MTB Cup Verviers-Pepinster. Zowel de profs als de recreanten krijgen er een pittig parcours voorgeschoteld.
    In Verviers is er geen meter vlak. Per ronde moeten 250 hoogtemeters overwonnen worden. Het parcours heeft alles: bossen, weides, lastige asfaltstroken,... De mountainbikers pur sang zullen er ongetwijfeld hun hartje kunnen ophalen.

    Er zijn twee spectaculaire afdalingen, de eerste door een terrein dat er nog zwartgeblakerd bij ligt door beheerswerken op het terrein, meteen gevolgd door een lastige klim met enkele haarspeldbochten. De tweede afdaling in de laatste bosstrook is heel technisch en steil.

    Het mountainbikefestijn begint zaterdag al met de Kids Trophy en de wedstrijden voor funklasserijders. Zondag is het de beurt aan de overige categorieën gaande van nieuwelingen tot elites. Onder andere Sven Nys, Roel Paulissen, Zdenek Stybar, Bart Wellens en Sven Vanthourenhout komen aan de start.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRAF
    Met gebroken pols Giro uitrijden
    Wielrenners kunnen tegen een stootje, dat is ondertussen bekend. Stefano Pirazzi reed in de Giro zelfs twee weken rond met een gebroken beentje in de pols.
    Pirazzi hier tijdens een ontsnapping in de tweede etappe (foto belga)
    Pirazzi (Colnago-CSF) viel in de achtste etappe richting Terminillo en had nadien last van pijn aan de pols. Toch reed hij de Ronde van Italië nog uit, en was hij zelfs mee in een aanval in de voorlaatste etappe.

    Toen hij zich maandag liet onderzoeken in het ziekenhuis kwam aan het licht dat hij een beentje had gebroken in zijn pols. De dokters verklaarden hem voor gek dat hij bijna twee weken met zoiets was blijven rondrijden. Zijn reactie: "Ik voelde wel dat er wat mis was met die pols en ook de ploegdokter waarschuwde me dat er wel eens iets gebroken kon zijn, maar ik wilde het niet weten. Ik wilde gewoon die Giro uitrijden."
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MET OF ZONDER
    Cancellara: 'Triest verhaal'
    Fabian Cancellara heeft voor het eerst gereageerd op de insinuaties dat hij een hulpmotortje in zijn fiets zou hebben (gehad). De Zwitser ziet er de grap niet meer van in en noemt het een triest verhaal.
    Fabian Cancellara: 'Aan mijn fiets hebben nooit batterijen gehangen. Dat moet toch lawaai maken he?'
    "Ik wil hier eigenlijk niet al te veel over zeggen. Straks moet ik over zo'n onnozel verhaal nog een persconferentie geven en dat is het helemaal niet waard", aldus Cancellara in de kranten van de Concentra-groep.

    "Aan mijn fiets hebben nooit batterijen gehangen. Dat moet toch lawaai maken, he? Eigenlijk is het best grappig, maar het gaat nu zo'n leven leiden dat het dat uiteindelijk niet meer is. Het is een traurige Geschichte."
     
    WAUTHIER: 'VERBODEN, MAAR GEEN CONTROLE'

    Wat er ook van aan is, de UCI heeft al besloten om volgende week te bespreken wat ze op korte en op lange termijn kan beginnen tegen 'gemotoriseerde doping'. "Tegen de start van de Tour willen we een controlemechanisme", zegt Jean Wauthier, technisch adviseur van de UCI, in Het Laatste Nieuws.

    "Toen we in 2005 de eerste patenten zagen opduiken, hebben we meteen onze reglementen aangepast en uitdrukkelijk vermeld dat elke vorm van gemotoriseerde hulp verboden is. Tot op vandaag is er echter nog geen enkele controle uitgevoerd op het gebruik van motortjes."

    Jean Wauthier, UCI: 'Snel een manier vinden om fietsen inwendig te scannen'
    "Het is duidelijk dat we snel een manier moeten vinden om de fietsen inwendig te scannen. Het is praktisch onmogelijk om met een handvol controleurs net voor de start van de Ronde van Vlaanderen bijvoorbeeld de fietsen en reservefietsen van tweehonderd renners te controleren. Er bestaan oplossingen, maar we moeten eerst met onze juristen overleggen wat mogelijk is."

    Wauthier kijkt ook vooruit. "Vandaag worden we geconfronteerd met een motor met batterij, maar intussen wordt er al volop geëxperimenteerd met systemen die geen batterij meer nodig hebben maar die op fotovoltaïsche cellen werken. Ook dan moeten we klaar zijn."

    LEFEVERE: 'MET GROTE OGEN GEKEKEN'

    En wat denken ze bij de twee Belgische profteams van het brommerke-verhaal? "Ik heb net als iedereen met grote ogen naar het filmpje zitten kijken", bekent Quick.Step-manager Patrick Lefevere. "Maar ik wil niets insinueren. De UCI zit er dicht op en moet zich hier maar over buigen."

    Ploegleider Herman Frison van Omega Pharma-Lotto gelooft niet dat Cancellara met zo'n fiets heeft gereden. "Maar dat neemt niet weg dat ik er toch eens serieus ben beginnen over nadenken. Na al deze heisa zal niemand het in ieder geval nog durven gebruiken."

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.motortje
    Mechanische doping voor dummies
    Het Youtube-filmpje dat een compilatie is van een reportage van de Italiaanse televisie, een instructiefilmpje, en de demarrages van Cancellara, maakt momenteel veel ophef in de wielerwereld.
    Cancellara op de Muur (foto belga)

    Het filmpje begint met een reportage van de Rai waarin Cassani uitlegt hoe het systeem werkt en welke snelheden kunnen worden behaald. Daarna wordt in een ander filmpje getoond hoe het systeem wordt ingebouwd in een gewone fiets.

    Op het einde wordt gesuggereerd dat Fabian Cancellara bij zijn zeges in Vlaanderen en Roubaix gebruik maakte van de motoraandrijving. Hij lijkt abnormale bewegingen te doen met zijn hand en dat zouden de momenten zijn waarop hij op het knopje drukt om de motor te activeren.

    50 PER UUR MET VINGERS IN DE NEUS
    Oud-renner Davide Cassani kreeg een racefiets in handen waarin zo'n motortje was ingebouwd. Snelheden van 50 km/u zijn daarmee binnen bereik voor een gewone sterveling. "Ik zou er op mijn vijftigste nog een Giro-etappe mee kunnen winnen", aldus Cassani. Degene die hem de fiets gaf, vertelde dat ook bepaalde profrenners gebruik maakten van het systeem. Namen worden voorlopig niet genoemd.

    Er waren al geruchten ontstaan over een dergelijke aandrijving, en men sprak al over "mechanische doping". Uiterlijk is er niets speciaals zichtbaar aan de fiets, maar door een motor die is ingebouwd in de zadelbuis, krijgt de trapas gedurende een korte tijd een extra aandrijving. Van nu af aan zullen sommige renners wel extra in de gaten worden gehouden door hun collega's.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rina_en_luc
    www.bloggen.be/rina_en
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs