BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    08-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MALDEX HORMANN RIT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Maldex Hormann rit

     

    Op deze trieste zondag zou er gestart worden in Sleidinge voor een ritje van 60 km

    De plaatselijke basis school deed dienst als startlokaal en na de inscanning konden we beginnen

    De regen en de wind deden hun best om deze tour nog iets zwaarder te maken na ons te hebben laten inlopen kon de rit echt van start gaan

    Deze rit zou ons naar Maldegem-Kleit brengen langs vlakke Vlaamse wegen

    Het was lang geleden dat we nog eens langs deze wegen gefiets hadden en deze anders zo mooie streek van Oostvlaanderen was nu herschapen met modder wegen de regen en de landbouwers hadden daar voor gezorgd en samen met de strakke wind werd deze tocht geen plezier ritje

    Gelukkig maakte de stop in praatcafe  de Pogio veel goed en na 30km konden we een warme lekkere koffie goed gebruiken en ons terug een beetje opwarmen

    De terug weg met nu de wind in de rug zou een stuk sneller en gemakkelijker gaan  en nu het ook nog gestopt was met regenen zou het toch nog een leuk ritje worden

    Het stuk langs het kanaal Gent-Brugge was een plezier om te fietsen en nog eens lekker snelheid te maken

    Vuil vies en bijna terug droog waren we terug in het drukke Sleidinge en zat de rit er terug op

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk  

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERTOERISTEN OF TERRORISTEN 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Profs zijn perfect afgestelde machines. Ze eten wat ze moeten eten op het juiste moment. Ze werken op het lijf geschreven schema's af en ze laten zich kneden door soigneurs tot hun spieren soepel zijn als een Russisch turnmeisje van 14. En er is de medische begeleiding. Bovendien hebben ze allen aanzienlijk veel talent. Het verschil tussen winst en verlies, tussen een fortuin en goed geld, is dus klein. Alle details zijn daarom belangrijk. Ook de fiets moet top zijn, altijd. Zelfs al is de impact van het materiaal bijzonder gering op de uiteindelijke prestatie.

    De wielerterrorist heeft de keuze uit een schier oneindig aanbod. De professionele bolide kost zoveel als een middelgrote wagen, zijn goedkoopste neefje kost ongeveer 90% minder. De aanschaf van een koersfiets is allerminst een sinecure. Los van het budget blijft het een gewik en geweeg. Als je financieel geen beperkingen kent, dan koop je toch het duurste, beste en exclusiefste? Liefst Italiaans gedesigned? De leek slaat de bal mis. Vooreerst is het duurste fietsje niet noodzakelijk het beste, elke merknaam staat voor een imago. En dat is belangrijk.

    Wielerterroristen blazen verzamelen op zondagochtend. In elke club kent iedereen min of meer zijn eigen plaats, maar zeker die van de makkers (objectiviteit is hinderlijk als het over het eigen kunnen gaat): volger of trekker. De fiets kan maar best parallel lopen met het prestatievermogen: wie nauwelijks kan aanklampen maar met oogverblindend moois komt aanzetten wekt schampere reacties op. Dat is geen afgunst. Wielerterroristen zijn trouwens niet afgunstig op andermans financiele armslag, niets is minder belangrijk. Krachtige dijen, ja, en longinhoud, maar nooit de centen. De lichte hoon is een reactie op het niet respecteren van de wetmatigheid "Gij zult uw koersvelo waard zijn."

    Op zaterdag rijdt de terrorist op verplaatsing. Verenigingen zetten een omloop uit langs de mooiste wegels en de nijdigste bulten uit de streek. Mits een kleine som mag je de verfpijlen volgen en krijg je onderweg isotone dranken en peperkoek toegestopt. Het plezier van een dergelijk evenement begint al op het parkeerterrein nabij de start. Honderden zielsverwanten halen er hun opgeblonken vehikel uit de wagen. Terwijl je je banden nog 'ns extra hard pompt kijk je naar de deelnemer naast je en bovenal, naar zijn fiets. De fiets zegt soms meer over de ambitie van de bezitter dan diens eventuele lovehandles of buikje. Deze toertochten worden gereden als kleine klassiekers, ieder houdt zijn wedstrijd in het grote geheel. Het quartet met topfietsen laat je rijden want dat is te hoog gegrepen, het groepje met tweedehands spul is dan weer geen uitdaging. Je dient dus te starten in de nabijheid van een vermoedelijke gelijke. En na 100km ken je de primus inter pares. Virtuele winst vertelt lekker weg bij het pilsje achteraf in het clublokaal. Maar wat echt kicken is, is het losrijden van de kerel met de fiets die elke deelnemer deed likkebaarden bij de inschrijvingstafel.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EENDRACHTTOCHT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eendrachttocht

     

    Het gemeentelijke ontmoetingcentrum van Gontrode was deze morgen de startplaats

    Voor deze rit van de bbr hadden we afgesproken met een paar vrienden uit de spinning lessen stipt om 9uur was iedereen aanwezig en konden we van start gaan

    De eerste lus 41km lang en steeds licht heuvelachtig zou ons eerst naar Landkouter brengen maar jammer genoeg konden we niet veel genieten van de streek daar was de ochtend mist te dik voor

    Aan een deftig tempo ging het nu naar Dikkelvenne waar tevens het eerste heuveltje lag via de kasseien in Scheldewindeke ging het parcours nu naar Moortsele en volgden de kleinen heuveltjes er nu elkaar op de laatste hindernis lag in Landskouter om dan door te fietsen naar de startplaats in Gontrode

    Na de koffie konden we aan het tweede deel beginnen van deze tocht deze 35km zouden we in een snel tempo afwerken vanaf de eerste meters werd er snelheid gemaakt richting Melle eens over de Schelde ging het naar de streek rond Laarne waar we aanpikten bij een voorfietsend peloton de snelheid lag nu plots een stuk hoger

    In Wetteren lieten we het peloton gaan om aan ons eigen tempo de rest van de rit verder te zetten :het was te lang geleden om op een slingerend parcours een peloton te volgen dit is iets wat men toch moet onderhouden

    In Melle lag het laatste stukje vals plat van deze tocht en met de kerk van Gontrode in het vizier zat deze er bijna op

    Na de rit konden we nog genieten van de aangeboden pannenkoek en met een goed gevoel konden we na afscheid te hebben genomen naar huis terug keren

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk  

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EDITORIAAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Editoriaal

     

    Het openingsweekend zit er op en de start van het nieuwe seizoen was meteen een voltreffer

    Zaterdag reden we de 35 en 50 km brevetten naar jaarlijkse gewoonten samen met honderden wielertoeristen

    Deze ritten zijn de ideale starters en tevens ook het moment om samen nog eens de afgelopen winter door te nemen

    Hier ziet men ook wie er in de winter stilgezeten heeft en wie er gesport heeft

    Voor zij die in de winter hun conditie  hebben onderhouden waren de 85km geen enkel probleem voor de genieters zullen het nog zware weken van trainen worden

    Het zondags ritje langs de Scheldedijk was terug een knaller samen met honderden andere rijders die er naar gewoonte onmiddellijk de pees opleggen en wij die dachten om een rustig ritje te rijden

    Maar alles viel dit weekend mee ja zelf het weer met een lekker zonnetje op de koop toe

    Samen fietsen met mijn echtgenote zonder stres zonder zorgen en goed gezelschap wat kan men als fietser nog meer verlangen

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WTC FEMINA
    WTC Femina
    Uit cijfers van de Vlaamse Wielrijdersbond blijkt dat 30% van de nieuwe leden van het vrouwelijke geslacht is. Cycling.be nam de proef op de som.
    Steeds meer vrouwen op de fiets, dat kunnen we alleen maar toejuichen!
    Vlaanderen fietst meer dan ooit. Dat is de belangrijkste conclusie die je uit de jaarlijkse ledencijfers van de Vlaamse wielersportbonden kan trekken. 

    Opvallend feit daarbij is dat het wielertoeristenpeloton steeds meer vervrouwelijkt (Steeds meer vrouwen op de fiets ). Bij de Vlaamse Wielrijdersbond vraagt tegenwoordig ongeveer één vrouw per twee mannen het lidmaatschap aan.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE INPACT VAN BBB
    De Impact van BBB
    BBB wil met de nieuwe Impact niets aan het toeval overlaten. De fietsbril kwam tot stand door feedback van de door BBB gesponsorde professionele wielerteams.
    De volle ronde lensvorm biedt bescherming tegen zonlicht, stof en wind. Het Grilamid-montuur is voorzien van een instelbare siliconen neusstuk en rubberen brilpoten.

    De verwisselbare polycarbonaat lenzen geven 100% bescherming tegen UV-straling. De Impact van BBB wordt geleverd in een hoogwaardige opbergcase voorzien van extra lenzen, geel en transparant.

    De bril is ook te verkrijgen in de PH uitvoering. Deze bril is voorzien van lenzen met een lichtdoorlatendheid van 85 - 17%. Hoe helderder het licht, hoe donkerder de lens automatisch wordt. Een enkele lens voldoet aan de eisen in categorieën 1, 2 en 3.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERTOERISTEN OF TERRORISTEN
    Wielertoeristen of -terroristen?
    Peeters & Pichal van het gelijknamige Radio 1-programma nemen op vrijdag 6 maart de fiets. Ze discussiëren over de 'problematieken van het wielertoerisme'.
    Peeters & Pichal.
    Nu de lente in de lucht hangt (of toch zou moeten hangen) komen de wielertoeristen weer massaal de baan op. Vooral in het weekend en vaak in groepjes. En laat die groepjes nu net een doorn in het oog zijn van een hoop critici, die het niet leuk vinden "dat die wielerterroristen de weg opeisen".

    Annemie Peeters en Sven Pichal discussiëren nu vrijdag 9 maart over het wielertoerisme. Je kan het programma beluisteren van 9 tot 10u op Radio 1.

    Grinta!-hoofdredacteur Frederik Backelandt is studiogast en heeft het onder andere over de actie 'ik fiets proper'.

    Meer info: http://www.radio1.be/programmas/pepi/1540953/
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOOR LANGE RITTEN
    Energie voor lange ritten
    Om tijdens een lange fietstocht van energie te worden voorzien zijn er principieel drie verschillende sportvoedingsproducten nodig. De energiedrank Urban Power Carbo Energizer heeft een all-inn productformule die een constante energievoorziening van start tot finish claimt.
    Hiervoor zorgen drie verschillende koolhydraten. Dextrose is een suiker die zeer snel in het bloed wordt opgenomen en zo directe energie levert. Fructose doet er iets langer over maar geeft zijn brandstof op het juiste moment af aan het lichaam. Het finale ingrediënt van de Carbo Energizer is maltodextrine.

    Deze complexe koolhydraten worden heel langzaam afgebroken en omgezet in pure energie. Het toevoegen van specifieke vitaminen en mineralen zorgt voor een makkelijke vertering van het product en aanvulling van het mineralenverlies.

    Carbo Energizer poeder wordt met water gemengd en goed verdragen door de maag. Ideale energiedrank om voor, tijdens en na de fysieke inspanning te gebruiken. In abrikoossmaak in een verpakking van 500 gram oplospoeder voor 7,40 euro. 

    Info en gebruiksadvies: www.performance.be
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGUNNING

    -Samen met de black spinners

    Je aansluiten bij Wielerbond Vlaanderen

    Ben je een fervent wielertoerist of eerder een "gezinsfietser"? Fiets je slechts enkele keren per maand of werk je geregeld aan je conditie op de fiets? Wil je ook wel eens een klassieker rijden op het identieke parcours van de profs?

    Met een vergunning wielertoerist-VTT vrije tijd van de Wielerbond Vlaanderen heb je tal van mogelijkheden. Ze is niet enkel voor de wielertoerist "pur sang", maar voor IEDEREEN die niet-competitief de wielersport wil beoefenen.

    Wielerbond Vlaanderen biedt aan alle actieve mountainbikers of wielertoeristen een vergunning met verzekering geldig 24u/24u, 7 dagen op 7, met een dekking "Burgerlijke Aansprakelijkheid", "Rechtsbijstand" en een "Persoonlijke Ongevallenverzekering".

    De prijs van de vergunning bedraagt 25 EUR PER JAAR
    Kinderen (7- tot 14-jarigen) betalen 10 EUR . Met een familievergunning van 35 EUR/jaar krijgen alle leden van een gezin die op hetzelfde adres wonen een vergunning!

    NIEUWE LEDEN kunnen aan dezelfde prijs een promotievergunning aanvragen die 16 maanden geldig is, nl. van 1 september 2008 tot en met 31 december 2009 - De aanvraagformulieren hiervoor zijn op de site beschikbaar vanaf 15 augustus.

    Wat bieden we jou?

    Met de vergunning kan je aan een gunstprijs deelnemen aan alle tochten en evenementen die worden georganiseerd door de clubs aangesloten bij de WBV, FCWB, KBWB of AIT (Alliance Internationale de Tourisme)

    • Vanaf het eerste weekend van maart tot het laatste weekend van september organiseren we over heel Vlaanderen fietstochten op de weg.
    • Van 1 oktober tot eind februari ruilen we onze fiets in voor de mountainbike. Een kalender met de VTT-tochten houdt je warm tijdens de winterperiode.
    • Niet alleen onze clubs organiseren tochten. Ook onze Waalse en buitenlandse collega's doen dit.
    • Daarnaast stippelden onze clubs en de Provinciale Commissie voor Wielertoerisme voor jou heel wat permanente routes uit die je rijdt wanneer je maar wil!
    • Jaarlijks zijn er een aantal grote
    • evenementen waarop de fervente wielertoerist zeker niet mag ontbreken: de Regionale en Nationale Bijeenkomsten wielertoerisme en/of VTT.

    Een verzekering geldig 24u/24u, 7 dagen op 7, met dekking "Burgerlijke Aansprakelijkheid", rechtsbijstand en een persoonlijke ongevallenverzekering, ook in het buitenland!!

    Als vergunninghouder ontvang je GRATIS de winterkalender en zomerkalender met alle nuttige info over onze organisaties. Als vergunninghouder ontvang je GRATIS vier keer per jaar de uitgave CYCLINK-magazine. Wil je graag alle twaalf nummers van Cyclink-magazine ontvangen dan betaal je de voordeelprijs van 15 EUR voor een jaarabonnement (in plaats van 35 EUR!!). De fervente fietsers kunnen aan verschillende laureaatschappen deelnemen. Zowel op Vlaams, provinciaal als op nationaal vlak worden er laureaatschappen georganiseerd. Aan deze laureaatschappen zijn herinneringen, trofeeën en/of naturaprijzen verbonden.

    Download hier de vergunningsaanvraag 2009 - ook aanwezig in de papieren winterkalender

    Download hier de PROMOTIEVERGUNNING 01/09/2008-31.12.2009 - ook aanwezig in de papieren winterkalender

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WTC THE BLACK SPINNERS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    WTC THE BLACK SPINNERS

     

    Wie interesse heeft om te fietsen onder de naam black spinners kan en mag altijd contact met me nemen

    We zijn een klein schallige fietsclub waar fietsen op de eerste plaats komt en al de rest bijzaak bij ons zijn er geen klassementen van wat dan ook

    Fietsen en fun is het belangrijkste

    De club is aan gesloten bij wielerbond Vlaanderen en een vergunning kost 25€ per jaar of 35€ voor de ganse familie die op het zelfde adres woont .

    de vergunning is tevens een verzekering  tegen fiets ongevallen  

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    7mijl_stappers
    www.bloggen.be/7mijl_s
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    thestyleguy
    www.bloggen.be/thestyl
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs