BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    21-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ER IS NOG PLAATS VOOR OVER

    TWEE AAN TWEE




    OOK DE DAMES RIJDEN OP KOP

    ER IS NOG EEN BEETJE PLAATS OVER

    HET A-TEAM EN C-TEAM SAMEN OP DE FOTO

    WAT ZOEKEN WE DAAR ?

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE WTC HEIRNIS TREIN

    DE WTC HEIRNIS TREIN







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Castelli mag regenboogtrui maken
    Castelli draait ook volgend jaar mee in de ProTour. De Italiaanse wielerkledijproducent stelt in 2011 zijn knowhow ten dienste van het Garmin-Cervélo team met onder andere wereldkampioen Thor Hushovd.
    De voorbije twee seizoenen stond Castelli in voor de bij profs én recreanten fel gesmaakte tenue's van het Cevélo Test Team. Het wordt dus uitkijken naar de nieuwe outfit, die begin 2011 wordt bekendgemaakt.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    25.036 kandidaten voor 6.000 plaatsen
    Vrijdag vindt de loting voor deelname aan de Maratona dles Dolomites plaats. 25.036 sportievelingen hebben zich geregistreerd voor één van de 6.000 startbewijzen.
    (foto maratona dles dolomites)
    De Dolomietenmarathon vindt volgend jaar plaats op 10 juli. Voor de resterende 6.000 plaatsen komen nog meer dan 25.000 fietsers in aanmerking, goed voor een kans van minder dan 25% dus.

    Oorspronkelijk waren er nog meer voorinschrijvingen, maar de organisatie heeft 500 dubbele inschrijvers uit het systeem gehaald. De Maratona dles Dolomites is met deze aantellen nog een stuk populairder dan de bij ons bekendere La Marmotte.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Arion brengt buiten naar binnen
    Geen weer om buiten te trainen? De nieuwe Arion trainer van Elite probeert het realistische gevoel van de weg over te brengen op de rollen.
    (foto elite)
    Je fiets zit namelijk niet vast aan de trainer waardoor je veel bewegingsvrijheid hebt. Voor een veilig gebruik houdt de Arion de fiets in het midden van de rollers.

    De afgedichte lagers van de roller zorgen voor een efficiënte en soepele pedaalslag. De Arion is licht maar sterk en is met één simpele handeling in te klappen wat vervoeren en opbergen vergemakkelijkt. Het frame heeft een geïntegreerd plateau om eenvoudig van de fiets af te stappen. 

    De adviesprijs bedraagt 399 euro.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Woon-werkfietsers koersen het water in
    Twee wielertoeristen zijn begin deze week op weg naar hun werk in Antwerpen het dok aan de Boudewijnsluis ingereden. Na een half uur werden ze uit het ijskoude water gered.
    Robert Houben: 'We reden tegen 30 per uur afwisselend op kop. Dat ging allemaal goed, tot aan de Boudewijnsluis'
    "Zoals elke morgen reed ik met mijn koersfiets naar mijn werk bij Ineos op de Scheldelaan", vertelt de 56-jarige Robert Houben uit Wilrijk in Gazet van Antwerpen. "Op de Scheldelaan hing op een gegeven ogenlik een andere fietser in mijn wiel. Ik kende de man niet. Even later waren de rollen omgekeerd en hing ik in zijn wiel." 

    "We reden met een snelheid van dertig per uur. Net zoals in de koers reed de tweede met de kop naar beneden, het wiel van de voorligger in de gaten houdend. Dat ging allemaal perfect tot we aan de Boudewijnsluis kwamen."

    "Net voor de sluis maakt het fietspad een haakse bocht. Op dat ogenblik was het nog pikdonker en er hing een dichte mist. Mijn voorganger zag de bocht te laat en fietste recht het dok in, en ik er achterna." 

    Een half uur lagen ze in het ijskoude water. Onderkoeling dreigde. Gelukkig hoorden andere fietsers hun hulpgeroep en werden ze gered. Volgens de hulpverleners kwam de redding geen minuut te vroeg.

    Het ongeval zal Houben niet tegenhouden om in de toekomst nog met de fiets naar het werk te rijden. "Nog even afwachten of ik nog pijn voel. Maar als ik kan, spring ik opnieuw op de fiets."
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Maatje groter voor Cyclon Bionet
    De Triggerspray van Cyclon Bionet is sinds kort ook verkrijgbaar in voordelige grootverpakkingen van 1000 ml.
    Bionet is een biologisch afbreekbare ontvetter die vermengbaar is met water en een aangename geur heeft. Het product, geschikt voor het verwijderen van oliën, vetten, poets- en waxmiddelen, is niet alleen veilig voor materialen zoals carbon, aluminium en titanium, het is ook vrij van giftige stoffen.

    Er was al een variant in 500 ml en een navulverpakking van 1000 ml. "Bionet is al jaren een van onze meest populaire producten met veel trouwe gebruikers. Wanneer deze groep toegewijde consumenten ons laat weten behoefte te hebben aan een grotere Triggerspray verpakking, dan gaan wij daarmee aan de slag. En met succes", zegt Leen Boers, directeur van Cyclon International.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Selle Italia's Turbomatic zet revival voort
    De Turbomatic maakte vorig jaar een succesvolle comeback. Ook in het nieuwe seizoen is het weer één van Selle Italia's succeszadels.
    (foto selle italia)
    De Turbomatic is een vertrouwd gezicht in de wielerwereld. Deze bestseller uit de jaren negentig is altijd een van de meest gebruikte zadels onder profrenners geweest.

    Afgelopen seizoen maakte de Turbomatic een succesvolle comeback in een zwart-wit Team Edition-model met carbon rail. In 2011 is het zadel opnieuw verkrijgbaar in de robuuste en comfortabele zwarte versie met Manganese rail. Het zadel vangt de schokken onderweg optimaal op en is er ook met Gel Flow. De adviesprijs is 110 euro.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wielertoerist brengt hellingen Heuvelland in kaart
    Heel wat wielertoeristen schroeven hun activiteiten in de herfst en winter terug. Marc Desender maakt van de rustperiode gebruik om alle hellingen van Heuvelland en bij uitbreiding de Westhoek en Frans-Vlaanderen in kaart te brengen.
    Marc Desender. (foto 525.be)
    Desender staat in zijn streek bekend als de peter van de Kemmelberg, nadat hij de bult afgelopen zomer 25 keer na elkaar omhoog fietste. De leerkracht uit Nieuwkerke deed dat ter ere van het 25-jarig bestaan van de internationale fietsvereniging 'Challenge Big' waar hij lid van is.

    Nu houdt Marc Le Vélo zich dus bezig met oplijsten van de vele hellingen in en rond zijn dorp. "Opvallend aan de hellingen in Heuvelland is hun relatief korte afstand, de meeste gaan van 300 tot 900 meter", zegt Desender in de Krant van West-Vlaanderen."In Westouter liggen de hellingen met het hoogste stijgingspercentage. De Schomminkelstraat en de Baneberg flirten met pieken tot 19 % en meer."

    Op dit moment telt de lijst op zijn website al een 40-tal hellingen. "Ik zet later ook de klassiekers als de Kemmelberg of nog de Cats- en de Casselberg in de lijst, maar nu wil ik vooral de minder bekende plekjes van Heuvelland aan de wielertoeristen laten zien." Van elke helling wordt de lengte, het gemiddelde stijgingspercentage en de maximale stijging genoteerd. 

    De hellingelijst wordt zeker het niet het laatste kunstje van de gepassioneerde wielertoerist. Volgend jaar wil hij ter gelegenheid van zijn 50ste verjaardag immers de legendarische Crocodile Trophy in Australië rijden.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    godelieve
    www.bloggen.be/godelie
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lieve
    www.bloggen.be/lieve
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs