BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    17-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.construct pijl

    construct pijl

    Wat moest doorgaan als een flinke uitstap is totaal anders uitgedraaid en dit had niets te maken met de inrichters maar door één van hun deelnemers

    De 4€ als startgeld viel goed mee de parking voor de wagens was meer dan voldoende  en er was een leuke atmosfeer aan de startplaats in Harelbeke

    We kregen een leuk parcours voorgeschoteld met een pakje beklimmingen zoals de Kwaremont, Kluisberg en de Tiegemberg om maar de belangrijkste te noemen

    De uitpijling was dik in orde en de bevoorrading top en bovenal het weer viel mee dus niets om over te klagen

    Maar er zijn deelnemers die zelfs na 10jaar wielertoerisme nog steeds niet door hebben dat een goede voorbereiding het halve werk is

    Dat wil zeggen :de dag voor de rit goed eten en bovenal het ontbijt voor de rit niet vergeten en daar vringde het schoentje

    We zaten in een goede groep :een leuke babbel en een prima ritme en we zaten lekker uit de wind

    Tot in Oudenaarde na een 30 tal kilometers: na een stuurfout (met de pedaal tegen de borduur) sloeg de rikketik  even de hoogte in door de schrik en het was gedaan

    Hoge hartslag en hongerklop gaan nooit samen en met als gevolg compleet stilvallen

    Nog even werd er geprobeerd om de schade een beetje te herstellen maar dit was verloren moeite: dan maar rustig doorfietsen

    Zelfs een stevige rustpauze  die werd gegund toen ik alleen de Kwaremont en de Kluisberg ging op fietsen

    Eens haar terug opgepikt aan de fietsenwinkel van Jowan werd de rit terug samen aan gevat maar bij de minste tempo verhoging viel er steeds een gaatje

    Met nog 20km te gaan werd het een zwanengang en zouden het nog 20 lange kilometers worden

    Maar bon we hebben het toch gehaald al was niet mooi om zien

    Er is daar een spreekwoord voor wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten :als het nu nog de eerste maal zou zijn zou ik nog zeggen pech gehad maar dit was de eerste maal niet en ik denk dat het jammerlijk ook niet de laatste maal zal zijn :al hoop ik dat het verstand met de jaren komt

    En dat ik er niet kon mee lachen laat dit duidelijk zijn

     

    Groetjes

    Myriam &Dirk  

     

     

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Italiaanse sprinter Chicchi wint Nokere Koerse

    AMSTERDAM – De Italiaan Francesco Chicchi heeft woensdag de Nokere Koerse op zijn naam geschreven. De renner van Omega Pharma-Quickstep zegevierde in de massasprint.

    Het is voor Chicchi al zijn vierde zege dit seizoen.

    De 196 kilometer lange rit door Vlaanderen is ondanks meerdere aardige klimmetjes doorgaans een prooi voor een sprinter.

    Rabobank was afgereisd met Theo Bos en Greame Brown en deed dan ook veel kopwerk in het peloton toen er een groep vluchters vandoor was.

    Die werd tijdig teruggepakt, maar in de eindsprint kon de Nederlandse ploeg zich niet serieus mengen.

    Chicchi won met een ruime voorsprong op nummer twee Kris Boeckmans van Vacansoleil. De Nederlander Boy van Poppel finishte namens UnitedHealthcare als derde. Zijn landgenoot Michel Kreder kwam in dienst van Garmin-Barracuda als vijfde over de streep.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    In de kleuren van Vacansoleil

    We zetten het aanbod gewoon even op een rijtje!

    HoC OLTRE FRAME VS TEAM verkoop: € 3199,-
    Maten: 47-50-53-55-57-59-61
    HoC OLTRE ULTEGRA COMP. VS TEAM verkoop: € 5799,-
    Maten: 47-50-53-55-57-59-61 cm
    HoC OLTRE ULTEGRA Di2 COMP. VS TEAM verkoop: € 6499,-
    Maten: 47-50-53-55-57-59-61 cm
    HoC OLTRE DURA ACE Di2 DOUBLE VS TEAM verkoop: € 10.999,-
    Maten: 47-50-53-55-57-59-61 cm
    HoC OLTRE DURA ACE 53/39 DOUBLE VS TEAM verkoop: € 7999,-
    Maten: 47-50-53-55-57-59-61


    Kijk op
    www.bianchi.nl voor verdere informatie.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Eddy Merckx op volle oorlogssterkte naar BikeFestival 2012

    Eddy Merckx Cycles komt met een vloot van 20 fietsen naar BikeFestival. Met maar liefst zes verschillende modellen in diverse maten reist men op 21 en 22 april vanuit België af naar de Nedereindse berg. Vooral met de full- carbon racers uit de nieuwe E-serie met “OSR” en de speciaal voor Merckx ontwikkelde CL+ technologie. Bij Merckx zetten ze vooral in op het topmodel de EMX7 die in ruime mate beschikbaar is om aan een rijtest te onderwerpen.

    Speciaal voor de dames wordt de, ook de binnen de E-serie ontwikkelde dameslijn, EFX meegenomen naar BikeFestival. Meer weten over het evenement ga naar www.bikefestival.nl

    Compleet overzicht van modellen:

    • EMX7
    • EMX5
    • EMX3
    • EMX1
    • EFX3
    • AMX3
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Alles in één: Ritchey Monocurve

    Mooie sturen en lichte stuurpennen had Ritchey al, met de Monocurve is er nu ook zo’n sexy one piece combinatie. Het heet WCS Monocurve carbon, en volgens Ritchey combineert het de ergonomie van z’n curve modellen met het uiterlijk, de stijfheid en het gewicht van een geïntegreerd model.

    In dit geval betekent dat een bovenste deel dat 4 graden gebogen is en dus enigszins naar je toe staat, dat houdt prettiger vast dan een kaarsrecht stuur. Dankzij een ondiepe beugel, 128 mm volgens opgave, kan je ook echt langere tijd onderin rijden.

    Een geïntegreerde stuur-stuurpen combinatie koop je op maat, even de stuurpen wisselen zit er immers niet meer in. De hoogte is vergelijkbaar met een losse stuurpen met een hoek van -6 graden, licht naar beneden dus. Heb je een stuur van 40 cm breedte nodig dan heb je keuze uit 90, 100 en 110 mm virtuele stuurpenlengte. De ’42′ is leverbaar in lengtes 110, 120 en 130, en heb je een ’44′ nodig, dan moet je het doen met 120 of 130 mm.

    Gewichten zijn nog niet bekend, met het uiterlijk zit het wel goed getuige de foto’s. Of we even blij kunnen zijn met de prijs? 479,50 euro is een heleboel geld. Gelukkig betreft het een adviesprijs dus je mag afdingen…

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    outlet
    www.bloggen.be/outlet
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ziekenhuizen
    www.bloggen.be/ziekenh
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs