BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    06-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLASSIC NIELS ALBERT

    CLASSIC NIELS ALBERT

     

    Het zag er terug niet goed uit deze ochtend en er stond natuurlijk een verre verplaatsing op het programma

    Deze classic bracht ons naar Begijnendijk in Vlaams –Brabant en opnieuw kregen we het gezelschap van regen en nog niet een klein beetje ook

    Rond de klok van 8 uur waren we ter plaatsen en een parkeerplaats vinden was geen probleem want met dit weer zou de opkomst aan de magere kant zijn

    Inscannen ging niet want er geen voor handen dus alles werd met de hand ingeschreven ook de mensen van telenet waren wat aan de late kant want alles moest nog opgezet worden

    Er werd voor de 80 km rit gekozen en dit zou met dit weer meer dan genoeg zijn

    De eerste 20 km was nog redelijk vlak tot we in de streek van Holsbeek kwamen want hier begon de rit pas echt

    De beklimming van de Meesberg was een totale verrassing want deze was langer en vooral steiler dan we gedacht hadden: amai wat een bult

    Vanaf nu waren we vertrokken voor een 5 tal hellingen allen voor ons onbekende maar daarom niet minder mooie ,Horenbos,chartreuzenberg om er maar een paar te noemen

    30 km ver en in Pellenberg kregen we onze bevoorrading en dit in de plensden regen; ja, 30km in de regen fietsen is geen pleziertochtje

    Niet te lang treuzelen want kou krijgen zou nefast zijn en er stonden ons nog 50 lange kilometers te wachten

    In de Bekkevoort was het even opletten want hier lag de splitsing van de verschillende afstanden en deze was niet voor iedereen duidelijk met een beetje verwarring tot gevolg maar eens terug op het goede pad konden we terug een beetje door fietsen

    Ondertussen waren we zo een beetje volledig door nat en zelfs in de schoenen stond er water al was het nu een beetje minder hard aan het regengenen en waren we al flink bezig aan de terug tocht

    Even het kasteel van Horst bewonderen met zijn immense vijver en dan aan de laatste 15 km beginnen

    En terug konden we beginnen klimmen al waren ze nu een beetje vlakker en minder hoog dan de 20 vorige maar ze begonnen tocht te wegen

    Nog 5 te gaan en de regen was opgehouden eindelijk zouden we zeggen maar natuurlijk veel te laat

    De fietsen hadden bij de aankomst geen kleur meer maar de rijders waren er al niet veel beter aan toe

    Even ons opfrissen en dan genieten van een lekkere koffie en omdat het een telenet rit was kregen we elk een binnenbandje als aandenken en dit kwam goed van pas want vandaag waren we niet gespaard gebleven van pech: lekke band gehad

    En nu op naar Merelbeke voor nog een kleintje van 25 km

    We hadden vandaag een vruchtbare dag: telenet, classic, Vlaamse
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto van de rit ludo peeters
    Klik op de afbeelding om de link te volgen foto van de rit ludo peeters
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1MEI

    Hooglede en Haasrode

     

    Voor de laatste zaterdag van april stond Hooglede vermeld dus trokken we met volle moed richting West-Vlaanderen

    De rit naar de startplaats beloofde niet veel goeds: er was nog eens regen voorspeld

    Eens aangekomen viel het al bij al nog mee want van een paar druppeltjes lieten we ons niet afschrikken: en zo dachten de 4 andere leden van de club er ook over

    De start verliep vlotjes al werd er nog even getreuzeld en uitgekeken naar zij die nog zouden komen

    De prima uitgepijlde rit bracht ons naar verlaten polderwegen en stille dorpjes

    En dan na een 5 tal kilometers gingen de hemelsluizen open en dan nog niet een klein beetje ook

    De wegen werden bijna kleine riviertjes zo dat de putjes in de weg niet meer zichtbaar waren

    Na 10km in dit gure en natte weer vonden we het welletjes: het water stond in de schoenen, de kledij had geen kleur meer en de handschoenen kon je uitwringen genoeg is genoeg

    Maar dan sta je dan te midden van de polders ergens rond de streek van Passendale

    En dan word het even puzzelen om terug naar de startplaats te rijden: zo bracht de rit ons tot tegen Roeselare om dan de laatste rechte lijn richting Hooglede te brengen

    En de tijd die we nog over hadden brachten we door aan de warme kachel van de kantine: santé

    Ik haat tegenwoordig woorden met een R er in: Reparatie, Reorganisatie, Renovatie maar boven al haat ik REGEN

     

     

     

    Classic-Haasrode –Wasseiges-Haasrode

     

    Voor de 1mei rit werd richting Vlaams Brabant gekozen met een classic op het menu

    Voor de tweede maal zouden we deze fietsen(is ons vorig jaar zeer goed bevallen)dus we wisten waar we aan begonnen

    De rit naar Haasrode maakte ons niet blij want terug kregen we een niet fietsweer voor geschoteld: zware mist en lichte regen dit beloofde niet veel goeds

    Maar goed we hadden deze rit uitgekozen en we zouden er het beste van maken

    Café de Deugniet was de startplaats en we waren hier niet alleen: dit kon nog eens gezellig worden ondanks het 4€ inschrijving bedrag

    90km daar hadden we voor gekozen en daar gingen we voor en het begon toch wel op te klaren zeker dit zag er steeds beter uit

    Bierbeek en Opveld waren de eerste die we kruisten en de heuveltjes lagen er hier ook nog altijd

    Eens op Waalse bodem in Beauvechain kregen we het gezelschap van een mooie groep maar ook van de zon en dat was toch al een poosje geleden dat we deze nog eens zagen

    Dat de wegen hier slecht zijn dat wisten we maar dat ze zoo slecht waren dat wisten we niet hier lagen geen banen meer hier waren het putten op gevuld met een beetje baan

    Uitkijken en nog eens uitkijken want wie dit niet deed lag er maar nog een nadeel van slechte wegen zijn lekke banden en dit hebben we vandaag veel te veel gezien: wij bleven gespaard van de miserie

    De wegen begonnen rond de streek van Folx les Caves toch terug beter en beter te worden al hadden we dan al 33 km op de teller staan

    In Wasseiges na 42 km konden we aan de bevoorrading even op adem komen en dit was nodig want we hadden nog geen meter vlak gekregen

    Even goed voltanken en we konden terug de baan op voor nog 48 zware kilometers

    Even opsommen waar we door moesten Merdorp, Jandrain, Orp le Grand en Noduwez om dan Hoogaarden te bereiken eindelijk hier kregen we even vlakkere wegen en dit tot in Meldert waar we van voor af aan terug konden beginnen: vals plat vals plat en nog eens vals plat dit begon te wegen

    De zon en nog eens de zon maakten alles goed we kregen er maar niet genoeg van we zouden bijna vergeten dat we aan de laatste kilometers bezig waren

    Nog één hindernis nog één laatste klim en we konden eindelijk genieten van een wel verdiende terasje

    Op naar de volgende: met zon aub

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

     

      

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Aminozuren voor een beter herstel

     

    Na de zoektocht om je lichaam sneller te doen herstellen van een inspanning ontwikkelde Bes-T een nieuw product. De basis van Aminoskin zijn -zoals de naam al doet vermoeden- aminozuren. De productie geschiedt aan de hand van een wereldwijd gepatenteerde productietechnologie ontwikkeld door de K.U. Leuven. De producten dienen worden aangebracht op de huid waarna een beschermende laag overheen de huid gevormd wordt.

    Deze beschermende laag vormt het zogenaamde Liquid Patch Injection System. Dit systeem moet een goede absorptie van de aminozuren geven. En dit in die lichaamsdelen welke jij wenst te versterken voor, tijdens en na de inspanning.

    Voordelen die dit systeem van Liquid Patch Injection moet opleveren zijn:
    - Je kunt kiezen welke lichaamsdelen je wilt voorzien met aminozuren
    - Efficiënte en plaatselijke werking van de aminozuren
    - Geen ongewenste neveneffecten voor het spijsverteringsstelsel

    www.gobes-t.nl

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Nieuws over hydraulische velgremmen uitgelekt

    We zagen al verschillende racefietsen met hydraulische remmen voorbijkomen. Vaak zijn dit hydraulische schijfremmen met de systemen die we al kennen van de mountainbike. Nu is er het nieuws dat Magura met hydraulische velgremmen voor de ‘gewone’ racefiets komt. We spraken met Chiel Thomsen, Sales Manager Benelux bij Magura. “De tijdritremmen die we begin dit jaar lanceerden hebben we bewust ’gelekt’ om te laten zien dat we met iets gingen komen. Maar de informatie over de remmen die nu in de media komen was pas gepland tijdens de Tour op een fiets van Garmin-Barracuda.”

    Techniek
    Door met een mechanische kabel een hydraulisch systeem aan te sturen moet het product toepasbaar zijn voor de Shimano-, SRAM- en Campagnolo-remgrepen. Zo wordt een mechanische kracht in een convertor omgezet naar een hydraulische. Dat moet een hogere remkracht en een lichtere bediening opleveren. De positie van de remmontage blijft ongewijzigd, zodat de hydraulische variant ook als upgrade kan worden gemonteerd. Magura kiest er in eerste instantie niet voor om met hydraulische schijfremmen te komen. De reden hiervoor is volgens Chiem dat een hydraulisch aangestuurde velgrem beter doseerbaar is en ook een betere remvertraging geeft. Al kan het bijvoorbeeld met de combinatie van regen en carbon velgen ook juist het omgekeerde zijn. Wanneer de remmen verkrijgbaar zijn en wat ze kosten, is nog niet bekend.

    Concurrenten
    Het nieuwe systeem van Magura is dus al gelekt. Van SRAM is bekend dat ze aan iets hydraulisch werken wat waarschijnlijk komende Tour naar buiten zal komen. Van Shimano en Campagnolo hebben we nog niets vernomen. Behalve dat Shimano mechanisch aangestuurde schijfremmen brengt voor de veldfiets. Zo’n model heeft SRAM ook al in haar assortiment. Wel zagen we al hydraulische schijfremsystemen voor de racefiets van onder andere Formula en TRP voorbijkomen. Wordt ongetwijfeld vervolgd…

    www.magura.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Samenwerking Trek, Scott en Rock Shox

    Met een doorsnede in het frame is het goed te zien hoe de bedieningskabel door het frame loopt

    Onder het motto, samen ben je sterker, is er bij de ontwikkeling van de Rock Shox zadelpenverstelling een samenwerking tot stand gekomen met de merken Trek en Scott. De Reverb zadelpenverstelling is geen zadelpenvering maar een automatisch bedienbare zadelpen. Zo heb je meer controle over je fiets bij technische passages.

    De Reverb, Stealt versie, wordt alleen op bepaalde modellen van Trek en Scott gemonteerd. Met de deels interne bedieningskabel ziet het er allemaal net even strakker uit. De los verkrijgbare Stealt (€ 295,-) heeft een kabel aan de bovenkant. De verwachting is dat volgend jaar de Stealt versie ook los verkrijgbaar is. Al heb je dan natuurlijk wel een frame nodig die hier voor geschikt moet zijn.

    www.sram.com/rockshox

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    BBB Falcon Team Edition

    De BBB Falcon is De wedstrijdhelm in de BBB helmencollectie. Ontworpen voor profs, verkrijgbaar voor iedereen. De 2012 Falcon team versie in de kleuren van Vacansoleil-DCM en Cofidis zijn vanaf mei verkrijgbaar. Deze Falcon team heeft dezelfde eigenschappen als de ‘standaard’ Falcon waaronder BBB’s inwendige verstevigingsstructuur, SpiderWeb, die tijdens het productieproces wordt geplaatst in het polystyreen schuim. Het SpiderWeb verhoogt de stevigheid van de helm en maakt het gebruik van minder materiaal mogelijk, waardoor we het gewicht kunnen terugdringen en de luchtstroom vergroten, zonder afbreuk te doen aan totale sterkte van de helm. In totaal 23 strategisch geplaatste luchtopeningen zorgen voor een sterke luchtstroming, die je hoofd ook bij maximale inspanning koel houdt. Het nieuwe FlexClose verstelsysteem is een draaisluiting, die versteld kan worden met één hand. De flexibele uiteinden van dit systeem vormen zich perfect naar de vorm van je hoofd, terwijl al draaiend aan de knop de helm ‘op maat’ wordt gemaakt. De nieuwe Open Structure riempjes zijn licht van gewicht en zorgen ervoor dat je ze nagenoeg niet voelt zitten. De wasbare antibacteriële padding maakt de Falcon helemaal af.

    Naast de nieuwe officiële team versies is de BBB Falcon ook te verkrijgen in de kleuren rood, blauw, wit en zilver. Alle uitvoeringen komen in drie maten: S (52-55 cm) M, (52-58 cm) en L (58-62 cm).

    BHE-01, Falcon (alle uitvoeringen), adviesverkoopprijs € 149,95, www.bbbcycling.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Green Edge

    Volgend jaar keert Scott als sponsor terug in het grote peloton. En wederom met een team uit Australie. Green Edge Cycling. Heel veel is er nog niet over bekend, al hebben sommige bekende renners al (bijna) getekend. Maar dat was vorig jaar ook het geval bij Pegasus.

    In ieder geval werd een tijdje terug al de nieuwe fiets gepresenteerd: de Scott Foil met Shimano Dura-Ace Di2. En er is al een zeer professionele website in de lucht. Wordt vervolgd! http://www.greenedgecycling.com/

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Webtest: Scott Vanish-R


    Helemaal nieuw voor 2012: de Vanish-R van Scott.
    Goed te zien op televisie in een wit/groene ‘setting’. De mannen van Greenedge rijden er mee – -en dus ook de winnaar van de Primavera, Gerrans! En jij ook? Dat kan: de helm is gewoon te koop in de winkel. Weliswaar niet in de Greenedge kleuren, wel in vier kleur varianten: wit, zwart/wit, wit/rood en wit/paars –en deze laatste is de damesuitvoering van de ‘R’. Er is trouwens ook een gewone Vanish, maar deze wordt met vizier geleverd en is vooral voor mountainbike gebruik bedoeld. De Vanish is ook 20 gram zwaarder.

    De Vanish-R is de opvolger van de Fuga. Had de Fuga nog 27 luchtgaten, de Vanish-R heeft er 24: maar dan wel hele grote. En het gewicht is naar beneden gegaan: 210 gram voor een ‘M’ in plaats van de 320 gram van de Fuga. En was de Fuga er in twee maten, de Vanish is er in drie. Overeenkomsten: de bouw rond een In-mould constructie, de in de helm verwerkte ‘straps’ en een ‘Micro Rotary Adjustment System’ (er zit achterop een draaiknop met vijftien standen om de helm goed aan te laten sluiten). Binnenin zitten verwisselbare ‘pads’.

    Wat is anders?
    Daarvoor zou je de helm open moeten snijden: er is een ander gebruik van het EPS foam. Er zijn twee soorten gebruikt en daarbij is de ‘hardste’ soort daar geplaatst waar je het het meest nodig hebt bij een ‘impact’. Scott noemt dit ‘Conehead technology’. Leuk, maar beter is het om er voor te zorgen dat je het niet nodig hebt.

    Wat zie je en wat voel je?
    In ieder geval twee keer vrij groot de naam ‘Scott’. En de helm oogt niet super-slank, eerder iets ‘vierkant’. Hij lijkt op de eerste modellen van Lazer en zeker ook op de typische Specialized helm, de Prevail. En wat voel je? De Vanish sluit heerlijk aan, ‘maar’ zit ook behoorlijk hoog op je hoofd.
    We schrijven ‘maar’, omdat dit ook een kwestie van smaak is. Het mooie is dat er volop ruimte voor brillenpootjes is en een helmmuts of petje past ook prima. Het nadeel is dat de helm behoorlijk groot oogt. Voordeel van de Vanish-R is dat de helm gewoon lekker licht is. Echt, je voelt de helm bijna niet. Ventilatie? Dat kunnen we niet 1, 2, 3 beoordelen, omdat we er vooral in nat en fris voorjaar mee hebben gereden. Maar de ‘gaten’ zijn zo groot en er is zoveel ruimte tussen helm en hoofd dat dit volgens ons goed zit.

    Voor wie?
    Niet alleen voor Scott-rijders. Om maar meteen de ‘link’ met Specialized te maken: velen dragen ook de Prevail terwijl ze geen Specialized rijden. Dat kun je ook prima deze Vanish-R inzetten! En de prijs van € 129,- is ook een ‘knappe’ prijs. Een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld de duurdere modellen van Giro en de al vernoemde Specialized. Dus zeker een aanrader!

    www.scott-sports.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Superklassieker

    Op zondag 1 mei organiseert de Vlaamse Wielrijdersbond in samenwerking met Primo-Tvgids ‘De Superklassieker’. Een combinatie van de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. En inmiddels een echte klassieker!

    Start en inschrijvingen op de markt van Oudenaarde.

    Deelnemers hebben de keuze uit:

    Super in Vlaanderen – Oudenaarde-Oudenaarde: 55 en 120 km
    Super naar Roubaix – Oudenaarde-Roubaix: 85, 100 en 155 km
    Grande Boucle – Oudenaarde-Roubaix-Oudenaarde: 125, 140 en 195 km
    Superklassieker Light met omleidingen voor drukste en moeilijkste hellingen en kasseistroken (Koppenberg, Paterberg, Carrefour de l’Arbre, Gruson, …)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Campagnolo 10 X 3 en 11 X 3

    Het duurt nog even, maar we kwamen het volgende op het spoor… In modeljaar 2013 komt Campagnolo met een nieuwe triple aandrijving! Binnen de groepen Veloce, Centaur en Athena. Veloce en Centaur zijn 10-speed, Athena 11-speed. Kenmerken: de crankstellen zijn binnen alle drie groepen van aluminium, cranklengtes 170, 172,5 en 175 mm, ze zijn van het type Power Torque (in het kort: Power Torque is het systeem waarbij de kettingbladen als het ware vast geperst zijn op een as die door het bracket gestoken wordt en aan de linkerzijde geborgd wordt met een grote moer) en er zijn combinaties als 30/39/50 en 30/39/52. Het gewicht van het crankstel zit rond de 900 gram ( dat is dan inclusief de lagers). Bij de nieuwe aandrijving horen ook dan weer cassettes: bij Centaur is dit 12 – 27, 11 – 23, 11 – 25, 12 – 25 en ook een 12 – 30. De 11-speed Athena krijgt als cassettes 11 – 23, 11 – 25, 12 – 25, 12 – 27 en 12 – 29. En er zijn uiteraard verschillende achterderailleurs: de ‘medium’ schakelt tot 27 tandjes, de ‘long’ tot 30 of 29. Ook de voorderailleur is aangepast: de binnenste plaat is duidelijk groter geworden. De 10 X 3 en 11 X 3 delen zijn compatible met de al bestaande Ergopowers, kettingen en wielen. En: de nieuwe cassettes zijn ook compatible met een dubbel en compact crankstel. Wanneer het een en ander beschikbaar is en wat het gaat kosten is nog niet bekend. www.campagnolo.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    geert_frickelo
    www.bloggen.be/geert_f
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    verhalenvaneenzeemansvrouw
    www.bloggen.be/verhale
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs