BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    13-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTOS HERZELE


















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 DE GANZEWACHTERS VTT

    13 De Ganzewachters VTT

     

    De voorlaatste nog tweemaal op de tanden bijten en het winterseizoen is achter de rug maar eerst nog deze klus afwerken

    Herzele is steeds een zware dobber om te fietsen maar de weergoden vonden het blijkbaar nog niet zwaar genoeg: een week van vriezen en sneeuwval had er voor gezorgd dat het parcours er nog gevaarlijker bijlag

    Het kleine schooltje deed terug dienst als startplaats: waar het anders een steeds een gezellige drukte is was het deze ochtend rustig te rustig

    Maar de clan van wtc Heirnis en jammer genoeg ook deze uit Steenhuize waren wel op de afspraak voor een sneeuw vtt

    Al van bij de start werden de groepen gesplits en kon iedereen zijn eigen parcours kiezen

    Het durvers koos voor de iets langere afstand en het zou ons niet spijten: ondanks de sneeuw en de ijzel was de sfeer in de groep meer dan optimaal

    Van snelheid was vandaag geen sprake maar wel van lenigheid en behendigheid want het was een kunst om op de fiets te blijven

    Voor een paar was dit hun terrein en hun ding voor andere zoals mezelf is dit een beproeving maar een mens past zich vlug aan

    De bevoorrading was een welkome afwisseling en terug mochten we niet klagen

    Nog 13 km te gaan en de sfeer werd er niet slechter op integendeel: het moet niet altijd koers zijn het moet niet altijd onze kas leeg rijden zijn

    Lol trappen en plezier maken is soms veel belangrijker om het groeps gevoel aan te sterken

    Deze rit was dan ook voor mijn gevoel veel te vlug afgelopen: maar het brijdelspek smaakte na zo een sneeuw rit dubbel zo goed

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

      

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTIVEREN

    Hoe Blijf Je Gemotiveerd Bij Het Fietsen?

    Je weet dat fietsen goed voor je is, je houdt ervan om buiten te zijn en frisse lucht in te ademen en nieuwe plekken te zien, maar toch krijg je er zo nu en dan genoeg van. Als je het fietsen alleen maar als een manier om te trainen ziet, dan is de kans groot dat je jezelf de pas afsnijdt en je steeds minder gemotiveerd raakt. Wat kun je hiertegen doen?

    Gemotiveerd Fietsen

    Gemotiveerd Fietsen



    Ontdek Nieuwe Gebieden
    Als je het fietsen beschouwt als een klein avontuur in plaats van alleen maar als training, kun je veel gemotiveerder blijven. Bedenk ook steeds hoe goed fietsen is voor je lichaam en geest. Vanaf de fiets heb je een unieke blik op de wereld, die heel ontspannend werkt. Op de fiets kun je allerlei nieuwe plekken ontdekken en mensen ontmoeten die je met de auto of het openbaar vervoer niet zou zijn tegengekomen.

    Draai je routine eens helemaal om. Stippel nieuwe routes uit en fiets op andere tijden van de dag. Schrijf je in voor fietstochten en wielerwedstrijden. Nodig vrienden uit om samen te gaan fietsen en laat hen de route bepalen. Op die manier kun je op onverwachte plekken terecht komen en wordt het fietsen weer een avontuur.

    Ga Fietsen Voor Een Goed Doel
    Ga op zoek naar een goed doel waarvoor je je graag wilt inspannen. Er zijn duizenden goede doelen te vinden op de site www.goededoelen.nl. Dit kan een project zijn in een ontwikkelingsland of een stichting die chronisch zieken ondersteunt. Het kan een fonds voor achterstandskinderen zijn of de plaatselijke jeugdvoetbalclub. Als je een doel kiest waar je in gelooft en voor 100 % achterstaat, kun je een fietstocht organiseren om geld bij elkaar te halen voor het door jou gekozen goede doel.

    Schaf Iets Aan Wat Je Motiveert
    Door een nieuwe fiets of accessoires te kopen, zul je weer gemotiveerd raken om te fietsen. Je zult niet kunnen wachten om het nieuwe materiaal uit te proberen en er ten volle van genieten. Je nieuwe fiets of accessoires zullen het fietsen tot een plezier maken en je zult geen gebrek aan motivatie meer hebben om elke dag weer opnieuw op de fiets te stappen.

    Zoek Een Fietsvriend(in)
    Zoeken onder je familieleden, vrienden en kennissen mensen die zin hebben om samen te gaan fietsen. Als die er niet zijn, kun je gaan zoeken bij de plaatselijke fietsclub of op internet. Als je namelijk samen fietst met mensen die hetzelfde doel als jij voor ogen hebben, wordt het veel leuker om te fietsen. Je blijft dan ook veel langer gemotiveerd en kunt elkaar aanmoedigen. Ook kun je veel van elkaars ervaringen en deskundigheid leren.

    Je weet al wat voor positieve invloed fietsen heeft op je geestelijke en lichamelijke gesteldheid. Maar nu kun je op zoek gaan naar manieren om nog veel meer uit het fietsen te halen. Dat kan door nieuwe routes en tochten uit te stippelen, ervaringen met andere fietsers uit te wisselen en vrienden en familieleden uit te nodigen samen met je te fietsen. Als laatste kun je bovendien je vooruitgang bijhouden, bijvoorbeeld je hartslag, bloeddruk en algemene conditie. Wanneer je ziet hoe je conditie vooruit gaat, zal dat een grote bron van motivatie voor je zijn

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERBETER

    Verbeter Je Positie Op De Fiets!

    Verbeter Je Positie Op De Fiets
    Fietsen is net als vele andere sportieve activiteiten een manier om je lichaam te trainen en aan je conditie te werken. Om de beste resultaten te bereiken, heb je de beste kwaliteit instrumenten nodig (je fiets en de accessoires) en moet je op de beste manier fietsen (je fietstechniek, samen met de juiste instelling van de instelbare onderdelen). Om je fietstechniek te verbeteren moet je onder meer weten wat de beste aerodynamische positie op de fiets is. Vergeet niet dat blessures opgelopen tijdens sport de meest voorkomende blessures zijn. Dit zijn de zaken waar je aan moet denken bij het instellen van de beweegbare onderdelen van je fiets en het zoeken van de juiste positie van je lichaam tijdens het fietsen:

    Rugpijn door het fietsen

    • Je armen moeten ontspannen op het stuur rusten. Je mag niet te veel voorover gebogen zitten, waardoor er te veel gewicht op je armen zou komen te rusten. Je moet ook niet te ver achterover zitten, omdat je daar zadelpijn en rugpijn van kunt krijgen.
    • Stel de juiste zadelhoogte in met je fietsschoenen en fietskleding aan. Deze paar centimeters extra maken namelijk wel een verschil voor het vinden van de juiste zadelhoogte. De juiste zadelhoogte vind je als het been waarvan de voet op de onderste trapper rust, nog licht gebogen is. Als het been helemaal gestrekt is of te veel gebogen, is dat niet goed.
    • Het zadel moet ook op de horizontale op de juiste positie ingesteld staan. Je moet precies op het middengedeelte van het zadel kunnen zitten, voorover gebogen met de armen ontspannen op het stuur rustend. Plaats voor het vinden van de juiste horizontale zadelpositie beide trappers horizontaal en beweeg het zadel naar voren en naar achteren, net zo lang tot je goed zit, precies midden op het zadel.
    • Het bovenvlak van het zadel moet precies parallel met de grond liggen. Als het zadel naar voren of naar achteren gebogen staat, moet je met je bovenlichaam extra krachten opbrengen om niet van het zadel te glijden, en dat is hinderlijk bij het fietsen.
    • Ook de hoogte van het stuur en de stuurpen zijn belangrijk. De bovenkant van de stuurpen moet op hetzelfde horizontale niveau liggen als het bovenvlak van het zadel, of mag tot maximaal 6 cm daar onder liggen. Controleer of je ellebogen je knieën niet raken. Is dat wel het geval, dan staat je stuur te laag ingesteld.
    • De breedte van het stuur moet hetzelfde zijn als je schouderbreedte. Dit is belangrijk om goed te kunnen sturen. Voor bergbeklimmingen mag het stuur hoger liggen. Bij mountainbikes is het stuur breder dan schouderbreedte.

    Dit zijn enkele eenvoudige tips die je kunnen helpen zonder blessures en met meer gemak te fietsen. Volg bovenstaande raadgevingen altijd op. Daarnaast is het aan te bevelen om je door een ervaren trainer te laten bijstaan, die je kan laten zien hoe je bergop of tegen de wind in moet fietsen. Raadpleeg ook de deskundige in de fietsenwinkel. Zo kun je jarenlang met plezier blijven fietsen zonder blessures of spierpijn op te lopen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN BEETJE KLIMMEN
    Vlaanderen Vakantieland in de Alpen
    Vlaanderen Vakantieland-reporter Ben Roelants beklom samen met ex-Giro-winnaar Johan Demuynck enkele cols in Le Pays De Maurienne, waaronder Le Col du Galibier. Herbekijk het verslag!
    (foto vlaanderen vakantieland)

    Roelants nam Johan Demuynck onder de arm om hem wegwijs te maken op de legendarische bergpassen in Le Pays De Maurienne. Starten deed het duo met de Col du Mont Cenis (2081m), ideaal voor beginners.

    De Col de la Madeleine was meteen een ander paar mouwen. Met een stijgingspercentage van 8% in het begin en 11% op het einde is dit een col voor gevorderden. Vervolgens stonden de Cols Des Sybelles op het programma. De Glandon is een uitputtingsslag van jewelste, maar de afdaling langs de Tourklassieker de Croix De Fer maakt veel goed.

    En dan kwam de hoofdbrok: de Col du Galibier (2646m). Start in Saint Michel De Maurienne, met de Col Du Télégraphe als opwarmertje. Na een pauze in Valloir begint een 17 km lange strijd op de Galibier aan een gemiddeld stijgingspercentage van 11%, om dan bovenaan te eindigen met 12%.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZET HEM OP
    Zet 'm op je kop!
    Grinta! lanceert de campagne 'Zet 'm op je kop'. Als magazine voor de actieve fietser houdt het een warm pleidooi voor het dragen van een fietshelm. Profrenner Kurt Hovelijnck is het boegbeeld van de campagne.
    Kurt Hovelijnck is het boegbeeld van de campagne. (foto grinta!)
    Hovelijnck kroop vorig jaar door het oog van de naald toen hij zwaar ten val kwam op training. Hij droeg geen helm en zweefde wekenlang tussen leven en dood.

    Nu ligt al die ellende achter de rug: Kurt koerst weer maar heeft één grote les getrokken... Hij kruipt nooit meer in het zadel zonder die fietshelm op z'n kop! 

    'Zet 'm op je kop' is een initiatief van Grinta! en krijgt de steun van helmfabrikant UVEX, dat bij ons verdeeld wordt door Wolvenberg.








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIDONS
    Boonen en co denken aan het milieu
    Zeven Pro Teams zijn het beu om commentaar te krijgen op het lukraak weggooien van bidons in de vrije natuur. Daarom gebruiken onder andere Quick Step en Omega Pharma-Lotto dit seizoen biologisch afbreekbare bidons.
    Zeven Pro teams dragen dit seizoen met de Tacx Shiva bij tot een beter milieu. (foto tacx)
    De renners van Rabobank, Quick Step, Milram, Lampre, Omega Pharma-Lotto, Saxo Bank en Astana hopen dit seizoen met de Tacx Shiva bij te dragen tot een beter milieu. Deze bidon is vervaardigd van 100% biologisch afbreekbaar kunststof.

    Door een kleine toevoeging van het materiaal Bio-batch wordt de moleculaire structuur aangetast waardoor het materiaal uiteindelijk uiteenvalt in biogas en biomassa. Dit voedt de bodem en wordt door de natuur opgenomen. Licht, warmte en vocht hebben geen invloed op de kwaliteit van het product.

    De Shiva wielerbidon wordt geleverd in 500 en 750 cc en is verkrijgbaar bij de betere tweewielerspecialist. Prijzen: 500cc: 3,75 euro en 750cc 4,50 euro.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOUW DE FIETS
    Bouw de fiets van Armstrong na!
    Het Project One-systeem van Trek beschikt nu ook over de Team RadioShack replica. Je kan dus de fiets van Armstrong en co laten nabouwen, al zal je dat wel een fikse duit kosten.
    Deze Team RadioShack replica kost je minstens 7.500 euro. (foto trek)
    Momenteel is het Project One-systeem de enige weg waarlangs je een echte Madone 6.9 Team RadioShack replica kan aanschaffen. Alleen al deze RadioShack-look kost je wel 1.250 euro, waarvan 150 euro rechtstreeks naar de Lance Armstrong Foundation gaat.

    Als je de teamfiets in zijn geheel wilt nabouwen, kost je dat minstens 7.500 euro. Uiteraard kan je in het Project One-systeem naar hartelust experimenteren met verschillende groepen en componenten om de prijs wat te drukken.

    Elk frame wordt met de hand gespoten door dezelfde lui die ook instaan voor de teamfietsen. Bovendien wordt het persoonlijk gesigneerd door de artiest.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SHIMANO 105
    Shimano introduceert nieuwe 105-groep
    Shimano heeft de nieuwe 2011 105-groep geïntroduceerd. De nieuwe serie zou alle technologische snufjes van Dura-Ace en Ultegra moeten bevatten en dat alles tegen een beduidend lagere prijs dan de vorige groep.
    De nieuwe Shimano 105 groep komt in mei/juni op de markt. (foto shimano)
    De nieuwe Shimano 105 Dual Control schakelaars zijn vergelijkbaar met die van de Dura-Ace en Ultegra, maar dan met aluminium schakelverstellers in plaats van carbon. Ook hier loopt de versnellingskabel onder het stuurlint.

    De Hollowtech II crankstellen zijn er als dubbel (52-39 of 53-39), compact (50-34) en triple (50-39-30) met de keuze uit cranks van 165, 170, 172,5 of 175 mm.

    De achterderailleur RD-5700 is verkrijgbaar in twee versies: SS (korte kooi voor dubbel en compact en cassettes van maximaal 28 tanden) en GS (medium kooi voor triple aandrijving). Er zijn ook twee voorderailleurs voor compact/dubbel en triple. 

    De Dual-Pivot remmen zijn voorzien van remblokjes met een vernieuwde compound die beter zouden moeten functioneren bij nattigheid. Cassettes zijn verkrijgbaar in 12-27, 12-25, 11-25 en 11-28.

    De dubbel en compact groep komt in mei 2010 op de markt, de triple een maand later. De prijs is nog niet bekend, maar zal zeker 10% onder die van de huidige groep ligg
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    placora
    www.bloggen.be/placora
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dierenapotheek
    www.bloggen.be/dierena
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs